Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Ε, μα στο χορτάρι αδερφέ Taseos, σε πέρασε καμία δεκαπενταριά πόντους ο βάζελος στο πρωτάθλημα, αλλά ας το πάμε και στα θλιβερά play off.
Η αποκαρδιωτική μας εικόνα σε εκείνο το ματς, συν το ότι το offside δεν ήταν κάτι κραυγαλέο, συν η ομάδα σκορποχώρι που παρουσιάσαμε στο άλλο ματς με την ΑΕΚ, με κάνουν να λέω πως επ' ουδενί δεν δείξαμε ότι δικαιούμαστε το κάτι παραπάνω.
Και στο εντός με την ΑΕΚ στα play off, μας ευνόησε κάπως η διαιτησία αλλά δεν το λέμε.
Την περσινή χρονιά το μόνο που μας έφταιγε ήταν τα τρελά λάθη σε προγραμματισμό που οδήγησαν μία ομάδα ετοιμη για πολύ μεγάλα πράγματα να λέει και ευχαριστώ που βγήκε τρίτη.
Όσο για τον Σπάθα πρόπερσι, δεκτόν, μας αφήσανε έρμαια σε μία κατάσταση όπου μας οδήγησε σε ολική αποδιοργάνωση μετά. Στο μυαλό μας πάντως έχει μείνει ότι αν κερδίζαμε, πάει και τελείωσε, το είχαμε πάρει. Ξεχνάμε τη βαθμολογία και τους εναπομείναντες αγώνες
Τελος πάντων, το ζουμί αυτού που ήθελα να πω, βρίσκεται στο υπόλοιπο ποστ.
Στήριξη και πίστη δεν ισοδυναμούν με αιθεροβασίες και κρύψιμο των ζημιών κάτω από το χαλί.
Στηρίζω την ομάδα με όλο μου το πάθος και όλη μου την καρδιά.
Παρόλα αυτά, η απόλυτη αίσθηση σιγουριάς και εμπιστοσύνης έχει ραγίσει μέσα μου, ψέμματα να πω? Από εκέινα τα μαύρα σύννεφα που ήλθαν και απήλθαν έτσι απλά.
Η αποκαρδιωτική μας εικόνα σε εκείνο το ματς, συν το ότι το offside δεν ήταν κάτι κραυγαλέο, συν η ομάδα σκορποχώρι που παρουσιάσαμε στο άλλο ματς με την ΑΕΚ, με κάνουν να λέω πως επ' ουδενί δεν δείξαμε ότι δικαιούμαστε το κάτι παραπάνω.
Και στο εντός με την ΑΕΚ στα play off, μας ευνόησε κάπως η διαιτησία αλλά δεν το λέμε.
Την περσινή χρονιά το μόνο που μας έφταιγε ήταν τα τρελά λάθη σε προγραμματισμό που οδήγησαν μία ομάδα ετοιμη για πολύ μεγάλα πράγματα να λέει και ευχαριστώ που βγήκε τρίτη.
Όσο για τον Σπάθα πρόπερσι, δεκτόν, μας αφήσανε έρμαια σε μία κατάσταση όπου μας οδήγησε σε ολική αποδιοργάνωση μετά. Στο μυαλό μας πάντως έχει μείνει ότι αν κερδίζαμε, πάει και τελείωσε, το είχαμε πάρει. Ξεχνάμε τη βαθμολογία και τους εναπομείναντες αγώνες
Τελος πάντων, το ζουμί αυτού που ήθελα να πω, βρίσκεται στο υπόλοιπο ποστ.
Στήριξη και πίστη δεν ισοδυναμούν με αιθεροβασίες και κρύψιμο των ζημιών κάτω από το χαλί.
Στηρίζω την ομάδα με όλο μου το πάθος και όλη μου την καρδιά.
Παρόλα αυτά, η απόλυτη αίσθηση σιγουριάς και εμπιστοσύνης έχει ραγίσει μέσα μου, ψέμματα να πω? Από εκέινα τα μαύρα σύννεφα που ήλθαν και απήλθαν έτσι απλά.
Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Κοιτα τυφλη εμπιστοσυνη εχω μονο στη μανα μου. Απλα δεν προκειται να ισοπεδωσω τα παντα για να ικανοποιηθουν καποιοι. Απο την ελευση του κοντου στην πολη, ποτε ευθεως, διαμοιραζονται φημες που μολυνουν τα μυαλα πιτσιρικαδων. Οι φημες μετα περασαν κ στα ραδια. Ενταξει. 2 χρονια κατι μαγειρευεται. Μια αναταραχη ετοιμαζουν. Εξαλλου ειναι πολλα τα χρονια ηρεμιας. Δεν τα χουμε συνηθισει.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Αυτό είναι το μόνο σίγουρο, επιστρέψαμε στον ΠΑΟΚ που αγαπήσαμε, όπως μάθαμε από παιδιά, όπου τα πάντα μυρίζουν μπαρούτι ανά πάσα στιγμή 
-
vlachodeutsch
- Δημοσιεύσεις: 178
- Εγγραφή: Παρ 10 Ιουν 2011, 19:29
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
για δωσε 2-3 παραδειγματαAureliano Buendia έγραψε: έχουν μπόλικες και ΕΥΛΟΓΟΤΑΤΕΣ απορίες για πολλά ζητήματα που μένουν είτε από αφέλεια είτε εξ επίτηδες στο σκοτάδι.
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Εγώ συμφωνώ με τον Taseo.
Με 50-50, όχι μόνο στη διαιτησία, αλλά και στις αποφάσεις αθλητικών δικαστηρίων, θα είμασταν πολύ καλύτερα από οικονομικής πλευράς.
Λες Aureliano ότι ο βάζελος μα πέρασε 15 πόντους. Το άξιζε? Γιατί αν κάτσω και σκεφτώ σε πόσα παιχνίδια αδικήθηκα (http://www.youtube.com/watch?v=tW2ei1bNhZc) και πόσους πόντους έχει πάρει ο βάζελος με "λάθος" σφυρίγματα, οι 15 βαθμοί γίνονται χαλαρά -8...
Με 50-50, όχι μόνο στη διαιτησία, αλλά και στις αποφάσεις αθλητικών δικαστηρίων, θα είμασταν πολύ καλύτερα από οικονομικής πλευράς.
Λες Aureliano ότι ο βάζελος μα πέρασε 15 πόντους. Το άξιζε? Γιατί αν κάτσω και σκεφτώ σε πόσα παιχνίδια αδικήθηκα (http://www.youtube.com/watch?v=tW2ei1bNhZc) και πόσους πόντους έχει πάρει ο βάζελος με "λάθος" σφυρίγματα, οι 15 βαθμοί γίνονται χαλαρά -8...
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Καλύτερα να το κατεβάσει κάποιος αυτό το βίδεο, μας ξεφτιλίζει.
Από τις πρώτες 10 φάσεις, η πιο σημαντική που αδικούμαστε είναι ένα offside στην Τρίπολη, το οποίο επειδή ο Σάλπι συνέχισε τη φάση κανονικά, ούτως ή άλλως δεν θα κατέληγε σε γκολ.
Οι υπόλοιπες φάσεις που είδα ήταν για γέλια, πραγματικά το έβλεπα και δεν το πίστευα.
ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕ Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΣΙ.
Τα προβλήματα έγκειντο αλλού.
Πρέπει να ξεπεράσουμε αυτά τα αντακλαστικά μας σύνδρομα.
Τουναντίον, έχω υψηλές απαιτήσεις από ανθρώπους που τους θεωρώ τίμιους και που προσέφεραν πολλά στον ΠΑΟΚ.
Απλώς, η γνώμη μου δεν θα παραμένει για πάντα αναλλοίωτη λόγω αιώνιας ευγνωμοσύνης.
Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν με τρελαίνει η αχαριστία.
Ακούω διάφορους αγανακτισμένους και πιστεύω πως υποστήριζαν άλλη ομάδα που σάρωνε τους τίτλους κάθε χρόνο προτού έρθει ο Ζαγοράκης.
Αλλά η πραγματικότητα είναι εξελισσόμενη, τρέχει και κρίνεις αναλογα και με τις εξελίξεις.
Από την άλλη, 12-13 απορίες μπορώ να σου βρω τάχιστα και δεν είναι αποκύημα της δικής μου φαντασίας, νομίζω απασχολούν πολύ κόσμο.
Από την πρώτη αποχώρηση και την επανεμφάνιση, οικονομικά ζητήματα, περίεργα πράγματα στον περσινό σχεδιασμό, σχέσεις και στάση σε θεσμικά όργανα, σχέσεις με τον ΑΣ, σενάρια και κατάληξη σεναρίων με επενδυτές κτλ
Δεν έχει νόημα να αναπαραχθούν όλα αυτά, δεν έχω την παραμικρή διάθεση να υποδαυλίσω εντάσεις, τίποτα τέτοιο.
Απλώς δεν μπορώ την υπεραπλουστευτική διάθεση ότι "όλα είναι γαμώ".
Κατά τ' άλλα, εχθρεύομαι όλες τις σπασμωδικές και αστήρικτες κινήσεις και συκοφαντίες εναντίον του ως εκεί που δεν πάει. Σου είπα I'm not your guy.
Από τις πρώτες 10 φάσεις, η πιο σημαντική που αδικούμαστε είναι ένα offside στην Τρίπολη, το οποίο επειδή ο Σάλπι συνέχισε τη φάση κανονικά, ούτως ή άλλως δεν θα κατέληγε σε γκολ.
Οι υπόλοιπες φάσεις που είδα ήταν για γέλια, πραγματικά το έβλεπα και δεν το πίστευα.
ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕ Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΣΙ.
Τα προβλήματα έγκειντο αλλού.
Πρέπει να ξεπεράσουμε αυτά τα αντακλαστικά μας σύνδρομα.
Αδερφέ, λάθος άνθρωπο βρήκες, υπό την έννοια πως δεν ανήκω επ' ουδενί στους διώκτες Ζαγοράκη.vlachodeutsch έγραψε:για δωσε 2-3 παραδειγματαAureliano Buendia έγραψε: έχουν μπόλικες και ΕΥΛΟΓΟΤΑΤΕΣ απορίες για πολλά ζητήματα που μένουν είτε από αφέλεια είτε εξ επίτηδες στο σκοτάδι.
Τουναντίον, έχω υψηλές απαιτήσεις από ανθρώπους που τους θεωρώ τίμιους και που προσέφεραν πολλά στον ΠΑΟΚ.
Απλώς, η γνώμη μου δεν θα παραμένει για πάντα αναλλοίωτη λόγω αιώνιας ευγνωμοσύνης.
Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν με τρελαίνει η αχαριστία.
Ακούω διάφορους αγανακτισμένους και πιστεύω πως υποστήριζαν άλλη ομάδα που σάρωνε τους τίτλους κάθε χρόνο προτού έρθει ο Ζαγοράκης.
Αλλά η πραγματικότητα είναι εξελισσόμενη, τρέχει και κρίνεις αναλογα και με τις εξελίξεις.
Από την άλλη, 12-13 απορίες μπορώ να σου βρω τάχιστα και δεν είναι αποκύημα της δικής μου φαντασίας, νομίζω απασχολούν πολύ κόσμο.
Από την πρώτη αποχώρηση και την επανεμφάνιση, οικονομικά ζητήματα, περίεργα πράγματα στον περσινό σχεδιασμό, σχέσεις και στάση σε θεσμικά όργανα, σχέσεις με τον ΑΣ, σενάρια και κατάληξη σεναρίων με επενδυτές κτλ
Δεν έχει νόημα να αναπαραχθούν όλα αυτά, δεν έχω την παραμικρή διάθεση να υποδαυλίσω εντάσεις, τίποτα τέτοιο.
Απλώς δεν μπορώ την υπεραπλουστευτική διάθεση ότι "όλα είναι γαμώ".
Κατά τ' άλλα, εχθρεύομαι όλες τις σπασμωδικές και αστήρικτες κινήσεις και συκοφαντίες εναντίον του ως εκεί που δεν πάει. Σου είπα I'm not your guy.
-
vlachodeutsch
- Δημοσιεύσεις: 178
- Εγγραφή: Παρ 10 Ιουν 2011, 19:29
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Ασφαλως δεν ειναι ολα γαμωAureliano Buendia έγραψε:Καλύτερα να το κατεβάσει κάποιος αυτό το βίδεο, μας ξεφτιλίζει.
Από την άλλη, 12-13 απορίες μπορώ να σου βρω τάχιστα και δεν είναι αποκύημα της δικής μου φαντασίας, νομίζω απασχολούν πολύ κόσμο.
Από την πρώτη αποχώρηση και την επανεμφάνιση, οικονομικά ζητήματα, περίεργα πράγματα στον περσινό σχεδιασμό, σχέσεις και στάση σε θεσμικά όργανα, σχέσεις με τον ΑΣ, σενάρια και κατάληξη σεναρίων με επενδυτές κτλ
Δεν έχει νόημα να αναπαραχθούν όλα αυτά, δεν έχω την παραμικρή διάθεση να υποδαυλίσω εντάσεις, τίποτα τέτοιο.
Απλώς δεν μπορώ την υπεραπλουστευτική διάθεση ότι "όλα είναι γαμώ".
αλλα οι περισσοτερες "δικαιολογημενες" αποριες που εκφραζουν διαφοροι που το παιζουν πιο ΠΑΟΚ απο μας τους υπολοιπους, εχουν και λογικες απαντησεις για αυτον που δεν ειναι τσακωμενος με την λογικη
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Το ότι κάποιοι προδικάζουν σκοτεινές απαντήσεις και αφήνουν μισόλογα δεξιά και αριστερά με ιδιοτελή κίνητρα, το 'παμε και το ξανάπαμε.
Όσο για τις απαντήσεις που είναι λογικές αρκεί να είσαι λογικός, περιμένω όλος τετράγωνα αυτιά.
Προς το παρόν, σιωπή βοώντος εν τη ερήμω.
Και κάτι παλιές...καρτεσιανές
απαντήσεις με διάφορα μαύρα σύννεφα που εμφανίστηκαν και εξαφανίστηκαν όπως στην ταινία με τον Σταύρο Παράβα, δεν με κάνουν ιδιαίτερα αισιόδοξο.
Όσο για τις απαντήσεις που είναι λογικές αρκεί να είσαι λογικός, περιμένω όλος τετράγωνα αυτιά.
Προς το παρόν, σιωπή βοώντος εν τη ερήμω.
Και κάτι παλιές...καρτεσιανές
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
ανευ σχολιασμου.Όσο για το σκάουτινγκ και τα ταλέντα από τη Βόρεια Ελλάδα που δεν πρέπει να χάνονται, ο Νίκος Κολομπούρδας είπε:
«Στον ΠΑΟΚ γίνεται μία τεράστια προσπάθεια αλλά με περιορισμένους οικονομικούς πόρους. Τελευταία θέλαμε να πάρουμε ένα ταλέντο αλλά περιμέναμε την έγκριση για ένα ποσό 2.000 ευρώ για να κλείσουμε τη μεταγραφή. Τελικά ο κ. Βρύζας μας έδωσε το ΟΚ και προχωρήσαμε. Είναι δύσκολοι οι καιροί.
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=10845
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kos την Τρί 16 Αύγ 2011, 15:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Αυτά πήραν ΠΑΟΚ, Άρης και ΑΕΚ από το Europa League
O ΠΑΟΚ ήταν η ομάδα που πήρε τα περισσότερα λεφτά από τις τρεις ελληνικές ομάδες που συμμετείχαν πέρυσι στο Europa League, όπως ανακοίνωσε η UEFA.
Αυτά πήραν ΠΑΟΚ, Άρης και ΑΕΚ από το Europa League
Αναλυτικά οι τρεις ελληνικές ομάδες που έπαιξαν στο Europa League έλαβαν συνολικά:
Άρης: 2.895.619 ευρώ
ΠΑΟΚ: 2.965.619 ευρώ
ΑΕΚ: 2.329.872 ευρώ
γαβ
O ΠΑΟΚ ήταν η ομάδα που πήρε τα περισσότερα λεφτά από τις τρεις ελληνικές ομάδες που συμμετείχαν πέρυσι στο Europa League, όπως ανακοίνωσε η UEFA.
Αυτά πήραν ΠΑΟΚ, Άρης και ΑΕΚ από το Europa League
Αναλυτικά οι τρεις ελληνικές ομάδες που έπαιξαν στο Europa League έλαβαν συνολικά:
Άρης: 2.895.619 ευρώ
ΠΑΟΚ: 2.965.619 ευρώ
ΑΕΚ: 2.329.872 ευρώ
γαβ
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Εκλεισε την κάνουλα ο ΟΠΑΠ
23/8/2011 20:14
Στην απόφαση να παγώσουν μέχρι τουλάχιστον τον Οκτώβριο οι συζητήσεις για νέες συμβάσεις χορηγιών με τις διοργανώτριες αρχές της Superleague και της Fooball league προχώρησαν στον ΟΠΑΠ μετά τη συνεδρίαση της Τρίτης (23/8). Την ίδια ώρα καταγγέλλονται οι συμβάσεις με Ολυμπιακό Βόλου και Καβάλα, που συμμετέχουν στην κεντρική διαχείριση, ενώ καταγγέλλεται και η σύμβαση με την ΕΠΟ, μόνο όσον αφορά το Κύπελλο Ελλάδας και όχι την Εθνική ομάδα.
Να ρωτησω: μπορουμε τωρα και συμφωνα με το νεο φορολογικό που ειχε και καποιες ρυθμισεις τα ιντερνετικα στοιχηματικα σαιτ να αλλαξουμε κεντρικη διαφημιση στη φανελα?
23/8/2011 20:14
Στην απόφαση να παγώσουν μέχρι τουλάχιστον τον Οκτώβριο οι συζητήσεις για νέες συμβάσεις χορηγιών με τις διοργανώτριες αρχές της Superleague και της Fooball league προχώρησαν στον ΟΠΑΠ μετά τη συνεδρίαση της Τρίτης (23/8). Την ίδια ώρα καταγγέλλονται οι συμβάσεις με Ολυμπιακό Βόλου και Καβάλα, που συμμετέχουν στην κεντρική διαχείριση, ενώ καταγγέλλεται και η σύμβαση με την ΕΠΟ, μόνο όσον αφορά το Κύπελλο Ελλάδας και όχι την Εθνική ομάδα.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=103232#ixzz1VsDdiSvPRe: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Είναι σχεδόν βέβαιο, οτι η κάνουλα στην οποία αναφέρεται το ρεπορτάζ, αφορά τις γενικές χορηγίες προς τις διοργανώτριες αρχές κλπ, οι οποίες περνάνε με τη μορφή μπόνους σε όλες τις ομάδες, και δεν έχουν σχέση με τις κεντρικές και κύριες χορηγίες που δόθηκαν σε πολλές ομάδες πέρυσι στη Σούπερ λιγκ, μεταξύ των οποίων και ο ΠΑΟΚ.
Άσε που εκείνες οι χορηγίες αφορούν συγκεκριμένα συμβόλαια ιδιωτικού περιεχομένου που υπεγράφησαν πέρυσι, και δεν είναι ποτέ δυνατόν η μια πλευρά να πεί, δε σας γουστάρω άλλο, χαίρετε.. Ακόμα και λόγος να υπάρχει δηλαδή, είναι πιο χρονοβόρο.
Οι χορηγίες που κόβονται λοιπόν, φαντάζομαι, πως είναι αυτές που υπάρχουν ως κεντρικές παροχές προς τα επαγγελματικά πρωταθλήματα κλπ κλπ..
Επομένως, οχι δεν νομίζω οτι γίνεται να αλλάξουμε χορηγό, γιατί το συμβόλαιο με ΟΠΑΠ παραμένει σε ισχύ. Άσε που δεν ξέρουμε τι ισχύει τελικά με την ΕΛΕΕΙΝΗ νομοθεσία σχετικά με το μονοπώλιο του ΟΠΑΠ εντός ελλάδος, κάτι το οποίο ούτε στην Ουγκάντα δε γίνεται..Η απόλυτη ξεφτίλα..
Άσε που εκείνες οι χορηγίες αφορούν συγκεκριμένα συμβόλαια ιδιωτικού περιεχομένου που υπεγράφησαν πέρυσι, και δεν είναι ποτέ δυνατόν η μια πλευρά να πεί, δε σας γουστάρω άλλο, χαίρετε.. Ακόμα και λόγος να υπάρχει δηλαδή, είναι πιο χρονοβόρο.
Οι χορηγίες που κόβονται λοιπόν, φαντάζομαι, πως είναι αυτές που υπάρχουν ως κεντρικές παροχές προς τα επαγγελματικά πρωταθλήματα κλπ κλπ..
Επομένως, οχι δεν νομίζω οτι γίνεται να αλλάξουμε χορηγό, γιατί το συμβόλαιο με ΟΠΑΠ παραμένει σε ισχύ. Άσε που δεν ξέρουμε τι ισχύει τελικά με την ΕΛΕΕΙΝΗ νομοθεσία σχετικά με το μονοπώλιο του ΟΠΑΠ εντός ελλάδος, κάτι το οποίο ούτε στην Ουγκάντα δε γίνεται..Η απόλυτη ξεφτίλα..