Και να πω και μια ατακα παρομοια με την δικια σου ποναω αλλα μαρεσει ελεγε μια
19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Αν δεν σου αρεσει και το θεωρεις αρδσαιτ τοτε γιατι το επισκεπτεσε?
Και να πω και μια ατακα παρομοια με την δικια σου ποναω αλλα μαρεσει ελεγε μια
Και να πω και μια ατακα παρομοια με την δικια σου ποναω αλλα μαρεσει ελεγε μια
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Ειμαι μαζοχιστης γι' αυτο το επισκεπτομαι! Εξαλλου, αν εχεις αποκωδικοποιητη μπορεις να το διαβαζεις ανετα και να ενημερωνεσαι για την ομαδα. 
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ρε το Βασιλάκη, ξανά καφέ στα λιονταράκια! αυτό και αν είναι επιτυχία.
Τον πίστευα ετούτονα, αλλά έπεσα έξω. Κατσίκι ήρθε, τραγί γύρισε.
Στο καλό και ευτυχισμένο βέλασμα.
Τον πίστευα ετούτονα, αλλά έπεσα έξω. Κατσίκι ήρθε, τραγί γύρισε.
Στο καλό και ευτυχισμένο βέλασμα.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Αν και θα έπρεπε να σου έλεγα να παίξεις μπάλα μπας και βγάλουμε κι εμείς κάνα χρήμα, ώφελος ή κάτι τελοσπάντων, εν τούτοις δε θα σου πω τίποτα, γιατί ξέρω ότι έχεις βγάλει λεφτά αρκετά ώστε να συνεχίσεις να τεμπελιάζεις άνετα....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Δηλαδή από τον Κουτσια θα έχουμε όφελος 450 χιλιάρικα και από τον Vitolo μηδέν;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Δηλάδή ο τρόπος κτήσης ενός παίκτη δεσμεύει και τον τρόπο αποχώρησής του;
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ΑποστόληςΑ έγραψε:Δηλάδή ο τρόπος κτήσης ενός παίκτη δεσμεύει και τον τρόπο αποχώρησής του;
Τουλαχιστον ειναι μια δικαιολογια.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Δηλαδή τωρα δεν εχουμε ποστς απο τον-τους _παοκαρα_ υπερ του κουτσια??
Τουλάχιστον να μπει να μας πει για την τραγουδιαρα γιατί έχουμε κ καιρό να παμε μπουζούκια!
Τουλάχιστον να μπει να μας πει για την τραγουδιαρα γιατί έχουμε κ καιρό να παμε μπουζούκια!
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Το είδα ναι, τώρα λέγεται:
_ergotelara_
και το πρώτο του ποστ ήταν:
''Κανόνισε καραγεωργίου μην κάνεις τις λακαμίες των σαντομπερεταδερμιτζακοχαβομπουλώνιων με τον μπιλάρα. Το κατέχει το τόπικ και τρέχει με χίλια και διακόσια από το πρώην mitsubishi, με χίλια δικαόσια'''
και φυσικά ήταν όλα κεφαλαία απλά για καλύτερη οπτική τα έγραψα με μικρά εγω..
_ergotelara_
και το πρώτο του ποστ ήταν:
''Κανόνισε καραγεωργίου μην κάνεις τις λακαμίες των σαντομπερεταδερμιτζακοχαβομπουλώνιων με τον μπιλάρα. Το κατέχει το τόπικ και τρέχει με χίλια και διακόσια από το πρώην mitsubishi, με χίλια δικαόσια'''
και φυσικά ήταν όλα κεφαλαία απλά για καλύτερη οπτική τα έγραψα με μικρά εγω..
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
στις προπονησεις πηγαινετε??βγαζει ματια σα σταματημενους τους περναει ολους αλλα εχει πεσει κωλο-δαχτυλος απο τον ζαγορακη να τον φαει...

- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
αχ αχ αχ...
γεια σου μπίλυ.
κι έτσι λοιπον αγαπητά μου παιδιά τελειώνει άλλο ένα παραμύθι για παίχτες Ελληνες, νέους, ταλέντα και εξελίξιμους..................................................
όχι αλλα ταλέντα-όχι άλλο κάρβουνο.
γεια σου μπίλυ.
κι έτσι λοιπον αγαπητά μου παιδιά τελειώνει άλλο ένα παραμύθι για παίχτες Ελληνες, νέους, ταλέντα και εξελίξιμους..................................................
όχι αλλα ταλέντα-όχι άλλο κάρβουνο.