Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Traυματιστηκε λεει η πουσταρα ο μιραλας και εχει πεσει κλαμα στον περαια. ΨΟΦΟΣ ΡΕ ΚΑΡΓΙΟΛΗ.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Καλά μιλάμε... γαμιώντας πηγαίνουν τα διαρκείας τουςΞεκόλλησαν τα διαρκείας
Μέσα σε μία μέρα και συγκεκριμένα τη χθεσινή, διατέθηκαν περίπου 200 εισιτήρια διαρκείας, δείγμα του... γκελ που έκανε στον κόσμο, η μεταγραφή Γκούντγιονσεν
Τα χαμόγελα και η διαφορετική ψυχολογία, που χάρισε στον κόσμο της ΑΕΚ, η μεταγραφή του Έϊντουρ Γκούντγιονσεν, μετουσιώνονται σε διάθεση ενίσχυσης της ομάδας και αγοράς, εισιτηρίων διαρκείας. Όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ της, η "Ώρα των σπορ", μέσα σε διάστημα λίγων ωρών, τη Δευτέρα, διατέθηκαν περίπου 200 εισιτήρια διαρκείας, σπάζοντας το φράγμα των 6.000. Η διαδικασία είχε "κολλήσει", εδώ και αρκετές μέρες, φαίνεται, όμως, ότι η έλευση του Ice Man, αλλάζει τα δεδομένα και ένας από τους λόγους απόκτησής του, ήταν και αυτός.
Στην Ένωση ευελπιστούν ότι θα μπορέσουν να φτάσουν και να ξεπεράσουν τα 10.000 διαρκείας.
200 κομμάτια σε 1 μέρα;
6000 συνολικά;
πσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
OMG!!! Πως αποδυναμώθηκαν έτσι αυτοί ρε?? Και έχουν και ένα κύπελλο στην πλάτη τους από πέρσι... Ούτε οι πανηγυρτζήδες τους δε συγκινήθηκαν. Άκου 200...
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
1-1 το φιλικό στο Καρπενήσι
Παγκόσμια πρωτοτυπία: Άρης και Κέρκυρα ανακοίνωσαν... διαφορετικά σκορ
Για νίκη έκαναν αρχικά λόγο οι Θεσσαλονικείς
Ο Άρης νίκησε και η Κέρκυρα πήρε ισοπαλία στο ίδιο παιχνίδι! Ακόμα και αυτό γίνεται σε ένα ανεπίσημο φιλικό παιχνίδι στην Ελλάδα. Το ακυρωθέν γκολ του Τσέζαρεκ στο 88' προκάλεσε αναστάτωση, καθώς οι δύο ομάδες είχαν διχογνωμία σχετικά με το κατά πόσο μέτρησε. Τελικά φαίνεται πως υπήρξε συμφωνία και το 1-1 είναι το τελικό σκορ.
Επί της ουσίας οι δύο προπονητές μπόρεσαν να βγάλουν συμπεράσματα μόνο στο πρώτο ημίχρονο. Στο δεύτερο 45λεπτο, το παιχνίδι σταματούσε ανά πεντάλεπτο για αλλαγές και αυτό έκανε κακό στο ρυθμό.
Μπροστά σε 200 περίπου οπαδούς του, ο Άρης προηγήθηκε με τον Νέρι Καστίγιο (21'), μετά από εξαιρετική ενέργεια του Καπετάνου. Λίγα λεπτά αργότερα, ο Σηφάκης έχασε την μπάλα μετά από σουτ του Γκουστάβο και ο Γιάντσης πλάσαρε για να ισοφαρίσει. Στο 88' ο Τσέζαρεκ σκόραρε με κεφαλιά. Ο διαιτητής και ο βοηθός έδειξαν σέντρα, αλλά δύο λεπτά αργότερα, υπό τις έντονες διαμαρτυρίες των παικτών της Κέρκυρας, σφυρίχθηκε επιθετικό φάουλ.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=294666
ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ
Παγκόσμια πρωτοτυπία: Άρης και Κέρκυρα ανακοίνωσαν... διαφορετικά σκορ
Για νίκη έκαναν αρχικά λόγο οι Θεσσαλονικείς
Ο Άρης νίκησε και η Κέρκυρα πήρε ισοπαλία στο ίδιο παιχνίδι! Ακόμα και αυτό γίνεται σε ένα ανεπίσημο φιλικό παιχνίδι στην Ελλάδα. Το ακυρωθέν γκολ του Τσέζαρεκ στο 88' προκάλεσε αναστάτωση, καθώς οι δύο ομάδες είχαν διχογνωμία σχετικά με το κατά πόσο μέτρησε. Τελικά φαίνεται πως υπήρξε συμφωνία και το 1-1 είναι το τελικό σκορ.
Επί της ουσίας οι δύο προπονητές μπόρεσαν να βγάλουν συμπεράσματα μόνο στο πρώτο ημίχρονο. Στο δεύτερο 45λεπτο, το παιχνίδι σταματούσε ανά πεντάλεπτο για αλλαγές και αυτό έκανε κακό στο ρυθμό.
Μπροστά σε 200 περίπου οπαδούς του, ο Άρης προηγήθηκε με τον Νέρι Καστίγιο (21'), μετά από εξαιρετική ενέργεια του Καπετάνου. Λίγα λεπτά αργότερα, ο Σηφάκης έχασε την μπάλα μετά από σουτ του Γκουστάβο και ο Γιάντσης πλάσαρε για να ισοφαρίσει. Στο 88' ο Τσέζαρεκ σκόραρε με κεφαλιά. Ο διαιτητής και ο βοηθός έδειξαν σέντρα, αλλά δύο λεπτά αργότερα, υπό τις έντονες διαμαρτυρίες των παικτών της Κέρκυρας, σφυρίχθηκε επιθετικό φάουλ.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=294666
ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ ΖΕΙΣ ΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙΣ
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αξιοπιστες πηγές επιβεβαίωσαν οτι θα γίνει ενσταση απο μερους του Φαποκράτορα

- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
τι γελατε ρε μαγκες? ακομα και προσφυγη στην ουεφα σηκωνει αυτο. πλακα κανετε. λιγο ειναι να σου στερουν ετσι τη νικη?
για γκουντιονσεν δεν ξερω αν θα προσφερει, παντως μετα την μπαρτσελονα εχει παιξει 38 ματς με 4 γκολ. ουτε ο ζλαταν τετοιο ποσοστο. ασε που το αλανι τα καρφωνε οταν κολουσαν οι αλλοι.
για γκουντιονσεν δεν ξερω αν θα προσφερει, παντως μετα την μπαρτσελονα εχει παιξει 38 ματς με 4 γκολ. ουτε ο ζλαταν τετοιο ποσοστο. ασε που το αλανι τα καρφωνε οταν κολουσαν οι αλλοι.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
αλλα επαιζε σε καλες ομαδες....αν και δεν ον εχω δει τελευταια....
μακαρι να μη βγει
π.χ για γκοβου ημουν σιγουρος για αποτυχια περσι ελπιζω σε ισλανδικο παλτο
μακαρι να μη βγει
π.χ για γκοβου ημουν σιγουρος για αποτυχια περσι ελπιζω σε ισλανδικο παλτο
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
εάν η αεκ παίζει και φέτος στο ΟΑΚΑ, πολλά είναι αυτά που γράφουν... δεν υπάρχει λόγος για διαρκείας εκει.. πάντα άδειο είναι. είτε σε ντερμπυ ειτε σε αδιαφορο παιχνιδι.GI4NNEN4 έγραψε:Καλά μιλάμε... γαμιώντας πηγαίνουν τα διαρκείας τουςΞεκόλλησαν τα διαρκείας
Μέσα σε μία μέρα και συγκεκριμένα τη χθεσινή, διατέθηκαν περίπου 200 εισιτήρια διαρκείας, δείγμα του... γκελ που έκανε στον κόσμο, η μεταγραφή Γκούντγιονσεν
Τα χαμόγελα και η διαφορετική ψυχολογία, που χάρισε στον κόσμο της ΑΕΚ, η μεταγραφή του Έϊντουρ Γκούντγιονσεν, μετουσιώνονται σε διάθεση ενίσχυσης της ομάδας και αγοράς, εισιτηρίων διαρκείας. Όπως αναφέρει στο ρεπορτάζ της, η "Ώρα των σπορ", μέσα σε διάστημα λίγων ωρών, τη Δευτέρα, διατέθηκαν περίπου 200 εισιτήρια διαρκείας, σπάζοντας το φράγμα των 6.000. Η διαδικασία είχε "κολλήσει", εδώ και αρκετές μέρες, φαίνεται, όμως, ότι η έλευση του Ice Man, αλλάζει τα δεδομένα και ένας από τους λόγους απόκτησής του, ήταν και αυτός.
Στην Ένωση ευελπιστούν ότι θα μπορέσουν να φτάσουν και να ξεπεράσουν τα 10.000 διαρκείας.![]()
![]()
![]()
![]()
200 κομμάτια σε 1 μέρα;
6000 συνολικά;
πσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
εαν ηταν σιγουρο πως θα εβρισκες εισητηριο οτι ωρα ηθελες και οπου ηθελες για οποιοδηποτε ματς, τοτε θα μπορουσαμε να συγκρινουμε τα δικα μας με πραγματικα ισους ορους.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
....
εάν η αεκ παίζει και φέτος στο ΟΑΚΑ, πολλά είναι αυτά που γράφουν... δεν υπάρχει λόγος για διαρκείας εκει.. πάντα άδειο είναι. είτε σε ντερμπυ ειτε σε αδιαφορο παιχνιδι.
εαν ηταν σιγουρο πως θα εβρισκες εισητηριο οτι ωρα ηθελες και οπου ηθελες για οποιοδηποτε ματς, τοτε θα μπορουσαμε να συγκρινουμε τα δικα μας με πραγματικα ισους ορους......
paokmono
....το σημαντικότερο κέρδος των διαρκείας για την τσέπη του καθενός και ίσως το μεγαλύτερο κίνητρο, είναι ότι βλέπει όλα τα παιχνίδια με λιγότερο από 10€ το παιχνίδι (στα πέταλα). Μην το παίζουμε άπλες, αφού δεν είμαστε
εάν η αεκ παίζει και φέτος στο ΟΑΚΑ, πολλά είναι αυτά που γράφουν... δεν υπάρχει λόγος για διαρκείας εκει.. πάντα άδειο είναι. είτε σε ντερμπυ ειτε σε αδιαφορο παιχνιδι.
εαν ηταν σιγουρο πως θα εβρισκες εισητηριο οτι ωρα ηθελες και οπου ηθελες για οποιοδηποτε ματς, τοτε θα μπορουσαμε να συγκρινουμε τα δικα μας με πραγματικα ισους ορους......
paokmono
....το σημαντικότερο κέρδος των διαρκείας για την τσέπη του καθενός και ίσως το μεγαλύτερο κίνητρο, είναι ότι βλέπει όλα τα παιχνίδια με λιγότερο από 10€ το παιχνίδι (στα πέταλα). Μην το παίζουμε άπλες, αφού δεν είμαστε
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
έχεις δίκιο, για αυτούς που πάνε* σε όλα.
δεν πάνε* όμως σε όλα, ούτε αυτοί που έχουν διαρκείας!
το ότι μπορούν όμως να πάνε σε όλα τα ντερμπυ και σε καποια παιχνίδια όπως τα ευρωπαικα χωρίς αγχος να εξασφαλίσουν εισιτήριο είναι ένα σοβαρό κίνητρο. Ακόμη και να μην πας σε όλα, εάν πας σε ένα σεβαστό αριθμό και η ομάδα πάει καλά και στο κύπελλο, πάλι κερδισμένος είσαι.. (καθαρόαιμων επιτρέποντων...)
*: βορειοελλαδίτικος όρος του "πηγαίνουν", για τον οποίο τρώμε ουκ ολίγον δούλεμα, οι στην Αθήνα διαμένοντες

δεν πάνε* όμως σε όλα, ούτε αυτοί που έχουν διαρκείας!
το ότι μπορούν όμως να πάνε σε όλα τα ντερμπυ και σε καποια παιχνίδια όπως τα ευρωπαικα χωρίς αγχος να εξασφαλίσουν εισιτήριο είναι ένα σοβαρό κίνητρο. Ακόμη και να μην πας σε όλα, εάν πας σε ένα σεβαστό αριθμό και η ομάδα πάει καλά και στο κύπελλο, πάλι κερδισμένος είσαι.. (καθαρόαιμων επιτρέποντων...)
*: βορειοελλαδίτικος όρος του "πηγαίνουν", για τον οποίο τρώμε ουκ ολίγον δούλεμα, οι στην Αθήνα διαμένοντες
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
*Αλλο ρήμα το "πάω" και άλλο το "πηγαίνω".
Ολόσωστο λοιπόν το "πάνε" ως Προστακτική του "πάω" και εξίσου σωστό το "πήγαινε".
Ασφαλώς βεβαια δεν υπάρχει "λεμονίτα" για τον απλούστατο λόγο οτι δεν υπάρχει ουτε "πορτοκαλίτα"
Για να μαθαίνουμε και λίγα Ελληνικά.
ΟνΤόπικ (sic) ο Ισλανδός θα παίξει αλλα χωρίς να κάνει την διαφορά. Ποτέ δεν ήταν παίκτης που έκανε το κατι παραπάνω. Χαμαλης πολυτελείας δίπλα σε μεγάλους συμπαίκτες. Αν στην ξαδερφη νομίζουν οτι θα τους ανεβάσει επιπεδο θα απογοητευτούν οικτρα.
Ολόσωστο λοιπόν το "πάνε" ως Προστακτική του "πάω" και εξίσου σωστό το "πήγαινε".
Ασφαλώς βεβαια δεν υπάρχει "λεμονίτα" για τον απλούστατο λόγο οτι δεν υπάρχει ουτε "πορτοκαλίτα"
Για να μαθαίνουμε και λίγα Ελληνικά.
ΟνΤόπικ (sic) ο Ισλανδός θα παίξει αλλα χωρίς να κάνει την διαφορά. Ποτέ δεν ήταν παίκτης που έκανε το κατι παραπάνω. Χαμαλης πολυτελείας δίπλα σε μεγάλους συμπαίκτες. Αν στην ξαδερφη νομίζουν οτι θα τους ανεβάσει επιπεδο θα απογοητευτούν οικτρα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ήταν που θα έβγαζαν το συμβόλαιο από τα διαρκείας... 200 εισιτήρια, άντε πες και έφτασαν τα 1000 για χάρη του Ισλανδού επί 200 ευρώ, πάμε στα 200 χιλιάρικα.Ξεκόλλησαν τα διαρκείας
Μέσα σε μία μέρα και συγκεκριμένα τη χθεσινή, διατέθηκαν περίπου 200 εισιτήρια διαρκείας, δείγμα του... γκελ που έκανε στον κόσμο, η μεταγραφή Γκούντγιονσεν
Θα πουλήσει και φανέλες, πες 30 ευρώ ανά φανέλα το κέρδος (επειδή είμαι άπλας), θέλει 15.000 φανέλες, την ώρα που ο Ριβάλντο είχε πουλήσει 35.000 ΣΥΝΟΛΙΚΑ στον γάβρο...
Καλά που μείωσαν το μπάτζετ και έχουν περιθώριο για μ@λ@κίες (κι εμείς δεν πάμε πίσω).
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
''«Διαζύγιο» με Παπαδόπουλο
21/07/2011
Παρελθόν και επίσημα από τον GAY αποτελεί από την Πέμπτη το μεσημέρι ο Γιάννης Παπαδόπουλος καθώς η ΠΑΕ ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας της με τον παίκτη.
Ο 22χρονος μέσος μετά από τρία χρόνια στην ομάδα του Πειραιά αποχωρεί καθώς δεν βρισκόταν στα πλάνα του Ερνέστο Βαλβέρδε. Ο παίκτης είχε ενημερωθεί εδώ και αρκετές ημέρες και έπειτα από συνάντηση με την διοίκηση της ομάδας υπήρχε συμφωνία να μείνει ελεύθερος.
Αυτός που απέμενε για να επισημοποιηθεί το «διαζύγιο» ήταν η ανακοίνωση του GAY η οποία αναρτήθηκε στο σάιτ το μεσημέρι της Πέμπτης και ανέφερε:
«Η Π.Α.Ε. GAY ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Γιάννη Παπαδόπουλο, τον ευχαριστεί για την προσφορά του στην ομάδα και του εύχεται καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».''
http://www.sport-fm.gr
21/07/2011
Παρελθόν και επίσημα από τον GAY αποτελεί από την Πέμπτη το μεσημέρι ο Γιάννης Παπαδόπουλος καθώς η ΠΑΕ ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας της με τον παίκτη.
Ο 22χρονος μέσος μετά από τρία χρόνια στην ομάδα του Πειραιά αποχωρεί καθώς δεν βρισκόταν στα πλάνα του Ερνέστο Βαλβέρδε. Ο παίκτης είχε ενημερωθεί εδώ και αρκετές ημέρες και έπειτα από συνάντηση με την διοίκηση της ομάδας υπήρχε συμφωνία να μείνει ελεύθερος.
Αυτός που απέμενε για να επισημοποιηθεί το «διαζύγιο» ήταν η ανακοίνωση του GAY η οποία αναρτήθηκε στο σάιτ το μεσημέρι της Πέμπτης και ανέφερε:
«Η Π.Α.Ε. GAY ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Γιάννη Παπαδόπουλο, τον ευχαριστεί για την προσφορά του στην ομάδα και του εύχεται καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του».''
http://www.sport-fm.gr
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Τα δεδομένα για Νέτο
Παρασκευή, 22 Ιούλ 2011 04:35
Στον Παναθηναϊκό δεν είναι αδιάφοροι για τον Νέτο όμως ο Φερέιρα θα αποφασίσει για τον Βραζιλιάνο, ενώ η περίπτωσή του έχει ομοιότητες με αυτή του Βιτόλο.
Η περίπτωση του Νέτο «παίζει» από το βράδυ της Τετάρτης για τον Παναθηναϊκό, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν επαφές με τον Άρη, ενώ ο Δημήτρης Γόντικας δεν θέλησε να σχολιάσει το συγκεκριμένο σενάριο. Στο «τριφύλλι» ωστόσο υπάρχει αρχικά ένα ενδιαφέρον, όμως θα πρέπει και ο Ζεσουάλδο Φερέιρα να δώσει την συγκατάθεσή του για να προχωρήσει η διοίκηση.
Οι δυσκολίες που υπάρχουν, πάντως, στην υπόθεση του Νέτο είναι αρκετές αλλά λύση μπορεί να βρεθεί, αρκεί και ο ίδιος ο Βραζιλιάνος να θελήσει να αποχωρήσει από την Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα ο 30χρονος μπακ έχει ρήτρα 2 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά το υψηλό συμβόλαιο κάνει τους ανθρώπους του Άρη να μπαίνουν σε σκέψεις και παράλληλα λέγεται πως υπάρχουν χρωστούμενα στον ποδοσφαιριστή (300.000), οπότε εδώ το θέμα θυμίζει... Βιτόλο.
Αν ο Νέτο χαρίσει τα χρωστούμενα στους «κίτρινους» και φυσικά οι «πράσινοι» έχουν προχωρήσει σε πωλήσεις, οι οποίες θα δίνουν την οικονομική δυνατότητα για διαπραγματεύσεις, τότε μπορεί να τρέξει το θέμα του Βραζιλιάνου. Όλα αυτά βέβαια είναι εικασίες, όμως σε περίπτωση που το «τριφύλλι» προχωρήσει τα δεδομένα δεν απέχουν πολύ από τα παραπάνω.
gazzetta.gr
E ρε και να ειναι αληθεια γελιο που εχει να πεσει ετσι σκωληκες?
Παρασκευή, 22 Ιούλ 2011 04:35
Στον Παναθηναϊκό δεν είναι αδιάφοροι για τον Νέτο όμως ο Φερέιρα θα αποφασίσει για τον Βραζιλιάνο, ενώ η περίπτωσή του έχει ομοιότητες με αυτή του Βιτόλο.
Η περίπτωση του Νέτο «παίζει» από το βράδυ της Τετάρτης για τον Παναθηναϊκό, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν επαφές με τον Άρη, ενώ ο Δημήτρης Γόντικας δεν θέλησε να σχολιάσει το συγκεκριμένο σενάριο. Στο «τριφύλλι» ωστόσο υπάρχει αρχικά ένα ενδιαφέρον, όμως θα πρέπει και ο Ζεσουάλδο Φερέιρα να δώσει την συγκατάθεσή του για να προχωρήσει η διοίκηση.
Οι δυσκολίες που υπάρχουν, πάντως, στην υπόθεση του Νέτο είναι αρκετές αλλά λύση μπορεί να βρεθεί, αρκεί και ο ίδιος ο Βραζιλιάνος να θελήσει να αποχωρήσει από την Θεσσαλονίκη. Συγκεκριμένα ο 30χρονος μπακ έχει ρήτρα 2 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά το υψηλό συμβόλαιο κάνει τους ανθρώπους του Άρη να μπαίνουν σε σκέψεις και παράλληλα λέγεται πως υπάρχουν χρωστούμενα στον ποδοσφαιριστή (300.000), οπότε εδώ το θέμα θυμίζει... Βιτόλο.
Αν ο Νέτο χαρίσει τα χρωστούμενα στους «κίτρινους» και φυσικά οι «πράσινοι» έχουν προχωρήσει σε πωλήσεις, οι οποίες θα δίνουν την οικονομική δυνατότητα για διαπραγματεύσεις, τότε μπορεί να τρέξει το θέμα του Βραζιλιάνου. Όλα αυτά βέβαια είναι εικασίες, όμως σε περίπτωση που το «τριφύλλι» προχωρήσει τα δεδομένα δεν απέχουν πολύ από τα παραπάνω.
gazzetta.gr
E ρε και να ειναι αληθεια γελιο που εχει να πεσει ετσι σκωληκες?