Όποιος ονειρεύεται 4-5αρες με την Βαλερέγκα ας αλλάξει πλευρό.
3-3 με την Λίβερπουλ στην ουσία να παίζει εντός έδρας αφού όλο σχεδόν το γήπεδο ήταν κόκκινο.
Πολύ επικίνδυνοι στις αντεπιθέσεις, και πολύ καλές τοποθετήσεις στην άμυνα.
Και είχαν και παιγνίδι το Σάββατο.
Τα 3 γκολ που έφαγαν από ψηλές σέντρες (Κάρολ και 2 ο Άγκερ), πράγμα που εμείς δεν έχουμε.
Γιά την Λίβερπουλ τι να πω? Οι μέτριοι Άγγλοι που μάζεψε ο Νταγκλίς είναι για 6 θέση και κάτω.Μπήκε ο Ακουιλάνι(που τον διώχνουν οι άμπαλοι) και γύρισε το παιγνίδι.Ευτυχώς για αυτούς που υπάρχει και ο Σοάρες...
Σίγουρα ο Μπόλονι θα έβγαλε τα συμπεράσματα του..
