Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
soilap
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:55

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από soilap »

Σκληρή δουλειά για να είναι σύντομα έτοιμος και να τεθεί στην διάθεση του Φερέιρα είναι το σύνθημα του Βίκτορ Βιτόλο ενόψει της συνέχειας!

Ο Ισπανός αμυντικός μέσος φτάνοντας στο ΟΑΚΑ για να δει το ματς με την Οντένσε τόνισε:


«Ελπίζω να μπορέσω να φτάσω στο 100% για να μπορέσω να προσφέρω», είπε αρχικά ο Ισπανός μέσος του Παναθηναϊκού και συνέχισε λέγοντας: «Δουλέψαμε πάρα πολύ στην προετοιμασία δουλέψαμε σκληρά ο αγώνας δύσκολος, γνωρίζουμε πως υπάρχουν δυσκολίες κόντρα σε Οντένσε. Σε μία εβδομάδα θα είμαι έτοιμος για να δουλέψω πιο σκληρά, κάτι που δεν είχα κάνει στην προηγούμενη μου ομάδα».

γαλετα.γρ
Άβαταρ μέλους
panilee
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 13:57
Τοποθεσία: 6-8-86

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από panilee »

Μπακάρα αυτός ο Έσπεν..Σκύλος
SterPaok
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ 23 Ιουν 2011, 01:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από SterPaok »

ΤΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΙΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ...ή Εχουμε καμια παραταση..? :nairepaok:
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από nikos123 »

Η Οντενσε περναει αδερφε
SterPaok
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ 23 Ιουν 2011, 01:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από SterPaok »

Ωραια...ΦΕΡΤΕ ΤΟΝ ΟΥΤΑΚΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ.. :opaokara: :opaokara: :opaokara:
black death
Δημοσιεύσεις: 8219
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από black death »

Αυτό το τέρμα τους πηδάει εφημερίδα; Τι 'ναι τούτος ρε;
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από panta »

:D
:P :P

Ξεπροβοδίζοντας τον βιτολο του είχα πεί μέχρι να ενσωματωθεί εκεί ο βάζελος ήδη θα έχει μείνει εκτός τσου λου!
:mrgreen: :mrgreen:
οπως φαίνεται πάλι ειχα δίκιο :ugeek:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από free4 »

2-3 αντε γεια βαζελιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από nikos123 »

βιτολακο ηθελες να παιξεις C.L ?? ΦΑΑΑΑΠ :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
panilee
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 13:57
Τοποθεσία: 6-8-86

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από panilee »

Αιώνια πιστός στα κλαρίνα....
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16682
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Equalizer »

Έεεεετσιιι στη μάπα λεχρίτες..

Βάλτε το οφ σαιντ στο πατάκι σας. Γίδια. Καλή πτώχευση τώρα.. Σμουτς..

υ.γ. Ξεφτυλισμένε βιτόλο πολύ καλά να πάθεις.
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από PaokArxis »

Άντε καλά τα πήγατε...α ρε φάπες που θα έχει φέτος :opaokara: :opaokara:

Την πίστεψε ο βίτολο ότι θα παίξει CL ...αντε πάει η καριέρα σου τώρα MR.greedy
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PaokArxis την Τρί 02 Αύγ 2011, 22:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

ΤΟ ΜΠΟΥΛΟ ΚΑΡΛΙΟΛΑΚΙΑ!!! ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΟΝΤΕΝΣΕ!!!!! ΑΦΙΣΑ ΘΑ ΣΟΥ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΟΥ!!!! ΠΟΥΤΣΑ ΒΙΤΟΛΑΚΟ Ε??? ΠΟΥΤΣΑ ΠΟΥΤΣΑ!!! ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΣΟΥ ΒΑΘΙΑ ΝΑ ΣΕ ΤΡΩΕΙ!!! ΕΙΜΑΙ ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΟ ΚΑΙ ΦΡΑΓΚΟΦΟΝΙΑΣ!!! ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΤΣΟΥ ΛΟΥ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ!!!!! σορυ ρε παιδι για το βρισιδι αλλα το ηθελα παρα πολυ!
SterPaok
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Πέμ 23 Ιουν 2011, 01:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από SterPaok »

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΒΑΖΕΛΟΙ...ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.... ΣΕ ΘΕΛΩ ΒΑΖΕΛΕ ΣΤΑ ΠΛΕΥ ΟΦ ΤΟΥ ΓΙΟΥΡΟΠΑ ΛΙΓΚ..ΝΑ ΑΣΕΛΓΙΣΩ ΠΑΝΩ ΣΟΥ :nairepaok: :opaokara: :nairepaok:
black death
Δημοσιεύσεις: 8219
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από black death »

Για λύπηση ο βάζελος και η άμυνά του.
Πάντως έτσι όπως βλέπω το κέντρο τους, ο Βιτόλο παίρνει φανέλα βασικού σπίτι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”