Ο ορισμός του οπαδού/λασπομηχανή.LoverBoy έγραψε:Tεο ποιός έχει πιο μεγάλο μισθό ο Βιτόλο ή εσυ?
Πες-πες κάτι μένει.
Αν και όπως λεν οι αμερικάνοι
αυτοί οι τύποι πετούν τα σκατά στον ανεμιστήρα
και στο τέλος παίρνουν και τους ίδιους τα σκάγια.
Ο ορισμός του οπαδού/λασπομηχανή.LoverBoy έγραψε:Tεο ποιός έχει πιο μεγάλο μισθό ο Βιτόλο ή εσυ?
αν υπαρχουν σφ και σφ σου υπογραφω οτι οι 13 συν ελαχιστες προσθηκες ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στον οπαδικο τομεα.Τουμπιώτης έγραψε:Εγώ δεν είπα ότι οι ΣΦ φταίνε για όλα (και πρώτα από όλα υπάρχουν ΣΦ και ΣΦ - δεν είναι όλοι το ίδιο) και ότι η ΠΑΕ είναι όσια. Ρώτησα από που κι ως που οι ντιρεκτίβες χωρίς εξηγήσεις ότι οι ΣΦ είναι στο απυρόβλητο.
city_boy έγραψε:αν υπαρχουν σφ και σφ σου υπογραφω οτι οι 13 συν ελαχιστες προσθηκες ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στον οπαδικο τομεα.Τουμπιώτης έγραψε:Εγώ δεν είπα ότι οι ΣΦ φταίνε για όλα (και πρώτα από όλα υπάρχουν ΣΦ και ΣΦ - δεν είναι όλοι το ίδιο) και ότι η ΠΑΕ είναι όσια. Ρώτησα από που κι ως που οι ντιρεκτίβες χωρίς εξηγήσεις ότι οι ΣΦ είναι στο απυρόβλητο.
δεν λεει κανεις να ειναι στο απυροβλητο οι συνδεσμοι αλλα οχι να κραζουμε αποκλειστικα αυτους την ωρα που γινονται τεραστια λαθη.
και αυτα τα καθαροαιμοι και τα σχετικα,η μαγκια ειναι να τα λες εκτος φορουμ.
Έλα ντε τι γίνετε αγαπητοί ´ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟΙ με αυτα τα τεράστια πρόστιμα ; Μουγκα στην στρουγκα ;Taseos έγραψε:Σωστα. Ο 34 χρονος μπρεσκα που περνουσε σα σταματημενους 20 χρονους. Καμια αυτοκριτικη; Για χαντμπολ κυπελλο με αεκ, για βολο; Για τα ντου να μπαινουν γνωστες παρεες τζαμπε; Τιποτα;
Μα αυτός λέει ότι ξέρει τεράστια σκάνδαλα αλλα δεν τα λέει για να μην κάνει κακο στην ομάδα ....ευχαριστούμε lover....PRAKTORINOS έγραψε:Ο ορισμός του οπαδού/λασπομηχανή.LoverBoy έγραψε:Tεο ποιός έχει πιο μεγάλο μισθό ο Βιτόλο ή εσυ?
Πες-πες κάτι μένει.
Αν και όπως λεν οι αμερικάνοι
αυτοί οι τύποι πετούν τα σκατά στον ανεμιστήρα
και στο τέλος παίρνουν και τους ίδιους τα σκάγια.
Από τη στιγμή που το πρόβλημα παραμένει άλυτο, θα διαιωνίζεται συνεχως.novito έγραψε:Eνα χρονο τα ιδια μεν και δε, δε βαρεθηκατε?
Οι καλλίτεροι είναι αλλου επι μπελου ναι ήταν πολυ καλοί κάποιοι τώρα όχι ....τώρα προκειμένου να φύγει ο κακός ζαγορcity_boy έγραψε:αν υπαρχουν σφ και σφ σου υπογραφω οτι οι 13 συν ελαχιστες προσθηκες ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στον οπαδικο τομεα.Τουμπιώτης έγραψε:Εγώ δεν είπα ότι οι ΣΦ φταίνε για όλα (και πρώτα από όλα υπάρχουν ΣΦ και ΣΦ - δεν είναι όλοι το ίδιο) και ότι η ΠΑΕ είναι όσια. Ρώτησα από που κι ως που οι ντιρεκτίβες χωρίς εξηγήσεις ότι οι ΣΦ είναι στο απυρόβλητο.
δεν λεει κανεις να ειναι στο απυροβλητο οι συνδεσμοι αλλα οχι να κραζουμε αποκλειστικα αυτους την ωρα που γινονται τεραστια λαθη.
και αυτα τα καθαροαιμοι και τα σχετικα,η μαγκια ειναι να τα λες εκτος φορουμ.