Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Shady20 »

Θα συμφωνήσω με τους προηγούμενους που λέγανε "τι θα λέγαμε αν το πάθαινε αυτό ο Vitolo"

Τέσπα....Περαστικά του!!!
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

ε μην εισαι και σιγουρος.

και τον Γεωργιαδη τον ''εκλεισε'', αλλα τελικα τσιμπησε 2 balls...
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Karelias »

Τον έκλεισε.
Η ανύπαρκτη κούλα, πηρε έναν πάρα πολύ καλό παίχτη.
Εμείς να δούμε τι θα κάνουμε.

Γαμώ το στανιό μου, πως σκατά γίνεται αυτό κάθε φορά.............
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Sera4 »

προφανως καρελια δεν τον εχεις δει τα τελευται χρονια γι αυτο τα λες αυτα...απο τα μεγαλα πουλεν ο ισλανδος αλλα οταν τον ειδα να παιζει μπαλα μετα τη μπαρτσελονα επαθα την πλακα μου δεν θα με παραξενεψει αν καταληξει στην κουλα...τελος παντων ας ερθει με το καλο και βλεπω το ανοιγμα τις κουλας να γινεται σαν το βαθυ λαρυγγι... :ugeek: :ugeek:

εμεις ας ασχοληθουμε με τα δικα μας κενα που πρεπει να καλυψουμε...
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Karelias »

Δεν τον έχω δει τον τελευταίο χρόνο.
Η ποιότητά του είναι γνωστή όμως και μη αμφισβητήσιμη.
Αν έχει όρεξη και επαγγελματισμό θα κάνει τη διαφορά.
Το άνοιγμα του χανουμιού δεν τελειώνει ποτέ, αυτό είναι γνωστό και πάντα θα υπάρχει κάτι που θα τη σώζει.

Για τα δικά μας κενά, όπως σωστά λες, δε βλέπω να υπάρχει κανα ιδιαίτερο πρόγραμμα ή βάση σχεδίου
πως θα κινηθούμε. Ευτυχώς που υπάρχει και ο Μπόλονι δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από danirifle »

ο γκούντιονσεν ήταν ένας καλός φορ. ποτέ δεν ήταν ο μεγάλος φορ, το θωρηκτό.
και τώρα στην κούλα εγώ πιστεύω πως θα κάνει κλάιν μάιν χρονιές. τον θεωρώ εύκολο να τον σταματήσει ένας έξυπνος αμυντικός.

εγώ άλλο απορώ! πώς γίνεται με μια τέτοια οικονομική κρίση που ο βάζελος σκέφτεται τα 600 για βιτόλο και εμείς κόβουμε συμβόλαια ώστε να μην έχουμε κάποιο πάνω από 500, η κούλα να κάνει μεταγραφή 650 το χρόνο, ενώ έχει οικονομικά χειρότερα από εμάς...

μήπως είμαστε λίγο χέστες και κορόιδα τελικά ρε γμτ???? :? :?
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

η κουλα44 εχει μειωσει το μπατζετ της σχεδον στο μισο.
αποφασισαν ομως οπως φαινεται να αρχιζουν παλι υπερβασεις προυπολογισμου, μπας και σωσουν την κατασταση.ο κοσμος τους γυρνα την πλατη,εφαγαν ηττα απο το θεμα Γεωργιαδη που μας τα επρηζαν 1,5 χρονο τωρα, μετα βιας φθανουν τα 4000 διαρκειας,πρεπει να βρουν λεφτα ξανα-μανα για εφοριες, αδειες κτλ και δεν τα βρισκουν, και καπως πρεπει να αντιστρεψουν τις εντυπωσεις.

αποδεικνυουν ο,τι τα χρεη δεν τους ενδιαφερουν τοσο. χρωστουν περισσοτερα απο ολες τις ομαδες μαζι (ξανα), αλλα αυτο εχει ξαναγινει,και ολο και καποιο αρθρο θα βρεθει ξανα...
οσο τους το ψυθιριζουν κλεινοντας τους το ματι και τα χρεη γραφονται στο χιονι, τοσο αποθρασυνονται σε θεματα που απαιτουν σπαταλες προκειμενου να εντυπωσιασουν.
φυσικα το σε ποιον θα κλεισει το ματι, δεν ειναι κατι το τυχαιο, ουτε ισχυει για ολους, παρα για το ποκ και τους φιλους τους.

κοροιδα δεν ειμαστε λοιπον φιλε danirifle. εκτος συστηματος και τιμιοι θελουμε να ειμαστε, αλλα η τιμιοτητα δεν τρωγεται...
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από theo G4 »

PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Θα διαφωνήσω με τον Τίμο. Είμαι κακός ΠΑΟΚτσής. Εύχομαι να παθαίνεις θλάση κάθε μήνα. Όχι τίποτα πιο βαρύ, για να μη σε μείνει και κουσούρι. Αλλά εκεί που θα γίνεσαι καλά από την θλάση στη γάμπα, να παθαίνεις θλάση στα πλευρά, στη μέση, στους κοιλιακούς και πάει λέγοντας. 3 χρόνια να σε πηγαίνει γαμιώντας. Επίσης εύχομαι κάθε βδομάδα να σε ληστεύουν το σπίτι. Να μη στεριώσεις κατοικία πουθενά. Φιλοχρήματη απόληξη!!!

Παντως εμενα αν του εμενε και ενα κουσουρακι δεν θα με χαλαγε :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

καλές θλάσεις και ρήξεις χιαστών!!!
αυτές είναι πράγματι καλές ειδήσεις!
ο ανταγωνισμός αυτά εχει
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από black death »

Ο Γκούντγιονσεν δεν ήταν ποτέ φορ βασικά.
Τις καλές του χρονιές στην Τσέλσι τις έκανε παίζοντας πίσω απ' τον Ντρογκμπα και μπροστά απ' τον Λάμπαρντ.
Στη Μπαρτσελόνα ήταν αποτυχία η μεταγραφή του και πεταμένα 10 μύρια. Την πρώτη χρονιά τον έβαλαν να αντικαταστήσει τον τραυματία Ετό και ξεβρακώθηκε κανονικά, ενώ γενικά και σαν χάφ ήταν λίγος.
Μεγάλος παίχτης δεν ήταν ποτέ, ένα καλό εργαλείο ήταν (οι συγκρίσεις με Ριβάλντο που ακούγονται είναι τουλάχιστον αστείες). Βέβαια για να είσαι εργαλείο στην Τσέλσι του Μουρίνιο πρέπει να ξέρεις και μπάλα. Πάντως μετά τη Μπαρτσελόνα έχει πάρει τον κατήφορο (με μεγάλη κλίση) και τώρα δεν ξέρω σε τι κατάσταση είναι. Η αλήθεια είναι ότι στην κούλα είχαν και το Λυμπερόπουλο για τις ίδιες δουλειές. Στον ΠΑΟΚ θα τον ήθελα αλλά με τόσα λεφτά μάλλον όχι.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Sera4 »

κανεις λαθος μπλακ...τις καλες χρονιες ο ειντουρ τις εκανε πριν τον ντρογκμπα και την πρωτη χρονια του μουρινιο ηταν βασικη επιλογη επιθετικου... 8-) και πριν τον μουρινιο πολυ καλες χρονιες γενικα...διαφορετικη κοψια φορ πολυ ντελικατος και λαιτ με πολυ καλη τεχνικη και τελειωμα....αλλα μετα το περασμα του απο την μπαρτσελονα εσβησε απο τον ποδοσφαιρικο χαρτη...τραυματισμοι και κυριως οτι ο παιχτης φαινοταν φτασμενος με τα οσα εχει ζησει τον εκαναν να ειναι σκια του εαυτου του...περισυ οσες φορες τον ειδα(ελαχιστα βεβαια αγωνιστηκε κυριως ως αλλαγη) εμεινα αφωνος απο την εξελιξη του παιχτη...σαν τελειωμενος φαινοταν...τελος παντων δεν εχει αξια να τα συζηταμε τωρα στα @@ μας κιολας... 8-)
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από black death »

Δεν λέω ότι δεν μπορούσε να παίξει φορ αλλά δεν ήταν ποτέ φορ περιοχής που θα παίξει μόνος του μπροστά, ούτε μεγάλος σκόρερ.
Η Τσέλσι πριν το Μουρίνιο ήταν ομάδα μετριότητα οπότε και να έκανε κάποιες καλούτσικες χρονιές δεν λέει και πολλά, το όνομα το έκανε την πρώτη χρονιά του Μουρίνιο, αλλιώς ούτε απ' έξω απ' το Καμπ Νου δεν θα πέρναγε... 8-)

edit: Ο Ντρογκμπά πήγε την ίδια χρονιά με το Μουρίνιο.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Sera4 »

black death έγραψε:edit: Ο Ντρογκμπά πήγε την ίδια χρονιά με το Μουρίνιο.
λαθος εκφραση ηθελα να πω πριν καθιερωθει ο ντρογκμπα βασικος...ο ντρογμπα καθιερωθηκε τη δευτερη χρονια βασικος... 8-)
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από black death »

Όντως την πρώτη χρονιά έτρωγε αρκετό πάγκο.
Καταλήγουμε λοιπόν στο ότι η κούλα πήρε τη Ισλανδική φτηνή απομίμηση του Λύμπε. 8-) 8-)

:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Maedhros
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τρί 10 Νοέμ 2009, 20:00
Τοποθεσία: Sallonica

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Maedhros »

Ο Γκουντγιονσεν νομιζω επαιζε πισω απο τον Κρεσπο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”