Έχεις μία πλάκα ρε Λάζλο...
Ενημερώστε τον άνθρωπο ρε παιδιά...
+1000000000abg12d34 έγραψε:ρε φιλε bristol για να τα γραψεις αυτα βαζεις το μιαλο σου σε λειτουργια;;;
αντι να βαλεις τα δαχτιλα σου στο πληκτρολογειο γιατι δεν πας να τα βαλεις σε καμια μπριζα... καλητερο αποτελεσμα θα εχεις για τον εσωτερικο σου κοσμο
καλα ρε ....βαλτοι να εισασταν τοση απαξιωση δεν θα βγαζατε
με τιποτα δεν περνετε μπρος ρε οπαδοι των ραπτοπουλοζαγορολαγογιαννιδων και με λιγο μιρτσο στο καπακι μιας και εχει παιξει και μπαλα το ατομο
shark4 έγραψε:Ειδαμε και παθαμε να βρουμε εναν Προπονητη σοβαρο και καταξιωμενο, με ολη την σημασια της λεξεως , μετα τα περσινα στραπατσα .
Ας τον αφησουμε να κανει την δουλεια του και αν αυτος κρινει οτι δεν χρειαζεται ο ταδε 'η ο δεινα παικτης να παιζει , ας το πραξει . Αυτος ειναι προπονητης .
Τα υπολοιπα ειναι για τους τοπικης εμβελειας ραδιοφωνατζηδες ...