Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

σαν να λεμε μπεμπηδες :opaokara:
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Ο Ατρόμητος πήρε και Μήτρογλου. Πάει για ευρώπη φέτος.
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Και ο γάβρος ακόμα 6 πονταλάκια ξεκούραστα...... :redcard: στα αθηναικά λαμόγια.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

πονηρε :lol:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Sera4 »

PAPA TSIBIKOS έγραψε:Και ο γάβρος ακόμα 6 πονταλάκια ξεκούραστα...... :redcard: στα αθηναικά λαμόγια.
ετσι ακριβως...

παντως οντως ο ατρομητος εχει κανει πολυ καλες κινησεις για μικρομεσσαια ομαδα θα ειναι δυνατος φετος...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από navigator11 »

geoavr έγραψε: Απεργία στον ΑΡΗΣ FM

Οι τεχνικοί του ΑΡΗΣ FM ανακοίνωσαν ότι θα προβούν σε 48ωρη απεργία ζητώντας την καταβολή των δεδουλευμένων τους, και έτσι ο σταθμός των φίλων του Άρη από σήμερα έως το Σάββατο δεν θα λειτουργεί.

Οι τεχνικοί ραδιοφωνίας του ραδιοσταθμού «ΑΡΗΣ FM 92.8» δεν έχουν λάβει ακόμη τα δεδουλευμένα τους, και έτσι αποφάσισαν να προβούν σε 48ωρη απεργία ζητώντας από τη διεύθυνση του σταθμού την άμεση καταβολή των μισθών των εργαζομένων. Ως εκ τούτου, οι φίλοι του Άρη θα στερηθούν τις υπηρεσίες του ραδιοφωνικού σταθμού της ομάδας τους μέχρι το πρωί του Σαββάτου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης αποφάσισε την κήρυξη 48ωρης απεργιακής κινητοποίησης για την Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011 από τις 06:00πμ έως τις 06:00πμ του Σαββάτου 30 Ιουλίου 2011 στο..
ραδιοσταθμό «ΑΡΗΣ FM 92.8», με αίτημα την καταβολή δεδουλευμένων στους εργαζόμενους τεχνικούς του εν λόγω ραδιοσταθμού.

Καλούμε τη Διοίκηση του ραδιοσταθμού «ΑΡΗΣ FM 92.8» να προχωρήσει στην ικανοποίηση των δικαίων αιτημάτων μας.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος Η Γενική Γραμματέας
Χατζηγεωργίου Κων/νος Μπουτσέλη Όλγα
http://www.gazzetta.gr/article/item/212 ... on-ares-fm

:o :o :o :o :o
Καλά πλάκα μας κάνετε?
Σταματήσατε το μοναδικό ράδιο που προσφέρει απλόχερα γέλιο στην πόλη ?
Τον σταθμό της καρδιάς μας, τον κλαψ FM ?
Και ο λόγος ? Απλήρωτοι οι τεχνικοί λέει.Αδυνατώ να πιστέψω ότι ο πιο υγιής ποδοσφαιρικός οργανισμός του πλανήτη δεν έχει να πληρώσει 4 μηνιάτικα στους τεχνικούς.Προπαγάνδα των συμπολιτών θα είναι. :lol: :lol: :lol:



:pano: :pano: :pano:



προβοκάτσια.γκαραντί.ΠΡΟΔΟΤΕΣ της ιστορίας του κωλομπα-ΑΡΕΩΣ,της πόλης του θεού και του θεού του ίδιου οι παραδόπιστοι τεχνικοί.προβλέπω ο φλωρίδης να μην είναι εν ευθέτω ο μόνος ... αφορισμένος στην πόλη. :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Σάβ 30 Ιούλ 2011, 10:23, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από moican4 »

geoavr έγραψε: Απεργία στον ΑΡΗΣ FM

Οι τεχνικοί του ΑΡΗΣ FM ανακοίνωσαν ότι θα προβούν σε 48ωρη απεργία...

ΕΝΣΤΑΣΗ.!!!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Falegkos »

στον βαζελο άρχισαν να κλεγοντε για τον βιτολο κιολας......
Α ρε ζαγορακη αμπαλε που ηξερες οτι το γόνατο του τερμάτισε...
Άβαταρ μέλους
paokmono
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Δευ 31 Μάιος 2010, 09:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από paokmono »

o Aτρόμητος πήρε Μητρογλου, Επσταιν, Μπελιτς και Ζουελα;;;;
και κρατησε Τατο και Καμαρα;;;; :o :o :o
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αφου ο ολυμπιακος βητα ή αλλιως βολου επεσε.....θενε αλλον ισχυρο βοηθο
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Odi »

paokmono έγραψε:o Aτρόμητος πήρε Μητρογλου, Επσταιν, Μπελιτς και Ζουελα;;;;
και κρατησε Τατο και Καμαρα;;;; :o :o :o
Για Τάτο δεν ξέρω,αλλά ο Καμαρά πήγε στον Παναιτωλικό.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από MANIAKOS »

σαν να το βλεπω στον παναιτωλικο..τζουμπα ατζαμπ στον μουμιν αυτος με την ακρη του μαατιου του βλεπει τον αγγελοΙ(που παντα κανει κινηση οταν ο μουμιν εχει τη μπαλα βγαζει τη μπαλια που σβηνει στην πλατη του αμυντικου και κτληγει στον αγγελο που σκοραρει...
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από theo G4 »

theo G4 έγραψε:
PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Θα διαφωνήσω με τον Τίμο. Είμαι κακός ΠΑΟΚτσής. Εύχομαι να παθαίνεις θλάση κάθε μήνα. Όχι τίποτα πιο βαρύ, για να μη σε μείνει και κουσούρι. Αλλά εκεί που θα γίνεσαι καλά από την θλάση στη γάμπα, να παθαίνεις θλάση στα πλευρά, στη μέση, στους κοιλιακούς και πάει λέγοντας. 3 χρόνια να σε πηγαίνει γαμιώντας. Επίσης εύχομαι κάθε βδομάδα να σε ληστεύουν το σπίτι. Να μη στεριώσεις κατοικία πουθενά. Φιλοχρήματη απόληξη!!!

Παντως εμενα αν του εμενε και ενα κουσουρακι δεν θα με χαλαγε :twisted: :twisted:
Ετσι π@υταν@σπερμα :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
paokmono
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Δευ 31 Μάιος 2010, 09:50

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από paokmono »

Odi έγραψε:
paokmono έγραψε:o Aτρόμητος πήρε Μητρογλου, Επσταιν, Μπελιτς και Ζουελα;;;;
και κρατησε Τατο και Καμαρα;;;; :o :o :o
Για Τάτο δεν ξέρω,αλλά ο Καμαρά πήγε στον Παναιτωλικό.
πήρε λεει και Πιτου Γκαρσια! αλλα ο Τατος ακουγεται για γαυρο.
σαν πολυ να ενισχυθηκε....
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από slidar »

O ατρομητας εχει κανει καλες μεταγραφες. Αμα δεσουν αυτοι πιθανο το βλεπω να χτυπαει play-off
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”