Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Να θυμαστε παντως πως ουδεν κακο...βεβαιως υπαρχει και το ενος κακου..
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
ποιο μπουφος πεθαινεις...Armagedonas έγραψε:Άλλη μια απόδειξη ο τι ο Ζαγοράκης ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ,ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ για τον μεγάλο ΠΑΟΚ που ονειρευόμαστε
Αλήθεια από πέρσυ το καλοκαίρι,έχει κάνει ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ????έστω ΜΙΑ???
Μπερέτα,Δερμιτζάκης,Χάβος,Ζουέλα,Μπουσαιντί,Λε Γκεν-Άντιτς(παραμύθι μεγάλο),πρόσληψη Παντελή,Ρομπέρ,Τσιρίλο,Άραβες,ναυάγιο με Φλωρίδη
και βέβαια στήριξη Μαρινάκη έτσι....
ΥΓ μήπως θεωρεί τον ΠΑΟΚ τσιφλίκι του???
και δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχει εναλλακτική λύση,ούτε τον συγκρίνω με Γούμενο,όπως βλακωδώς λένε πολλοί
κρίνω τις κινήσεις του
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Στο paokmania Web Radio αυτήν την ώρα ένα αδελφός (alekakius) λέει ότι όποτε ενδιαφέρεται κάποιος επενδυτής να ρίξει λεφτά στον ΠΑΟΚ (τα τελευταία χρόνια) βγαίνουν κάποιοι "καλοθελητές" ΑΡΔ που "ανακαλύπτουν" βρωμιές στον υποψήφιο επενδυτή λοβιτούρες, προκεμένου αυτός να μην επενδύσει τελικά και να παραμείνει ο ΠΑΟΚ οικονομικα ανίσχυρος...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Τετ 06 Ιούλ 2011, 21:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
ειδες τι παθαινεις οταν ακους πολυ ζαγορα και τον κανεις ινδαλμα σου ? εσυ ειπες οτι ειναι ο καλλιτερος παραγωγος....Armagedonas έγραψε:Άλλη μια απόδειξη ο τι ο Ζαγοράκης ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ,ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ για τον μεγάλο ΠΑΟΚ που ονειρευόμαστε
Αλήθεια από πέρσυ το καλοκαίρι,έχει κάνει ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ????έστω ΜΙΑ???
Μπερέτα,Δερμιτζάκης,Χάβος,Ζουέλα,Μπουσαιντί,Λε Γκεν-Άντιτς(παραμύθι μεγάλο),πρόσληψη Παντελή,Ρομπέρ,Τσιρίλο,Άραβες,ναυάγιο με Φλωρίδη
και βέβαια στήριξη Μαρινάκη έτσι....
ΥΓ μήπως θεωρεί τον ΠΑΟΚ τσιφλίκι του???
και δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχει εναλλακτική λύση,ούτε τον συγκρίνω με Γούμενο,όπως βλακωδώς λένε πολλοί
κρίνω τις κινήσεις του
τι να πω......τα λογια ειναι περιττα.....
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7620
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
τελος... μην ασχολουμαστε αλλο με παπαριες
η ομαδα κανει προετοιμασια και βρισκετε σε καλο δρομο οπως διχνουν τα πραγματα
οι κερβεροι ζαγορ-ζησης ειναι παροντες
τις κουφαλες τις μυριστικαν και εσυ αρμαγεδονα πανε σε καμια γωνια και βαρα καμια παχια γιατι η πολλη η μαλακια δεν κανει να μαζευετε μεσα στο μυαλο γιατι καιει τα νευρονια....
για αυτο βαρα μια παχια και αν μπορεις δυο μαζεμενες για να αδειασεις το μυαλο σου
και εσεις ρε τσακαλια που κανετε κουμαντο εδω μεσα.....νικο με το 70 σε σενα μιλαω αυτο το ρεμαλι τον αρμαγεδωνα γιατι τον αφινεις και λεει τετοιες παπαριες;;;;
η ομαδα κανει προετοιμασια και βρισκετε σε καλο δρομο οπως διχνουν τα πραγματα
οι κερβεροι ζαγορ-ζησης ειναι παροντες
τις κουφαλες τις μυριστικαν και εσυ αρμαγεδονα πανε σε καμια γωνια και βαρα καμια παχια γιατι η πολλη η μαλακια δεν κανει να μαζευετε μεσα στο μυαλο γιατι καιει τα νευρονια....
για αυτο βαρα μια παχια και αν μπορεις δυο μαζεμενες για να αδειασεις το μυαλο σου
και εσεις ρε τσακαλια που κανετε κουμαντο εδω μεσα.....νικο με το 70 σε σενα μιλαω αυτο το ρεμαλι τον αρμαγεδωνα γιατι τον αφινεις και λεει τετοιες παπαριες;;;;
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Τουμπιώτης έγραψε:Η φάση είχε βρωμίσει τόσο που εδώ που φτασαμε πάλι καλα να λέμε που δεν ήρθαν. Υπάρχει όμως κάτι το οποίο δεν το σκέφτεστε οι περισσότεροι. Η ΠΑΕ έχει αυτή τη στιγμή 5 εκ. ευρώ άνοιγμα. Αυτά τo άνοιγμα κάπως πρέπει να καλυφθεί για να μην προστεθεί στα ήδη υπέρογκα υπάρχοντα χρέη. Χωρίς επενδυτή αυτό γίνεται ως εξής: ρίξιμο του μπάτζετ γιατί από εκεί προέρχεται το άνοιγμα πράγμα που σημαίνει απαλλαγή από βαριά συμβόλαια, καθόλου ή πενιχρές μεταγραφές και πώληση Βιερινία κι ενός ακόμη παίκτη. Αν γίνουν όλα αυτά τότε θα δούμε ποιος θα στηρίξει πραγματικά τη διοίκηση και ποιος όχι.
η πικρή αλήθεια
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Απ' ό,τι μαθαίνω από το paokmania web radio θα περιμένουμε τη συνέντευξη τύπου για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα περί του αν θα επενδύσει ή όχι ο Φλωρίδης στον ΠΑΟΚ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΑποστόληςΑ την Τετ 06 Ιούλ 2011, 21:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
τελευταίο πρωτάθλημα 1985....eorptol έγραψε:ειδες τι παθαινεις οταν ακους πολυ ζαγορα και τον κανεις ινδαλμα σου ? εσυ ειπες οτι ειναι ο καλλιτερος παραγωγος....Armagedonas έγραψε:Άλλη μια απόδειξη ο τι ο Ζαγοράκης ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ,ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ για τον μεγάλο ΠΑΟΚ που ονειρευόμαστε
Αλήθεια από πέρσυ το καλοκαίρι,έχει κάνει ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ????έστω ΜΙΑ???
Μπερέτα,Δερμιτζάκης,Χάβος,Ζουέλα,Μπουσαιντί,Λε Γκεν-Άντιτς(παραμύθι μεγάλο),πρόσληψη Παντελή,Ρομπέρ,Τσιρίλο,Άραβες,ναυάγιο με Φλωρίδη
και βέβαια στήριξη Μαρινάκη έτσι....
ΥΓ μήπως θεωρεί τον ΠΑΟΚ τσιφλίκι του???
και δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχει εναλλακτική λύση,ούτε τον συγκρίνω με Γούμενο,όπως βλακωδώς λένε πολλοί
κρίνω τις κινήσεις του
τι να πω......τα λογια ειναι περιττα.....
26 χρόνια!!!!
όταν έρχεται ο Ρομπέρ και ο Τσιρίλο και ο κόσμος χειροκροτά,Ο ΠΑΟΚ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ....
δυστυχώς μαζεύτηκαν πολλοί ΠΑΟΚτσήδες τριετίας,με γκομενάκια στα επίσημα κλπ
και όπως πάντα ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!μια ζωή ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!...έλα μωρέ του χρόνου πάλι....κάθε χρόνο "του χρόνου"!!!
ΥΓ Γιατί μου έρχεται διαρκώς στο μυαλό το σύνθημα που τελειώνει σε ".....και όχι κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια"????
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Αποστολη τι περιμενουμε να πει στη συνεντευξη τυπου...? αν ειναι καθαρος γιατι δεν εδωσε εγγυητικη?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
και τι θες να πεις να δοθει η παε σε καθε πικραμενο που περναει απο εξω απο τα γραφεια ? καλα κανουν και την ψαχνουν την δουλεια ....ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΦΛΩΡΙΔΗΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ? ΠΡΑΞΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ....Armagedonas έγραψε:τελευταίο πρωτάθλημα 1985....eorptol έγραψε:ειδες τι παθαινεις οταν ακους πολυ ζαγορα και τον κανεις ινδαλμα σου ? εσυ ειπες οτι ειναι ο καλλιτερος παραγωγος....Armagedonas έγραψε:Άλλη μια απόδειξη ο τι ο Ζαγοράκης ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ,ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ για τον μεγάλο ΠΑΟΚ που ονειρευόμαστε
Αλήθεια από πέρσυ το καλοκαίρι,έχει κάνει ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ????έστω ΜΙΑ???
Μπερέτα,Δερμιτζάκης,Χάβος,Ζουέλα,Μπουσαιντί,Λε Γκεν-Άντιτς(παραμύθι μεγάλο),πρόσληψη Παντελή,Ρομπέρ,Τσιρίλο,Άραβες,ναυάγιο με Φλωρίδη
και βέβαια στήριξη Μαρινάκη έτσι....
ΥΓ μήπως θεωρεί τον ΠΑΟΚ τσιφλίκι του???
και δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχει εναλλακτική λύση,ούτε τον συγκρίνω με Γούμενο,όπως βλακωδώς λένε πολλοί
κρίνω τις κινήσεις του
τι να πω......τα λογια ειναι περιττα.....
26 χρόνια!!!!
όταν έρχεται ο Ρομπέρ και ο Τσιρίλο και ο κόσμος χειροκροτά,Ο ΠΑΟΚ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ....
δυστυχώς μαζεύτηκαν πολλοί ΠΑΟΚτσήδες τριετίας,με γκομενάκια στα επίσημα κλπ
και όπως πάντα ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!μια ζωή ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!...έλα μωρέ του χρόνου πάλι....κάθε χρόνο "του χρόνου"!!!
ΥΓ Γιατί μου έρχεται διαρκώς στο μυαλό το σύνθημα που τελειώνει σε ".....και όχι κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια"????
ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΟΒΑΡΟΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΚΩΣ ΕΓΙΝΕΣ ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΝΕ ΓΑΒΡΟΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.......
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7620
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
αρμαγεδωνα 3 απανοτες πρεπει να βαρεσεις και παλι παιζετε αν ξελαμπικαριες
εσυ οντος εισαι απο αυτους που συνγκρινουν τις π@υτσες με τις βουρτσες
ακου ...τα ιδια και τα ιδια
απο ποτε ρε χχχχχχχχχ βλεπεις τον ΠΑΟΚ και νομιζεις οτι τα τελευταια 4 χρονια βλεπεις τα ιδια και τα ιδια;;;
εσυ οντος εισαι απο αυτους που συνγκρινουν τις π@υτσες με τις βουρτσες
ακου ...τα ιδια και τα ιδια
απο ποτε ρε χχχχχχχχχ βλεπεις τον ΠΑΟΚ και νομιζεις οτι τα τελευταια 4 χρονια βλεπεις τα ιδια και τα ιδια;;;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος niko70 την Τετ 06 Ιούλ 2011, 22:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ....
Λόγος: ....
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Τα ακίνητα του ξαδέρφου, που δεν ήταν ξάδερφος
* Τόσα παραμύθια ακούσαμε τις τελευταίες μέρες, ας θυμηθούμε και μια ιστορία, που αν μη τι άλλο, έχει ενδιαφέρον, τώρα που ο Attacker επέστρεψε από τις διακοπές του.
* O Attacker πέρασε τις διακοπές του σε μια μακρινή χώρα της Αφρικής κι εκεί άκουσε αυτή την ιστορία κι εννοείται ότι κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα της καθημερινότητά μας, είναι εντελώς συμπτωματική.
* Μια φορά κι έναν καιρό, που λέτε σ΄ αυτή την αφρικανική χώρα, ήταν κάτι επενδυτές, που θα έκαναν μια ομάδα μεγάλη. Ο παπάς πήγε σύννεφο για πολλές μέρες, κανείς δεν μπορούσε να μιλήσει γιατί «θα ήταν υπεύθυνος που θα χαλούσε η επένδυση», ώσπου κάποια στιγμή έπεσαν οι μάσκες.
* Κάλεσε, λοιπόν, όλος ο σύλλογος, που τόσες μέρες δεν πετούσε αετό, αλλά έψαχνε, τον εκπρόσωπο των μεγάλων επενδυτών για να τελειώνει αυτό το παραμυθάκι, που ζάλισε τον κόσμο τον τελευταίο καιρό.
* Παρέκαμψαν τις δύσκολες ερωτήσεις του στυλ «μήπως ξέρετε αν ο επενδυτής που εκπροσωπείτε έχει πάει καμιά φορά στο γήπεδο για να δει την ομάδα, που λατρεύει» και περιορίστηκαν σε πιο εύκολες ερωτήσεις.
* «Και δε μας λέτε κύριε Τάδε, θα θέλατε να μας ενημερώσετε για τα οικονομικά στοιχεία του επενδυτή, που εκπροσωπείτε;» τον ρώτησαν.
* «Έχει πολύ μεγάλη επιφάνεια» ήταν η απάντηση. «Ωραία μιλήστε μας γι΄ αυτή την επιφάνεια», του είπαν.
* «Έχει δεκάδες ακίνητα σε κεντρικό σημείο της πρωτεύουσας, πολύ μεγάλης αξίας», τους είπε. «Μα πως γίνεται αυτό, αφού από το 2003 δεν έχει κάνει φορολογική δήλωση», απόρησαν οι άνθρωποι του συλλόγου.
* «Δεν ξέρω, αλλά έχει ακίνητα. Το ξέρετε εκείνο το μεγάλο ακίνητο στη συμβολή της οδού τάδε και της οδού δείνα; Δικό του είναι» συνέχισε ο εκπρόσωπος.
* Οι άνθρωποι του συλλόγου δεν έχασαν λεπτό, κάλεσαν σε ανοιχτή ακρόαση, έναν άνθρωπο, που ξέρει απ΄ έξω κι ανακατωτά το κέντρο της πρωτεύουσας, γιατί αυτή είναι η δουλειά του κι αυτός τους διαβεβαίωσε ότι τα συγκεκριμένο ακίνητο ανήκει σε άλλον άνθρωπο.
* Είδε κι απόειδε ο εκπρόσωπος και τους ξεφούρνισε ότι ο επενδυτής είναι πρώτος ξάδερφος επιφανούς προσώπου της πόλης, με το οποίο έχουν και το ίδιο ονοματεπώνυμο. «Μισό λεπτό κύριε τάδε», του είπαν.
* Κάλεσαν στο τηλέφωνο το συγκεκριμένο επιφανές πρόσωπο, που δήλωσε ότι ουδεμία σχέση έχει με τον επενδυτή κι ότι πρόκειται για απλή συνωνυμία.
* Μετά από τόσα ψεματάκια, δεν υπήρχε πια καμιά αμφιβολία. Κάτι έγγραφα – φωτιά, που είχε στα χέρια του ο σύλλογος, ήταν πλέον περιττά. Να, για ένα συνεργείο αυτοκινήτων, που δεν πήγε καλά κ.λπ.
* Κάπου εκεί έγινε η… μετάααααβολή – εμπρός μαααρς.
* Κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.
* Α, οι επενδυτές, λέει, σκέφτονται να κάνουν συνέντευξη τύπου, για να μιλήσουν για όλους και για όλα και να κατακεραυνώσουν όλους αυτούς τους εγκάθετους, που δεν τους άφησαν να επενδύσουν και να κάνουν τον σύλλογο μεγάλο.
* Το να μη γίνει συνέντευξη τύπου, άνοιξε και παίζεται στο 1,02. Και το να μην εμφανιστεί ο ένας, ακόμη κι αν γίνει η συνέντευξη τύπου, είναι πλέον Δ.Π. Δεν προσφέρεται, δηλαδή. Το έφραξαν.
Attacker
http://blog.paok24.com/?p=1313

* Τόσα παραμύθια ακούσαμε τις τελευταίες μέρες, ας θυμηθούμε και μια ιστορία, που αν μη τι άλλο, έχει ενδιαφέρον, τώρα που ο Attacker επέστρεψε από τις διακοπές του.
* O Attacker πέρασε τις διακοπές του σε μια μακρινή χώρα της Αφρικής κι εκεί άκουσε αυτή την ιστορία κι εννοείται ότι κάθε ομοιότητα με πρόσωπα και πράγματα της καθημερινότητά μας, είναι εντελώς συμπτωματική.
* Μια φορά κι έναν καιρό, που λέτε σ΄ αυτή την αφρικανική χώρα, ήταν κάτι επενδυτές, που θα έκαναν μια ομάδα μεγάλη. Ο παπάς πήγε σύννεφο για πολλές μέρες, κανείς δεν μπορούσε να μιλήσει γιατί «θα ήταν υπεύθυνος που θα χαλούσε η επένδυση», ώσπου κάποια στιγμή έπεσαν οι μάσκες.
* Κάλεσε, λοιπόν, όλος ο σύλλογος, που τόσες μέρες δεν πετούσε αετό, αλλά έψαχνε, τον εκπρόσωπο των μεγάλων επενδυτών για να τελειώνει αυτό το παραμυθάκι, που ζάλισε τον κόσμο τον τελευταίο καιρό.
* Παρέκαμψαν τις δύσκολες ερωτήσεις του στυλ «μήπως ξέρετε αν ο επενδυτής που εκπροσωπείτε έχει πάει καμιά φορά στο γήπεδο για να δει την ομάδα, που λατρεύει» και περιορίστηκαν σε πιο εύκολες ερωτήσεις.
* «Και δε μας λέτε κύριε Τάδε, θα θέλατε να μας ενημερώσετε για τα οικονομικά στοιχεία του επενδυτή, που εκπροσωπείτε;» τον ρώτησαν.
* «Έχει πολύ μεγάλη επιφάνεια» ήταν η απάντηση. «Ωραία μιλήστε μας γι΄ αυτή την επιφάνεια», του είπαν.
* «Έχει δεκάδες ακίνητα σε κεντρικό σημείο της πρωτεύουσας, πολύ μεγάλης αξίας», τους είπε. «Μα πως γίνεται αυτό, αφού από το 2003 δεν έχει κάνει φορολογική δήλωση», απόρησαν οι άνθρωποι του συλλόγου.
* «Δεν ξέρω, αλλά έχει ακίνητα. Το ξέρετε εκείνο το μεγάλο ακίνητο στη συμβολή της οδού τάδε και της οδού δείνα; Δικό του είναι» συνέχισε ο εκπρόσωπος.
* Οι άνθρωποι του συλλόγου δεν έχασαν λεπτό, κάλεσαν σε ανοιχτή ακρόαση, έναν άνθρωπο, που ξέρει απ΄ έξω κι ανακατωτά το κέντρο της πρωτεύουσας, γιατί αυτή είναι η δουλειά του κι αυτός τους διαβεβαίωσε ότι τα συγκεκριμένο ακίνητο ανήκει σε άλλον άνθρωπο.
* Είδε κι απόειδε ο εκπρόσωπος και τους ξεφούρνισε ότι ο επενδυτής είναι πρώτος ξάδερφος επιφανούς προσώπου της πόλης, με το οποίο έχουν και το ίδιο ονοματεπώνυμο. «Μισό λεπτό κύριε τάδε», του είπαν.
* Κάλεσαν στο τηλέφωνο το συγκεκριμένο επιφανές πρόσωπο, που δήλωσε ότι ουδεμία σχέση έχει με τον επενδυτή κι ότι πρόκειται για απλή συνωνυμία.
* Μετά από τόσα ψεματάκια, δεν υπήρχε πια καμιά αμφιβολία. Κάτι έγγραφα – φωτιά, που είχε στα χέρια του ο σύλλογος, ήταν πλέον περιττά. Να, για ένα συνεργείο αυτοκινήτων, που δεν πήγε καλά κ.λπ.
* Κάπου εκεί έγινε η… μετάααααβολή – εμπρός μαααρς.
* Κι έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.
* Α, οι επενδυτές, λέει, σκέφτονται να κάνουν συνέντευξη τύπου, για να μιλήσουν για όλους και για όλα και να κατακεραυνώσουν όλους αυτούς τους εγκάθετους, που δεν τους άφησαν να επενδύσουν και να κάνουν τον σύλλογο μεγάλο.
* Το να μη γίνει συνέντευξη τύπου, άνοιξε και παίζεται στο 1,02. Και το να μην εμφανιστεί ο ένας, ακόμη κι αν γίνει η συνέντευξη τύπου, είναι πλέον Δ.Π. Δεν προσφέρεται, δηλαδή. Το έφραξαν.
Attacker
http://blog.paok24.com/?p=1313
,
παχύ
??