Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
8άρι box to box στην ελλάδα και εκτός του ΠΟΚ είναι ο κουμορτζί
πατάει και τις 2 περιοχές
λόλο δύσκολα, αφού πήραμε γεωργιάδη... έχουμε ήδη 3,5 εξτρέμ. θα είναι ΜΕΓΑΛΗ πολυτέλεια.. όπως και ο ντουγκλάο
πατάει και τις 2 περιοχές
λόλο δύσκολα, αφού πήραμε γεωργιάδη... έχουμε ήδη 3,5 εξτρέμ. θα είναι ΜΕΓΑΛΗ πολυτέλεια.. όπως και ο ντουγκλάο
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Karelias έγραψε:Βλέπω σήμερα όλα τα πρωτοδέλιδα έχουν ύμνους και διθυράμβους για τον Γεωργιάδη.
Καθόλου δεν μ'αρέσουν κάτι τέτοια...
επικοινωνιακες χαζομαρες........οπως και στα αεκοπρωτοσελιδα γκουντγιονσεν(δικαιως μεν) αλλα για γεωργιαδη που κανουν μηνες πρωτοσελιδα κουβεντα..
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
εγω συνεχιιζω να θελω 2 χαφ παντως ....και 6αρι (καρντοσο συνεχιζουμε να θελουμε) και 8αρι εκτος ελλαδος φυσικα...εδδω υπαρχει μονο ο κουμορτζι
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
συμφωνώ απόλυτα.. αν και δε θα με χαλούσε ο γιαννάκης παπ.. αλλά θέλουμε παίκτες για βασική 11άδα και όχι ελπιδοφόρους.
πιστεύω όμως ότι η απόκτηση βασικού φορ είναι ακόμα πιο σημαντική και από τα χαφ
πιστεύω όμως ότι η απόκτηση βασικού φορ είναι ακόμα πιο σημαντική και από τα χαφ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Το ρόστερ μας έχει ένα τεράστιο πρόβλημα(κατά τη γνωμη μου πάντα) και κάθε μεταγραφή πρέπει να γίνεται για να απαλύνει το πρόβλημα.
Και εξηγούμε:έχουμε δύο διαφορετικούς τύπους ποδοσφαιριστών που δυσκολεύονται να συνεργαστούν με αποτέλεσμα και την επιθετική δυστοκία και τα αμυντικά κενά
α)στον άξονα έχουμε μεγάλους ηλικιακά,αργούς συνήθως,με βαριά κορμιά
(ξεκινάμε από Χαλκιά μπροστα του Τσιρίλο,Λοντρέρας μπροστά τους ο Γκαρσία μετά ο Ίβιτς και στο τέλος μέχρι πέρσι ο Μούσλι)
β)στα πλάγια έχουμε παίχτες νεώτερους,γρήγορους αλλά κοντούς
(Βιέρι,Σάλπι,Ελ Ζαρ,Κούτσια).
Ένταξει υπάρχουν 33άρηδες ψηλοί που παίζουν πλάγια π.χ. Λίνο ή και κοντοί που παίζαν στον άξονα π.χ.Σάλπι,Βιτόλο.Δεν ήπα όλοι ήπα οι περισσότεροι.Το θέμα είναι ότι η ομάδα κοβόταν στα τρία χάρη στον αργό άξονα.Επιθετικά Ίβιτς και Γκαρσία δεν μπορούσαν να ανέβουν τόσο γρήγορα ώστε να δώσουν βοήθεια στους πλάγιους που ανέβαιναν και αμυντικά Τσιρίλο,Γκαρσία αργούσαν να βγουν αριστερά και άφηναν το Λίμο ανάμεσα σε δύο συνέχεια.Βάλε και το θέμα ύψους στα στημένα και πάει το κύπελο.
Έτσι πιστέβω πως παίχτες όπως ο Κουμορτζί μας κάνουν γιατί είναι νέος και ψυλός και έχει τo μποξ του μποξ που θέλει ο Μπόλονι αντίθετα ο Καρντόσο είναι 32 βαρύς και στο δευτερο ημίχρονο πέφτει,ακριβώς ο παίχτης που θα πρέπει να αποφύγουμε.
Και εξηγούμε:έχουμε δύο διαφορετικούς τύπους ποδοσφαιριστών που δυσκολεύονται να συνεργαστούν με αποτέλεσμα και την επιθετική δυστοκία και τα αμυντικά κενά
α)στον άξονα έχουμε μεγάλους ηλικιακά,αργούς συνήθως,με βαριά κορμιά
(ξεκινάμε από Χαλκιά μπροστα του Τσιρίλο,Λοντρέρας μπροστά τους ο Γκαρσία μετά ο Ίβιτς και στο τέλος μέχρι πέρσι ο Μούσλι)
β)στα πλάγια έχουμε παίχτες νεώτερους,γρήγορους αλλά κοντούς
(Βιέρι,Σάλπι,Ελ Ζαρ,Κούτσια).
Ένταξει υπάρχουν 33άρηδες ψηλοί που παίζουν πλάγια π.χ. Λίνο ή και κοντοί που παίζαν στον άξονα π.χ.Σάλπι,Βιτόλο.Δεν ήπα όλοι ήπα οι περισσότεροι.Το θέμα είναι ότι η ομάδα κοβόταν στα τρία χάρη στον αργό άξονα.Επιθετικά Ίβιτς και Γκαρσία δεν μπορούσαν να ανέβουν τόσο γρήγορα ώστε να δώσουν βοήθεια στους πλάγιους που ανέβαιναν και αμυντικά Τσιρίλο,Γκαρσία αργούσαν να βγουν αριστερά και άφηναν το Λίμο ανάμεσα σε δύο συνέχεια.Βάλε και το θέμα ύψους στα στημένα και πάει το κύπελο.
Έτσι πιστέβω πως παίχτες όπως ο Κουμορτζί μας κάνουν γιατί είναι νέος και ψυλός και έχει τo μποξ του μποξ που θέλει ο Μπόλονι αντίθετα ο Καρντόσο είναι 32 βαρύς και στο δευτερο ημίχρονο πέφτει,ακριβώς ο παίχτης που θα πρέπει να αποφύγουμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ας μου απαντησει καποιος σοβαρα...απο που πηγαζει αυτη η αισιοδοξια και αναφερεται συχνα το ονομα Κουμορτζι στην ομαδα μας?
ο παικτης εχει συμβολαιο με τον νιονιο ο οποιος δεν τον αφηνει με τιποτα ελευθερο, δεχθηκε προταση απο Μονακο αλλα την απεριψε επειδη ηταν μικρη (500χιλ) και θελει 1 μυριο αν και ξερει οτι αυτο ειναι δυσκολο...
τωρα στην καλυτερη των περιπτωσεων ο ΠΑΟΚ θα πρεπει να δωσει και αυτος μια 400 για να τον αποκτησει...λετε να το κανουμε? δε νομιζω γιατι αν μπουμε σε τετοια ποσα θα βρουμε και καλυτερο...
ο παικτης εχει συμβολαιο με τον νιονιο ο οποιος δεν τον αφηνει με τιποτα ελευθερο, δεχθηκε προταση απο Μονακο αλλα την απεριψε επειδη ηταν μικρη (500χιλ) και θελει 1 μυριο αν και ξερει οτι αυτο ειναι δυσκολο...
τωρα στην καλυτερη των περιπτωσεων ο ΠΑΟΚ θα πρεπει να δωσει και αυτος μια 400 για να τον αποκτησει...λετε να το κανουμε? δε νομιζω γιατι αν μπουμε σε τετοια ποσα θα βρουμε και καλυτερο...
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Νέλσον: «Ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρεται για μένα»
Νέλσον: «Ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρεται για μένα»
Ενδιαφέρον στο πρόσωπό του από πλευράς ΠΑΟΚ ισχυρίζεται πως υπάρχει ο Γκρέγκορι Νέλσον. Ο 23χρονος Ολλανδός περιφερειακός φορ ανήκει στην ΤΣΣΚΑ Σόφιας, την οποία οι Θεσσαλονικείς αντιμετώπισαν προ ημερών σε φιλικό αγώνα.
«Δεν έχω ακούσει κάτι συγκεκριμένο από τον ΠΑΟΚ, αλλά άκουσα πως έχουν ενημερωθεί σχετικά οι άνθρωποι της ομάδας μου. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλος σύλλογος και σίγουρα δεν μπορείς να πεις ‘όχι’ αυτόματα. Αν μου έκαναν κάποια πρόταση, σίγουρα θα την εξέταζα», δήλωσε ο Γκρέγκορι Νέλσον και πρόσθεσε: «Αυτή τη στιγμή πάντως αισθάνομαι καλά στην ΤΣΣΚΑ Σόφιας».
Ο Νέλσον είχε 23 συμμετοχές και τρία γκολ στο πρωτάθλημα Βουλγαρίας φέτος, ενώ στο Europa League σκόραρε μία φορά σε πέντε εμφανίσεις. Πέρυσι ανήκε στη Ρούζενταλ έχοντας πέντε γκολ σε 16 ματς στο βελγικό πρωτάθλημα.
sportfm-gr
Νέλσον: «Ο ΠΑΟΚ ενδιαφέρεται για μένα»
Ενδιαφέρον στο πρόσωπό του από πλευράς ΠΑΟΚ ισχυρίζεται πως υπάρχει ο Γκρέγκορι Νέλσον. Ο 23χρονος Ολλανδός περιφερειακός φορ ανήκει στην ΤΣΣΚΑ Σόφιας, την οποία οι Θεσσαλονικείς αντιμετώπισαν προ ημερών σε φιλικό αγώνα.
«Δεν έχω ακούσει κάτι συγκεκριμένο από τον ΠΑΟΚ, αλλά άκουσα πως έχουν ενημερωθεί σχετικά οι άνθρωποι της ομάδας μου. Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλος σύλλογος και σίγουρα δεν μπορείς να πεις ‘όχι’ αυτόματα. Αν μου έκαναν κάποια πρόταση, σίγουρα θα την εξέταζα», δήλωσε ο Γκρέγκορι Νέλσον και πρόσθεσε: «Αυτή τη στιγμή πάντως αισθάνομαι καλά στην ΤΣΣΚΑ Σόφιας».
Ο Νέλσον είχε 23 συμμετοχές και τρία γκολ στο πρωτάθλημα Βουλγαρίας φέτος, ενώ στο Europa League σκόραρε μία φορά σε πέντε εμφανίσεις. Πέρυσι ανήκε στη Ρούζενταλ έχοντας πέντε γκολ σε 16 ματς στο βελγικό πρωτάθλημα.
sportfm-gr
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αυτο ο Νελσον ρε παιδια λενε οτι ειναι winger.
Εμεις βαρυ σεντερ φορ δεν ψαχνουμε?
http://en.wikipedia.org/wiki/Gregory_Nelson
Εμεις βαρυ σεντερ φορ δεν ψαχνουμε?
http://en.wikipedia.org/wiki/Gregory_Nelson
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
lolapaok
Ο Βιτόλο "εκβίασε" την απόκτηση Γεωργιάδη
Οι "σοφοί" της ποδοσφαιρικής αγοράς της Ευρώπης εδώ και πολλά χρόνια υποστηρίζουν δογματικά ότι οι ομάδες πρέπει να ψωνίζουν μόνο ελεύθερους ποδοσφαιριστές, πλην πολύ εξαιρετικών περιπτώσεων που η ομάδα έχει μεγάλο μπάτζετ και βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες της Ευρώπης. Το δόγμα αυτό αποκτάει πολύ μεγαλύτερη αξία τη φετινή μεταγραφική περίοδο για τις ομάδες της Ελλάδας, καθώς τα έσοδα τους είναι ακόμη στον... αέρα.
Ο ΠΑΟΚ κόντρα σ' αυτή την τεκμηριωμένη λογική απέκτησε τον Γιώργο Γεωργιάδη με μεταγραφή πληρώνοντας περίπου 400.000 ευρώ στην "αλεπού" των παραχωρήσεων Πέτρο Θεοδωρίδη. Για το ταλέντο του παίκτη αρμοδιότεροι είναι αυτοί που τον επέλεξαν, η συμφωνία, όμως, που περιλαμβάνει και την καταβολή 20% από τη μεταπώληση του στον Πανσερραϊκό, την παραχώρηση ποδοσφαιριστών στην ομάδα των Σερρών και τα έσοδα από έναν φιλικό αγώνα δεν μπορεί να διεκδικήσει δάφνες επιτυχίας.
Χωρίς σταθερή πολιτική
Το κακό ξεκινάει πριν από επτά χρόνια, όταν ο "Δικέφαλος" δεν εκτίμησε το ταλέντο του Γεωργιάδη, αλλά γι' αυτό δεν θα απολογηθούν ο Θόδωρος Ζαγοράκης και ο Ζήσης Βρύζας. Ο ΠΑΟΚ λοιπόν, η διοίκηση του οποίου κόμπαζε εδώ και ημέρες στην προσπάθεια της να αμυνθεί για τις απώλειες του Κουτσιανικούλη και του Βιτόλο ότι "κάνουμε πολιτική νοικοκυρέματος στις μετεγγραφές" και ότι "θα πάρουμε μόνο ελεύθερους παίκτες", άλλαξε αιφνιδιαστικά ρότα. Μπήκε στον πλειστηριασμό για την απόκτηση του Γεωργιάδη και πλήρωσε ένα πολύ μεγάλο ποσό για τα ισχύοντα δεδομένα στον Πανσερραϊκό.
Ο λόγος δεν είναι άσχετος από το γεγονός ότι ενώ ο χρόνος περνούσε και η ομάδα τελειώνει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας, ο ΠΑΟΚ μετρούσε μόνο απώλειες και όχι μεταγραφικές προσθήκες. Η δικαιολογημένη δυσφορία του κόσμου μεγάλωνε μετά και τα δύο πρώτα φιλικά και η μεταγραφική λίστα του ΠΑΟΚ ήταν κενή ή αδύναμη να στηρίξει μία σοβαρή και αξιόπιστη μεταγραφή.
Έψαχναν επικοινωνιακά κέρδη
Έτσι οι άνθρωποι του "Δικεφάλου" στράφηκαν στην λύση η οποία είχε κάποιο επικοινωνιακό βάρος λόγω της εμπλοκής της ΑΕΚ, μπήκαν στο παιχνίδι του πλειστηριασμού και πλήρωσαν ομάδα και παίκτη (συνυπολογίζεται όλο το συμβόλαιο του Γεωργιάδη) κοντά 1,2 εκ. ευρώ! Και επειδή οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες ο ΠΑΟΚ με αυτό το ποσό θα μπορούσε να βρει με ένα στοιχειώδες σκάουτινγκ παίκτες με μεγαλύτερες εμπειρίες και χωρίς να πάρει το ρίσκο που κρύβει πάντα η απόκτηση ενός ταλαντούχου ποδοσφαιριστή που μπορεί να ήταν το πρώτο βιολί σε μία ομάδα που κινείται στη βάση του βαθμολογικού πίνακα της Super League, αλλά είναι ζήτημα για πολύ κουβέντα η προσαρμογή του σε ομάδα με μεγάλες απαιτήσεις όπως είναι ο ΠΑΟΚ. Κι αυτό το ξέρουν πολύ καλύτερα από όλους οι Ζαγοράκης- Βρύζας που στο παρελθόν έκαναν παρόμοιες ακριβές "επενδύσεις", αλλά ο θησαυρός αποδείχθηκε "άνθρακας".
Ο Βιτόλο "εκβίασε" την απόκτηση Γεωργιάδη
Οι "σοφοί" της ποδοσφαιρικής αγοράς της Ευρώπης εδώ και πολλά χρόνια υποστηρίζουν δογματικά ότι οι ομάδες πρέπει να ψωνίζουν μόνο ελεύθερους ποδοσφαιριστές, πλην πολύ εξαιρετικών περιπτώσεων που η ομάδα έχει μεγάλο μπάτζετ και βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες της Ευρώπης. Το δόγμα αυτό αποκτάει πολύ μεγαλύτερη αξία τη φετινή μεταγραφική περίοδο για τις ομάδες της Ελλάδας, καθώς τα έσοδα τους είναι ακόμη στον... αέρα.
Ο ΠΑΟΚ κόντρα σ' αυτή την τεκμηριωμένη λογική απέκτησε τον Γιώργο Γεωργιάδη με μεταγραφή πληρώνοντας περίπου 400.000 ευρώ στην "αλεπού" των παραχωρήσεων Πέτρο Θεοδωρίδη. Για το ταλέντο του παίκτη αρμοδιότεροι είναι αυτοί που τον επέλεξαν, η συμφωνία, όμως, που περιλαμβάνει και την καταβολή 20% από τη μεταπώληση του στον Πανσερραϊκό, την παραχώρηση ποδοσφαιριστών στην ομάδα των Σερρών και τα έσοδα από έναν φιλικό αγώνα δεν μπορεί να διεκδικήσει δάφνες επιτυχίας.
Χωρίς σταθερή πολιτική
Το κακό ξεκινάει πριν από επτά χρόνια, όταν ο "Δικέφαλος" δεν εκτίμησε το ταλέντο του Γεωργιάδη, αλλά γι' αυτό δεν θα απολογηθούν ο Θόδωρος Ζαγοράκης και ο Ζήσης Βρύζας. Ο ΠΑΟΚ λοιπόν, η διοίκηση του οποίου κόμπαζε εδώ και ημέρες στην προσπάθεια της να αμυνθεί για τις απώλειες του Κουτσιανικούλη και του Βιτόλο ότι "κάνουμε πολιτική νοικοκυρέματος στις μετεγγραφές" και ότι "θα πάρουμε μόνο ελεύθερους παίκτες", άλλαξε αιφνιδιαστικά ρότα. Μπήκε στον πλειστηριασμό για την απόκτηση του Γεωργιάδη και πλήρωσε ένα πολύ μεγάλο ποσό για τα ισχύοντα δεδομένα στον Πανσερραϊκό.
Ο λόγος δεν είναι άσχετος από το γεγονός ότι ενώ ο χρόνος περνούσε και η ομάδα τελειώνει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας, ο ΠΑΟΚ μετρούσε μόνο απώλειες και όχι μεταγραφικές προσθήκες. Η δικαιολογημένη δυσφορία του κόσμου μεγάλωνε μετά και τα δύο πρώτα φιλικά και η μεταγραφική λίστα του ΠΑΟΚ ήταν κενή ή αδύναμη να στηρίξει μία σοβαρή και αξιόπιστη μεταγραφή.
Έψαχναν επικοινωνιακά κέρδη
Έτσι οι άνθρωποι του "Δικεφάλου" στράφηκαν στην λύση η οποία είχε κάποιο επικοινωνιακό βάρος λόγω της εμπλοκής της ΑΕΚ, μπήκαν στο παιχνίδι του πλειστηριασμού και πλήρωσαν ομάδα και παίκτη (συνυπολογίζεται όλο το συμβόλαιο του Γεωργιάδη) κοντά 1,2 εκ. ευρώ! Και επειδή οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες ο ΠΑΟΚ με αυτό το ποσό θα μπορούσε να βρει με ένα στοιχειώδες σκάουτινγκ παίκτες με μεγαλύτερες εμπειρίες και χωρίς να πάρει το ρίσκο που κρύβει πάντα η απόκτηση ενός ταλαντούχου ποδοσφαιριστή που μπορεί να ήταν το πρώτο βιολί σε μία ομάδα που κινείται στη βάση του βαθμολογικού πίνακα της Super League, αλλά είναι ζήτημα για πολύ κουβέντα η προσαρμογή του σε ομάδα με μεγάλες απαιτήσεις όπως είναι ο ΠΑΟΚ. Κι αυτό το ξέρουν πολύ καλύτερα από όλους οι Ζαγοράκης- Βρύζας που στο παρελθόν έκαναν παρόμοιες ακριβές "επενδύσεις", αλλά ο θησαυρός αποδείχθηκε "άνθρακας".
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
με τα λεφτα που εξοικονομισαμε απο τον κουτσια λενε πηραμε τον γεωργιαδη....τα λεφτα που εξοικονομησαμε απο τον βιτολο δεν μπορουμε να παρουμε τον κουμορτζι???καλες σχεσεις εχουμε με τον πανιωνιο,ο παικτης θελει να φυγει,ο πανιωνιος θα γουσταρε για παραδειγμα μπαλαφα,σακελαριου σαν ανταλαγματα,ειναι ο καταλληλος για αυτην την θεση που ψαχνουμε....με ενα ποσο γυρω στα 400(με δοσεις) + καποια ανταλαγματα ο παικτης μπορει να κλεισει πιστευω....αντε ρε ζηση κανε και αυτο το deal και δεν θελουμε τπτ αλλο μετα....αν περασουμε ομιλους μπορει να σου ζητησουμε και ενα σεντερ φορ....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
ρε φιλε πιθανον το σχολιο πηγαινε για μενα....γιατι να μην ρεει το χρημα δεν καταλαβα....14.000 διαρκειας εχουμε ειναι δυνατον η κουλα να παιρνει γκουντιονσεν και εγω να μιλαω για τον κουμορτζι και καποιοι να το θεωρητε απιαστο???σιγα ρε.....απο τον βιτολο ποσα γλιτωσαμε???του χρωστοθσαμε 300 που ταχαρισε + τα 600 που θα επερνε αμα εμενε..συνολο 900 με αυτα δεν μπορουμε να παρουμε εναν παικτη απο τον πανιωνιο???
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Σωστος Μπαλαφα,Σακελαριου και 3 4 κατοσταρικα αλλα μετα δεν θα εχουμε 6αρι θα μεινουμε μονο με Γκαρσια αν δωσουμε Μπαλαφα εκτος αν παρουμε Καρντοσο αλλα προτιμω να κρατησουμε Μπαλαφαfelipe14 έγραψε:με τα λεφτα που εξοικονομισαμε απο τον κουτσια λενε πηραμε τον γεωργιαδη....τα λεφτα που εξοικονομησαμε απο τον βιτολο δεν μπορουμε να παρουμε τον κουμορτζι???καλες σχεσεις εχουμε με τον πανιωνιο,ο παικτης θελει να φυγει,ο πανιωνιος θα γουσταρε για παραδειγμα μπαλαφα,σακελαριου σαν ανταλαγματα,ειναι ο καταλληλος για αυτην την θεση που ψαχνουμε....με ενα ποσο γυρω στα 400(με δοσεις) + καποια ανταλαγματα ο παικτης μπορει να κλεισει πιστευω....αντε ρε ζηση κανε και αυτο το deal και δεν θελουμε τπτ αλλο μετα....αν περασουμε ομιλους μπορει να σου ζητησουμε και ενα σεντερ φορ....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
οχι γιατι καποια λεφτα θα πανε στον Γεωργιαδη αλλα και σε τρυπες που πρεπει να καλυψουμε, εξαλλου οπως ειπε ο Δουκας τα λεφτα απο τα διαρκειας πηγαινουν σε τρυπες προηγουμενων ετων..felipe14 έγραψε:ρε φιλε πιθανον το σχολιο πηγαινε για μενα....γιατι να μην ρεει το χρημα δεν καταλαβα....14.000 διαρκειας εχουμε ειναι δυνατον η κουλα να παιρνει γκουντιονσεν και εγω να μιλαω για τον κουμορτζι και καποιοι να το θεωρητε απιαστο???σιγα ρε.....απο τον βιτολο ποσα γλιτωσαμε???του χρωστοθσαμε 300 που ταχαρισε + τα 600 που θα επερνε αμα εμενε..συνολο 900 με αυτα δεν μπορουμε να παρουμε εναν παικτη απο τον πανιωνιο???
κλαιν μαιν και γω θελω μεταγραφες οχι τυπου Γεωργιαδη αλλο αν αρχισω και γραφω θα γινω κακος προς την διοικηση οποτε αλλα λογια να αγαπιομαστε
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Η κουλα με τον γκουντιονσεν θα κανει τα 160μυρια 161 και του χρονου θα κλαφτουν και θα την παρουν την αδεια.
Εμεις ομως τα 5.5 θα τα κανουμε 6-7 και θα μιλαμε μετα για λαμογιες, που πηγαν τα λεφτα που πηγαν οι μετοχες τα διαρκειας κλπ.
Χαμηλα τη μπαλα και προσεκτικες κινησεις χρειαζονται.Υπομονη
Εμεις ομως τα 5.5 θα τα κανουμε 6-7 και θα μιλαμε μετα για λαμογιες, που πηγαν τα λεφτα που πηγαν οι μετοχες τα διαρκειας κλπ.
Χαμηλα τη μπαλα και προσεκτικες κινησεις χρειαζονται.Υπομονη