Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Σκληρή δουλειά για να είναι σύντομα έτοιμος και να τεθεί στην διάθεση του Φερέιρα είναι το σύνθημα του Βίκτορ Βιτόλο ενόψει της συνέχειας!
Ο Ισπανός αμυντικός μέσος φτάνοντας στο ΟΑΚΑ για να δει το ματς με την Οντένσε τόνισε:
«Ελπίζω να μπορέσω να φτάσω στο 100% για να μπορέσω να προσφέρω», είπε αρχικά ο Ισπανός μέσος του Παναθηναϊκού και συνέχισε λέγοντας: «Δουλέψαμε πάρα πολύ στην προετοιμασία δουλέψαμε σκληρά ο αγώνας δύσκολος, γνωρίζουμε πως υπάρχουν δυσκολίες κόντρα σε Οντένσε. Σε μία εβδομάδα θα είμαι έτοιμος για να δουλέψω πιο σκληρά, κάτι που δεν είχα κάνει στην προηγούμενη μου ομάδα».
γαλετα.γρ
Ο Ισπανός αμυντικός μέσος φτάνοντας στο ΟΑΚΑ για να δει το ματς με την Οντένσε τόνισε:
«Ελπίζω να μπορέσω να φτάσω στο 100% για να μπορέσω να προσφέρω», είπε αρχικά ο Ισπανός μέσος του Παναθηναϊκού και συνέχισε λέγοντας: «Δουλέψαμε πάρα πολύ στην προετοιμασία δουλέψαμε σκληρά ο αγώνας δύσκολος, γνωρίζουμε πως υπάρχουν δυσκολίες κόντρα σε Οντένσε. Σε μία εβδομάδα θα είμαι έτοιμος για να δουλέψω πιο σκληρά, κάτι που δεν είχα κάνει στην προηγούμενη μου ομάδα».
γαλετα.γρ
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ξεπροβοδίζοντας τον βιτολο του είχα πεί μέχρι να ενσωματωθεί εκεί ο βάζελος ήδη θα έχει μείνει εκτός τσου λου!
οπως φαίνεται πάλι ειχα δίκιο :ugeek:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
2-3 αντε γεια βαζελιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Έεεεετσιιι στη μάπα λεχρίτες..
Βάλτε το οφ σαιντ στο πατάκι σας. Γίδια. Καλή πτώχευση τώρα.. Σμουτς..
υ.γ. Ξεφτυλισμένε βιτόλο πολύ καλά να πάθεις.
Βάλτε το οφ σαιντ στο πατάκι σας. Γίδια. Καλή πτώχευση τώρα.. Σμουτς..
υ.γ. Ξεφτυλισμένε βιτόλο πολύ καλά να πάθεις.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Άντε καλά τα πήγατε...α ρε φάπες που θα έχει φέτος

Την πίστεψε ο βίτολο ότι θα παίξει CL ...αντε πάει η καριέρα σου τώρα MR.greedy
Την πίστεψε ο βίτολο ότι θα παίξει CL ...αντε πάει η καριέρα σου τώρα MR.greedy
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PaokArxis την Τρί 02 Αύγ 2011, 22:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ΤΟ ΜΠΟΥΛΟ ΚΑΡΛΙΟΛΑΚΙΑ!!! ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΟΝΤΕΝΣΕ!!!!! ΑΦΙΣΑ ΘΑ ΣΟΥ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ!!!! ΠΟΥΤΣΑ ΒΙΤΟΛΑΚΟ Ε??? ΠΟΥΤΣΑ ΠΟΥΤΣΑ!!! ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΣΟΥ ΒΑΘΙΑ ΝΑ ΣΕ ΤΡΩΕΙ!!! ΕΙΜΑΙ ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΟ ΚΑΙ ΦΡΑΓΚΟΦΟΝΙΑΣ!!! ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΤΣΟΥ ΛΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!!! σορυ ρε παιδι για το βρισιδι αλλα το ηθελα παρα πολυ!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΒΑΖΕΛΟΙ...ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.... ΣΕ ΘΕΛΩ ΒΑΖΕΛΕ ΣΤΑ ΠΛΕΥ ΟΦ ΤΟΥ ΓΙΟΥΡΟΠΑ ΛΙΓΚ..ΝΑ ΑΣΕΛΓΙΣΩ ΠΑΝΩ ΣΟΥ

-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Για λύπηση ο βάζελος και η άμυνά του.
Πάντως έτσι όπως βλέπω το κέντρο τους, ο Βιτόλο παίρνει φανέλα βασικού σπίτι.
Πάντως έτσι όπως βλέπω το κέντρο τους, ο Βιτόλο παίρνει φανέλα βασικού σπίτι.