9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4161
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από pagotatzis »

Η μεγαλύτερή είναι ότι ο Φλώριδας θα φέρει jovanovic

Τους έχει χτυπήσει η ζέστη :lol:
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από stephanos »

Εξέδρα έγραψε:οι Πειραιώτες είναι σε συζητήσεις με τον επιθετικό του ΠΑΟΚ Δημήτρη Σαλπιγγίδη , προσδοκώντας να τον φέρουν στο λιμάνι με μια προσφορά της τάξεως των 500.000 ευρώ, παραχωρώντας στον δικέφαλο του Βορρά ως ανταλλάγματα και τους Ντάρμπισαϊρ, Γιάννη Παπαδόπουλο και Κρίστιαν Νέμεθ.

Για την ώρα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι, ωστόσο πληροφορίες λένε πως ο Ζήσης Βρύζας, έχει έρθει σε επαφή με ανθρώπους των πρωταθλητών για να συζητήσουν το ενδεχόμενο παραχώρησης του 30χρονου φορ.
Η απάντηση (που θα ήθελα) από τον ΠΑΟΚ:
500.000 ευρώ και τον Φετφατζίδη ελεύθερο. Τα λιμά που θέλετε να ξεφορτωθείτε, μπορούμε να τα πάρουμε και χωρίς την συγκατάθεσή σας.
Ή 3.000.000 ευρώ cash. Ο πρόεδρός σας περνιέται για λεφτάς, χουβαρντάς κλπ. Τί είναι γι' αυτόν τρία ψωροεκατομμύρια, από τη στιγμή που έδωσε 2,2 για το γατί τον Μιραλλάς. Θα σας κάνουμε και δόσεις.
Και φυσικά αν δεν θέλει ο ίδιος ο Σάλπι, δεν πάει πουθενά.
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από lefis »

Κατηγορηματικά διαψεύδουν από τον Ολυμπιακό το δημοσίευμα της εφημερίδας «Πρωταθλητής», που κάνει λόγο για ενδιαφέρον των «ερυθρολεύκων» για την απόκτηση του Δημήτρη Σαλπιγγίδη.

Όπως τονίζεται στο εν λόγω δημοσίευμα, οι Πειραιώτες έχουν κάνει, ήδη, τις πρώτες, διερευνητικές επαφές με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ για τον Έλληνα διεθνή επιθετικό, για… πάρτη του οποίου δίνουν: Ντάρμπισαϊρ, Γ. Παπαδόπουλο, Κρίστιαν Νέμεθ και 400.000-500.000 ευρώ!

Είπαμε, όμως, διαψεύδεται κατηγορηματικά.

ttp://www.sport-fm.gr/article/489280


:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

:evil:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kataramenos5 την Τετ 20 Ιούλ 2011, 13:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Αν ίσχυε θα ήταν γαμάτο....

Γλιτώνουμε 800.000 από τον κοντό και παίρνουμε άλλα 500.000 από τον γαύρο. Για όσους δεν το συνειδητοποιούν εξασφαλίζουμε 2πλάσια λεφτά από όσα έδωσε η κούλα στον Γκούντιοσεν!!!!!

Άρα περισεύουν λεφτά για 2 μεταγραφάρες.

Ταύτοχρονα αν αντί για τον φωτογράφο πάρουμε Μήτρογλου θα έχουμε μαζί με Κλάους δύο πάρα πολύ καλούς φορ, Έλληνες, σε πολύ καλή ηλικία. Νέμεθ και Παπαδόπουλος θα είναι χρήσιμοι παίκτες άμα έρθουν αλλά θα προτιμούσα παραπάνω μετρητά αντι για αυτούς. Τέτοιου επιπέδου παίκτες έχουμε. Καλύτερα να έχουμε παραπάνω φράγκα για 2 μεταγραφές ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΜ!!! Ένα τεράστιο σέντερ μπακ και ένα υπερτεράστιο χαφ....!!!



Αλλά δυστυχώς αυτά γίνονται μόνο στα όνειρα μας....................
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από trel@menos »

καλα. ας αλαξουν πλευρο εκει στον γκει. ο σαλπι ηρθε για να μεινει και εχει ακομα να προσφερει πααρα πολλα κι ας μην μπορουν μερικοι να το καταλαβουν.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ακριβως...Με αυτο το πλευρο να κοιμηθουνε...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

trel@menos έγραψε:καλα. ας αλαξουν πλευρο εκει στον γκει. ο σαλπι ηρθε για να μεινει και εχει ακομα να προσφερει πααρα πολλα κι ας μην μπορουν μερικοι να το καταλαβουν.
Είδες πέρσυ πουθενά την ταχύτητα του;
Είδες πουθενά την εκρηκτικότητα του;
Είδες πουθενά τον γκολτζή Σαλπιγγίδη;

Εγώ πουθένα.

Τι; Ήταν κουρασμένος;;;

Και φέτος στην προετοιμασία;

Αν δεν κάνω λάθος είχε παραπάνω άδεια από όλους τους άλλους παίκτες μας (εκτός του Κοντρέρας που είχε υποχρεώσεις)....!!

Και παρ' όλα αυτά, ενώ ξεκουράστηκε πιο πολύ από όλους, σε φιλικό (!) υπέστει τον πρώτο του τραυματισμό και μάλιστά αρκετά σοβαρό...

Κι όταν ένας ποδοσφαιριστής, που δεν τραυματιζότανε, φτάσει στα 30 κι αρχίσει τις θλάσεις όλοι ξέρουν ότι αυτό θα επαναληφθεί...


Συνοψίζοντας μιλάμε για έναν παίκτη ο οποίος από πέρσυ -μη πω πρόπερσυ- ξεκίνησε την πτωτική του πορεία, έχοντας μετριότατη απόδωση και φέτος άρχισαν να βγαίνουν και προβλήματα υγείας.

Προσωπικά είμαι σίγουρος ότι αυτά που έχει να δώσει σαν παίκτης είναι πολύ συγκεκριμένα και ως εκ τούτου είναι αδιανόητο ένας τέτοιος παίκτης να παίρνει 150.000€ παραπανω από παίκτες όπως ο Γκούντιοσεν.....


Η απόδωση είναι μικρή.
Το κόστος μεγάλο.
Το value for money έχει χαθει από το λεξιλόγιο μας.
Άλλη μια πατάτα της διοίκησης που πρέπει να την πληρώνουμε για άλλα 3 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από city_boy »

εσυ δεν ειχες σκασει να γυρισει?? :D
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από barlow4 »

απο οπαδοι γιναμε μετα Χριστον λογιστες.value for money και ολα πωλουνται και ολα αγοραζονται.
νεος ΠΑΟΚ κ ετση..
εγω δεν τον γουσταρα τον κοντο και δεν το γουσταρω.αλλα στο γαβρο ουτε ασφαλιτη δεν δινω.με το γαβρο δεν επιτρεπεται να συναναστρεφομαστε σε κανενα επιπεδο.οτι και να λενε οτι και να δινουν.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Οχι gika ητανε ξεκουραστος μετα απο ολοκληρη χρονια με βαζελο,εθνικη και κατευθειαν προετοιμασια..
Με ποιον προπονητη gika να πρωτομαθει να παιζει???Με τον χαβο,το δερμιτζακη ή το μπερετα???
Ποιος αλλος παιχτης αλλαξε τοσες θεσεις περυσι???
Με ποση ψυχολογια να παιξει???Ακομα και πανο σηκωσαμε εναντιον του μεσα στην Τουμπα.
Σε παιχτη της ομαδας μας σηκωσαμε πανο.

Εγω δεν ειμαι συνηγορος αλλα καποια πραγματα πρεπει να λεγονται.Σιγουρα δεν ηταν η καλυτερη του χρονια περυσι αλλα και οι προυποθεσεις δεν ηταν οι ιδανικες.Μετα θα μου πεις μα ειναι επαγγελματιας και πληρωνεται.Ειναι επαγγελματιας και το δειχνει και τωρα.Μειωση???Να τη συζητησουμε..
Βλεπει οτι υπαρχει προβλημα...

Και το οτι τραυματιστηκε τι σημαινει???Αρχισε να χαλαει...ΕΕΕ????
Και ο λινο εχει τραυματιστει 3 φορες αλλα δεν τον διωξαμε.Και ο γκαρσια ειχε σοβαρο τραυματισμο...Βασικο τον βλεπω..
Αλλα μου φαινεται οτι οσα θελουμε θυμομαστε.Και ο γκαρσια την πρωτη χρονια 4 παιχνιδια επαιξε.Ολα τα αλλα ειχε κοκινες.Αλλα οταν τον επιασε ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ και του εξηγησε καποια πραγματα διορθωθηκε.Και ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΑΣ φετος τον θελει.Επομενως αφηστε τα ονειρα του γαυρου για το λιμανι μονο.Τελος κατσε να δουμε τον γκουνγιονσεν γιατι περυσι ειδαμε και το γκοβου...Μας πεταξε τα ματια εξω...
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από trel@menos »

gika έγραψε:
trel@menos έγραψε:καλα. ας αλαξουν πλευρο εκει στον γκει. ο σαλπι ηρθε για να μεινει και εχει ακομα να προσφερει πααρα πολλα κι ας μην μπορουν μερικοι να το καταλαβουν.
Είδες πέρσυ πουθενά την ταχύτητα του;
Είδες πουθενά την εκρηκτικότητα του;
Είδες πουθενά τον γκολτζή Σαλπιγγίδη;

Εγώ πουθένα.

Τι; Ήταν κουρασμένος;;;

Και φέτος στην προετοιμασία;

Αν δεν κάνω λάθος είχε παραπάνω άδεια από όλους τους άλλους παίκτες μας (εκτός του Κοντρέρας που είχε υποχρεώσεις)....!!

Και παρ' όλα αυτά, ενώ ξεκουράστηκε πιο πολύ από όλους, σε φιλικό (!) υπέστει τον πρώτο του τραυματισμό και μάλιστά αρκετά σοβαρό...

Κι όταν ένας ποδοσφαιριστής, που δεν τραυματιζότανε, φτάσει στα 30 κι αρχίσει τις θλάσεις όλοι ξέρουν ότι αυτό θα επαναληφθεί...


Συνοψίζοντας μιλάμε για έναν παίκτη ο οποίος από πέρσυ -μη πω πρόπερσυ- ξεκίνησε την πτωτική του πορεία, έχοντας μετριότατη απόδωση και φέτος άρχισαν να βγαίνουν και προβλήματα υγείας.

Προσωπικά είμαι σίγουρος ότι αυτά που έχει να δώσει σαν παίκτης είναι πολύ συγκεκριμένα και ως εκ τούτου είναι αδιανόητο ένας τέτοιος παίκτης να παίρνει 150.000€ παραπανω από παίκτες όπως ο Γκούντιοσεν.....


Η απόδωση είναι μικρή.
Το κόστος μεγάλο.
Το value for money έχει χαθει από το λεξιλόγιο μας.
Άλλη μια πατάτα της διοίκησης που πρέπει να την πληρώνουμε για άλλα 3 χρόνια.
ποια πατατα? προσωπικα δεν με χαλασαν ουτε τα 13 γκολ(1ος σκορερ), ουτε οι 2 προκρισεις που εδωσε, ουτε το οτι γυρνουσε δεξι μπακ να καλυπτει σαν μ@λ@κ@ς επειδη εβλεπε οραματα ο χαβος. και ολα αυτα μακρια απο τη φυσικη του θεση που ειναι σεντερ φορ.
και το παραμυθι με τα 850 ας τελειωσει. ζητημα να πηρε τα μισα και πολλα εβαλα.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από arisk »

gika έγραψε:...Και φέτος στην προετοιμασία;
Αν δεν κάνω λάθος είχε παραπάνω άδεια από όλους τους άλλους παίκτες μας (εκτός του Κοντρέρας που είχε υποχρεώσεις)....!!
Και παρ' όλα αυτά, ενώ ξεκουράστηκε πιο πολύ από όλους, σε φιλικό (!) υπέστει τον πρώτο του τραυματισμό και μάλιστά αρκετά σοβαρό...
Κι όταν ένας ποδοσφαιριστής, που δεν τραυματιζότανε, φτάσει στα 30 κι αρχίσει τις θλάσεις όλοι ξέρουν ότι αυτό θα επαναληφθεί...
Ρε συ gika να δεχτώ αυτά που λές... Αλλά αυτό για τον τραυματισμό είναι παντελώς γελοίο...!! Το μάτς στο οποίο τραυματίστηκε το είδες...?? Αν δεν το είδες πέστο δεν είναι κακό... Η μαλακία έγινε απο τον πάγκο... Τραυματίστηκε ο Ίβιτς και σηκώσανε κατευθείαν το Σαλπιγγίδη για αλλαγή χωρίς -ουσιαστικά- να κάνει ζέσταμα... Αντί να τον αφήσουν 5-10 λεπτά να κάνει ζέσταμα (και μάλιστα σε περίοδο προετοιμασίας που οι παίκτες είναι πιο επιβαρυμένοι και ευαίσθητοι), βιάστηκαν να κάνουν την αλλαγή λές και θα γινόταν κάτι αν παίζαμε στο φιλικό 5-10 λεπτά με παίκτη λιγότερο...!! Ίσα-ίσα θα ήταν μια ευκαιρία να συνηθίζουμε γιατί θα το ξαναδούμε ( :oops: ) το εργάκι με τους 10 παίκτες σύντομα μόλις αρχίσει η σεζόν... Να τον πούμε κοντό... Θερμοσίφωνα... Προδότη... Πόντιο... Πουλημένο... Ξοφλημένο... Άμπαλο... Ακριβοπληρωμένο... Χασογκόλη... Ότι θέλετε... Αλλά να μην λέμε και μαλακίες...!! :?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πράγματι ο τραυματισμός του οφείλεται στο ότι δεν έκανε ζέσταμα. Αν ήμουν εγώ ο υπεύθυνος του ποδοσφαιρικού τμήματος, αυτοί που τον υποχρέωσαν να μπει μέσα άρον-άρον θα είχαν πάει ήδη στο σπίτι τους...
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Gika βρες δεξι εξτρεμ εσυ χωρις ξεκουραση να σου βαλει 12 γκολ και 8 ασιστ. Αλλα ξεχασα εχουμε κλαους που θα βαλει 36 γκολ (τριπλασια) οποτε τι να τον κανουμε τον σαλπι?
Καυσωναααααας
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”