5. Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από slidar »

παβλαρα και με ενα γονατο για πλακα θα τους εχεις παλι φετος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος slidar την Δευ 11 Ιούλ 2011, 17:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Makis4444 »

Hideguti έγραψε:
Οχι στην προσωπολατρεια, ναι στον Παμπλο.
+15
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Hideguti »

Ποτε μπαινεις εσυ ρε γιγαντα?
Συνδρομο στερησης εχουμε παθει λαιμαι.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Photis »

Φέτος δε θα είναι ο γνωστός Πάμπλο.Με εγχειρισμένο πόδι και 35 χρονάκια στην πλάτη μάλλον για καμμιά 20-25 παιχνιδάκια βαριά βαριά θα παίξει.Ο Αρίας θεωρώ πως θα μπορεί να τον καλύψει.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Hideguti »

Θα ειναι ο γνωστος αγνωστος και φετος.
Για αυτο φοραει και τα φουλ-φεις.

ΥΓ: Δεν καλυπτεται απο κανεναν απολυτως.
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από geoavr »

"Έτρεξε" τον Γκαρσία ο Μπόλονι!

Μπορεί στον ΠΑΟΚ οι εξελίξεις στο διοικητικό και το αγωνιστικό κομμάτι να είναι πολλές, ωστόσο, όσοι βρίσκονται στην Ολλανδία δεν ξεχνούν τον βασικό τους στόχο τις τελευταίες μέρες, που δεν είναι άλλος από την καλύτερη δυνατή προετοιμασία της ομάδας.
Σε αυτό το πλαίσιο ο Λάζλο Μπόλονι το πρωί της Τετάρτης (13/7) αποφάσισε να κάνει παρέα στον Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος ακολούθησε για ακόμη μία μέρα ατομικό πρόγραμμα. Οι δυο τους έτρεξαν αρκετά, συνομίλησαν και αυτό που φάνηκε ήταν ότι ο Ρουμάνος τεχνικός ποντάρει πολλά στην παρουσία του Ουρουγουανού στην ομάδα και θέλει να τον έχει στη διάθεσή του το συντομότερο δυνατό.
http://olapaok.gr/podosfairo/proetoimas ... 85490.html

Μόλις ο Λάζλο έμαθε τα νέα ότι ο βιτόλος την έκανε γιά βάζελο,πήρε τον Γκαρσία και άρχισαν να τρέχουν στα δάση. :D
Τον θέλει γρήγορα πίσω και είπε να τον αναλάβει προσωπικά.
Γιατί από όσο είδε στο ρόστερ δεν υπάρχει τίποτα αντάξιο του.
Έστω και με ένα πόδι.Έστω και 34...
Καμιά 40αρια παιγνίδια τον βλέπω πάλι να παίζει,εκτός και αν ο Αρίας μας βγει ή πάρουμε και κανένα άλλο κόφτη.
Μεγάλε Πάμπλο...

Υ.Γ. Αυτό που έκανε ο βιτόλος , ο Πάμπλο θα αυτοκτονούσε αλλά ΔΕΝ θα το έκανε.

:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από geoavr »

Και ξέχασα

''ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ αλλά ρε πούστη μου ένα μεγάλο ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ''.


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
NikosGrobari
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: Τρί 21 Ιουν 2011, 15:08
Επικοινωνία:

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από NikosGrobari »

Μονο ο Pablo... Είσαι ενας απο εμας ρε... Δεν μπορω να φανταστω την στιγμη που θα κρεμαει τα παππουτσια του στον Ναο της τουμπας... απο τωρα με πιανει ριγος...
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από guardian4 »

geoavr έγραψε:"Έτρεξε" τον Γκαρσία ο Μπόλονι!

Μπορεί στον ΠΑΟΚ οι εξελίξεις στο διοικητικό και το αγωνιστικό κομμάτι να είναι πολλές, ωστόσο, όσοι βρίσκονται στην Ολλανδία δεν ξεχνούν τον βασικό τους στόχο τις τελευταίες μέρες, που δεν είναι άλλος από την καλύτερη δυνατή προετοιμασία της ομάδας.
Σε αυτό το πλαίσιο ο Λάζλο Μπόλονι το πρωί της Τετάρτης (13/7) αποφάσισε να κάνει παρέα στον Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος ακολούθησε για ακόμη μία μέρα ατομικό πρόγραμμα. Οι δυο τους έτρεξαν αρκετά, συνομίλησαν και αυτό που φάνηκε ήταν ότι ο Ρουμάνος τεχνικός ποντάρει πολλά στην παρουσία του Ουρουγουανού στην ομάδα και θέλει να τον έχει στη διάθεσή του το συντομότερο δυνατό.
http://olapaok.gr/podosfairo/proetoimas ... 85490.html

Μόλις ο Λάζλο έμαθε τα νέα ότι ο βιτόλος την έκανε γιά βάζελο,πήρε τον Γκαρσία και άρχισαν να τρέχουν στα δάση. :D
Τον θέλει γρήγορα πίσω και είπε να τον αναλάβει προσωπικά.
Γιατί από όσο είδε στο ρόστερ δεν υπάρχει τίποτα αντάξιο του.
Έστω και με ένα πόδι.Έστω και 34...
Καμιά 40αρια παιγνίδια τον βλέπω πάλι να παίζει,εκτός και αν ο Αρίας μας βγει ή πάρουμε και κανένα άλλο κόφτη.
Μεγάλε Πάμπλο...

Υ.Γ. Αυτό που έκανε ο βιτόλος , ο Πάμπλο θα αυτοκτονούσε αλλά ΔΕΝ θα το έκανε.

:pano: :pano: :pano:

Θα παρουμε κοφτη ρε. 95%

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από brigate4 »

Hideguti έγραψε:Ποτε μπαινεις εσυ ρε γιγαντα?
Συνδρομο στερησης εχουμε παθει λαιμαι.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Mε όλα τα γατο-ισπανάκια-βραζιλοαργεντινάκια και τους φλωροέλληνες όταν φύγει ο Πάμπλο πως θα μας φαίνεται ο ΠΑΟΚ? :cry: :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Federacion »

guardian4 έγραψε:

Θα παρουμε κοφτη ρε. 95%

100%


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από slidar »

Χωρις τον κοντο στα χαφ σε βλεπω να μενεις στο τελος της σεζον χωρις πνευμονια και με κατεστραμενα γονατα COMMADANTE MOY...
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4884
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Τρόμος »

Ο Βιτόλο φαινόταν χάρη στον Γκαρσία και όχι το αντίθετο,ποιος ήταν ο πινέζας στο ρούλη;Ένα καλό εξάρι που έτρεχε και έκοβε αλλά στην ανάπτυξη πέταγε αετό.Στο ΠΑΟΚ φάνηκε δίπλα στο Πάμπλο.Ο Γκαρσία και με τον Τσουκαλά ήταν άρχοντας,έκοβε,κρατούσε μπάλα,περνούσε μπαλιές με τον Σταύρο που δεν είχε παίξει κόφτης στη ζωή του έφτιαξε το καλύτερο δίδυμο αμυντικών χαφ.Μόνο η ηλικία και η υγεία θα είναι πρόβλημα φέτος αν παίξει σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια υγιής θα λυθούν τα χέρια του Μπόλονι.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από niko70 »

Κάτι σου ζητάει ο Μπόλονι....Κοιτά μη τον/μας απογοητεύσεις...Σε πιστεύω
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Τρόμος έγραψε:Ο Βιτόλο φαινόταν χάρη στον Γκαρσία και όχι το αντίθετο,ποιος ήταν ο πινέζας στο ρούλη;Ένα καλό εξάρι που έτρεχε και έκοβε αλλά στην ανάπτυξη πέταγε αετό.Στο ΠΑΟΚ φάνηκε δίπλα στο Πάμπλο.Ο Γκαρσία και με τον Τσουκαλά ήταν άρχοντας,έκοβε,κρατούσε μπάλα,περνούσε μπαλιές με τον Σταύρο που δεν είχε παίξει κόφτης στη ζωή του έφτιαξε το καλύτερο δίδυμο αμυντικών χαφ.Μόνο η ηλικία και η υγεία θα είναι πρόβλημα φέτος αν παίξει σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια υγιής θα λυθούν τα χέρια του Μπόλονι.

και γω αυτο πιστευω...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”