9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
geo_athens4
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 01:02
Τοποθεσία: η χειροτερη!!

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από geo_athens4 »

Sera4 έγραψε:επεσε γενικο ψαλιδι...αν δεν μπορειτε να συζητησετε απλα μην το κανετε δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να την πληρωνω εγω βραδιατικα...
γιατι δεν πηρες αδεια μερες που ειναι.. μονος σου το λες πιο κατω οτι ολοι οι αλλοι την κοπανησαν για χαλκιδικη :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από pagotatzis »

Επαφές με ΠΑΟΚ για «Σάλπι»!

Διερευνητικές επαφές με την διοίκηση του ΠΑΟΚ για την απόκτηση του Δημήτρη Σαλπιγγίδη έχει ξεκινήσει ο Ολυμπιακός, αφού ο Έλληνας άσος αποτελεί... συμπάθεια του Ερνέστο Βαλβέρδε, ενώ το και το κλίμα στην Θεσσαλονίκη δεν τον «σηκώνει».

Μπορεί ο Ολυμπιακός να μην «καίγεται» για την αγορά επιθετικού, ωστόσο αν οι Πειραιώτες αποφασίσουν να κινηθούν αποφασιστικά για την ενίσχυση της γραμμής κρούσης κανείς δεν πρέπει να αποκλείσει το ενδεχόμενο αγοράς του Δημήτρη Σαλπιγγίδη!

Όπως αναφέρει ο «Πρωταθλητής», οι Πειραιώτες έχουν ήδη προσεγγίσει τη διοίκηση του ΠΑΟΚ και είναι διατεθειμένοι να προσφέρουν έμψυχα ανταλλάγματα και περίπου 400.000 - 500.000 για την αγορά του έμπειρου άσου.

Μάλιστα, όπως τονίζει το δημοσίευμα ο Ερνέστο Βαλβέρδε τρέφει μεγάλη εκτίμηση προς το πρόσωπο του 30χρονου επιθετικού, ενώ και ο ίδιος ο «Σάλπι» βλέπει το κλίμα στην Θεσσαλονίκη (λόγω και των σχέσεων με τους οπαδούς του ΠΑΟΚ) να μην τον «σηκώνει». gazzetta;GR
:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από diniko80 »

νοτ μπαντ ετ ολ

τωρα αραγε που εχει προτασεις μανατζερικες θα πεσει απο τα 800 καθαρα στα 500-600?
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Bono »

Μήτρογλου!! :idea:

υ.γ. ωχ,ωχ,ωχ......και έγινες πουτ@ν@ς γιός Ολυμπιακός
Θα πέσει πολύ γέλιο...μιλάμε για πολύ σουρεάλ καταστάσεις.
Άβαταρ μέλους
Da_Paok
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:48

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Da_Paok »

Σαλπιγγίδης στον Ολυμπιακό;

Τετάρτη 20/07/11

Μεταγραφικά σενάρια που αν επιβεβαιωθούν θα προκαλέσουν μεγάλη αίσθηση, φέρνουν τον επιθετικό του ΠΑΟΚ Δημήτρη Σαλπιγγίδη να συζητά με τους πρωταθλητές Ελλάδος το ενδεχόμενο συνεργασίας τους.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα (20/7) της εφημερίδας «Πρωταθλητής» οι Πειραιώτες είναι σε συζητήσεις με τον επιθετικό του ΠΑΟΚ Δημήτρη Σαλπιγγίδη , προσδοκώντας να τον φέρουν στο λιμάνι με μια προσφορά της τάξεως των 500.000 ευρώ, παραχωρώντας στον δικέφαλο του Βορρά ως ανταλλάγματα και τους Ντάρμπισαϊρ, Γιάννη Παπαδόπουλο και Κρίστιαν Νέμεθ.

Για την ώρα δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι, ωστόσο πληροφορίες λένε πως ο Ζήσης Βρύζας, έχει έρθει σε επαφή με ανθρώπους των πρωταθλητών για να συζητήσουν το ενδεχόμενο παραχώρησης του 30χρονου φορ.

Απο Εξεδρα

Τα bold.. τι παπαριες ειναι αυτες? Βρυζας?

Θυμαμαι που ειπε ο Σαλπι οτι δεν παει στους κολογαβρους, αλλα ρε πουστη μου δεν γινεται να γραφουν οι παλιοαρδ οτι θελουν.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

ανταλλάγματα και τους Ντάρμπισαϊρ, Γιάννη Παπαδόπουλο και Κρίστιαν Νέμεθ.
αν τους δίνει με ελεύθερη μεταγραφη και οχι δανεικούς... με κλειστά ματια.
αλλα δεν νομιζω να θελει ο γαυρος τον σαλπι....
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από diniko80 »

1 ΕΚ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ Ο ΜΑΤ Ο ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ
450 Ο ΜΑΓΚΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΙ
300 Ο ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ
Άβαταρ μέλους
Da_Paok
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:48

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Da_Paok »

Δουλια δεν ειχε ο διαολος γ...ε τα παιδια του
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

δεν θελω να γινομαι κακος αλλα οταν εχεις αφησει τον Βιτολο ελευθερο ,η καθε εφημεριδα δικαιουται να γραφει οτι γουσταρει.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Sera4 »

πολυ καλο για να ειναι αληθινο... :ugeek: λογικα μεγαλος παππας ας μην ασχολουμαστε τζαμπα...
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Παίζει να είναι η μεγαλύτερη μούφα που ακούστηκε φέτος το καλοκαίρι σε εφημερίδες και μπλογκ.
Βy far.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Sera4 »

η μεγαλυτερη ηταν ο βιερινια που ηθελε να μεινει ελευθερος.... 8-)
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

η μεγαλυτερη ηταν που θελαμε να αφησουμε ελευθερο τον βιτολο :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1905
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Πρέπει να φτιάξουμε τοπ τεν μεταγραφικής μούφας.

Πραγματικά αξίζει ένα μπράβο για την μεγάλη φαντασία των ΑΡΔ.Τόσες ώρες σκεψης και συλλογισμού δεν πρέπει να περάσουν απαρατήρητες.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από navigator11 »

να δείτε που φέτος τελικώς από τους δημοσιογράφους :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ο κοντρέρας ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ.αφού δεν τον συμπεριέλαβε ο μπόλονις στους ... ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΥΣ (γκαρσία,σάλπι,βιεϊρίνια).

υγ είς αναμονή για το "ενδιαφέρον" αεκ για γκαρσία.βέβαια,όπως λέει ο daat έχουν βρεί τα @@ γερά πατήματα και ξεσαλώνουν καθημερινώς.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”