Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21320
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από navigator11 »

teod1980 έγραψε:εμενα με αποκάλεσε ''καποιος'' ήδη παλτό οπότε το πήρα πάνω μου και κάνω αναλογα ποστ... :lol:
σοβαρά απλά δεν τον εχω δει καθολου για αυτο ρωτησα...
Αλλωστε δεν προτείνω πάικτες στον ΠΑΟΚ. Εχουμε 3 ποδοσφαιρανθρωπους εκεί και βρίσκουν...(?) ;)

υγ. Αργεί η στοά τι θα γίνει;
βρε παίχτες βρίσκουν,μην αφήνεις υπονοούμενα,μουσίτσα.αλλά στο βαλάντιό μας φιλάρακι μου οι επιλογές είναι ζόρικες.υψηλό ρίσκο για παίχτες περιορισμένης φήμης και βεληνεκούς.με τον κόσμο πλέον να περιμένει με το δάχτυλο στη σκανδάλη για να τους σταυρώσει σε περίπτωση που το ... λαβράκι δεν κάτσει.

υγ για τεταρτοπέμπτη μπορείς;
Άβαταρ μέλους
Iakovidis
Δημοσιεύσεις: 404
Εγγραφή: Πέμ 20 Δεκ 2007, 01:30

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Iakovidis »

Μιλάμε με Emile Heskey
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
sergio ramos
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2008, 21:12
Τοποθεσία: Εύοσμος

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από sergio ramos »

Εγω πιστεβω με Vassel...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

navigator11 έγραψε:βρε παίχτες βρίσκουν,μην αφήνεις υπονοούμενα,μουσίτσα.αλλά στο βαλάντιό μας φιλάρακι μου οι επιλογές είναι ζόρικες.υψηλό ρίσκο για παίχτες περιορισμένης φήμης και βεληνεκούς.με τον κόσμο πλέον να περιμένει με το δάχτυλο στη σκανδάλη για να τους σταυρώσει σε περίπτωση που το ... λαβράκι δεν κάτσει.

υγ για τεταρτοπέμπτη μπορείς;
Ντάξει μωρέ δεν αφήνω υπονοούμενα, just joking..
Εμένα με έκαιγε να έμενε η ομάδα ίδια και να είχαμε 3 προσθήκες αν μπορούσαμε.
Μεταγραφές δε με απασχολούν. Ακόμα και τον Ζλάταν να κρατούσαμε όλα καλά για μένα.
Βέβαια θα θυμηθώ άλλες εποχές και θα ξημεροβραδιαστώ έξω από Τούμπα στην περίπτωση του σεντερ μπακ μας.

υγ. Μπορώ λαίμαι...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21320
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από navigator11 »

Sera4 έγραψε::lol: :lol: :lol:

εγώ πάλι πιστεύω μιλάμε με ΝΟ-ουεν.

"υγ. Μπορώ λαίμαι..."

πώς θα σε γνωρίσω;στο άβαταρ που έχεις ποιός εκ των 2 είσαι;ο μορφονιός ή ο αγροίκος;; :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Δευ 18 Ιούλ 2011, 23:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
sergio ramos
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2008, 21:12
Τοποθεσία: Εύοσμος

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από sergio ramos »

Τωρα μου ρθε αναλαμπη και θελω Σλατζιαν Σπασιτς!!!!!!Τ Ω Ρ Α!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από PaokArxis »

ναι..η καβάλα κλείνει αμυντικό αύριο πάντως....τυχαίο;
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από nyxteridas »

Που ναι τα χρόνια τα παλιά, που κάναμε εντεκάδες με Ρικέλμε Αιμάρ κ.λ.π...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από obanebane »

kos έγραψε:
Aureliano Buendia έγραψε: Αυτό που καίει εμένα είναι ο κεντρικός αμυντικός
Από την άμυνα ξεκινάνε όλα, από την άμυνά μας ξεκίνησε και η αναγέννησή μας πριν 3 χρόνια.
εαν παρει τα χαφ που θελει θα κανει αμυνα επιπεδου σαντος. ακομη και με την τετραδα που εχει σημερα.
το δειχνει ο τροπος που ζητησε το στοπερ. εαν ερθουν οι χαφ ειπε, και εαν φυγει καποιο στοπερ θα παρουμε παικτη για την αμυνα. τα χαφ τον καινε τον ανθρωπο. ασε που εαν θεωρουσε απαραιτητη και αμεση την αναγκη για αποκτηση στοπερ δεν θα ειχε κανενα προβλημα το πει φορα παρτιδα. δεν τον βλεπω να μασαει τον λαζλο.

Επιτελους συμφωνησαμε και σε κατι αυτο ακριβως τιποτα περισσοτερο. :opaokara:
george pireas
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τρί 19 Ιούλ 2011, 01:08

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από george pireas »

Λετε να πουλησουνε Κοντρερας και να παρουμε Ντουγκλαο; Δεν ξερω αλλα μου εκανε εντυπωση που ο Μπολονι στη συνεντευξη του ειπε πως δεν ηθελε να φυγουν Βιερινια Γκαρσια Σαλπιγγιδης. Ο Κοντρερας δεν ειναι δηλαδη απαραιτητος;

:pano:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Photis »

Ο άλλος ποιος είναι???Αυτός τί είναι??
:pano:
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από teratios2 »

george pireas έγραψε:Λετε να πουλησουνε Κοντρερας και να παρουμε Ντουγκλαο; Δεν ξερω αλλα μου εκανε εντυπωση που ο Μπολονι στη συνεντευξη του ειπε πως δεν ηθελε να φυγουν Βιερινια Γκαρσια Σαλπιγγιδης. Ο Κοντρερας δεν ειναι δηλαδη απαραιτητος;

:pano:
γαμιέται ο θρύλος κι ο Πειραιάς
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

kos έγραψε:
Aureliano Buendia έγραψε: Αυτό που καίει εμένα είναι ο κεντρικός αμυντικός
Από την άμυνα ξεκινάνε όλα, από την άμυνά μας ξεκίνησε και η αναγέννησή μας πριν 3 χρόνια.
εαν παρει τα χαφ που θελει θα κανει αμυνα επιπεδου σαντος. ακομη και με την τετραδα που εχει σημερα.
το δειχνει ο τροπος που ζητησε το στοπερ. εαν ερθουν οι χαφ ειπε, και εαν φυγει καποιο στοπερ θα παρουμε παικτη για την αμυνα. τα χαφ τον καινε τον ανθρωπο. ασε που εαν θεωρουσε απαραιτητη και αμεση την αναγκη για αποκτηση στοπερ δεν θα ειχε κανενα προβλημα το πει φορα παρτιδα. δεν τον βλεπω να μασαει τον λαζλο.

Δεκτόν, σίγουρα τα χαφ τον καίνε και σίγουρα έχει πλάνο στο μυαλό του για την αμυντική λειτουργία, το οποίο ξεπερνά τα στενά όρια της αμυντικής τετράδας.
Κατά τ' άλλα, εγώ θεωρώ από την στάση του ως τώρα, πως ήθελε καλύτερο μπακ από τον Τσιρίλο, πως του τον φορτώσαν με δικαιολογίες και πως είπε "ας πάει και το παλιάμπελο". Τα λέει έξω από τα δόντια αλλά προσπαθεί να μην την λέει και στη Διοίκηση.
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από thrix »

tigon4 έγραψε:φιλε τουλαχιστον με βρυζα ενιωθα οτι ειχα ενα προγραμμα εστω και αν δεν ειχαμε χρυσες επιλογες λογω του μικρου μπατζετ............για μενα ο ''βρυζικος σαβινη'' ειναι καλος παικτης και απορω που τον εχουμε για διωξιμο.
αλλη κακη επιλογη βρυζα βαση τα οσα ακουγονται απο διαφορους οπαδους-αρδ κλπ δεν ξερω (ξαναλεω εμενα μου αρεσει)
Όχι ότι έχει σημασία γιατί όλοι έχουν το δικαίωμα να κάνουν λάθη αρκεί να μην έχουν κακή πρόθεση, αλλα ξέχασες τον κουτσια που αποκτήθηκε για να μας ανεβάσει επίπεδο και μας ανέβασε το επίπεδο του χρέους.
Σύμφωνα με τους αρδ ήταν τότε επιτυχία του Βρυζα που κατέβηκε στη Κρήτη για να τον φέρει και την επόμενη τον παρουσίασε μόνος του στην Τούμπα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”