Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Φιλε tigon4 εδω εισαι λαθος γιατι πολλα απο τα συμβολαια που σε χρεωσαν και κπα ακομα σε χρεωνουν ειναι του βρυζα επιλογες.....εννοειταικ κανεις στο απυροβλητο και ποτε λευκες επιταγες αλλα να μαστε σωστοι ουτε ενα χρονο δεν εχει που λειπει......
υγ αυτο το φορτσαρει για μεσο πσοσες φορες θα το βαλουνε...πολλες μερες το βλεπω...εχει καταντησει λιγακι ΑΡηΔια
υγ αυτο το φορτσαρει για μεσο πσοσες φορες θα το βαλουνε...πολλες μερες το βλεπω...εχει καταντησει λιγακι ΑΡηΔια
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
φιλε τουλαχιστον με βρυζα ενιωθα οτι ειχα ενα προγραμμα εστω και αν δεν ειχαμε χρυσες επιλογες λογω του μικρου μπατζετ............για μενα ο ''βρυζικος σαβινη'' ειναι καλος παικτης και απορω που τον εχουμε για διωξιμο.
αλλη κακη επιλογη βρυζα βαση τα οσα ακουγονται απο διαφορους οπαδους-αρδ κλπ δεν ξερω (ξαναλεω εμενα μου αρεσει)
αλλη κακη επιλογη βρυζα βαση τα οσα ακουγονται απο διαφορους οπαδους-αρδ κλπ δεν ξερω (ξαναλεω εμενα μου αρεσει)
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ρε συ μην μας πουλάς μυαλά τώρα, και ο Βρύζας να γίνει πρόεδρος, θα φτάσει ώρα που θα τον πεις λαμόγιο.
το ξέρουμε το εργάκι.
το ξέρουμε το εργάκι.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
τον ζαγορακη ανικανο τον λεω...οχι λαμογιο
εγω τον λεω ανικανο με στοιχεια ...μερικοι τον θεοποιειται επειδη ειναι απλα ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ
εγω τον λεω ανικανο με στοιχεια ...μερικοι τον θεοποιειται επειδη ειναι απλα ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Μιλάει με Άγγλο ο ΠΑΟΚ
Ποδοσφαιριστή που θα έχει το γκολ ψάχνει ο ΠΑΟΚ και απ' όσα έμαθε ο σκύλος ψηλά στη λίστα του προπονητή αλλά και των υπευθύνων του Δικεφάλου φιγουράρει ένα βαρύ όνομα.
Μιλάει με Άγγλο ο ΠΑΟΚ
Πρόκειται για παίκτη που θα προκαλέσει μεγάλη έκπληξη αν την επόμενη σεζόν φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ.
Πολύ καλός ποδοσφαιριστής και αποδεδειγμένα εξαιρετικός σκόρερ ο Άγγλος φορ, είναι μια περίπτωση την οποία ψάχνουν πολύ οι άνθρωποι του Δικεφάλου και εντός των ημερών θα γνωρίζουμε αν θα καταφέρουν να τον έχουν μαζί τους....
http://www.sportdog.gr/article/43473/mi ... glo-o-paok
Ποδοσφαιριστή που θα έχει το γκολ ψάχνει ο ΠΑΟΚ και απ' όσα έμαθε ο σκύλος ψηλά στη λίστα του προπονητή αλλά και των υπευθύνων του Δικεφάλου φιγουράρει ένα βαρύ όνομα.
Μιλάει με Άγγλο ο ΠΑΟΚ
Πρόκειται για παίκτη που θα προκαλέσει μεγάλη έκπληξη αν την επόμενη σεζόν φορέσει τη φανέλα του ΠΑΟΚ.
Πολύ καλός ποδοσφαιριστής και αποδεδειγμένα εξαιρετικός σκόρερ ο Άγγλος φορ, είναι μια περίπτωση την οποία ψάχνουν πολύ οι άνθρωποι του Δικεφάλου και εντός των ημερών θα γνωρίζουμε αν θα καταφέρουν να τον έχουν μαζί τους....
http://www.sportdog.gr/article/43473/mi ... glo-o-paok
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Σου το λέω, στην περίπτωση που τον διαδεχθεί π.χ. ο Βρύζας, με την νοοτροπία που έχεις, θα φτάσει σημείο που και αυτόν ανίκανο θα τον πεις.tigon4 έγραψε:τον ζαγορακη ανικανο τον λεω...οχι λαμογιο
εγω τον λεω ανικανο με στοιχεια ...μερικοι τον θεοποιειται επειδη ειναι απλα ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ
- Ακόμα και αν δεν τον λες λαμόγιο, σε πρόλαβαν άλλοι.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Εσείς που παρακολουθείτε Γερμανία, ο Αμανατίδης επείδη είναι τραυματίας έχασε τη θέση του στην Άιντραχτ ή μάλωσε με διοικηση και προπονητή;
Μπορεί να παίξει τη θέση του Ίβιτς στον ΠΑΟΚ;
Άσχετα με λεφτά και τετοια. Δεν τον εχω παρακολουθήσει καθόλου πέρα από την Εθνική.
Μπορεί να παίξει τη θέση του Ίβιτς στον ΠΑΟΚ;
Άσχετα με λεφτά και τετοια. Δεν τον εχω παρακολουθήσει καθόλου πέρα από την Εθνική.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
σε σχέση με τον αμανατίδη,με καθαρά αγωνιστικά κριτήρια κρίνοντας,η πρώην του μάρω λύτρα κατέχει καλύτερα το τόπι.δείξετε λίγο οίκτο αδέρφια ...
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
να υποθέσω ότι μεγαλομέτοχος είναι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα;;
υγ μιλάμε για αμπαλοσύνη τρισμέγιστη.
υγ1 άκου 3.000.000 4 ουάν γίαρ.

υγ μιλάμε για αμπαλοσύνη τρισμέγιστη.
υγ1 άκου 3.000.000 4 ουάν γίαρ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ρε μάγκες χαλαρώστε μία ερώτηση έκανα, δεν πήγα να τον πάρω να υπογράψει...
Πω ρε βραδιάτικα δεν μπορεί κάποιος να απαντήσει σε κάτι που ρωτάω;
Να το γράψω σε άλλο τόπικ τότε να μην το δει ποτέ κανείς...
Πω ρε βραδιάτικα δεν μπορεί κάποιος να απαντήσει σε κάτι που ρωτάω;
Να το γράψω σε άλλο τόπικ τότε να μην το δει ποτέ κανείς...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Πιστευω πως πρεπει να κινηθουμε για 1 στοπερ=ντουγκαλο 1 περιφεριακο επιθετκο=αμπτουν 1 γρηγορο και με καλη μεταβιβαση=κουμουρτζι 1 δεξι μπακ νεο για μενα=βασιλακακης 1 σεντερ φορ=τρεζεκε και αντε γεια
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
να εύχεσαι το πόστ σου αυτό να μην διαβαστεί από σαχπατζιδοφλωρούμπα και επίλεξουν αντί γιοβάνο-(ι)βιτς το κριάρι τον αμανάτι.το νού σου ρεμάλι.teod1980 έγραψε:Ρε μάγκες χαλαρώστε μία ερώτηση έκανα, δεν πήγα να τον πάρω να υπογράψει...![]()
Πω ρε βραδιάτικα δεν μπορεί κάποιος να απαντήσει σε κάτι που ρωτάω;![]()
Να το γράψω σε άλλο τόπικ τότε να μην το δει ποτέ κανείς...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
εμενα με αποκάλεσε ''καποιος'' ήδη παλτό οπότε το πήρα πάνω μου και κάνω αναλογα ποστ...
σοβαρά απλά δεν τον εχω δει καθολου για αυτο ρωτησα...
Αλλωστε δεν προτείνω πάικτες στον ΠΑΟΚ. Εχουμε 3 ποδοσφαιρανθρωπους εκεί και βρίσκουν...(?)
υγ. Αργεί η στοά τι θα γίνει;
σοβαρά απλά δεν τον εχω δει καθολου για αυτο ρωτησα...
Αλλωστε δεν προτείνω πάικτες στον ΠΑΟΚ. Εχουμε 3 ποδοσφαιρανθρωπους εκεί και βρίσκουν...(?)
υγ. Αργεί η στοά τι θα γίνει;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
μια χρονια ηταν μαλωμενος με τη διοικηση αλλα κυριως τραυματισμοι και μεταγραφες τον εφαγαν τη θεση...τη θεση του ιβιτς δεν μπορει να την παιξει σε καμια περιπτωση...teod1980 έγραψε:Εσείς που παρακολουθείτε Γερμανία, ο Αμανατίδης επείδη είναι τραυματίας έχασε τη θέση του στην Άιντραχτ ή μάλωσε με διοικηση και προπονητή;
Μπορεί να παίξει τη θέση του Ίβιτς στον ΠΑΟΚ;
Άσχετα με λεφτά και τετοια. Δεν τον εχω παρακολουθήσει καθόλου πέρα από την Εθνική.