Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6310
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από jibbie »

θα μας αγορασει ο Αναξαγόρας ο Κλαζομένιος..σε 48 ωρες.
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Hideguti »

+48
Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από GeorgT »

Μολις έμαθα απο πολυ inside πληροφορία οτι ο Οντει τελικά είναι ο Φλωριντης που λέγετε κ Α. Παππας!!! :lol: :lol: :lol:


Μη το κράζατε τον Σαββίδη.... οπα λάθος Φλωριδη εννοώ!!! Ενδιαφέρετε πραγματικά!!! 8-)


Σας τα λεγε ο οπλαρχηγός αλλα δεν ακούγατε!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GeorgT την Τετ 06 Ιούλ 2011, 18:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από niko70 »

jibbie έγραψε:θα μας αγορασει ο Αναξαγόρας ο Κλαζομένιος..σε 48 ωρες.
Αν δεν το γράψει το ρεπορτάζ δεν πιστεύω τίποτα...
bristol
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιουν 2011, 12:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από bristol »

Hideguti έγραψε:Εγω προτεινω να περιμενουμε 48 ωρες για να σιγουρευτουμε.
κατι σαν τον παθαμενο πριν τον θαψουν :o :o :o
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από geoavr »

Γ@μησα εγώ επενδυτές.Κανένα σεντερφόρι παίζει ?
Άντε γιατί σε 3 βδομαδούλες έχουμε ματσάκι και αν πάει τίποτα στραβά θα πάμε άκλαφτοι.
Γιατί αν γίνει η στραβή και αποκλειστούμε νωρίς από Ευρώπη κανένας Σαχπατζοφλωρίδης και κανένας Άραβας δεν θα μας σώσει.
Υ.Γ. Γι'αυτό έκλεισε ο Μπρούνο.Την είχαν μυριστεί την δουλειά.Πέστε το να μην σας κράζουμε τζάμπα.

:pano: :pano: :pano:
bristol
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιουν 2011, 12:33

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από bristol »

παντως οι προηγουμενοι επενδυτες το κανανε για να φανε το γηπεδο αυτος τι ειχε στο μυαλο του να φαει?εδω σας θελω :idea:
Άβαταρ μέλους
Da_Paok
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:48

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Da_Paok »

μπουγαδα μηπως? οικονομικη....
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4161
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από pagotatzis »

κ@λόπαιδα @ρχίδι@ του κερατα που παίζεται με τον ΠΑΟΚ .νομίζετε γιατί έχετε λεφτά και τάτοó μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε βρε μχχνιά?
εμείς δεν έχουμε λεφτά βρε "π@@τανακια" και όμως τα δίνουμε όλα βρε όλα
@ρχίδι@χχχχνοπαιδια" γ@μώ τον σπόρο σας γ@μώ
τσάμπα διαφήμιση με τον ΠΑΟΚ κάνατε και πάλι τσουτσέκια γ@μώ τον χχλο σας


:redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος niko70 την Τετ 06 Ιούλ 2011, 18:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Πιπέρι...
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από niko70 »

bristol έγραψε:παντως οι προηγουμενοι επενδυτες το κανανε για να φανε το γηπεδο αυτος τι ειχε στο μυαλο του να φαει?εδω σας θελω :idea:
Το Βρύζα...
vagbak4
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 14:38
Τοποθεσία: ATHINA

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από vagbak4 »

Ο λαόs του ΠΑΟΚ δεν έχει ανάγκη κανέναν Φλωρίδη, και κανένα ΣΑχπατζίδη δεν σαs έχουμε ανάγκη κύριοι πηγαίνετε και παίξτε αλλού τα παιχνιδάκια σαs οχι στον ΠΑΟΚ μαs. Oι εποχέs που τα κυβερνώντα κόμματα μαs έστελναν φυτευτούs δήθεν επενδυτέs με σκοπό να βλάψουν την ΠΑΟΚΑΡΑ μαs έχουν περάσει ανεπιστρεπτί όσοι πραγματικά θέλετε και έχετε τα φράγκα να πάρετε τον ΠΑΟΚ πηγαίνετε στην τράπεζα ακουμπάτε 7 εκ ευρώ και ο ΠΑΟΚ είναι στα χέρια σαs,επενδυτέs του τύπου θέλουμε να πάρουμε τον ΠΑΟΚ χωρίs να μπορούμε να παρουσιάσουμε μια εγγυητική επιστολή στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ με τα κατάλληλα οικονομικά εγραφα είναι σαν να μαs δουλέυετε κύριοι επενδυτέs. Aυτά που ξέρατε στο παρελθόν οπου χωρίs ελέγχουs και τα κατάλληλα έγγραφα έπαιρναν την ομάδα στα χέρια τουs δεν πρόκειται να ξαναεπιστρέψουν ο ΠΑΟΚ έχει αλλάξει σελίδα και δεν θα δεχθέι ποτέ ξανά να διαφημίσουν κάποιοι τιs επιχειρήσειs τουs και να παίξουν κάποια πολιτικά παιχνίδια στιs πλάτεs του κόσμου του ΠΑΟΚ αλλά και τηs ομάδαs. http://tostekimass.blogspot.com/2011/07 ... 1342193822
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

Μηπως να εξετασει η ΠΑΕ σοβαρα το ενδεχομενο να βαλει προαπαιτουμενο για καθε υποψηφιο επενδυτη ή ορκωτο λογιστη να αγοραζει και ενα διαρκειας?

οακα θα πουλησουμε σε διαρκειας,οχι απλα Τουμπα
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από peris »

Ανοιξτε την αμκ για μικρα ποσα να την καλυψουμε να τελειωνει το μουχαμπετι
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από eleos »

pagotatzis έγραψε:κ@λόπαιδα @ρχίδι@ του κερατα που παίζεται με τον ΠΑΟΚ .νομίζετε γιατί έχετε λεφτά και τάτοó μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε βρε μχχνιά?
εμείς δεν έχουμε λεφτά βρε "π@@τανακια" και όμως τα δίνουμε όλα βρε όλα
@ρχίδι@χχχχνοπαιδια" γ@μώ τον σπόρο σας γ@μώ
τσάμπα διαφήμιση με τον ΠΑΟΚ κάνατε και πάλι τσουτσέκια γ@μώ τον χχλο σας


:redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Συμφωνώ αλλά τι διαφήμησε?
Το Μ@Λ@ΚΙΑ του ή το πόσο αφερέγγυος είναι..?
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Steenage »

geoavr έγραψε:Υ.Γ. Γι'αυτό έκλεισε ο Μπρούνο.Την είχαν μυριστεί την δουλειά.Πέστε το να μην σας κράζουμε τζάμπα.
εγω απο κει την ψιλιαστηκα οτι ειναι παπατζηδες οι τυποι

Γ@ΜΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΡΔ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΣΑΙΤ ΤΩΝ "ΠΑΠΑΤΖΗΔΩΝ 24 " που πουλησαν μεγαλο παπα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Steenage την Τετ 06 Ιούλ 2011, 19:02, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”