Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31583
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Αμα διαβάσει ο Ζαγοράκης τι γράφεται στο τοπικ του
θα τον αμολήσει σίγουρα.Πανω μας ...:o
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Realcon »

Θ. Ζαγοράκη, βγες και μίλα το τι γίνετε με τους υποψηφίους... Εχεις υποχρέωση να το κάνεις. Είσαι ο Πρόεδρος μας!!! Δεν μπορεί ο ΠΑΟΚ να διασύρεται με τον κάθε υποψήφιο και να περιμένουμε τον ρεαλκον για παράδειγμα να ποστάρει άρθρο από κάποιο αθλητικό σάιτ, στο οποίο ο κάθε δημοσιογράφος το λέει όπως του καπνίσει.

Κύριε Ζαγοράκη βγείτε και μιλήστε!
Άβαταρ μέλους
Varvatos
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: Δευ 25 Απρ 2011, 15:17

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Varvatos »

Ζαγοράκη άσε και τον Βιερίνια ελεύθερο και τον Κοντρέρας...Δώσε και τον Γκαρσία και τον Ιβιτς στον Εργοτέλη....
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από LoverBoy »

Tεο ποιός έχει πιο μεγάλο μισθό ο Βιτόλο ή εσυ?
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Sera4 »

εσυ λοβερ...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Photis »

Τέο το έχεις χάσει το παιχνίδι...είμαι υποστηριχτής σου αλλά το έχασες...Ομάδα μέχρι εκεί που πάει το πάπλωμα κάνουμε...εσύ γιατί δεν το έκανες???Κρίμα...πάλι σε επενδυτές μ@λ@κες το βλέπω το έργο...
:pano:
bristol
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιουν 2011, 12:33

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από bristol »

Ρε φιλε τι ειναι αυτο το πραγμα με εσενα οποτε μπαινεις στο φορουμ η για τον Α.Σ θα γραφεις για τον Κατσαρη τον Μπανε τον Ζαγορακη,Βιολιδη και οτι εχει σχεση με διοικητικα τι ρολο βαρας?
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Photis »

???????
:pano:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Lord »

It seems u have lost the eggs and the pasxalia.. :roll:
Άβαταρ μέλους
darklord
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 19:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από darklord »

Μία ανάσα από την πραγματοποίηση της πρώτης μεταγραφής του είναι ο Παναθηναϊκός. Οι “πράσινοι” έχουν έρθει σε συμφωνία με τον Βίκτορ Βιτόλο και αυτό που απομένει τώρα είναι να λύσει και τυπικά το συμβόλαιό του με τον ΠΑΟΚ και να βάλει την υπογραφή του στο νέο που του έχουν προσφέρει οι άνθρωποι του “τριφυλλιού”.

Ας αρχίσουμε όμως να ξετυλίγουμε το... κουβάρι της συγκεκριμένης μεταγραφής. Ο Ισπανός μέσος είχε απαντήσει αρνητικά στην πρόταση του “δικεφάλου” για μείωση των οικονομικών του αποδοχών, που φτάνουν τις 600.000 ευρώ το χρόνο, με αποτέλεσμα οι θεσσαλονικείς να του ζητήσουν να βρει ομάδα για να συνεχίσει την καριέρα του.

Ο παίκτης ακολούθησε κανονικά την προετοιμασία του ΠΑΟΚ στην Ολλανδία, όμως η πλευρά του βρισκόταν σε επαφές με τους “πράσινους” και την Παρασκευή φτάσανε σε συμφωνία, με αποτέλεσμα ο Βιτόλο να πάρει άδεια να επιστρέψει από το Άρνεμ στην συμπρωτεύουσα προκειμένου να λύσει και τυπικά το συμβόλαιό του.

Αυτό αναμένεται να γίνει το Σάββατο και αμέσως μετά θα κατέβει στην Αθήνα, προκειμένου να περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο

Απο Βαζελο σαιτ

Κανονισε Ζαγορακη. Εγω δεν το πιστευω αλλα καλυτερα να προειδοποιησουμε για να μην βρεθουμε προ τετελεσμενων.
Κανονισε να γραφτεις στην ιστορια, παικτης του ΠΑΟΚ να παει ελευθερος σε γαυροβαζελο
Άβαταρ μέλους
Varvatos
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: Δευ 25 Απρ 2011, 15:17

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Varvatos »

ΣΚΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Sera4 »

darklord έγραψε:Κανονισε να γραφτεις στην ιστορια, παικτης του ΠΑΟΚ να παει ελευθερος σε γαυροβαζελο
δεν το λες σωστα παιχτης βασικος που εχει ακομα 2 χρονια συμβολαιο να φυγει ελευθερος για γαυροβαζελο ειναι το σωστο... :ugeek:
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2882
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από WestBlock4 »

ζαγορακη ξυπνα πριν να ειναι αργα.... μενουν στην ομαδα παιχτεσ σαν τον χαλκια σαβινι κλπ κ διωχνεις βιτολο..??? αν θελεις να γλιτωσεις λεφτα κανε μειωση 50% μειωση τον κοντο.... αλλα ξεχασα ειναι η σημαια μας μην τον ξενερωσουμε..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από Photis »

Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ!!!Χαλκιάς,Ίβιτς,Σαβίνι,Σάλπι...πλάκα κάνουμε?????Τι προγραμματισμός είναι αυτός???Μας κοροϊδεύετε ρε?
:pano:
Άβαταρ μέλους
darklord
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 19:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης ΙΙ

Δημοσίευση από darklord »

Sera4 έγραψε:
darklord έγραψε:Κανονισε να γραφτεις στην ιστορια, παικτης του ΠΑΟΚ να παει ελευθερος σε γαυροβαζελο
δεν το λες σωστα παιχτης βασικος που εχει ακομα 2 χρονια συμβολαιο να φυγει ελευθερος για γαυροβαζελο ειναι το σωστο... :ugeek:

...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”