θα τον αμολήσει σίγουρα.Πανω μας ...
Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31583
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Αμα διαβάσει ο Ζαγοράκης τι γράφεται στο τοπικ του
θα τον αμολήσει σίγουρα.Πανω μας ...
θα τον αμολήσει σίγουρα.Πανω μας ...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Θ. Ζαγοράκη, βγες και μίλα το τι γίνετε με τους υποψηφίους... Εχεις υποχρέωση να το κάνεις. Είσαι ο Πρόεδρος μας!!! Δεν μπορεί ο ΠΑΟΚ να διασύρεται με τον κάθε υποψήφιο και να περιμένουμε τον ρεαλκον για παράδειγμα να ποστάρει άρθρο από κάποιο αθλητικό σάιτ, στο οποίο ο κάθε δημοσιογράφος το λέει όπως του καπνίσει.
Κύριε Ζαγοράκη βγείτε και μιλήστε!
Κύριε Ζαγοράκη βγείτε και μιλήστε!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ζαγοράκη άσε και τον Βιερίνια ελεύθερο και τον Κοντρέρας...Δώσε και τον Γκαρσία και τον Ιβιτς στον Εργοτέλη....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Τέο το έχεις χάσει το παιχνίδι...είμαι υποστηριχτής σου αλλά το έχασες...Ομάδα μέχρι εκεί που πάει το πάπλωμα κάνουμε...εσύ γιατί δεν το έκανες???Κρίμα...πάλι σε επενδυτές μ@λ@κες το βλέπω το έργο...

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Ρε φιλε τι ειναι αυτο το πραγμα με εσενα οποτε μπαινεις στο φορουμ η για τον Α.Σ θα γραφεις για τον Κατσαρη τον Μπανε τον Ζαγορακη,Βιολιδη και οτι εχει σχεση με διοικητικα τι ρολο βαρας?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Μία ανάσα από την πραγματοποίηση της πρώτης μεταγραφής του είναι ο Παναθηναϊκός. Οι “πράσινοι” έχουν έρθει σε συμφωνία με τον Βίκτορ Βιτόλο και αυτό που απομένει τώρα είναι να λύσει και τυπικά το συμβόλαιό του με τον ΠΑΟΚ και να βάλει την υπογραφή του στο νέο που του έχουν προσφέρει οι άνθρωποι του “τριφυλλιού”.
Ας αρχίσουμε όμως να ξετυλίγουμε το... κουβάρι της συγκεκριμένης μεταγραφής. Ο Ισπανός μέσος είχε απαντήσει αρνητικά στην πρόταση του “δικεφάλου” για μείωση των οικονομικών του αποδοχών, που φτάνουν τις 600.000 ευρώ το χρόνο, με αποτέλεσμα οι θεσσαλονικείς να του ζητήσουν να βρει ομάδα για να συνεχίσει την καριέρα του.
Ο παίκτης ακολούθησε κανονικά την προετοιμασία του ΠΑΟΚ στην Ολλανδία, όμως η πλευρά του βρισκόταν σε επαφές με τους “πράσινους” και την Παρασκευή φτάσανε σε συμφωνία, με αποτέλεσμα ο Βιτόλο να πάρει άδεια να επιστρέψει από το Άρνεμ στην συμπρωτεύουσα προκειμένου να λύσει και τυπικά το συμβόλαιό του.
Αυτό αναμένεται να γίνει το Σάββατο και αμέσως μετά θα κατέβει στην Αθήνα, προκειμένου να περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο
Απο Βαζελο σαιτ
Κανονισε Ζαγορακη. Εγω δεν το πιστευω αλλα καλυτερα να προειδοποιησουμε για να μην βρεθουμε προ τετελεσμενων.
Κανονισε να γραφτεις στην ιστορια, παικτης του ΠΑΟΚ να παει ελευθερος σε γαυροβαζελο
Ας αρχίσουμε όμως να ξετυλίγουμε το... κουβάρι της συγκεκριμένης μεταγραφής. Ο Ισπανός μέσος είχε απαντήσει αρνητικά στην πρόταση του “δικεφάλου” για μείωση των οικονομικών του αποδοχών, που φτάνουν τις 600.000 ευρώ το χρόνο, με αποτέλεσμα οι θεσσαλονικείς να του ζητήσουν να βρει ομάδα για να συνεχίσει την καριέρα του.
Ο παίκτης ακολούθησε κανονικά την προετοιμασία του ΠΑΟΚ στην Ολλανδία, όμως η πλευρά του βρισκόταν σε επαφές με τους “πράσινους” και την Παρασκευή φτάσανε σε συμφωνία, με αποτέλεσμα ο Βιτόλο να πάρει άδεια να επιστρέψει από το Άρνεμ στην συμπρωτεύουσα προκειμένου να λύσει και τυπικά το συμβόλαιό του.
Αυτό αναμένεται να γίνει το Σάββατο και αμέσως μετά θα κατέβει στην Αθήνα, προκειμένου να περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο
Απο Βαζελο σαιτ
Κανονισε Ζαγορακη. Εγω δεν το πιστευω αλλα καλυτερα να προειδοποιησουμε για να μην βρεθουμε προ τετελεσμενων.
Κανονισε να γραφτεις στην ιστορια, παικτης του ΠΑΟΚ να παει ελευθερος σε γαυροβαζελο
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
δεν το λες σωστα παιχτης βασικος που εχει ακομα 2 χρονια συμβολαιο να φυγει ελευθερος για γαυροβαζελο ειναι το σωστο... :ugeek:darklord έγραψε:Κανονισε να γραφτεις στην ιστορια, παικτης του ΠΑΟΚ να παει ελευθερος σε γαυροβαζελο
- WestBlock4
- Δημοσιεύσεις: 2882
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
ζαγορακη ξυπνα πριν να ειναι αργα.... μενουν στην ομαδα παιχτεσ σαν τον χαλκια σαβινι κλπ κ διωχνεις βιτολο..??? αν θελεις να γλιτωσεις λεφτα κανε μειωση 50% μειωση τον κοντο.... αλλα ξεχασα ειναι η σημαια μας μην τον ξενερωσουμε..
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!Χαλκιάς,Ίβιτς,Σαβίνι,Σάλπι...πλάκα κάνουμε?????Τι προγραμματισμός είναι αυτός???Μας κοροϊδεύετε ρε?

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ
Sera4 έγραψε:δεν το λες σωστα παιχτης βασικος που εχει ακομα 2 χρονια συμβολαιο να φυγει ελευθερος για γαυροβαζελο ειναι το σωστο... :ugeek:darklord έγραψε:Κανονισε να γραφτεις στην ιστορια, παικτης του ΠΑΟΚ να παει ελευθερος σε γαυροβαζελο
...