László Bölöni

Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Με το που ήρθες ,ήρθαν επενδυτές(με καποια αμφιβολία αυτό)
μας δίνουν οι γερμανοι 7 μύρια για Βιέρι,τα διαρκείας γράφουν
σαν τρελά,ξεσκεπάστηκε η παράγκα και ανοίγει ο δρόμος για ψηλά,
ο Βαγγέλης πάει φυλακή και ο θρύνος πέφτει κατηγορία(λέμε τωρα)
Ποιος είσαι ρε φίλε ο Γκαστόνε?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Ο Τσάκ Νόρις φίλε.... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Steenage »

κομμαντος ο μπολονι :opaokara:

Εικόνα

Εικόνα

[youtube]Mqe397BFvEE[/youtube]
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από panta »

μήπως να επαιζε ο Μπόλονι ??? απο φυσική κατάσταση μια χαρά τα πάει :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teratios2 »

γουστάρω που παρά το ότι τους ρίχνει 30 χρόνια πέφτει μαζί τους και τους περνάει κιόλας

σκίσ' τους την μούνα δάσκαλε
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5866
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Πλάκα-πλάκα, ο Μπολόνι είναι ο μόνος απο όσους εμφανίζονται στο βίντεο ο οποίος κάνει κοιλιακούς κανονικά. Οι άλλοι φαίνονται σαν παρτάλια φαντάροι... Ειδικά τον Χαλκια έπρεπε να τον στείλει στα αποδυτήρια και να τον καλέσει σε απολογία :lol:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Δείτε, όταν τελειώνουν τους κοιλιακούς, πώς σηκώνεται ο Boloni, ενώ ο Χαλκιάς είναι έτοιμος να ζητήσει ένα χεράκι από τον Καρύδα... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
nninik
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 19:03
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από nninik »

απο γυροπιτααπ'ολαΠΑΟΚ.gr
Εντολές για συνεχή εναλλαγή των θέσεων όπου αγωνίζονταν οι παίκτες του ΠΑΟΚ έδινε ο Λάζλο Μπόλονι κατά την διάρκεια του διπλού που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη (28/6) στην Σουρωτή.
Εκεί που όλοι νόμιζαν ότι η προπόνηση της Τρίτης (28/6) ολοκληρώθηκε ο Ρουμάνος προπονητής πήρε την μπάλα και την έστησε στο κέντρο ώστε να πραγματοποιηθεί δίτερμα. Ο Μπόλονι αφού έστειλε ένα γκρουπ παικτών να κάνουν ασκήσεις με τον γυμναστή της ομάδας, Νίκο Καρύδα, χώρισε τους υπόλοιπους ποδοσφαιριστές σε δύο γκρουπ. Στο ένα έπαιξαν ο Γλύκος τερματοφύλακας, ο Αποστολόπουλος δεξί μπακ, ο Σακελλαρίου αριστερό, οι Βιεϊρίνια και Σαβίνι στόπερ, οι Μαλεζάς, Πετρίσεβιτς, Πόποβιτς και Κωνσταντινίδης στα χαφ και οι Κλάους, Βασίλης Παπαδόπουλος στην επίθεση.


Στην άλλη ομάδα αγωνίστηκαν οι Γιακουμής γκολκίπερ, ο Σταφυλίδης αρστερό μπακ, ο Σνάουτσνερ δεξί, οι Φωτάκης και Ιντζίδης στόπερ, στα χαφ οι Τσουκαλάς, Κουρδάκης, Γεωργίου και Δεμιρτζόγλου και στην επίθεση οι Κίτσιου και Παπάζογλου.
Το ανεπανάληπτο ήταν όταν ο Μπόλονι άλλαξε τους τερματοφύλακες και τους πήγε σέντερ φορ! Δηλαδή ο Γλύκος βρέθηκε στην θέση του Β. Παπαδόπουλου και ο Παπαδόπουλος τερματοφύλακας! Κάτι ανάλογο ίσχυσε και για τον έτερο τερματοφύλακας, Αστέριο Γιακουμή. Επίσης, οι Βιεϊρινια και "Κλάους" αγωνίστηκαν σε κάποια φάση ως στόπερ, ενώ Μίρκο Σαβίνι ως αριστερός εξτρέμ.
τα βουντου του μακη χαβου...
αντε ρε κ μπακοτερμα σε λεω... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από cristiano4 »

δεν τον βλέπω καλα τον Σάκη... :lol:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Maximus »

Και ο Σακης θα αλλαξει θεση... Απο αριστερο, θα παει δεξι παγκ. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Ε ρε και να ξεκινήσει κανα φιλικό καπως έτσι:

...............Κουτσιανικούλης...............
Μαλεζάς...Βιειρίνια..Σακελαρίου..Γεωργίου
τσουκαλάς..κρέσιτς..σναουτσνερ..βιτόλο
.............Γκαρσία...Χαλκιάς..............

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Αυτός ούτε την προετοιμασία δεν θα τελειώσει... Τουλάχιστον ο Μπερέτα την πρόλαβε την προετοιμασία σχεδόν ολόκληρη... :lol:

ΥΓ: Χαβαλέ κάνω
ΥΓ2: Ελπίζω να ξέρει τι κάνει καθως και τις θεσεις των παικτών.. :?
Armagedonas
Δημοσιεύσεις: 885
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Armagedonas »

Μόνο από το παρουσιαστικό του,φαίνεται πολύ σοβαρός άνθρωπος.

Και ευτυχώς δεν ακούσαμε(τουλάχιστον ακόμα) γελοία κλισέ τύπου "Δεν μου αρεσει να χάνω","Ήρθα για τίτλους" και "Ο κόσμος θα είναι ο 12ος παίκτης μας"....

ευτυχώς!!!

Γενικά δείχνει πολύ χαμηλών τόνων και μετριοπαθής άνθρωπος

διακρίνω μια ωριμότητα,σοβαρότητα και αναμονή από όλους μας,χωρίς κούφια λόγια!

αν και πολλοί θα διαφωνήσουν,θα ήθελα ακόμα

1.στην πρώτη προπόνηση,να μην υπήρχε ούτε ένας οπαδός,αν γινόταν να ήταν κεκλεισμένων των θυρών
2.τα φιλικά να μην είχαν τηλεοπτική-ραδιοφωνική κάλυψη
3.να μην πολυμαθαίναμε τί γίνεται στην προετοιμασία στο εξωτερικό
4.να μην διαβάζαμε ρεπορτάζ "οι παίκτες σήμερα είχαν ρεπό και βγήκαν για ψώνια"

απλά να περιμέναμε το πρώτο επίσημο ματς....

πιστεύω τότε θα είχαμε φτάσει στο ανώτατο επίπεδο ωριμότητας.....
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από geoavr »

Αν γίνουν όλα αυτά που λες τότε θα έρθει και ο Αρμαγεδών :D :D :D

:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από diniko80 »

olamastoras.gr
Το "μπράβο" των Ισπανών σε Μπόλονι


Ο Λάζλο Μπόλονι αποθεώνεται στην Ισπανία για το "δημιούργημά" του, Ράφαελ Βαράν, που μεταγράφηκε στην Ρεάλ. "Δώρο τα 10 εκ. ευρώ για τον Βαράν", δήλωσε ο Ρουμάνος προπονητής


Με κολακευτικά λόγια αναφέρονται στον προπονητή του ΠΑΟΚ, Λάζλο Μπόλονι, τα ισπανικά ΜΜΕ μετά την μεταγραφή του Ράφαελ Βαράν στην Ρεάλ Μαδρίτης. Οι Ισπανοί αναγνωρίζουν το γεγονός ότι ο Μπόλονι ήταν αυτός που ουσιαστικά έδωσε την ευκαιρία στον Βαράν να κάνει το "μπαμ" και να μεταπηδήσει από την Λανς στην Βασίλισσα της Ευρώπης.
Αφού γράφεται ότι ο Ζιντάν χαρακτηρίζει τον Βαράν ως νέο Λοράν Μπλαν αναφέρεται πως: "Ο πρώην προπονητής του Βαράν στην Λανς, Λάζλο Μπόλονι, πιστώνεται την ανάπτυξη του Κουαρέσμα και του Ρονάλντο κατά την θητεία του στην Σπόρτινγκ. Ο Βαράν θα μπορούσε να ακολουθήσει την πορεία των δύο προαναφερθέντων παικτών, ακόμη κι αν χρειαστεί να δουλέψει τα επόμενα 1-2".
Μπολόνι: "Δώρο τα δέκα εκατομμύρια για τον Βαράν"
Ο Λάζλο Μπόλονι εν τω μεταξύ με δηλώσεις του έδειξε την απεριόριστη εκτίμηση που τρέφει προς το πρόσωπο του Ράφαελ Βαράν. Ο Ρουμάνος τεχνικός του ΠΑΟΚ τόνισε, συγκεκριμένα, ότι τα δέκα εκατομμύρια ευρώ που δαπάνησε η Ρεάλ για τον Γάλλο αμυντικό είναι δώρο, θέλοντας να επισημάνει πως η αξία του είναι ανεκτίμητη.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Μακάρι να είναι δάσκαλος...μακάρι και να δούμε όμορφα πράγματα...
:nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”