Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
δν υπαρχει ελληνικη ομαδα που να μπορει να βγαλει το κοστος μεταγραφης απο διαρκειας κ φανελες.....ειδικα στην εποχη που ζουμε...ειναι απλα ουτοπια...απλα τα διαρκιας θ εχουν μια αυξηση κ θα πωληθουν κ μερικες χλιαδες φανελες....αυτα για μερικους που νομιζουν οτι αν φερουμε ακριβο παικτη ,θα βγαλουμε το κοστος απο τα διαρκειας....stephanos έγραψε:Ήταν που θα έβγαζαν το συμβόλαιο από τα διαρκείας... 200 εισιτήρια, άντε πες και έφτασαν τα 1000 για χάρη του Ισλανδού επί 200 ευρώ, πάμε στα 200 χιλιάρικα.Ξεκόλλησαν τα διαρκείας
Μέσα σε μία μέρα και συγκεκριμένα τη χθεσινή, διατέθηκαν περίπου 200 εισιτήρια διαρκείας, δείγμα του... γκελ που έκανε στον κόσμο, η μεταγραφή Γκούντγιονσεν
Θα πουλήσει και φανέλες, πες 30 ευρώ ανά φανέλα το κέρδος (επειδή είμαι άπλας), θέλει 15.000 φανέλες, την ώρα που ο Ριβάλντο είχε πουλήσει 35.000 ΣΥΝΟΛΙΚΑ στον γάβρο...
Καλά που μείωσαν το μπάτζετ και έχουν περιθώριο για μ@λ@κίες (κι εμείς δεν πάμε πίσω).
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ουτε ο αρης με τον αμοροζο;sporos123 έγραψε:
δν υπαρχει ελληνικη ομαδα που να μπορει να βγαλει το κοστος μεταγραφης απο διαρκειας κ φανελες.....
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αν είναι αλήθεια μας βλέπω να σηκώνουμε πάλι... αεροπλανάκι.obanebane έγραψε: Η περίπτωση του Νέτο «παίζει» από το βράδυ της Τετάρτης για τον Παναθηναϊκό, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν επαφές με τον Άρη, ενώ ο Δημήτρης Γόντικας δεν θέλησε να σχολιάσει το συγκεκριμένο σενάριο. Στο «τριφύλλι» ωστόσο υπάρχει αρχικά ένα ενδιαφέρον, όμως θα πρέπει και ο Ζεσουάλδο Φερέιρα να δώσει την συγκατάθεσή του για να προχωρήσει η διοίκηση.
gazzetta.gr
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Και οι βαζελοι και με τους δυο μαςgiapas έγραψε:Ναι θα γελάνε αυτοί με εμάς και εμείς με αυτούς.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
προσωπικα γελαω και με τους βαζελους που εχουν γινει καλυτεροι και απο τους γαυρους στην πουστι@ και το τσατσιλικι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
''Την ...έκανε ο Ντουγκλάο!
22.07.2011
Ο Βραζιλιάνος αμυντικός την ...κοπάνησε για την πατρίδα του επειδή δεν πήρε άδεια από τον προπονητή του!
Την ...έκανε ο Ντουγκλάο!
Ο Ντουγκλάο ζήτησε άδεια για προσωπικούς λόγους από τον Μάριους Σουμούνιτσα, αλλά ο τελευταίος δεν του την έδωσε.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο παίκτης να απουσιάζει από την απογευματινή προπόνηση της ομάδας και να αναζητείται από τη διοίκηση.
Μέχρι και στο σπίτι του τον έψαξαν, αλλά μάταια...
Ο Βραζιλιάνος την έχει κάνει, σύμφωνα με τις πληροφορίες, για την πατρίδα του...''
http://www.sportdog.gr/article/44116/te ... o-ntouglao
22.07.2011
Ο Βραζιλιάνος αμυντικός την ...κοπάνησε για την πατρίδα του επειδή δεν πήρε άδεια από τον προπονητή του!
Την ...έκανε ο Ντουγκλάο!
Ο Ντουγκλάο ζήτησε άδεια για προσωπικούς λόγους από τον Μάριους Σουμούνιτσα, αλλά ο τελευταίος δεν του την έδωσε.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο παίκτης να απουσιάζει από την απογευματινή προπόνηση της ομάδας και να αναζητείται από τη διοίκηση.
Μέχρι και στο σπίτι του τον έψαξαν, αλλά μάταια...
Ο Βραζιλιάνος την έχει κάνει, σύμφωνα με τις πληροφορίες, για την πατρίδα του...''
http://www.sportdog.gr/article/44116/te ... o-ntouglao
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Σοκ με Ορόθκο και Ρούμπιλ
Πολύ άτυχοι με το καλημέρα στάθηκαν οι Ντάνιελ Ορόθκο (φωτό) και Γκόραν Ρούμπιλ, καθώς αμφότεροι υπέστησαν ρήξη χιαστών!
Πριν καν μπει σε φουλ ρυθμούς προετοιμασίας, ο Αστέρας Τρίπολης έχασε δύο βασικά στελέχη του ρόστερ. Οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκαν οι Ρούμπιλ και Ορόθκο που τραυματίστηκαν στο φιλικό με τον Παναιτωλικό μόνο ευχάριστα αποτελέσματα δεν επεφύλασαν.
Ο Ορόθκο υπέστη τελικά ολική ρήξη χιαστών, ενώ ο Ρούμπιλ μερική και το χειρουργείο είναι δεδομένο για τον πρώτο και σχεδόν βέβαιο και για τον Κροάτη. Κάτι που σημαίνει αφενός ότι και οι δύο θα μείνουν για μεγάλο διάστημα εκτός δράσης (περίπου πέντε μήνες), αφετέρου ότι οι Αρκάδες θα χρειαστεί να αναπροσαρμόσουν τα πλάνα τους σε ό,τι αφορά στον μεταγραφικό τους σχεδιασμό.
Συντάκτης: Onsports Team
Τους καταραστηκαν οι γριες

Πολύ άτυχοι με το καλημέρα στάθηκαν οι Ντάνιελ Ορόθκο (φωτό) και Γκόραν Ρούμπιλ, καθώς αμφότεροι υπέστησαν ρήξη χιαστών!
Πριν καν μπει σε φουλ ρυθμούς προετοιμασίας, ο Αστέρας Τρίπολης έχασε δύο βασικά στελέχη του ρόστερ. Οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκαν οι Ρούμπιλ και Ορόθκο που τραυματίστηκαν στο φιλικό με τον Παναιτωλικό μόνο ευχάριστα αποτελέσματα δεν επεφύλασαν.
Ο Ορόθκο υπέστη τελικά ολική ρήξη χιαστών, ενώ ο Ρούμπιλ μερική και το χειρουργείο είναι δεδομένο για τον πρώτο και σχεδόν βέβαιο και για τον Κροάτη. Κάτι που σημαίνει αφενός ότι και οι δύο θα μείνουν για μεγάλο διάστημα εκτός δράσης (περίπου πέντε μήνες), αφετέρου ότι οι Αρκάδες θα χρειαστεί να αναπροσαρμόσουν τα πλάνα τους σε ό,τι αφορά στον μεταγραφικό τους σχεδιασμό.
Συντάκτης: Onsports Team
Τους καταραστηκαν οι γριες
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν ηξερα οτι ο Ντουγκλαο ηταν Σαλονικιος!IKARIA_4 έγραψε:'
Ο Βραζιλιάνος την έχει κάνει, σύμφωνα με τις πληροφορίες, για την πατρίδα του...''
http://www.sportdog.gr/article/44116/te ... o-ntouglao
Ελα ρε παιχταρα στον ΠΑΟΚ!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ο Σέρχιο Αγκουέρο βρίσκεται εδώ και λίγη ώρα στην Αγγλία για να τελειώσει τη μετακίνησή του στη Μάντσεστερ Σίτι. Μία σπουδαία μεταγραφή οριστικοποιείται για το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο
Όχι ρε γμτ! Πάνω που ήλπιζα ότι θα αποτελούσε το "μπαμ" που υποσχέθηκε ο Σαχπα!
Όχι ρε γμτ! Πάνω που ήλπιζα ότι θα αποτελούσε το "μπαμ" που υποσχέθηκε ο Σαχπα!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Απόφαση-σκάνδαλο για να σωθεί η Ρίβερ
Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Η ομοσπονδία της Αργεντινής σώζει με απόφαση-σκάνδαλο τη Ρίβερ Πλέιτ.
ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ιούλιος 26 2011 16:22
Ρουσφέτι. Μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηρίσει κανείς την απόφαση της ομοσπονδίας ποδοσφαίρου της Αργεντινής για ενοποίηση των πρωταθλημάτων της πρώτης με τη δεύτερη κατηγορία για να βρει σανίδα σωτηρίας η Ρίβερ Πλέιτ.
Η πρωτοφανής αυτή απόφαση πάρθηκε με ευρεία πλειοψηφία από την εκτελεστική επιτροπή της ομοσπονδίας (22 υπέρ, 3 αποχή) και προβλέπει ότι το νέο πρωτάθλημα θα διεξαχθεί σε πέντε ζώνες των οκτώ ομάδων εκ των οποίων οι τέσσερις πρώτες θα δώσουν την τελική μάχη για τον τίτλο και την εκπροσώπηση της Αργεντινής στο Κόπα Λιμπερταδόρες.
Είναι προφανές ότι η απόφαση πάρθηκε για να ξεπλύνει η Ρίβερ την ντροπή του υποβιβασμού στη Β' Εθνική κατηγορία. Γι' αυτό και η κατακραυγή από τον Τύπο αλλά και από τους φιλάθλους στο Ιντερνετ παίρνει ήδη μεγάλες διαστάσεις στην Αργεντινή.
Η απόφαση θα έχει ισχύ μόνο αν εγκριθεί και από την Τακτική Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας στις 18 Οκτωβρίου. Εως τότε, το αργεντίνικο ποδόσφαιρο θα ζει στον πυρετό μίας μεγάλης διαμάχης.
contra.gr
Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Η ομοσπονδία της Αργεντινής σώζει με απόφαση-σκάνδαλο τη Ρίβερ Πλέιτ.
ΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ιούλιος 26 2011 16:22
Ρουσφέτι. Μόνο έτσι μπορεί να χαρακτηρίσει κανείς την απόφαση της ομοσπονδίας ποδοσφαίρου της Αργεντινής για ενοποίηση των πρωταθλημάτων της πρώτης με τη δεύτερη κατηγορία για να βρει σανίδα σωτηρίας η Ρίβερ Πλέιτ.
Η πρωτοφανής αυτή απόφαση πάρθηκε με ευρεία πλειοψηφία από την εκτελεστική επιτροπή της ομοσπονδίας (22 υπέρ, 3 αποχή) και προβλέπει ότι το νέο πρωτάθλημα θα διεξαχθεί σε πέντε ζώνες των οκτώ ομάδων εκ των οποίων οι τέσσερις πρώτες θα δώσουν την τελική μάχη για τον τίτλο και την εκπροσώπηση της Αργεντινής στο Κόπα Λιμπερταδόρες.
Είναι προφανές ότι η απόφαση πάρθηκε για να ξεπλύνει η Ρίβερ την ντροπή του υποβιβασμού στη Β' Εθνική κατηγορία. Γι' αυτό και η κατακραυγή από τον Τύπο αλλά και από τους φιλάθλους στο Ιντερνετ παίρνει ήδη μεγάλες διαστάσεις στην Αργεντινή.
Η απόφαση θα έχει ισχύ μόνο αν εγκριθεί και από την Τακτική Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας στις 18 Οκτωβρίου. Εως τότε, το αργεντίνικο ποδόσφαιρο θα ζει στον πυρετό μίας μεγάλης διαμάχης.
contra.gr
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ΤΕΛΟΣ Ο ΝΤΙΟΠ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ!
Μόνο η ανακοίνωση απομένει, ουσιαστικά, για το διαζύγιο της ΑΕΚ με τον Πάπα Μπούμπα Ντιόπ, μετά τη νέα συνομιλία του με τον Σταύρο Αδαμίδη.
Ο Σενεγαλέζος άσος είχε ζητήσει από τους Αδαμίδη και Μανόλο Χιμένεθ να αποχωρήσει από την ομάδα λόγω του σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει η εγκυμονούσα σύζυγος του. Η επιθυμία του δεν είχε γίνει πραγματικότητα και η ΠΑΕ έδινε συνεχώς παρατάσεις στην άδεια του, εξαντλώντας όλα τα περιθώρια. Μέχρι που αυτά εξαντλήθηκαν.
Την Τρίτη, σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρξε νέα επικοινωνία του Ντιόπ με τον Αδαμίδη και σε αυτή ο Σενεγαλέζος φέρεται να του είπε ότι «αν θέλετε μπορώ να έρθω τις επόμενες μέρες αλλά το μυαλό μου δε θα είναι στη δουλειά». Ο πρόεδρος της ΠΑΕ απάντησε πως κάτι τέτοιο δε βοηθάει κανέναν και έτσι υπήρξε, ουσιαστικά, συμφωνία για λύση του συμβολαίου του.
Με έναν όρο, όμως. Από τη στιγμή που ο λόγος που ο Ντιόπ θέλει να φύγει από την ΑΕΚ είναι εξωαγωνιστικός, ο Αδαμίδης θα βάλει τον Σενεγαλέζο να υπογράψει χαρτί, σύμφωνα με το οποίο αν φύγει από την Ένωση για να πάει άμεσα σε άλλη ομάδα, τότε τα λεφτά που του χρωστάει η ΠΑΕ δε θα τα πάρει. Ορος με τον οποίο φέρεται να συμφωνεί ο Ντιόπ.
NAFTEMPORIKI.GR Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011 07:00
Μόνο η ανακοίνωση απομένει, ουσιαστικά, για το διαζύγιο της ΑΕΚ με τον Πάπα Μπούμπα Ντιόπ, μετά τη νέα συνομιλία του με τον Σταύρο Αδαμίδη.
Ο Σενεγαλέζος άσος είχε ζητήσει από τους Αδαμίδη και Μανόλο Χιμένεθ να αποχωρήσει από την ομάδα λόγω του σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει η εγκυμονούσα σύζυγος του. Η επιθυμία του δεν είχε γίνει πραγματικότητα και η ΠΑΕ έδινε συνεχώς παρατάσεις στην άδεια του, εξαντλώντας όλα τα περιθώρια. Μέχρι που αυτά εξαντλήθηκαν.
Την Τρίτη, σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρξε νέα επικοινωνία του Ντιόπ με τον Αδαμίδη και σε αυτή ο Σενεγαλέζος φέρεται να του είπε ότι «αν θέλετε μπορώ να έρθω τις επόμενες μέρες αλλά το μυαλό μου δε θα είναι στη δουλειά». Ο πρόεδρος της ΠΑΕ απάντησε πως κάτι τέτοιο δε βοηθάει κανέναν και έτσι υπήρξε, ουσιαστικά, συμφωνία για λύση του συμβολαίου του.
Με έναν όρο, όμως. Από τη στιγμή που ο λόγος που ο Ντιόπ θέλει να φύγει από την ΑΕΚ είναι εξωαγωνιστικός, ο Αδαμίδης θα βάλει τον Σενεγαλέζο να υπογράψει χαρτί, σύμφωνα με το οποίο αν φύγει από την Ένωση για να πάει άμεσα σε άλλη ομάδα, τότε τα λεφτά που του χρωστάει η ΠΑΕ δε θα τα πάρει. Ορος με τον οποίο φέρεται να συμφωνεί ο Ντιόπ.
NAFTEMPORIKI.GR Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011 07:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
περυσι ηταν κατα τη γνωμη μου ο πιο κρισιμος παικτης της αεγκ44.
ειχε Δελλα στην αμυνα, Ντιοπ στο κεντρο, και Σκοκο-Τζεμπουρ-Μπλανκο στην επιθεση.
αυτη ηταν ολη η ομαδα στην ουσια.
χωρις Ντιοπ φετος, η αεγκ θα ειναι εντελως ασυνδετη.
ειδικα αν δεν παρουν αλλον παικτη να τον αντικαταστησει (πολυ δυσκολο το βλεπω αφου τα εδωσαν ολα για τον Μασταπρηξεν,και διαρκειας γιοκ),και δεδομενου οτι στην επιθεση στην ουσια ειναι αποδυναμωμενη κατα 50% αφου εφυγε ολη η επιθετικη της γραμμη,πιστευω ο,τι θα γελασουμε πολυ φετος με την κουλα44.
quiz!
1)σε ποσα ματς θα στησει η κουλα κωλο φετος?
2)ποσα διαρκειας πουλησε η κουλα44 φετος?
3)ποσα μικρα χανουμακια θα γινουν ΠΑΟΚια και φετος?
ο νικητης παιρνει δωρο ενα σαμαλι.
ειχε Δελλα στην αμυνα, Ντιοπ στο κεντρο, και Σκοκο-Τζεμπουρ-Μπλανκο στην επιθεση.
αυτη ηταν ολη η ομαδα στην ουσια.
χωρις Ντιοπ φετος, η αεγκ θα ειναι εντελως ασυνδετη.
ειδικα αν δεν παρουν αλλον παικτη να τον αντικαταστησει (πολυ δυσκολο το βλεπω αφου τα εδωσαν ολα για τον Μασταπρηξεν,και διαρκειας γιοκ),και δεδομενου οτι στην επιθεση στην ουσια ειναι αποδυναμωμενη κατα 50% αφου εφυγε ολη η επιθετικη της γραμμη,πιστευω ο,τι θα γελασουμε πολυ φετος με την κουλα44.
quiz!
1)σε ποσα ματς θα στησει η κουλα κωλο φετος?
2)ποσα διαρκειας πουλησε η κουλα44 φετος?
3)ποσα μικρα χανουμακια θα γινουν ΠΑΟΚια και φετος?
ο νικητης παιρνει δωρο ενα σαμαλι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
εφοσον ισχυει για μενα ειναι η μεγαλυτερη απωλεια της κουλας μαζι με τον τζιμπουρ σαφως μεγαλυτερη απο τις αποχωρησεις των σαχα,μπλανκο και σκοκο...ο παιχτης που εκανε τη διαφορα περισυ σε μια ομαδα που πηγε να διαλυθει...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Συμφωνω απολυτα,στην αρχη ηταν εκτος τοπου και χρονου μολις βρηκε ρυθμο εκανε απιστευτα παιχνιδια.
Υ.Γ Θυμιζει πολυ περιπτωση βιτολο,με τη διαφορα οτι (προς το παρον τουλαχιστον) αυτος δεν εχει κλεισει σε καποιον απο τους γαυροβαζελους.
Στη δικη μας περιπτωση ηταν πατερας στη δικη τους γυναικα.
Υ.Γ Θυμιζει πολυ περιπτωση βιτολο,με τη διαφορα οτι (προς το παρον τουλαχιστον) αυτος δεν εχει κλεισει σε καποιον απο τους γαυροβαζελους.
Στη δικη μας περιπτωση ηταν πατερας στη δικη τους γυναικα.