Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Τον “ξετίναξαν”
Ο ΠΑΟΚ είναι δεδομένο ότι θέλει έναν επενδυτή για να λύσει το οικονομικό του πρόβλημα. Ο ΠΑΟΚ όμως από την άλλη δεν μπορεί να γίνει δεκανίκι για κανέναν. Με αυτό το σκεπτικό όλες αυτές τις δυο εβδομάδες άνθρωποι της ΠΑΕ αλλά και του ΑΣ ΠΑΟΚ έκαναν έναν ενδελεχή έλεγχο για το ποιος είναι ο Φλωρίδης. Για το αν μπορεί να εγγυηθεί ότι ο ΠΑΟΚ θα μπορέσει να πάει μπροστά. Όλες οι έρευνες οδηγούσαν σε ένα συμπέρασμα: ΔΕΝ μπορεί. Άνθρωποι της ΠΑΕ έψαξαν για οικονομικά στοιχεία για επιχειρήσεις του συγκεκριμένου επιχειρηματία, συνομίλησαν με ανθρώπους (ακόμη και από το στενό του συγγενικό περιβάλλον) και διαπίστωσαν ένα πράγμα: πως ΔΕΝ είναι αυτός που παρουσιάστηκε στον Ζαγοράκη και στον Κατσαρή: ένας άνθρωπος δηλαδή με τεράστια οικονομική επιφάνεια που θα μπορέσει να προσφέρει. Αυτή είναι η ουσία και αυτά τα στοιχεία παρουσίασαν σήμερα Κατσαρής και Ζαγοράκης στον άνθρωπο του Φλωρίδη. Παρουσία και του Ηλία Βιολίδη. Που παρουσίασε έγγραφα-ντοκουμέντα για τον Φλωρίδη. Ζήτησαν από τον Γιώργο Δεσύλλα (τον εκπρόσωπο του Φλωρίδη) να τα διαψεύσει με στοιχεία και αποδείξεις. Ο Δεσύλας υποστήριξε ότι ανάμεσα στις επιχειρήσεις που έχει ο Φλωρίδης έχει και το ΖΑΡΑ στην Αθήνα. Εκείνη τη στιγμή λοιπόν βάζουν σε ανοικτή ακρόαση τον πραγματικό ιδιοκτήτη του ΖΑΡΑ. Σιωπή από τον Δεσυλα... Ο ίδιος δεν μπορούσε καν να δώσει το ΑΦΜ της εταιρείας. Δεν μπορούσε καν να παραδώσει εγγυητική επιστολή δυο εκατομμυρίων ευρώ. Από εκεί και πέρα δεν είχε κανένα νόημα η συζήτηση. Ο εκπρόσωπος του Φλωρίδη εκνευρίστηκε, επικοινώνησε με τον... επιχειρηματία και αποχώρησε. Λίγο αργότερα η πλευρά Φλωρίδη ενημέρωνε πως δεν ενδιαφέρεται. Αυτή είναι η αλήθεια...
http://paokrevolution.blogspot.com/2011 ... .html#more
Ο ΠΑΟΚ είναι δεδομένο ότι θέλει έναν επενδυτή για να λύσει το οικονομικό του πρόβλημα. Ο ΠΑΟΚ όμως από την άλλη δεν μπορεί να γίνει δεκανίκι για κανέναν. Με αυτό το σκεπτικό όλες αυτές τις δυο εβδομάδες άνθρωποι της ΠΑΕ αλλά και του ΑΣ ΠΑΟΚ έκαναν έναν ενδελεχή έλεγχο για το ποιος είναι ο Φλωρίδης. Για το αν μπορεί να εγγυηθεί ότι ο ΠΑΟΚ θα μπορέσει να πάει μπροστά. Όλες οι έρευνες οδηγούσαν σε ένα συμπέρασμα: ΔΕΝ μπορεί. Άνθρωποι της ΠΑΕ έψαξαν για οικονομικά στοιχεία για επιχειρήσεις του συγκεκριμένου επιχειρηματία, συνομίλησαν με ανθρώπους (ακόμη και από το στενό του συγγενικό περιβάλλον) και διαπίστωσαν ένα πράγμα: πως ΔΕΝ είναι αυτός που παρουσιάστηκε στον Ζαγοράκη και στον Κατσαρή: ένας άνθρωπος δηλαδή με τεράστια οικονομική επιφάνεια που θα μπορέσει να προσφέρει. Αυτή είναι η ουσία και αυτά τα στοιχεία παρουσίασαν σήμερα Κατσαρής και Ζαγοράκης στον άνθρωπο του Φλωρίδη. Παρουσία και του Ηλία Βιολίδη. Που παρουσίασε έγγραφα-ντοκουμέντα για τον Φλωρίδη. Ζήτησαν από τον Γιώργο Δεσύλλα (τον εκπρόσωπο του Φλωρίδη) να τα διαψεύσει με στοιχεία και αποδείξεις. Ο Δεσύλας υποστήριξε ότι ανάμεσα στις επιχειρήσεις που έχει ο Φλωρίδης έχει και το ΖΑΡΑ στην Αθήνα. Εκείνη τη στιγμή λοιπόν βάζουν σε ανοικτή ακρόαση τον πραγματικό ιδιοκτήτη του ΖΑΡΑ. Σιωπή από τον Δεσυλα... Ο ίδιος δεν μπορούσε καν να δώσει το ΑΦΜ της εταιρείας. Δεν μπορούσε καν να παραδώσει εγγυητική επιστολή δυο εκατομμυρίων ευρώ. Από εκεί και πέρα δεν είχε κανένα νόημα η συζήτηση. Ο εκπρόσωπος του Φλωρίδη εκνευρίστηκε, επικοινώνησε με τον... επιχειρηματία και αποχώρησε. Λίγο αργότερα η πλευρά Φλωρίδη ενημέρωνε πως δεν ενδιαφέρεται. Αυτή είναι η αλήθεια...
http://paokrevolution.blogspot.com/2011 ... .html#more
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τετ 06 Ιούλ 2011, 19:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Γενικά κάθε φορά τα πάμε και καλύτερα. Όλο και πιο ώριμα αντιμετωπίζουμε τους "επενδυτές".
Περιμένω αύριο πρωτοσέλιδο "ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:Με χένα ήταν τελικά το τατουάζ!"
Περιμένω αύριο πρωτοσέλιδο "ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ:Με χένα ήταν τελικά το τατουάζ!"
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
peris έγραψε:Ανοιξτε την αμκ για μικρα ποσα να την καλυψουμε να τελειωνει το μουχαμπετι
peris έγραψε:Ανοιξτε την αμκ για μικρα ποσα να την καλυψουμε να τελειωνει το μουχαμπετι
peris έγραψε:Ανοιξτε την αμκ για μικρα ποσα να την καλυψουμε να τελειωνει το μουχαμπετι
peris έγραψε:Ανοιξτε την αμκ για μικρα ποσα να την καλυψουμε να τελειωνει το μουχαμπετι
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Μην κακίζεις τα παιδιά.Federacion έγραψε:τα λεγε τα λεγε ο οπλαρχηγός (κι άλλοι δε λέω)
και ενα κάρο καλόπαιδα τον κράζατε.
που σαι λόγιε να μας τα πεις;
κι εσυ με τον πετζα σε ασπροκόκκινα για φάτσα;
α ρε ΠΑΟΚ μια ζωή τα ίδια μυαλό δε θα βάλουμε ποτε..
την επόμενη φορά τα λεφτα μπροστα κ ήσυχα να μη το μάθει κ κανείς!
ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΗΝ ΧΟΡΕΨΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΑΚΟΥΣ ΓΙΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ.
Απλά θα έπρεπε να είναι λιγότερο αφελής και περισότερο ψυλιασμένοι.
Ή καλύτερα διαβασμένοι. Τόσα χρόνια μάθημα, θα έπρεπε να το ξέρουν.
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
ενταξει εχει στεγνωσει ο κοσμος ρε παιδες, πως θα ξαναβαλει? δυο φορες βαλαμε...δουλειες δεν υπαρχουνniks έγραψε:peris έγραψε:Ανοιξτε την αμκ για μικρα ποσα να την καλυψουμε να τελειωνει το μουχαμπετι
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
οτι μπορει ο καθενας, χωρις να ντρεπεται
10-20-30 ευρ
50-100
οτι μπορει
10-20-30 ευρ
50-100
οτι μπορει
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ανοιξτε την ΑΜΚ λεμε να τελειωνουμε οτι μπορει ο καθενας εγω ενα κατοσταρικο θα το βαλω και μπορω και μερικους ακομα να τους κανω να βαλουν μερικα ακομα

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Καπτάν Γιάννη Καμπάνη, ταξιδιώτη των 5 ηπείρων και 7 θαλασσών, τίναξε την αρμύρα από πάνω σου και εμφανίσου μέσα στις 48 επόμενες ώρες για νέους κύκλους ρεπορτάζ και ψυχεδέλειας .
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Λοιπον για οσους δεν ξερουν τα ΖΑΡΑ ειναι ομιλος ειναι αλυσιδα καταστηματων σε ολο τον κοσμο και ειναι Ισπανικα ο οποιος ομιλος ανηκει στην INDEX νομιζω ετσι λεγετε τα λεω αυτα γιατι δουλευα σε ΖΑΡΑ 2 χρονια στην Σουηδια και οταν ερχοταν τα αφεντικα τα μεγαλα για να κανουν ελενχο μιλουσανε μονο Ισπανικα και παντα καθε Ζαρα ειχε εναν υπαλληλο που μιλαει τα Ισπανικα για να ειναι σαν διερμηνεας οποτε ερχοταν για ελενχο οι Ισπανοι στην Σουηδια αρα ποιος ιδιοκτητης ρε παιδια βγηκε σε ανοιχτη ακροαση θα μας τρελανουν???Athens έγραψε:Τον “ξετίναξαν”
Ο ΠΑΟΚ είναι δεδομένο ότι θέλει έναν επενδυτή για να λύσει το οικονομικό του πρόβλημα. Ο ΠΑΟΚ όμως από την άλλη δεν μπορεί να γίνει δεκανίκι για κανέναν. Με αυτό το σκεπτικό όλες αυτές τις δυο εβδομάδες άνθρωποι της ΠΑΕ αλλά και του ΑΣ ΠΑΟΚ έκαναν έναν ενδελεχή έλεγχο για το ποιος είναι ο Φλωρίδης. Για το αν μπορεί να εγγυηθεί ότι ο ΠΑΟΚ θα μπορέσει να πάει μπροστά. Όλες οι έρευνες οδηγούσαν σε ένα συμπέρασμα: ΔΕΝ μπορεί. Άνθρωποι της ΠΑΕ έψαξαν για οικονομικά στοιχεία για επιχειρήσεις του συγκεκριμένου επιχειρηματία, συνομίλησαν με ανθρώπους (ακόμη και από το στενό του συγγενικό περιβάλλον) και διαπίστωσαν ένα πράγμα: πως ΔΕΝ είναι αυτός που παρουσιάστηκε στον Ζαγοράκη και στον Κατσαρή: ένας άνθρωπος δηλαδή με τεράστια οικονομική επιφάνεια που θα μπορέσει να προσφέρει. Αυτή είναι η ουσία και αυτά τα στοιχεία παρουσίασαν σήμερα Κατσαρής και Ζαγοράκης στον άνθρωπο του Φλωρίδη. Παρουσία και του Ηλία Βιολίδη. Που παρουσίασε έγγραφα-ντοκουμέντα για τον Φλωρίδη. Ζήτησαν από τον Γιώργο Δεσύλλα (τον εκπρόσωπο του Φλωρίδη) να τα διαψεύσει με στοιχεία και αποδείξεις. Ο Δεσύλας υποστήριξε ότι ανάμεσα στις επιχειρήσεις που έχει ο Φλωρίδης έχει και το ΖΑΡΑ στην Αθήνα. Εκείνη τη στιγμή λοιπόν βάζουν σε ανοικτή ακρόαση τον πραγματικό ιδιοκτήτη του ΖΑΡΑ. Σιωπή από τον Δεσυλα... Ο ίδιος δεν μπορούσε καν να δώσει το ΑΦΜ της εταιρείας. Δεν μπορούσε καν να παραδώσει εγγυητική επιστολή δυο εκατομμυρίων ευρώ. Από εκεί και πέρα δεν είχε κανένα νόημα η συζήτηση. Ο εκπρόσωπος του Φλωρίδη εκνευρίστηκε, επικοινώνησε με τον... επιχειρηματία και αποχώρησε. Λίγο αργότερα η πλευρά Φλωρίδη ενημέρωνε πως δεν ενδιαφέρεται. Αυτή είναι η αλήθεια...
http://paokrevolution.blogspot.com/2011 ... .html#more
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ρε φιλε η μαμα εταιρια φρατσαιζ δινει σε χωρες. Δεν τα εχει η ιδια σε καθε πολη. Σιγα μην εχει το breskha στην κατερινη πχ ο ιδιος ο ισπανοεβραιος. Ασε που μιλανε για το οικημα που νοικιαζει το ζαρα
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
καλυτερα να προσπαθησεις και ας μην "πετυχει"
παρα να μην προσπαθησεις καθολου
επισης ακουω για κοψιμο χρηματων απο τηλεοπτικα και φανελα
δηλαδη τι μας λενε τωρα οι κυριοι,νομιζανε οτι ζουμε σε εναν υπεροχο κοσμο
και ξαφνικα ανακαλυψανε πως δεν ειναι ετσι;;;
τι λενε ρε;
αν κανουν πως κοβουν εστω και 1 ευρ
χαλαει ή δεν χαλαει η συμφωνια;
εδω οι αλλοι απο περσυ με διαφορες δικαιολογιες μας κοβουν χρηματα και μας προκαλουν ζημιες
ας δουμε αν μπορουμε να διαφημισουμε ξενες στοιχηματικες
καθαρες συμφωνιες
και η ιστορια με τα στημενα δεν ειναι ανασταλτικος παραγων
ας βαλουν μονο ξενους αγωνες
ουτε 1 ευρω κοψιμο, ουτε 1
παρα να μην προσπαθησεις καθολου
επισης ακουω για κοψιμο χρηματων απο τηλεοπτικα και φανελα
δηλαδη τι μας λενε τωρα οι κυριοι,νομιζανε οτι ζουμε σε εναν υπεροχο κοσμο
και ξαφνικα ανακαλυψανε πως δεν ειναι ετσι;;;
τι λενε ρε;
αν κανουν πως κοβουν εστω και 1 ευρ
χαλαει ή δεν χαλαει η συμφωνια;
εδω οι αλλοι απο περσυ με διαφορες δικαιολογιες μας κοβουν χρηματα και μας προκαλουν ζημιες
ας δουμε αν μπορουμε να διαφημισουμε ξενες στοιχηματικες
καθαρες συμφωνιες
και η ιστορια με τα στημενα δεν ειναι ανασταλτικος παραγων
ας βαλουν μονο ξενους αγωνες
ουτε 1 ευρω κοψιμο, ουτε 1
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
σορυ φιλε αλλα εισαι ασχετοςTaseos έγραψε:Ρε φιλε η μαμα εταιρια φρατσαιζ δινει σε χωρες. Δεν τα εχει η ιδια σε καθε πολη. Σιγα μην εχει το breskha στην κατερινη πχ ο ιδιος ο ισπανοεβραιος. Ασε που μιλανε για το οικημα που νοικιαζει το ζαρα
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4159
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
βρε μ@λ@²κισμένα αυτό είναι το πρόβλημα μας τώρα?
sorry τα νεύρα μου
sorry τα νεύρα μου
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
μην μαλωνετε για μ@@@@@ς..
Οι αποριες θα λυθουν συντομα αφου συμφωνα με τον σαχπατζιδη θα γινει συν,τυπου απο τον Φλωριδη οπου θα παρουσιαζει την περουσια του.
Οι αποριες θα λυθουν συντομα αφου συμφωνα με τον σαχπατζιδη θα γινει συν,τυπου απο τον Φλωριδη οπου θα παρουσιαζει την περουσια του.