Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ΑΝΕΒΗΚΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΒΙΤΟΛΟ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ??????
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος iliasp την Τρί 02 Αύγ 2011, 22:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΓΚΟΛΑΡΑ ΔΙΚΕ ΜΟΥ ΓΚΟΛΑΡΑ ! εχεχεχε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Equalizer την Τρί 02 Αύγ 2011, 22:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αιώνια πιστός στα κλαρίνα και στα ντορτιαααα....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΟΛΚΑ!!!!! ΓΤ ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΑΙΖΕΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ??? ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΚΑΝΑ 10 ΜΥΡΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΝΕΣ ΜΠΟΚΑΝΙ!!!! ΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑ!!! 2-4!!! ΜΟΥΝΙΑ!!!! ΟΟΟΟΟΟΟΟ ΠΟΥΤΣΑ ΟΕ ΟΕ!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
2-4 ΦΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠΠ............ΒΙΤΟΛΟ ΑΝΕΒΗΚΕΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΑΛΙΟ ΑΔΕΡΦΗ....

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
black death έγραψε:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Γελάνε και ...οι βάζελοι πλέον.
O αλλος απο πισω χειροκροτουσε στο 4ο γκολ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ο ΣΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΕ ΛΙΓΗ ΩΡΑ, ΣΕ ΜΑΓΝΗΤΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ, Ο ΒΑΖΕΛΟΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΔΑΝΩΝ.. ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ HARDCORE Η ΟΠΟΙΑ ΜΑΣ ΜΥΕΙ ΣΤΟ ΠΩΣ ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΑ... 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΠΩΠΩ ΚΑΥΛΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
2-4 ο Βάζελος! Στο ΟΑΚΑ ψήνεται ήδη το πικρό καφεδάκι...
Όσο για τη μετάδοση από το άλλο συνδρομητικό ένα έχω να πω: κρίμα. Κρίμα, διότι ένα ποδόσφαιρο από την τηλεόραση μας είχε μείνει.
Πάλι θα ψάχνουμε για καφετέριες με connex φέτος το χειμώνα ρε γ@μώτο.
Όσο για τη μετάδοση από το άλλο συνδρομητικό ένα έχω να πω: κρίμα. Κρίμα, διότι ένα ποδόσφαιρο από την τηλεόραση μας είχε μείνει.
Πάλι θα ψάχνουμε για καφετέριες με connex φέτος το χειμώνα ρε γ@μώτο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Στις 00.15 η τσοντα θα παιχτει απο τον σκαι σε επαναληψη..!!!!
ΥΓ. Απομακρυνεται τυχον μικρα παιδια απο τους δεκτες σας.!!

ΥΓ. Απομακρυνεται τυχον μικρα παιδια απο τους δεκτες σας.!!