Φερτε τον Τερι για αντι-Κοντρερας!Τετοιους θελει ο λαος του ΠΑΟΚ
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ακριβως...Αυτον μωρε που ειχαν φερει οι Αραβες του Γεωργιου μαζι με Βαλντιβια και Ρικελμε
Θα θυμασαι... 
Φερτε τον Τερι για αντι-Κοντρερας!Τετοιους θελει ο λαος του ΠΑΟΚ
Φερτε τον Τερι για αντι-Κοντρερας!Τετοιους θελει ο λαος του ΠΑΟΚ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
το θεμα ειναι οι μεταγραφες να ειναι ουσιας.
η κουλα εδωσε 650 για γκουντιοσεν... θα κανει κιαλες μεταγραφες????
θα πληρώσει την εφορία? οχι....
θα πληρωσει ολα αυτα που χρωσταει ? οχι...
θα την πει κανεις "καλα με τοσα χρεει και κανεις και τετοιες μεταγραφες? οχι....
Δυστηχος η ευτηχος τον ζαγορακη τον νιαζει τη θα αφησει στους επομενους και αν φερει μεταγραφες με 700.000 φετος (+41% εφορια) θα πρεπει να τον κινηγαμε αντι να του λεμε μπραβο.
Ας δουμε τον γκουντιοσεν μονο του τη θα κανει φετος στην αεκ χωρις σκοκο και λειπους.....
εγω λεω οτι η αεκ θα βγει στην 8αδα με το ζορι.
Εμεις δεν καναμε μεταγραφες αλλα δεν εκανε και κανενας. Φετος ειναι χαλια τα πραγματα ...... δεν μπορεις να δεινεις πχ. 250.000 σε κατι κριστιανους μοραες την ωρα που εχεις μικρους καλυτερους.
η κουλα εδωσε 650 για γκουντιοσεν... θα κανει κιαλες μεταγραφες????
θα πληρώσει την εφορία? οχι....
θα πληρωσει ολα αυτα που χρωσταει ? οχι...
θα την πει κανεις "καλα με τοσα χρεει και κανεις και τετοιες μεταγραφες? οχι....
Δυστηχος η ευτηχος τον ζαγορακη τον νιαζει τη θα αφησει στους επομενους και αν φερει μεταγραφες με 700.000 φετος (+41% εφορια) θα πρεπει να τον κινηγαμε αντι να του λεμε μπραβο.
Ας δουμε τον γκουντιοσεν μονο του τη θα κανει φετος στην αεκ χωρις σκοκο και λειπους.....
εγω λεω οτι η αεκ θα βγει στην 8αδα με το ζορι.
Εμεις δεν καναμε μεταγραφες αλλα δεν εκανε και κανενας. Φετος ειναι χαλια τα πραγματα ...... δεν μπορεις να δεινεις πχ. 250.000 σε κατι κριστιανους μοραες την ωρα που εχεις μικρους καλυτερους.
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Στην Τότεναμ ο Σουλεϊμάν Κουλιμπαλί
Το αστέρι του Σουλεϊμάν Κουλιμπαλί έλαμψε στο Μουντιάλ κάτω των 17 ετών και το όνομα του έγινε πόλος έλξης για πολλές ομάδες, με πρώτη στη λίστα τη Ρεάλ Μαδρίτης του Ζοζέ Μουρίνιο που... ορεγόταν τον 16χρονο επιθετικό της Ακτής Ελεφαντοστού.
Ωστόσο, στο σπριντ για την απόκτηση του, πρώτη το νήμα του τερματισμού το έκοψε η Τότεναμ. Οι «πετεινοί» γνωστοποίησαν σήμερα τη μεταξύ τους συμφωνία, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψουν οικονομικές λεπτομέρειες της μεταγραφής του από τη Σιένα.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ήρθαμε σε συμφωνία με τον Σουλεϊμάν Κουλιμπαλί για να ενσωματωθεί στην ομάδα», αναφέρει αρχικά η ανακοίνωση της Τότεναμ, η οποία συνεχίζει: «Ο 16χρονος επιθετικός πέτυχε 9 τέρματα σε 4 αγώνες με την Ακτή Ελεφαντοστού κατά το Μουντιάλ κάτω των 17. Πέτυχε χατ τρικ απέναντι στη Βραζιλία και 4 τέρματα απέναντι στη Δανία και βγήκε πρώτος σκόρερ της διοργάνωσης, ενώ ισοφάρισε το ρεκόρ του πρώην επιθετικού της Λίβερπουλ, Φλοράν Σιναμά Πονγκολ, που είχε ισάριθμα τέρματα πριν από δέκα χρόνια, αλλά με τρεις αναμετρήσεις περισσότερες».
http://www.woop.gr/content/34409/sten-t ... -koulibali
Αν θυμαστε ο παιχτης ειχε ερθει αρκετα κοντα στον ΠΑΟΚ το χειμωνα του 2009,και μαλιστα εκτος απο την Τοτεναμ ενδιαφερθηκε και η ρεαλ.
Το αστέρι του Σουλεϊμάν Κουλιμπαλί έλαμψε στο Μουντιάλ κάτω των 17 ετών και το όνομα του έγινε πόλος έλξης για πολλές ομάδες, με πρώτη στη λίστα τη Ρεάλ Μαδρίτης του Ζοζέ Μουρίνιο που... ορεγόταν τον 16χρονο επιθετικό της Ακτής Ελεφαντοστού.
Ωστόσο, στο σπριντ για την απόκτηση του, πρώτη το νήμα του τερματισμού το έκοψε η Τότεναμ. Οι «πετεινοί» γνωστοποίησαν σήμερα τη μεταξύ τους συμφωνία, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψουν οικονομικές λεπτομέρειες της μεταγραφής του από τη Σιένα.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ήρθαμε σε συμφωνία με τον Σουλεϊμάν Κουλιμπαλί για να ενσωματωθεί στην ομάδα», αναφέρει αρχικά η ανακοίνωση της Τότεναμ, η οποία συνεχίζει: «Ο 16χρονος επιθετικός πέτυχε 9 τέρματα σε 4 αγώνες με την Ακτή Ελεφαντοστού κατά το Μουντιάλ κάτω των 17. Πέτυχε χατ τρικ απέναντι στη Βραζιλία και 4 τέρματα απέναντι στη Δανία και βγήκε πρώτος σκόρερ της διοργάνωσης, ενώ ισοφάρισε το ρεκόρ του πρώην επιθετικού της Λίβερπουλ, Φλοράν Σιναμά Πονγκολ, που είχε ισάριθμα τέρματα πριν από δέκα χρόνια, αλλά με τρεις αναμετρήσεις περισσότερες».
http://www.woop.gr/content/34409/sten-t ... -koulibali
Αν θυμαστε ο παιχτης ειχε ερθει αρκετα κοντα στον ΠΑΟΚ το χειμωνα του 2009,και μαλιστα εκτος απο την Τοτεναμ ενδιαφερθηκε και η ρεαλ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
αλλος κουλιμπαλι ειναι αυτος φιλε.
αυτος ειναι ΤΩΡΑ 16.... το 2009 ηταν 14.
ο αλλος ειναι 25+
αυτος ειναι ΤΩΡΑ 16.... το 2009 ηταν 14.
ο αλλος ειναι 25+
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Όχι ρε ο πρώτος είναι στα 14 του τον θέλαμε για ΟύζοFalegkos έγραψε:αλλος κουλιμπαλι ειναι αυτος φιλε.
αυτος ειναι ΤΩΡΑ 16.... το 2009 ηταν 14.
ο αλλος ειναι 25+
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
"Σαπάκι" δηλαδή ο Βιτόλο;
Ρε παιδιά, καλά τα λέει ο Ζεσουάλδο Φερέιρα στη συνέντευξη και "κράζει" τη διοίκηση που δεν του έχει κάνει μεταγραφές, αλλά προσέξατε τι είπε για τον Βίκτορ Βιτόλο;
"Σαπάκι" δηλαδή ο Βιτόλο;
Ο Πορτογάλος τεχνικός ρωτήθηκε για το αν έχει γνώση για την αγωνιστική κατάσταση του πρώην άσου του ΠΑΟΚ. Και ξέρετε τι απάντησε; Ιδού...
"Ο Βιτόλο είχε πρόβλημα πέρυσι. Δεν έπαιξε πολλές φορές και ακόμα αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. Δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση και δεν μπορεί να προπονηθεί σε ένταση".
Τάδε έφη ο Φερέιρα για τον αντί Ζιλμπέρτο Σίλβα, το "τρεχαντήρι", τον "σκύλο" της μεσαίας γραμμής του Παναθηναϊκού. Μόνο που οι προηγούμενοι χαρακτηρισμοί που έχουν συνοδεύσει τον ερχομό του Βιτόλο στον Παναθηναϊκό δεν συμβαδίζουν καθόλου με τις δηλώσεις του Πορτογάλου τεχνικού. Έτσι δεν είναι;
Ο Φερέιρα ήταν ξεκάθαρος και είπε ότι ο Βιτόλο δεν έχει ξεπεράσει τον σοβαρό περυσινό τραυματισμό του, ότι δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ότι δεν μπορεί να τα δώσει όλα στις προπονήσεις!
Δηλαδή με αυτές τις δηλώσεις πιστεύετε ότι ο Φερέιρα ήταν αυτός που έδωσε την εισήγηση για να γίνει η μεταγραφή του Βιτόλο; Γιατί αν ο Πορτογάλος θεωρεί ότι ο Ισπανός είναι ένας παίκτης που δεν έχει επανέλθει πλήρως από έναν σοβαρό τραυματισμό και δεν μπορεί -τουλάχιστον άμεσα- να μπει με την ομάδα και να δώσει το 100% τότε για ποιον λόγο να ζητήσει αυτόν τον παίκτη;
Όπως και να έχει οι δηλώσεις Φερέιρα μαρτυρούν ότι δεν θα δούμε άμεσα τον Βιτόλο στη βασική ενδεκάδα του Παναθηναϊκού και μένει να διαπιστώσουμε αν θα δούμε τελικά και τον Βιτόλο του ΠΑΟΚ στην πρώτη χρονιά του στον Δικέφαλο.
σκυλι
Ρε παιδιά, καλά τα λέει ο Ζεσουάλδο Φερέιρα στη συνέντευξη και "κράζει" τη διοίκηση που δεν του έχει κάνει μεταγραφές, αλλά προσέξατε τι είπε για τον Βίκτορ Βιτόλο;
"Σαπάκι" δηλαδή ο Βιτόλο;
Ο Πορτογάλος τεχνικός ρωτήθηκε για το αν έχει γνώση για την αγωνιστική κατάσταση του πρώην άσου του ΠΑΟΚ. Και ξέρετε τι απάντησε; Ιδού...
"Ο Βιτόλο είχε πρόβλημα πέρυσι. Δεν έπαιξε πολλές φορές και ακόμα αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. Δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση και δεν μπορεί να προπονηθεί σε ένταση".
Τάδε έφη ο Φερέιρα για τον αντί Ζιλμπέρτο Σίλβα, το "τρεχαντήρι", τον "σκύλο" της μεσαίας γραμμής του Παναθηναϊκού. Μόνο που οι προηγούμενοι χαρακτηρισμοί που έχουν συνοδεύσει τον ερχομό του Βιτόλο στον Παναθηναϊκό δεν συμβαδίζουν καθόλου με τις δηλώσεις του Πορτογάλου τεχνικού. Έτσι δεν είναι;
Ο Φερέιρα ήταν ξεκάθαρος και είπε ότι ο Βιτόλο δεν έχει ξεπεράσει τον σοβαρό περυσινό τραυματισμό του, ότι δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ότι δεν μπορεί να τα δώσει όλα στις προπονήσεις!
Δηλαδή με αυτές τις δηλώσεις πιστεύετε ότι ο Φερέιρα ήταν αυτός που έδωσε την εισήγηση για να γίνει η μεταγραφή του Βιτόλο; Γιατί αν ο Πορτογάλος θεωρεί ότι ο Ισπανός είναι ένας παίκτης που δεν έχει επανέλθει πλήρως από έναν σοβαρό τραυματισμό και δεν μπορεί -τουλάχιστον άμεσα- να μπει με την ομάδα και να δώσει το 100% τότε για ποιον λόγο να ζητήσει αυτόν τον παίκτη;
Όπως και να έχει οι δηλώσεις Φερέιρα μαρτυρούν ότι δεν θα δούμε άμεσα τον Βιτόλο στη βασική ενδεκάδα του Παναθηναϊκού και μένει να διαπιστώσουμε αν θα δούμε τελικά και τον Βιτόλο του ΠΑΟΚ στην πρώτη χρονιά του στον Δικέφαλο.
σκυλι
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν είναι ακόμη σε καλη κατάσταση ;
Εύχομαι το παλικαρι να είναι μια Χαρα στην υγεία του αλλα να μην παίξει καθόλου μπάλα στον κολοβαζελο εξάλλου οικονομικά μια Χαρα είναι το παιδι.....
Εύχομαι το παλικαρι να είναι μια Χαρα στην υγεία του αλλα να μην παίξει καθόλου μπάλα στον κολοβαζελο εξάλλου οικονομικά μια Χαρα είναι το παιδι.....
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
MANIAKOS έγραψε:"Σαπάκι" δηλαδή ο Βιτόλο;
.... Ζεσουάλδο Φερέιρα ...
"Ο Βιτόλο είχε πρόβλημα πέρυσι. Δεν έπαιξε πολλές φορές και ακόμα αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. Δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση και δεν μπορεί να προπονηθεί σε ένταση".
αληθεύει αυτό???
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ήταν που ήθελε να παίξει τσου λου , μέχρι ο Βιτόλας να ενσωματωθεί στην ομάδα ο βάζελος θα έχει ήδη αποκλειστεί 
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Kolokotronis_4 έγραψε:MANIAKOS έγραψε:"Σαπάκι" δηλαδή ο Βιτόλο;
.... Ζεσουάλδο Φερέιρα ...
"Ο Βιτόλο είχε πρόβλημα πέρυσι. Δεν έπαιξε πολλές φορές και ακόμα αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. Δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση και δεν μπορεί να προπονηθεί σε ένταση".
![]()
![]()
αληθεύει αυτό???
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
ο χρονος θα δειξει..παντως δε νομιζω να τον εβαλε ο ζαγορ να τα πει για να μας απαλυνει τον πονο...ο βιτ μετα τον τραυματισμο, στα πλει οφ συνηλθε σαν εικονα τουλαχιστον αυτο εδειξε...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αληθεύει ότι τα είπε ο Φερέιρας,πέταξε κάμποσες σπόντες για τη διοίκηση του ζέλου και μπορεί να ετοιμάζετε για ηρωική έξοδο.Αν ρωτάς για την πινέζα αν όντως έχει σακατευτεί κανείς δε ξέρει πάντως αυτή τη στιγμή έχει πρόβλημα.Kolokotronis_4 έγραψε:![]()
![]()
αληθεύει αυτό???