91. Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από eleos »

Τρομάξαμε σήμερα...

Συγκεντρώσου ρε ψηλέ, τι χαζά είναι αυτά..?
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Παρόμοιο πέναλτι έκανε στην Ρωσία και στοίχισε ακριβά στην ομάδα.
Δεν αναφέρω καν την αδυναμία του να παίξει μακριά από την εστία...........
Το θετικό από το σημερινό ματς είναι ότι θα σταματήσει το κράξιμο στο πρόσωπο του Χαλκιά μιας και είναι φανερή η διαφορά των δύο γκολκίπερ.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από arisk »

Κωμωδία... Το πρόβλημα δεν είναι ότι κάνει λάθη... Αυτό μπορεί να συμβεί στον καθένα... Το πρόβλημα είναι ότι κάνει συνέχεια τα ΙΔΙΑ λάθη...!!
Αυτό το πέναλτι που έκανε σήμερα είναι κλασσικό πέναλτι Κρέσιτς... Αν του τσιμπήσει ο επιθετικός την μπάλα, όπου και να πάει αυτή, είτε άουτ, είτε αράουτ, είτε στην κερκίδα, ο Κρέσιτς τον ανατρέπει... Το έκανε με τον Τζιμπούρ στο ΠΑΟΚ-αεκ ενώ η μπάλα έβγαινε άουτ, το έκανε μεσα στη Ρωσσία με την ΤΣΣΚΑ σε μια φάση που μας κόστισε τον αποκλεισμό ενώ και πάλι η μπάλα είχε βγεί άουτ, το έκανε και σήμερα... Εν ολίγης δεν έχει αντίληψη του που βρίσκεται αυτός, το κορμί του και η μπάλα...
Αντίστοιχα, και το άλλο γκόλ ήταν καρμπόν με τόσα και τόσα γκόλ που έφαγε αυτή τη σεζόν... Αποκρούει τη μπάλα μπροστά του... Ακόμα και ένα μικρό παιδί ξέρει ότι την μπάλα δεν είναι ανάγκη να την μπλοκάρουμε αν δεν μπορούμε, αρκεί μόνο να την βγάλουμε άουτ ή να την διώξουμε στα πλάγια και όσο πιο μακριά... Όπως συνέβη άπειρες ακόμα φορές, έτσι και σήμερα έχασε τη μπάλα σε ένα χλιαρό σουτάκι και την έστρωσε στον αντίπαλο φορ με μια "ασίστ" πάρε-βάλε...

Θες και Μπάγερν Μονάχου καρναβάλι... :lol:
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από geoavr »

Ας τον αφήσουν ελεύθερο να γλυτώσουμε τα 250χιλ.
Ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος και μπορεί να τα κάνει όλα αυτά γιατί θέλει να φύγει.Πέρσι κάποιοι του φούσκωσαν τα μυαλά αλλά από τους πρώτους αγώνες που τον είδα τον έκρινα.Ανεπαρκέστατος και επικίνδυνος.
Εκεί στην ΠΑΕ πρέπει να ψάχνουν γιά τερματοφύλακα γιατί και ο Χαλκιάς τα τελευταία ένσημα κολλάει.
Υ.Γ. Να προσθέσω στο φίλο arisk το γκολ του χαβλίτο.Απόκρουση από φάουλ ,άψογο στρώσιμο ασσίστ στο μαλακισμένο και ....κηδεία από τους ανύπαρκτους μέχρι τότε εβραίους.


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από obanebane »

Το δευτερο που αναφερεις arisk το εχει και ο χαλκιας δυστηχως.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από arisk »

Απο τον Χαλκιά θα γλιτώσουμε σε 9 μήνες... Αν δεν γλιτώσουμε και νωρίτερα... Τον Κρέσιτς δεν βλέπω κανέναν πρόθυμο να τον αγοράσει και ανησυχώ... ;)
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Lord »

Νωρίτερα?Τι εννοείς arisk? :twisted:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από obanebane »

Υπαρχει και η λυση που αναφερει και ο geoavr,αρκει να θελει και ο ιδιος.
Και επιμενω να λεω οτι αυτο που ειδα σημερα εκτος απο ανικανοτητα ειναι και αδιαφορια οποτε πολυ πιθανον να θελει και αυτος.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από obanebane »

Lord_GayrosSlayer έγραψε:Νωρίτερα?Τι εννοείς arisk? :twisted:

Πηρε τερματα η αεκ οποτε εδω θα μεινει :twisted:
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Steenage »

πουληστε τον ..εστω και 100.000 :lol: και φερτε γκζμπουρνινγκ
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από geoavr »

Βλέπεις μπάλα ρε Steen.
Τελεία και παύλα.. :D :D :D


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

obanebane έγραψε:Δε λεω οτι ειναι σουπερ αλλα τοσο κακος οσο φανηκε δεν ειναι.
Απλα δεν θελει να παιξει η ξερει οτι δεν θα παιξει και ειναι αδιαφορος.

Υ.Γ Για να μη το πολυψαχνω, συμφωνουμε οτι δεν κανει για την ομαδα.
++++ 1976

Αυτή την άποψη ξεκάθαρα είχα κι εγώ παρακολουθώντας τον κατα την διάρκεια του αγώνα και στις φάσεις και εκτός φάσεων. Διαπίστωσα μια ψυχολογία, βαρεμάρας να το πω, απαξίωσης να το πώ, αδιαφορίας να το πώ, πάντως συμφωνώ έτσι όπως το διατύπωσε ο αδερφός τίγρης.

:pano:
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από danirifle »

αστείο πέναλτι που σε κανονικό ματς σηκώνει και πρόστιμο!
σε παρόμοια φάση, δε θυμάμαι σε πιο ματς, ο χαλκιάς είχε πέσει μεν, αλλά είχε μαζέψει τελευταία στιγμή τα χέρια του
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Δαρειε είσαι τρελλό πουλέν και μαζί με τον Χαλκιά θα είστε το καλύτερο δίδυμο κίπερσ στην Ελλάδα!!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21300
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

φαν χάαλ καλεί ντάριο,φάν χάαλ καλεί ντάριο.ακούει κανείς;;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”