Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]tBbF1tGJSYI[/youtube]
Τί κομματάρα ρε πούστη μου!
Τί κομματάρα ρε πούστη μου!
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Σοβαρα τωρα. Αγαπημενο συγκροτημα οι Dream Theater
Αγαπημενος δισκος Metropolis Part.2:Scenes from a Memory απο οπου ειναι και αυτη η κομματαρα.
Καποιοι μπορει να το χαρακτηρισουν γλυκαναλατο αλλα ειναι ενα κομματι που μιλαει στις καρδιες πολλων ανθρωπων. Ιδιως σε ανθρωπους που εχουν χασει καποιον πολυ αγαπημενο....
[youtube]-J6PPkKBXoU[/youtube]
ΥΓ. Το σολο της κιθαρας ειναι πολυ δυσκολο
Αγαπημενος δισκος Metropolis Part.2:Scenes from a Memory απο οπου ειναι και αυτη η κομματαρα.
Καποιοι μπορει να το χαρακτηρισουν γλυκαναλατο αλλα ειναι ενα κομματι που μιλαει στις καρδιες πολλων ανθρωπων. Ιδιως σε ανθρωπους που εχουν χασει καποιον πολυ αγαπημενο....
[youtube]-J6PPkKBXoU[/youtube]
ΥΓ. Το σολο της κιθαρας ειναι πολυ δυσκολο
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
ΚΔΩΑ ρε!
[youtube]I2ahDSGjt8Y&feature=player_embedded#at=126[/youtube]
[youtube]I2ahDSGjt8Y&feature=player_embedded#at=126[/youtube]
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
http://www.youtube.com/watch?v=w58COegHnQo
δεν ξερω γιατι αλλα δεν βγαζει το βιντεακι μεσα εδω οποτε πεταξα το λινκ.
ακρως ΠΑΟΚτσηδικο

δεν ξερω γιατι αλλα δεν βγαζει το βιντεακι μεσα εδω οποτε πεταξα το λινκ.
ακρως ΠΑΟΚτσηδικο
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
- sarkofagoktinos
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
- Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Αν και δεν είμαι φαν του συγκεκριμένου είδους :για την τεράστεια φωνή και τον αντισυμβατικό τρόπο ζωής
R.I.P.
[youtube]w1evzhSast8[/youtube]
R.I.P.
[youtube]w1evzhSast8[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Mπήκε και αυτή στο club 27 όπως:
[youtube]auTwQcuYzdk[/youtube]
[youtube]kE3FAY-NOiU[/youtube]
[youtube]Mzy_BEzlHWI[/youtube]
[youtube]DKbPUzhWeeI[/youtube]
[youtube]auTwQcuYzdk[/youtube]
[youtube]kE3FAY-NOiU[/youtube]
[youtube]Mzy_BEzlHWI[/youtube]
[youtube]DKbPUzhWeeI[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Μια ακόμη κομματάρα απο Fair To Midland:
[youtube]1MjnvI-yUgk&playnext=1&list=PLC994A59A32E25FCA[/youtube]
[youtube]1MjnvI-yUgk&playnext=1&list=PLC994A59A32E25FCA[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]Xoc35BsY9Tc&feature=related[/youtube]
............
Άμα το χρήμα κυλούσε στις τσέπες ολονών,
όλοι θα είχαμε τα μούτρα μουράτων αφεντικών.
Φυσικά, κάποιοι στήνουν κόλο για αυτά,
σαν πουτανίτσες που θα κάναν τα πάντα για μετρητά,
γάμησε τους, άστους να σέρνονται χαμηλά,
χωρίς αυτούς δεν θα φαινόταν ποιοι έχουν το κεφάλι ψηλά.
............
Όσο κι αν σκεφτείς, όσο και να παιδευτείς,
όλα γίνονται για κάποιο λόγο και θα το δεις,
μη βιαστείς να κρίνεις το λάθος απ' το σωστό,
γιατί ένα συμπέρασμα ποτέ δεν είναι αρκετό.
.............
Αν οι γυναίκες δεν κρυβόντουσαν πισώ άπ' την πουτανιά,
δεν θα βρισκες στα μπαρ κάποιον σουρωμένο κερατά,
αν μέσα στις φυλακές είχε σαμπάνιες και χαλιά,
να ξέρεις δεν θα μπαίναν τα καλύτερα παιδιά.
............
Άμα το χρήμα κυλούσε στις τσέπες ολονών,
όλοι θα είχαμε τα μούτρα μουράτων αφεντικών.
Φυσικά, κάποιοι στήνουν κόλο για αυτά,
σαν πουτανίτσες που θα κάναν τα πάντα για μετρητά,
γάμησε τους, άστους να σέρνονται χαμηλά,
χωρίς αυτούς δεν θα φαινόταν ποιοι έχουν το κεφάλι ψηλά.
............
Όσο κι αν σκεφτείς, όσο και να παιδευτείς,
όλα γίνονται για κάποιο λόγο και θα το δεις,
μη βιαστείς να κρίνεις το λάθος απ' το σωστό,
γιατί ένα συμπέρασμα ποτέ δεν είναι αρκετό.
.............
Αν οι γυναίκες δεν κρυβόντουσαν πισώ άπ' την πουτανιά,
δεν θα βρισκες στα μπαρ κάποιον σουρωμένο κερατά,
αν μέσα στις φυλακές είχε σαμπάνιες και χαλιά,
να ξέρεις δεν θα μπαίναν τα καλύτερα παιδιά.