Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Φιλε tigon4 εδω εισαι λαθος γιατι πολλα απο τα συμβολαια που σε χρεωσαν και κπα ακομα σε χρεωνουν ειναι του βρυζα επιλογες.....εννοειταικ κανεις στο απυροβλητο και ποτε λευκες επιταγες αλλα να μαστε σωστοι ουτε ενα χρονο δεν εχει που λειπει......

υγ αυτο το φορτσαρει για μεσο πσοσες φορες θα το βαλουνε...πολλες μερες το βλεπω...εχει καταντησει λιγακι ΑΡηΔια
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από tigon4 »

φιλε τουλαχιστον με βρυζα ενιωθα οτι ειχα ενα προγραμμα εστω και αν δεν ειχαμε χρυσες επιλογες λογω του μικρου μπατζετ............για μενα ο ''βρυζικος σαβινη'' ειναι καλος παικτης και απορω που τον εχουμε για διωξιμο.
αλλη κακη επιλογη βρυζα βαση τα οσα ακουγονται απο διαφορους οπαδους-αρδ κλπ δεν ξερω (ξαναλεω εμενα μου αρεσει)
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ρε συ μην μας πουλάς μυαλά τώρα, και ο Βρύζας να γίνει πρόεδρος, θα φτάσει ώρα που θα τον πεις λαμόγιο.
το ξέρουμε το εργάκι.
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από tigon4 »

τον ζαγορακη ανικανο τον λεω...οχι λαμογιο

εγω τον λεω ανικανο με στοιχεια ...μερικοι τον θεοποιειται επειδη ειναι απλα ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ
Άβαταρ μέλους
JimPAok10
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Σάβ 03 Μάιος 2008, 23:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από JimPAok10 »

Μιλάει με Άγγλο ο ΠΑΟΚ

Ποδοσφαιριστή που θα έχει το γκολ ψάχνει ο ΠΑΟΚ και απ' όσα έμαθε ο σκύλος ψηλά στη λίστα του προπονητή αλλά και των υπευθύνων του Δικεφάλου φιγουράρει ένα βαρύ όνομα.
Μιλάει με Άγγλο ο ΠΑΟΚ

Πρόκειται για παίκτη που θα προκαλέσει μεγάλη έκπληξη αν την επόμενη σεζόν φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ.

Πολύ καλός ποδοσφαιριστής και αποδεδειγμένα εξαιρετικός σκόρερ ο Άγγλος φορ, είναι μια περίπτωση την οποία ψάχνουν πολύ οι άνθρωποι του Δικεφάλου και εντός των ημερών θα γνωρίζουμε αν θα καταφέρουν να τον έχουν μαζί τους....


http://www.sportdog.gr/article/43473/mi ... glo-o-paok
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

tigon4 έγραψε:τον ζαγορακη ανικανο τον λεω...οχι λαμογιο

εγω τον λεω ανικανο με στοιχεια ...μερικοι τον θεοποιειται επειδη ειναι απλα ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ
Σου το λέω, στην περίπτωση που τον διαδεχθεί π.χ. ο Βρύζας, με την νοοτροπία που έχεις, θα φτάσει σημείο που και αυτόν ανίκανο θα τον πεις.
- Ακόμα και αν δεν τον λες λαμόγιο, σε πρόλαβαν άλλοι.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

Εσείς που παρακολουθείτε Γερμανία, ο Αμανατίδης επείδη είναι τραυματίας έχασε τη θέση του στην Άιντραχτ ή μάλωσε με διοικηση και προπονητή;
Μπορεί να παίξει τη θέση του Ίβιτς στον ΠΑΟΚ;
Άσχετα με λεφτά και τετοια. Δεν τον εχω παρακολουθήσει καθόλου πέρα από την Εθνική.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από navigator11 »

σε σχέση με τον αμανατίδη,με καθαρά αγωνιστικά κριτήρια κρίνοντας,η πρώην του μάρω λύτρα κατέχει καλύτερα το τόπι.δείξετε λίγο οίκτο αδέρφια ...
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από pagotatzis »

Amanatidis 3 000 000 euro for one year in frankfurt! ;)
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από navigator11 »

να υποθέσω ότι μεγαλομέτοχος είναι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα;; :lol: :lol: :lol:

υγ μιλάμε για αμπαλοσύνη τρισμέγιστη.

υγ1 άκου 3.000.000 4 ουάν γίαρ. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

Ρε μάγκες χαλαρώστε μία ερώτηση έκανα, δεν πήγα να τον πάρω να υπογράψει... ;)
Πω ρε βραδιάτικα δεν μπορεί κάποιος να απαντήσει σε κάτι που ρωτάω; :pano:
Να το γράψω σε άλλο τόπικ τότε να μην το δει ποτέ κανείς...
Άβαταρ μέλους
DJMARVIN
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Δευ 24 Δεκ 2007, 20:43
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από DJMARVIN »

Πιστευω πως πρεπει να κινηθουμε για 1 στοπερ=ντουγκαλο 1 περιφεριακο επιθετκο=αμπτουν 1 γρηγορο και με καλη μεταβιβαση=κουμουρτζι 1 δεξι μπακ νεο για μενα=βασιλακακης 1 σεντερ φορ=τρεζεκε και αντε γεια
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από navigator11 »

teod1980 έγραψε:Ρε μάγκες χαλαρώστε μία ερώτηση έκανα, δεν πήγα να τον πάρω να υπογράψει... ;)
Πω ρε βραδιάτικα δεν μπορεί κάποιος να απαντήσει σε κάτι που ρωτάω; :pano:
Να το γράψω σε άλλο τόπικ τότε να μην το δει ποτέ κανείς...
να εύχεσαι το πόστ σου αυτό να μην διαβαστεί από σαχπατζιδοφλωρούμπα και επίλεξουν αντί γιοβάνο-(ι)βιτς το κριάρι τον αμανάτι.το νού σου ρεμάλι.

;) ;) :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από teod1980 »

εμενα με αποκάλεσε ''καποιος'' ήδη παλτό οπότε το πήρα πάνω μου και κάνω αναλογα ποστ... :lol:
σοβαρά απλά δεν τον εχω δει καθολου για αυτο ρωτησα...
Αλλωστε δεν προτείνω πάικτες στον ΠΑΟΚ. Εχουμε 3 ποδοσφαιρανθρωπους εκεί και βρίσκουν...(?) ;)

υγ. Αργεί η στοά τι θα γίνει;
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Sera4 »

teod1980 έγραψε:Εσείς που παρακολουθείτε Γερμανία, ο Αμανατίδης επείδη είναι τραυματίας έχασε τη θέση του στην Άιντραχτ ή μάλωσε με διοικηση και προπονητή;
Μπορεί να παίξει τη θέση του Ίβιτς στον ΠΑΟΚ;
Άσχετα με λεφτά και τετοια. Δεν τον εχω παρακολουθήσει καθόλου πέρα από την Εθνική.
μια χρονια ηταν μαλωμενος με τη διοικηση αλλα κυριως τραυματισμοι και μεταγραφες τον εφαγαν τη θεση...τη θεση του ιβιτς δεν μπορει να την παιξει σε καμια περιπτωση...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”