5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
παβλαρα και με ενα γονατο για πλακα θα τους εχεις παλι φετος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος slidar την Δευ 11 Ιούλ 2011, 17:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Ποτε μπαινεις εσυ ρε γιγαντα?
Συνδρομο στερησης εχουμε παθει λαιμαι.
Συνδρομο στερησης εχουμε παθει λαιμαι.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Φέτος δε θα είναι ο γνωστός Πάμπλο.Με εγχειρισμένο πόδι και 35 χρονάκια στην πλάτη μάλλον για καμμιά 20-25 παιχνιδάκια βαριά βαριά θα παίξει.Ο Αρίας θεωρώ πως θα μπορεί να τον καλύψει.

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Θα ειναι ο γνωστος αγνωστος και φετος.
Για αυτο φοραει και τα φουλ-φεις.
ΥΓ: Δεν καλυπτεται απο κανεναν απολυτως.
Για αυτο φοραει και τα φουλ-φεις.
ΥΓ: Δεν καλυπτεται απο κανεναν απολυτως.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
"Έτρεξε" τον Γκαρσία ο Μπόλονι!
Μπορεί στον ΠΑΟΚ οι εξελίξεις στο διοικητικό και το αγωνιστικό κομμάτι να είναι πολλές, ωστόσο, όσοι βρίσκονται στην Ολλανδία δεν ξεχνούν τον βασικό τους στόχο τις τελευταίες μέρες, που δεν είναι άλλος από την καλύτερη δυνατή προετοιμασία της ομάδας.
Σε αυτό το πλαίσιο ο Λάζλο Μπόλονι το πρωί της Τετάρτης (13/7) αποφάσισε να κάνει παρέα στον Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος ακολούθησε για ακόμη μία μέρα ατομικό πρόγραμμα. Οι δυο τους έτρεξαν αρκετά, συνομίλησαν και αυτό που φάνηκε ήταν ότι ο Ρουμάνος τεχνικός ποντάρει πολλά στην παρουσία του Ουρουγουανού στην ομάδα και θέλει να τον έχει στη διάθεσή του το συντομότερο δυνατό.
http://olapaok.gr/podosfairo/proetoimas ... 85490.html
Μόλις ο Λάζλο έμαθε τα νέα ότι ο βιτόλος την έκανε γιά βάζελο,πήρε τον Γκαρσία και άρχισαν να τρέχουν στα δάση.
Τον θέλει γρήγορα πίσω και είπε να τον αναλάβει προσωπικά.
Γιατί από όσο είδε στο ρόστερ δεν υπάρχει τίποτα αντάξιο του.
Έστω και με ένα πόδι.Έστω και 34...
Καμιά 40αρια παιγνίδια τον βλέπω πάλι να παίζει,εκτός και αν ο Αρίας μας βγει ή πάρουμε και κανένα άλλο κόφτη.
Μεγάλε Πάμπλο...
Υ.Γ. Αυτό που έκανε ο βιτόλος , ο Πάμπλο θα αυτοκτονούσε αλλά ΔΕΝ θα το έκανε.

Μπορεί στον ΠΑΟΚ οι εξελίξεις στο διοικητικό και το αγωνιστικό κομμάτι να είναι πολλές, ωστόσο, όσοι βρίσκονται στην Ολλανδία δεν ξεχνούν τον βασικό τους στόχο τις τελευταίες μέρες, που δεν είναι άλλος από την καλύτερη δυνατή προετοιμασία της ομάδας.
Σε αυτό το πλαίσιο ο Λάζλο Μπόλονι το πρωί της Τετάρτης (13/7) αποφάσισε να κάνει παρέα στον Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος ακολούθησε για ακόμη μία μέρα ατομικό πρόγραμμα. Οι δυο τους έτρεξαν αρκετά, συνομίλησαν και αυτό που φάνηκε ήταν ότι ο Ρουμάνος τεχνικός ποντάρει πολλά στην παρουσία του Ουρουγουανού στην ομάδα και θέλει να τον έχει στη διάθεσή του το συντομότερο δυνατό.
http://olapaok.gr/podosfairo/proetoimas ... 85490.html
Μόλις ο Λάζλο έμαθε τα νέα ότι ο βιτόλος την έκανε γιά βάζελο,πήρε τον Γκαρσία και άρχισαν να τρέχουν στα δάση.
Τον θέλει γρήγορα πίσω και είπε να τον αναλάβει προσωπικά.
Γιατί από όσο είδε στο ρόστερ δεν υπάρχει τίποτα αντάξιο του.
Έστω και με ένα πόδι.Έστω και 34...
Καμιά 40αρια παιγνίδια τον βλέπω πάλι να παίζει,εκτός και αν ο Αρίας μας βγει ή πάρουμε και κανένα άλλο κόφτη.
Μεγάλε Πάμπλο...
Υ.Γ. Αυτό που έκανε ο βιτόλος , ο Πάμπλο θα αυτοκτονούσε αλλά ΔΕΝ θα το έκανε.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Και ξέχασα
''ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ αλλά ρε πούστη μου ένα μεγάλο ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ''.

''ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ αλλά ρε πούστη μου ένα μεγάλο ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ''.
- NikosGrobari
- Δημοσιεύσεις: 125
- Εγγραφή: Τρί 21 Ιουν 2011, 15:08
- Επικοινωνία:
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Μονο ο Pablo... Είσαι ενας απο εμας ρε... Δεν μπορω να φανταστω την στιγμη που θα κρεμαει τα παππουτσια του στον Ναο της τουμπας... απο τωρα με πιανει ριγος...
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
geoavr έγραψε:"Έτρεξε" τον Γκαρσία ο Μπόλονι!
Μπορεί στον ΠΑΟΚ οι εξελίξεις στο διοικητικό και το αγωνιστικό κομμάτι να είναι πολλές, ωστόσο, όσοι βρίσκονται στην Ολλανδία δεν ξεχνούν τον βασικό τους στόχο τις τελευταίες μέρες, που δεν είναι άλλος από την καλύτερη δυνατή προετοιμασία της ομάδας.
Σε αυτό το πλαίσιο ο Λάζλο Μπόλονι το πρωί της Τετάρτης (13/7) αποφάσισε να κάνει παρέα στον Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος ακολούθησε για ακόμη μία μέρα ατομικό πρόγραμμα. Οι δυο τους έτρεξαν αρκετά, συνομίλησαν και αυτό που φάνηκε ήταν ότι ο Ρουμάνος τεχνικός ποντάρει πολλά στην παρουσία του Ουρουγουανού στην ομάδα και θέλει να τον έχει στη διάθεσή του το συντομότερο δυνατό.
http://olapaok.gr/podosfairo/proetoimas ... 85490.html
Μόλις ο Λάζλο έμαθε τα νέα ότι ο βιτόλος την έκανε γιά βάζελο,πήρε τον Γκαρσία και άρχισαν να τρέχουν στα δάση.![]()
Τον θέλει γρήγορα πίσω και είπε να τον αναλάβει προσωπικά.
Γιατί από όσο είδε στο ρόστερ δεν υπάρχει τίποτα αντάξιο του.
Έστω και με ένα πόδι.Έστω και 34...
Καμιά 40αρια παιγνίδια τον βλέπω πάλι να παίζει,εκτός και αν ο Αρίας μας βγει ή πάρουμε και κανένα άλλο κόφτη.
Μεγάλε Πάμπλο...
Υ.Γ. Αυτό που έκανε ο βιτόλος , ο Πάμπλο θα αυτοκτονούσε αλλά ΔΕΝ θα το έκανε.
![]()
![]()
Θα παρουμε κοφτη ρε. 95%
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Hideguti έγραψε:Ποτε μπαινεις εσυ ρε γιγαντα?
Συνδρομο στερησης εχουμε παθει λαιμαι.
Mε όλα τα γατο-ισπανάκια-βραζιλοαργεντινάκια και τους φλωροέλληνες όταν φύγει ο Πάμπλο πως θα μας φαίνεται ο ΠΑΟΚ?
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Χωρις τον κοντο στα χαφ σε βλεπω να μενεις στο τελος της σεζον χωρις πνευμονια και με κατεστραμενα γονατα COMMADANTE MOY...
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Ο Βιτόλο φαινόταν χάρη στον Γκαρσία και όχι το αντίθετο,ποιος ήταν ο πινέζας στο ρούλη;Ένα καλό εξάρι που έτρεχε και έκοβε αλλά στην ανάπτυξη πέταγε αετό.Στο ΠΑΟΚ φάνηκε δίπλα στο Πάμπλο.Ο Γκαρσία και με τον Τσουκαλά ήταν άρχοντας,έκοβε,κρατούσε μπάλα,περνούσε μπαλιές με τον Σταύρο που δεν είχε παίξει κόφτης στη ζωή του έφτιαξε το καλύτερο δίδυμο αμυντικών χαφ.Μόνο η ηλικία και η υγεία θα είναι πρόβλημα φέτος αν παίξει σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια υγιής θα λυθούν τα χέρια του Μπόλονι.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Κάτι σου ζητάει ο Μπόλονι....Κοιτά μη τον/μας απογοητεύσεις...Σε πιστεύω
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Τρόμος έγραψε:Ο Βιτόλο φαινόταν χάρη στον Γκαρσία και όχι το αντίθετο,ποιος ήταν ο πινέζας στο ρούλη;Ένα καλό εξάρι που έτρεχε και έκοβε αλλά στην ανάπτυξη πέταγε αετό.Στο ΠΑΟΚ φάνηκε δίπλα στο Πάμπλο.Ο Γκαρσία και με τον Τσουκαλά ήταν άρχοντας,έκοβε,κρατούσε μπάλα,περνούσε μπαλιές με τον Σταύρο που δεν είχε παίξει κόφτης στη ζωή του έφτιαξε το καλύτερο δίδυμο αμυντικών χαφ.Μόνο η ηλικία και η υγεία θα είναι πρόβλημα φέτος αν παίξει σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια υγιής θα λυθούν τα χέρια του Μπόλονι.
και γω αυτο πιστευω...
