Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
η πλάκα,πρακτορινε,ειναι οτι οι στελλες και οι γκινες,θεωρουνται απο τους "ψαγμενους" (sic..ή μηπως sick;)
ΠΑΟΚτσηδες,σοβαροι δημοσιογραφοι και τιμητες της αληθειας..τωρα,ποιος ειναι το φυτο και ποιος το
προβατο;;εμεις που τους κραζουμε,ή αυτοι που τους διαβαζουν;;
ΠΑΟΚτσηδες,σοβαροι δημοσιογραφοι και τιμητες της αληθειας..τωρα,ποιος ειναι το φυτο και ποιος το
προβατο;;εμεις που τους κραζουμε,ή αυτοι που τους διαβαζουν;;
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
περίεργα πράγματα πάντως 20εκ+ έσοδα και
χρωστάμε 300χιλ στον Βιτόλο απο πέρσι και καμιά μισο εκατομμύριο στον αμπαλίδη.
Σύν κάποιο άνοιγμα κάποιον εκατομμυρίων απο τις προηγούμενες χρονιές.
χρωστάμε 300χιλ στον Βιτόλο απο πέρσι και καμιά μισο εκατομμύριο στον αμπαλίδη.
Σύν κάποιο άνοιγμα κάποιον εκατομμυρίων απο τις προηγούμενες χρονιές.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
180 χρωσταμε απο συμβολαιο...και 120 000 πριμ του χρωσταμε.....οι μλκιες μετ α πριμ πρεπει να κοπουν..
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
LoverBoy έγραψε:περίεργα πράγματα πάντως 20εκ+ έσοδα και
χρωστάμε 300χιλ στον Βιτόλο απο πέρσι και καμιά μισο εκατομμύριο στον αμπαλίδη.
Σύν κάποιο άνοιγμα κάποιον εκατομμυρίων απο τις προηγούμενες χρονιές.
Έτσι όπως τα λες, κάποιος έχει φάει και μάλιστα πολλά.....Έτσι είναι...ναι
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Μπραβο ΖΑΓΟΡ μπραβοοοοοοοοοο
ετσι αποχη απο την επο και παλι δεν ψηφίσαμε είμαστε αλανιααααααα
ΥΓ. ε κλαι επικυρώθηκε η βαθμολογια αλλα εμεις δεν ψηφίσαμε.
ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ @@@@@ γαμω
ειναι δυνατον ρε????????????????
πριν μισο μηνα μου βγαζατε ανακοινώσεις οτι θα καταψηφίσουμε και τωρα ουτε πατατε?????
Μας βολεύει δηλαδη η βρωμα στο ποδοσφαιρο ε????
γαμω τον αντιθεο μου,
Ζαγορ σκαψε κιαλο τον λακο σου. μετα μην κλαιγεσε οτι σε κυνηγάν γιατι και γω που σε στιριζω σαν μ@λ@κ@ς εσκασα τωρα.
ετσι αποχη απο την επο και παλι δεν ψηφίσαμε είμαστε αλανιααααααα
ΥΓ. ε κλαι επικυρώθηκε η βαθμολογια αλλα εμεις δεν ψηφίσαμε.
ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ @@@@@ γαμω
ειναι δυνατον ρε????????????????
πριν μισο μηνα μου βγαζατε ανακοινώσεις οτι θα καταψηφίσουμε και τωρα ουτε πατατε?????
Μας βολεύει δηλαδη η βρωμα στο ποδοσφαιρο ε????
γαμω τον αντιθεο μου,
Ζαγορ σκαψε κιαλο τον λακο σου. μετα μην κλαιγεσε οτι σε κυνηγάν γιατι και γω που σε στιριζω σαν μ@λ@κ@ς εσκασα τωρα.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Γιατί να στείλει ο ΠΑΟΚ εκπρόσωπο?
Θέλετε να πάει και μετά να φάει ξύλο ο Τεο απο το Μπέο?
Εδώ στο τηλέφωνο ο Τεο ο άντρακλας καταγράφηκε να αποκαλεί ΝΙΜΟΥ οπαδό του ΠΑΟΚ που τόλμησε να κάνει μήνυση στον Μαρινάκη. Στην βαθμολογία θα κολλήσουμε?
Θέλετε να πάει και μετά να φάει ξύλο ο Τεο απο το Μπέο?
Εδώ στο τηλέφωνο ο Τεο ο άντρακλας καταγράφηκε να αποκαλεί ΝΙΜΟΥ οπαδό του ΠΑΟΚ που τόλμησε να κάνει μήνυση στον Μαρινάκη. Στην βαθμολογία θα κολλήσουμε?
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LoverBoy την Δευ 11 Ιούλ 2011, 17:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
αποχή;
αυτο πρόεδρε δεν ήταν δύσκολο να το κάνεις..ούτε φραγκα δεν χρειάζεται ούτε τπτ..
να στείλεις κάποιον να ψηφίσει ΚΑΤΑ.
τόσο ζόρικο είναι..
τι να πω δε ξέρω..το έχω πει πριν μήνες οτι πια εμπιστοσύνη σε Ζ κ Ζ δεν έχω πια.
άλλη λύση όμως δεν έχω.....
αυτο πρόεδρε δεν ήταν δύσκολο να το κάνεις..ούτε φραγκα δεν χρειάζεται ούτε τπτ..
να στείλεις κάποιον να ψηφίσει ΚΑΤΑ.
τόσο ζόρικο είναι..
τι να πω δε ξέρω..το έχω πει πριν μήνες οτι πια εμπιστοσύνη σε Ζ κ Ζ δεν έχω πια.
άλλη λύση όμως δεν έχω.....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ο μικρός Γκαγκάτσης γιατί πήγε αφού δεν τον έπαιζαν οι άλλοι(σόρρυ,δεν είχε δικαίωμα ψήφου);
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Για να παρακολουθεί τις εξελίξεις και να ενημερώνει σε πραγματικό χρόνο τον πρόεδρο.
Γιατί ως γνωστόν "ο ΠΑΟΚ ποτέ δεν κοιμάται".
υ.γ. α ρε ατιμούτσικο λουκουμαδάκι....πόσο χιούμορ να είχες όταν το έγραφες αυτό?
Γιατί ως γνωστόν "ο ΠΑΟΚ ποτέ δεν κοιμάται".
υ.γ. α ρε ατιμούτσικο λουκουμαδάκι....πόσο χιούμορ να είχες όταν το έγραφες αυτό?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
κανεις δεν ειπε πως δεν εκανε λαθη,αλλα να εμφανιζεστε ξαφνικα ολοι εδω και να τον κραζετε τοσο ασχημα και για λογους του στυλ κατουρισε εξω απτη χεστρα στο εξοχικο στη σανι,ενω αν συνεβαινε πριν πεντε μηνες δε θα λεγατε κουβεντα αποδεικνυει ποιος ειναι το προβατο και ποιος οχι.αλλα ετσι ειναι μολις βγηκαν και κραξαν οι συνδεσμοι πηρατε και σεις το θαρρος..δε βλεπετε πως το κλιμα ειναι οτι πρεπει για να ερθουν καβαλα στ αλογο οι μαιμουδο επενδυτες και να κανουμε ολοι τουμπεκα..και οπως ειπα και στην αρχη σαφως και εκανε ΠΑΡΑ πολλα λαθη αλλα για μενα ο τροπος που συμπεριφερεστε δεν ειναι σωστος..οποιος θελησει να σχολιασει το ποστ ας το κανει με βαση αυτα που γραφω συνολικα και οχι παιρνοντας μια φραση η προταση για να δημιουργησει εντυπωσεις
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Taseos έγραψε:Loverboy αστα αυτα. Με την πινιαρολ θα εχετε μανικες να δροσιζεται ο κοσμος;
Απ΄το στομα με το πηρες
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
scorpio4 έγραψε: για λογους του στυλ κατουρισε εξω απτη χεστρα στο εξοχικο στη σανι,
δηλαδη αυτο που εγινε ηταν ασήμαντος λογος?????
ρε πουστι τοσο χαζος ειμαι και δεν μπορω να καταλαβω τιποτα????
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
LoverBoy έγραψε:Γιατί να στείλει ο ΠΑΟΚ εκπρόσωπο?
Θέλετε να πάει και μετά να φάει ξύλο ο Τεο απο το Μπέο?
Εδώ στο τηλέφωνο ο Τεο ο άντρακλας καταγράφηκε να αποκαλεί ΝΙΜΟΥ οπαδό του ΠΑΟΚ που τόλμησε να κάνει μήνυση στον Μαρινάκη. Στην βαθμολογία θα κολλήσουμε?
Προς στιγμήν σκέφτηκα να σου απαντήσω, αλλά μετά είδα ποιός είσαι...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
γενικα μιλουσα,απλα το σημερινο ηταν η αφορμη και επειδη το απομονωσες στη συνεχεια εγραψα πως αν γινοταν πριν πεντε μηνες δε θα μιλουσε κανεις.εσυ πες πως θα ελεγες τα ιδια αλλα επετρεψε μου απλως να μην σε πιστεψωFalegkos έγραψε:scorpio4 έγραψε: για λογους του στυλ κατουρισε εξω απτη χεστρα στο εξοχικο στη σανι,
δηλαδη αυτο που εγινε ηταν ασήμαντος λογος?????
ρε πουστι τοσο χαζος ειμαι και δεν μπορω να καταλαβω τιποτα????