Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
δυστυχως παιδια η αληθεια ειναι πως ειμαστε τελειως ανικανοι στο θεμα μεταγραφες...δεν μπορει ομαδες χωρια να βρισκουν ταλεντα και μεις να μενουμε σε ενα τσιριλο και σε ενα παπαζογλου...ειναι κριμα ...χρονια παει αυτη η ιστορια...ας φερουν ενα παιχτη τυπου κονσεισαο,βερον,σορλεν...ποσο δυσκολο ειναι....?και μην πει καποιος για φραγκα...ας παρουμε παικτες απο ελλαδα με ανταλλαγματα...εχουμε τουλαχιστον 10 παικτες στο ροστερ που δεν κανουν για τον ΠΑΟΚ αλλα ειναι μια χαρα για μικρομεσαιες ομαδες...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Εγώ έχω καταλάβει ότι πλην του Βρύζα δεν υπάρχει ούτε ένας στη διοίκηση να έχει διασυνδέσεις στο εξωτερικό, έστω σε ένα πρωτάθλημα..οπως έχει ο αγαπούλας στη Β Γαλλίας..τα στοπερ που μας ενδιέφεραν ήταν ο Σαμι που κι αυτόν ο Μπόλονι τον πρότεινε και μετά το χάος..δε θέλω καν να φανταστώ τι είδους παίκτες είναι στη λίστα που ετοίμαζε το χειμώνα ο Σβούρας.
Στη τελική αφού προφανώς ο coach δεν καλύπτεται από τους δύο αστείους Ιταλούς, αν θέλει τόσα πολλά ο αγαπούλάς για Ντουγκλαο γιατί δεν πάνε να πάρουν τον μάυρο του Παναιτωλικού και παράλληλα να ξεφορτωθούν κάποιους σαν ανταλλάγματα?Στο ίδιο στυλ είναι με τον Ντουγκλαο αυτός.
Ή τον Σανκαρέ..αν πέσει ο Βόλος στα χαρτιά πέφτει και η τιμή κάθε παίκτη περίπου στο μισό
Στη τελική αφού προφανώς ο coach δεν καλύπτεται από τους δύο αστείους Ιταλούς, αν θέλει τόσα πολλά ο αγαπούλάς για Ντουγκλαο γιατί δεν πάνε να πάρουν τον μάυρο του Παναιτωλικού και παράλληλα να ξεφορτωθούν κάποιους σαν ανταλλάγματα?Στο ίδιο στυλ είναι με τον Ντουγκλαο αυτός.
Ή τον Σανκαρέ..αν πέσει ο Βόλος στα χαρτιά πέφτει και η τιμή κάθε παίκτη περίπου στο μισό
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
εαν παρει τα χαφ που θελει θα κανει αμυνα επιπεδου σαντος. ακομη και με την τετραδα που εχει σημερα.Aureliano Buendia έγραψε: Αυτό που καίει εμένα είναι ο κεντρικός αμυντικός
Από την άμυνα ξεκινάνε όλα, από την άμυνά μας ξεκίνησε και η αναγέννησή μας πριν 3 χρόνια.
το δειχνει ο τροπος που ζητησε το στοπερ. εαν ερθουν οι χαφ ειπε, και εαν φυγει καποιο στοπερ θα παρουμε παικτη για την αμυνα. τα χαφ τον καινε τον ανθρωπο. ασε που εαν θεωρουσε απαραιτητη και αμεση την αναγκη για αποκτηση στοπερ δεν θα ειχε κανενα προβλημα το πει φορα παρτιδα. δεν τον βλεπω να μασαει τον λαζλο.
- NikosGrobari
- Δημοσιεύσεις: 125
- Εγγραφή: Τρί 21 Ιουν 2011, 15:08
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
εμενα παντως με καιει και το θεμα υψους στην ομαδα... δλδ λινο/εττο- δεν ειναι για κεφαλιες, κοντρερας- οσο αλμα και να εχει υστερει λογο υψους, γκαρσια- δεν ειναι και ο πιο αλτικος παιχτης στον κοσμο, αριας- στο 1.70, βιειρινια/ρομπερ/γεωργιαδης/σαλπι- Μ.Ο. υψους στο 1.72... οποτε μας μενει ο ιβιτσ, οταν παιζει, και ενας στοπερ π.χ. ο τσιριλο στο 1.87 που δεν ειναι και ο ''σκοτώνω'' στο αερα (βλεπε ντουγκλαο) αν δεν αλλαξει κατι μας βλεπω με χοντρο προβλημα σε ολους τους αγωνες...
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5437
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
οπως δηλαδη το βλεπαμε και περυσι...και η απαντηση του "μεταγραφικου σχεδιασμου" μας ηταν...ο Τσιριλο!!! Ρε μπας και αυτος που βλεπαμε περυσι ηταν καποιος αλλος; 
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Είδα χθες το Χιλή-Βενεζουέλα και με εντυπωσίασε πραγματικά ο Gabriel Chicero. Παίζει στόπερ και αριστερό μπακ και ήταν φανταστικός χθες. Με δύναμη σε όλες τις φάσεις, πολύ πάθος, σκόραρε, έσωσε πάνω στην γραμμή και ήταν για μένα ο MVP του αγώνα. Και κάτι ακόμα... Ακούστηκε πως ενδιαφέρθηκε ο Άρης...
Σίγουρα τουλάχιστον μια κλάση ανώτερος από Μαλεζά, Cirillo και Savini...
Σίγουρα τουλάχιστον μια κλάση ανώτερος από Μαλεζά, Cirillo και Savini...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ρε παιδια καλα τα ονειρα...εμεις ξεροσταλιαζουμε για την αρρωστια μας και στην παε κοιμουνται...αντε αργησαμε να το καταλαβω..αλλα επρεπε μετα τις δηλωσεις του προπονητη να κανουμε αστραπιαια 2 μεταγραφες για να του λυσουμε τα χερια..και την τεταρτη να ειναι ολοι στην προπονηση
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
http://fohlen-hautnah.de/seitenlinie/sa ... -erfuellen
Andreas Plum
Montag, den 18. Juli 2011 um 13:31 Uhr
Zuletzt wurde der Stürmer mit PAOK Saloniki in Verbindung gebracht. »Ich fühle mich hier wohl, will meinen Vertrag bis zum Ende erfüllen und werde bleiben«, ist für Idrissou, ein Abgang nach wie vor kein Thema und will sich stattdesse….
http://www.sport.ro/stranieri/boloni-pr ... telei.html
18 iulie 2011
Antrenorul lui PAOK Salonic este la un pas sa ii sufle un jucator lui Gigi Becali. Dupa ce a fost dorit de Steaua in ultimele 8 luni, Junior Moraes este la un pas sa ajunga la echipa lui Ladislau Boloni. Antrenorul roman al lui PAOK Salonic
Andreas Plum
Montag, den 18. Juli 2011 um 13:31 Uhr
Zuletzt wurde der Stürmer mit PAOK Saloniki in Verbindung gebracht. »Ich fühle mich hier wohl, will meinen Vertrag bis zum Ende erfüllen und werde bleiben«, ist für Idrissou, ein Abgang nach wie vor kein Thema und will sich stattdesse….
http://www.sport.ro/stranieri/boloni-pr ... telei.html
18 iulie 2011
Antrenorul lui PAOK Salonic este la un pas sa ii sufle un jucator lui Gigi Becali. Dupa ce a fost dorit de Steaua in ultimele 8 luni, Junior Moraes este la un pas sa ajunga la echipa lui Ladislau Boloni. Antrenorul roman al lui PAOK Salonic
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ο Νελσον της ΤΣΣΚΑ ήταν όντως πολύ καλός..ο Μοραες λίγο που τον είδα μου'βγαλε κάτι ανάμεσα σε Παπάζογλου και Τόργκελε στο πιο κοντό
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Alex Silva 1,93
Flamengo
παιζει στοπερ,δεξι μπακ και αμα λαχει κεντρικος αμυντικος
θηριο
τιμη βεβαια
3μυρρια 
http://www.transfermarkt.de/de/alex-sil ... 26100.html
Flamengo
παιζει στοπερ,δεξι μπακ και αμα λαχει κεντρικος αμυντικος
θηριο
τιμη βεβαια
http://www.transfermarkt.de/de/alex-sil ... 26100.html
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Δεν νιώθω καλά κι εξηγώ:
1. η προθεσμία για τα διαρκείας τελειώνει και δεν συγκείται κανένας για μια μεταγραφή εντυπώσεων και παράλληλα ουσίας που θα ανέβαζε τον αριθμό τους
2. ο Μπόλονι δυσανασχετεί και μετά από όσα μας έχουν συμβεί στο πρόσφαατο παρελθόν είμαι έτοιμος για τα χειρότερα (ακόμα και να τα βροντίξει γιατί καθημερινά του σπάμε τα αρχίδια)
3. ο συμπολίτης, η περσινή Καβάλα, οι Χαβουζαίοι μας απέδιξαν ότι έχουν έτοιμες λύσεις για τις ομάδες τους, ενώ εμείς πελαγοδρομούμε μην μπορώντας να καλύψουμε άμεσα (και έμμεσα μπορώ να πω) τις χτυπητές μας αδυναμίες
Πιστεύω (και χωρίς να έχω καμία σχέση με την ομάδα ή την πόλη) ότι αν η περσινή καβάλα φορούσε ασπρόμαυρα (με τη δυναμική και τον κόσμο μας) θα ήταν πιο ψηλά από τη δική μας ομάδα
Εμείς κοιτάμε στα δόντια τον Καρντόσο που δεν μας πολυκάνει γιατί είναι της σειράς, αλλά αν αντισταθμίσουμε και ότι σε 10 μέρες παίζουμε ευρώπη θα έπρεπε το ρόστερ να έτοιμο και δουλεμένο, περιμένοντς να μπουν ποιοτικότερες προσθήκες την τελευταία στιγμή στην ομάδα, αν τις βρούμε και δεν αρχίσουμε να γλύφουμε εκεί που φτύναμε όπως με τον Τσιρίλο, (βλέπε Καρντόσο)
4. έλεος με τα διοικητικά παιχνίδια και τους μαλακοεπενδυτές, φτάνει πια η κοροϊδία, ας πάμε παρακάτω μόνοι μας, μάθαμε πια
5. δεν καίγομαι για μεγάλο αριθμό μεταγραφών, ούτε για μεταγραφές αεροδρομίου
καίγομαι γιατί βλέπω ότι η ομάδα μου έχει πολλά κενά και δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη, υπάρχουν άπειρες φτηνές και καλές λύσεις, που πρέπει κάποια στιγμή να τελειώνουν (όπως ο Γάλλος που πιστεύω ότι θα πάει μια χαρά)
συγγνώμη αν κούρασα
δεν νιώθω καλά ρε γμτ
1. η προθεσμία για τα διαρκείας τελειώνει και δεν συγκείται κανένας για μια μεταγραφή εντυπώσεων και παράλληλα ουσίας που θα ανέβαζε τον αριθμό τους
2. ο Μπόλονι δυσανασχετεί και μετά από όσα μας έχουν συμβεί στο πρόσφαατο παρελθόν είμαι έτοιμος για τα χειρότερα (ακόμα και να τα βροντίξει γιατί καθημερινά του σπάμε τα αρχίδια)
3. ο συμπολίτης, η περσινή Καβάλα, οι Χαβουζαίοι μας απέδιξαν ότι έχουν έτοιμες λύσεις για τις ομάδες τους, ενώ εμείς πελαγοδρομούμε μην μπορώντας να καλύψουμε άμεσα (και έμμεσα μπορώ να πω) τις χτυπητές μας αδυναμίες
Πιστεύω (και χωρίς να έχω καμία σχέση με την ομάδα ή την πόλη) ότι αν η περσινή καβάλα φορούσε ασπρόμαυρα (με τη δυναμική και τον κόσμο μας) θα ήταν πιο ψηλά από τη δική μας ομάδα
Εμείς κοιτάμε στα δόντια τον Καρντόσο που δεν μας πολυκάνει γιατί είναι της σειράς, αλλά αν αντισταθμίσουμε και ότι σε 10 μέρες παίζουμε ευρώπη θα έπρεπε το ρόστερ να έτοιμο και δουλεμένο, περιμένοντς να μπουν ποιοτικότερες προσθήκες την τελευταία στιγμή στην ομάδα, αν τις βρούμε και δεν αρχίσουμε να γλύφουμε εκεί που φτύναμε όπως με τον Τσιρίλο, (βλέπε Καρντόσο)
4. έλεος με τα διοικητικά παιχνίδια και τους μαλακοεπενδυτές, φτάνει πια η κοροϊδία, ας πάμε παρακάτω μόνοι μας, μάθαμε πια
5. δεν καίγομαι για μεγάλο αριθμό μεταγραφών, ούτε για μεταγραφές αεροδρομίου
καίγομαι γιατί βλέπω ότι η ομάδα μου έχει πολλά κενά και δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη, υπάρχουν άπειρες φτηνές και καλές λύσεις, που πρέπει κάποια στιγμή να τελειώνουν (όπως ο Γάλλος που πιστεύω ότι θα πάει μια χαρά)
συγγνώμη αν κούρασα
δεν νιώθω καλά ρε γμτ
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Υπομονή αδερφε.
Π.Α.Ο.Κ. είσαι!
Δεν εχουμε την πολυτέλεια να πούμε "απο Σεπτέμβρη τέλος η μπάλα".
Θα κράζουμε και θα στηρίζουμε, έτσι μαθαμε απο παιδια...
Π.Α.Ο.Κ. είσαι!
Δεν εχουμε την πολυτέλεια να πούμε "απο Σεπτέμβρη τέλος η μπάλα".
Θα κράζουμε και θα στηρίζουμε, έτσι μαθαμε απο παιδια...
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Όπως κάνω συνήθως έτσι και σήμερα θαν; σας φτιάξω μια λίστα με τους παίχτες που έχουν φύγει και με αυτούς που έχουν έρθει και με αυτούς που πιστεύω πως και μπορούν να έρθουν και καλοί παίχτες είναι.
Λοιπόν:
Έφυγαν: Βιτόλο(DMF), Μουσλίμοβιτς(CF), Φιλομένο(CF), Κουτσιανικούλης(AM)
Ήρθαν: Κουρδάκης(CB), Γεωργιάδης(AM)
Ανανέωσαν: Τσιρίλο(CB)
Θέλω να έρθουν γιατί τους πιστεύω: Καρντόσο(DMF), Ντουγκλάο(CB), Μοράες(AM), Μπακαγίοκο(FC), Γιάννης Παπαδόπουλος(CM), Ζαιρί(AM)
Λοιπόν:
Έφυγαν: Βιτόλο(DMF), Μουσλίμοβιτς(CF), Φιλομένο(CF), Κουτσιανικούλης(AM)
Ήρθαν: Κουρδάκης(CB), Γεωργιάδης(AM)
Ανανέωσαν: Τσιρίλο(CB)
Θέλω να έρθουν γιατί τους πιστεύω: Καρντόσο(DMF), Ντουγκλάο(CB), Μοράες(AM), Μπακαγίοκο(FC), Γιάννης Παπαδόπουλος(CM), Ζαιρί(AM)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
mike έγραψε:Δεν νιώθω καλά κι εξηγώ:
1. η προθεσμία για τα διαρκείας τελειώνει και δεν συγκείται κανένας για μια μεταγραφή εντυπώσεων και παράλληλα ουσίας που θα ανέβαζε τον αριθμό τους
2. ο Μπόλονι δυσανασχετεί και μετά από όσα μας έχουν συμβεί στο πρόσφαατο παρελθόν είμαι έτοιμος για τα χειρότερα (ακόμα και να τα βροντίξει γιατί καθημερινά του σπάμε τα αρχίδια)
3. ο συμπολίτης, η περσινή Καβάλα, οι Χαβουζαίοι μας απέδιξαν ότι έχουν έτοιμες λύσεις για τις ομάδες τους, ενώ εμείς πελαγοδρομούμε μην μπορώντας να καλύψουμε άμεσα (και έμμεσα μπορώ να πω) τις χτυπητές μας αδυναμίες
Πιστεύω (και χωρίς να έχω καμία σχέση με την ομάδα ή την πόλη) ότι αν η περσινή καβάλα φορούσε ασπρόμαυρα (με τη δυναμική και τον κόσμο μας) θα ήταν πιο ψηλά από τη δική μας ομάδα
Εμείς κοιτάμε στα δόντια τον Καρντόσο που δεν μας πολυκάνει γιατί είναι της σειράς, αλλά αν αντισταθμίσουμε και ότι σε 10 μέρες παίζουμε ευρώπη θα έπρεπε το ρόστερ να έτοιμο και δουλεμένο, περιμένοντς να μπουν ποιοτικότερες προσθήκες την τελευταία στιγμή στην ομάδα, αν τις βρούμε και δεν αρχίσουμε να γλύφουμε εκεί που φτύναμε όπως με τον Τσιρίλο, (βλέπε Καρντόσο)
4. έλεος με τα διοικητικά παιχνίδια και τους μαλακοεπενδυτές, φτάνει πια η κοροϊδία, ας πάμε παρακάτω μόνοι μας, μάθαμε πια
5. δεν καίγομαι για μεγάλο αριθμό μεταγραφών, ούτε για μεταγραφές αεροδρομίου
καίγομαι γιατί βλέπω ότι η ομάδα μου έχει πολλά κενά και δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη, υπάρχουν άπειρες φτηνές και καλές λύσεις, που πρέπει κάποια στιγμή να τελειώνουν (όπως ο Γάλλος που πιστεύω ότι θα πάει μια χαρά)
συγγνώμη αν κούρασα
δεν νιώθω καλά ρε γμτ
+1926 αδερφε
ζαγορακη συνεχισε να δειχνεις την ανικανοτητα σου.......5 μερες ο βρυζας και εφερε τον γεωργιαδη και ετοιμαζει μεσο απο ιταλια.............ζαγορακη βεβαια εσυ εισαι στο απυροβλητο,συγνωμη.