βρε παίχτες βρίσκουν,μην αφήνεις υπονοούμενα,μουσίτσα.αλλά στο βαλάντιό μας φιλάρακι μου οι επιλογές είναι ζόρικες.υψηλό ρίσκο για παίχτες περιορισμένης φήμης και βεληνεκούς.με τον κόσμο πλέον να περιμένει με το δάχτυλο στη σκανδάλη για να τους σταυρώσει σε περίπτωση που το ... λαβράκι δεν κάτσει.teod1980 έγραψε:εμενα με αποκάλεσε ''καποιος'' ήδη παλτό οπότε το πήρα πάνω μου και κάνω αναλογα ποστ...![]()
σοβαρά απλά δεν τον εχω δει καθολου για αυτο ρωτησα...
Αλλωστε δεν προτείνω πάικτες στον ΠΑΟΚ. Εχουμε 3 ποδοσφαιρανθρωπους εκεί και βρίσκουν...(?)
υγ. Αργεί η στοά τι θα γίνει;
υγ για τεταρτοπέμπτη μπορείς;