Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

lover μην μπαινουμε στο παιχνιδακι των λεξεων...ειπα ξεκαθαρα οι 2 τελευταιες χρησεις εμφανισαν ανοιγμα της ταξης των 2 μυριων εκαστη...το κατα ποσο εχει κλεισει δεν το γνωριζουμε...

αλλα σε ρωταω πως προδικαζεις ανοιγμα στις επομενες χρησεις??
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Εικόνα
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
Δημοσιεύσεις: 1834
Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4- »

moican4 έγραψε:Οτι ναναι...
Οι παικτες απληρωτοι εδω και καιρο, ο Βιερινια παζαρευεται στους Γερμανους, μεταγραφες μετριοτητας προβλεπονται αλλα ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ Ο ΛΑΟΣ...
Φυσικα για 650 χιλ σε προστιμα που πληρωσαμε ,δεν τρεχει μια..
Παλι ο ΛΑΟΣ..
Αν ηταν ετσι τα πραγματα, ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ που ανεφερα δεν θα γινοταν...
Ο ΛΑΟΣ βοηθαει αλλα δεν μπορει να τραβηξει το ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΡΟΣ ενοσ συλλόγου οπως ο ΠΑΟΚ...γιατι οι εποχες αλλαξαν και επειδη τα οικονομικα μεγεθη που διαχειριζεται ο ΠΑΟΚ δεν ανταπεξερχονται πλεον στον αριθμο των διαρκειας του κοσμου...
Τι αλλο να κανει ο ΛΑΟΣ δηλ?

Και μια ερωτηση..
Αφου ειναι ολα καλα και ωραια τοτε γιατι ο Ζαγορ με τον Βρυζα ψαχνουν επενδυτες εδω και καιρο, και μιλανε και ,και και .?
Μαλακες ειναι και δεν καθονται στα αυγα τους η βλεπουν πως κατι δεν βγαινει?


Σωστος,αυτα που λες, ειναι δυστυχως η πραγματικοτητα.
Η αληθεια ειναι οτι χωρις επενδυτες κανενας μα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορει να παει μπροστα ,να κανει το βημα παραπανω.να φτασει στην κορυφη.Ακομη και μπαρτελονα και η ρεαλ που εχουν 100.00 μελη και 100.000 διαρκειας εχουν προεδρο που καθε χρονο τα σπρωχνει χοντρα.Δεν γινεται μεγαλος ΠΑΟΚ μονο με διαρκειας....
Μακαρι να γινει το deal , ο Ζαγορ και ο Ζησης ειναι οτι καλυτερο ειχε ο ΠΑΟΚ στα διοικητικα, και σιγουρα θελουν και αυτοι το καλο της ομαδας.
Τα οικονομικα της ομαδας ειναι σε οριακο σημειο. Δεν υπαρχεν ρευστο ,και στην ΠΑΕ βασιζονται στα διαρκειας για να κανουν εστω και αυτες τις μετριες μεταγραφες.Ακομα και για το χορτοταπητα δεν υπηρχαν λεφτα γι αυτο τρεχουν τωρα να προλαβουν τις προθεσμιες.
Φυσικα δεν χρειαζεται να πουμε οτι για να κλεισει η τρυπα των 5εκ. θα κουνησει μαντηλι ο
ΒΙΕΡΙΝΙΑ.
Μακαρι να ερθουν τα παλληκαρια να βοηθησουν, και ολα θα αλλαξουν προς το καλυτερο
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από peris »

Οι ωραιοι εχουν χρεη.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από niko70 »

LoverBoy έγραψε:ARA εκεί που διαφωνείται εσείς είναι οτι ΣΥΝΟΛΙΚΑ τα χρέη απο τις διοικήσεις Ζαγοράκη είναι 5-6 και όχι 8-9εκ.

Μάλιστα. Δηλαδή σε 2-3 χρόνια θα πιάσουμε τα 10εκ χρέη όχι τα 15εκ.

Όλα καλά δηλάδή. Πάμε παρα κάτω. Πείτε μου τώρα τι επιχειρήσεις έχουν οι κ. Φλωρίδης και κ.Σαχμπατζίδης.

Loverboy for president....He knows
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

Ώρες αγωνίας

26 Ιουν 2011 21:15, Από PAOK24

Οι συζητήσεις για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, μπαίνουν αύριο στη τελική τους ευθεία και το PAOK24 παρουσιάζει όλες τις παραμέτρους.

Τα ραντεβού είναι άγνωστο το που θα γίνει για ευνοήτους λόγους. Την ΠΑΕ θα εκπροσωπήσει ο Θοδωρής Ζαγοράκης και ένας οικονομικός σύμβουλος, πιθανότατα ο Γιώργος Φαρλαλής.

Από την απέναντι πλευρά, θα βρίσκεται κανονικά ο Βασίλης Φλωρίδης, ο εν δυνάμει νέος μεγαλομέτοχος του ΠΑΟΚ, συνεργάτες του, ο Γιώργος Σαχπατζίδης, γνωστός στην οικογένεια του συλλόγου και οι γιοι του τελευταίου οι οποίοι αναμένεται να ενταχθούν στο νέο διοικητικό σχήμα που θα δημιουργηθεί.

Στο ραντεβού, θα είναι και ο Ζήσης Βρύζας, ο άνθρωπος που ουσιαστικά «πάντρεψε» τις δύο πλευρές και συνέβαλε τα μέγιστα για να φτάσουν οι επαφές σε αυτό το επίπεδο.

Το ζητούμενο για να ολοκληρωθεί η συμφωνία είναι ένα. Να επιβεβαιωθεί πως το νούμερο του ανοίγματος των τελευταίων χρήσεων είναι αυτό που συζητήθηκε από το ξεκίνημα των επαφών.

Αν αυτό συμβεί αύριο, τότε η διαδικασία θα κινηθεί άμεσα μιας και τα κεφάλαια που θα μπούνε στη ΠΑΕ, περίπου 6εκατ. ευρώ, είναι εξασφαλισμένα και έτοιμα προς διάθεση.

Αν το ποσό δεν επιβεβαιωθεί άμεσα, τότε η διαδικασία θα καθυστερήσει λίγες ημέρες ώσπου να γίνουν οι έλεγχοι που πρέπει από ορκωτό λογιστή της πλευράς Φλωρίδη.

Πρέπει να σημειωθεί πως στο νέο διοικητικό σχήμα δεν θα συμμετάσχει ο κ. Γιώργος Σαχπατζίδης τον οποίο και ζήτησε ο κ. Φλωρίδης. Αντ΄ αυτού, θα μπούνε τα παιδιά του, ως εγγύηση πίστης προς το νέο εγχείρημα.
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από lefis »

Sera4 έγραψε:Ώρες αγωνίας


Αν το ποσό δεν επιβεβαιωθεί άμεσα, τότε η διαδικασία θα καθυστερήσει λίγες ημέρες ώσπου να γίνουν οι έλεγχοι που πρέπει από ορκωτό λογιστή της πλευράς Φλωρίδη.
αυτά είναι που δε μ'αρέσουν
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από cristiano4 »

http://paokrevolution.blogspot.com/2011 ... _9152.html
Θα τρέξουν εξελίξεις
Μεγάλο το βράδυ σε ότι αφορά το θέμα του επενδυτή και ραγδαίες οι εξελίξεις στο θέμα Φλωρίδη. Οι εξελίξεις είναι θετικές. Το paokrevolution παρακολουθεί το ρεπορτάζ και θα σας ενημερώνει
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από logios »

Μονο εγω διαπιστωνω διαρκεις επαναλαμβανομενους μονολογους ;
Σαν να μην υπαρχουν δεδομενα και γεγονοτα σαν να ειναι ολα υποκειμενικα.
Βγαινει λεει ο καθενας οτι θελει και προτασει το... αποψη μου.
Ισχυουν δεν ισχυουν αυτα στα π@π@ρια του. Ολα ειναι στον αερα.
Οτι και να παρουσιαστει αμφισβητειται, με προεδρο που εμπιστευομαστε και επιμενετε οτι η λαικη βαση θα ειχε μελλον.
Περα απο το οικονομικο ειμαστε ανωριμοι ως λαος για τετοιο εγχειρημα.
Η μεγαλυτερη διασφαλιση ειναι ο ερασιτεχνης απεναντι σε καθε μεγαλομετοχο οπως αναφερθηκε απο αδερφο πριν.
Οπως καιγεται ο κ@λος τους τωρα για επιτροπες διαφανειας να συνεχισουν και σε καθε μελλοντικο μεγαλομετοχο της ομαδας. Και ολα καλα.
Οσο για σενα "εραστη" πες μου τι διαφορα εχεις απο τον Ραπτοπουλο που βγηκε στο ραδιοφωνο και μας ειπε οτι ο Ζαγορακης ειναι μπλεγμενος με τα στημενα και κρυβεται στο Αγιο Ορος; Το ιδιο ανυποστατα.
Και οι γαβροι ακουν ομολογιες του προεδρου τους και λενε οτι τον παρεσυραν.
Αλλη μια φορα τρωμε τις σαρκες μας!!!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από moican4 »

μεγαλο βραδυ ε?
Αντε να δουμε τι θα γινει επιτελους... 8-)
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

lefis έγραψε:
Sera4 έγραψε:Ώρες αγωνίας


Αν το ποσό δεν επιβεβαιωθεί άμεσα, τότε η διαδικασία θα καθυστερήσει λίγες ημέρες ώσπου να γίνουν οι έλεγχοι που πρέπει από ορκωτό λογιστή της πλευράς Φλωρίδη.
αυτά είναι που δε μ'αρέσουν
σωστό εύρημα! :ugeek:
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Bono »

Με τόσους υποψήφιους μεγαλοεπενδυτές που έχουν περάσει απ' την ομάδα και τόσους ελέγχους που έχουν γίνει,αυτοί οι ορκωτοί λογιστές έχουν βγάλει καλό μεροκάματο απ' τον ΠΑΟΚ.
Κάνω πρόταση για να μην αργούν,ας πάρουν το πόρισμα απ' τους ορκωτούς λογιστές των Αράβων. :ugeek:
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από peris »

Μαλακια μου που οταν πηρα μετοχες δεν εβαλα ορκωτους λογιστες κι εγω...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Falegkos »

ηθελα να γραψω οτι και ο bono
αυτοι οι ΑΡΔ εχουν ολόκληρα κείμενα copy - paste και το μονο που αλαζει ειναι το "Αραβες" "Αγγλοι" " τουρκοι" "Ρωσοι"
κτλ κτλ κτλ.

Έχουμε να ρίξουμε γέλιο τωρα με κανα φουιτ που θα πάθει καθώς έρχεται οδικός και θα καθυστερήσει, θα τελειώσει η βενζίνη κτλ :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.soel.gr/soel_perigrafi.html
ΣΩΜΑ ΟΡΚΩΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ΛΟΓΙΣΤΩΝ

Το Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών (Σ.Ο.Ε.Λ) ιδρύθηκε με το Π.Δ 226/1992 (ΦΕΚ 120 Α΄) κατά νομοθετική εξουσιοδότηση του άρθρου 75 του νόμου 1969/91. Το Π.Δ 226/92 τροποποιήθηκε με το Π.Δ 121/1993 (ΦΕΚ 53 Α΄), το άρθρο 18 του νόμου 2231/1994, το άρθρο τρίτο του νόμου 2257/1994, το Π.Δ 341/1997 (ΦΕΚ 232 Α΄) και το άρθρο 38 του νόμου 2733/1999. Με την τελευταία διάταξη του Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών μετονομάστηκε σε Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών (Σ.Ο.Ε.Λ), διότι αρχικώς η επωνυμία του ήταν Σώμα Ορκωτών Ελεγκτών.

Το Σ.Ο.Ε.Λ λειτουργεί με τη μορφή Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου.
Σύμφωνα με το άρθρο 2 του Π.δ 226/92 η σύσταση και λειτουργία του Σ.Ο.Ε.Λ αποβλέπει στην άσκηση του ελέγχου της οικονομικής διαχειρίσεως των πάσης φύσεως δημοσίων και ιδιωτικών οργανισμών και επιχειρήσεων ή εκμεταλλεύσεων, ανεξαρτήτως της νομικής τους μορφής (ιδρύματος, εταιρείας ή άλλου νομικού προσώπου δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου), από πρόσωπα με αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, που ασκούν το έργο τους με διαφάνεια και υπευθυνότητα, έτσι ώστε να διασφαλίζεται η εγκυρότητα και αξιοπιστία των πορισμάτων των διενεργουμένων ελέγχων, σύμφωνα με τα διεθνώς ανεγνωρισμένα Ελεγκτικά πρότυπα και τους όρους που τίθενται από την εσωτερική και την κοινοτική νομοθεσία.

Για την πραγματοποίηση του παραπάνω σκοπού οι Ορκωτοί Ελεγκτές απολαμβάνουν προσωπικής και λειτουργικής ανεξαρτησίας, υποκείμενοι πάντως στις υποχρεώσεις και τις ευθύνες που προσδιορίζονται από τις διατάξεις του παρόντος.

Στους σκοπούς του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών περιλαμβάνεται και η προαγωγή της Λογιστικής και Ελεγκτικής επιστήμης.
Το Σ.Ο.Ε.Λ διοικείται από επταμελές Εποπτικό Συμβούλιο, το οποίο εκλέγεται από τη Γενική Συνέλευση αυτού.

Το Σ.Ο.Ε.Λ αποτελείται από τους Ορκωτούς Ελεγκτές, του Επίκουρους Ορκωτούς Ελεγκτές, του Δόκιμους Ορκωτούς Ελεγκτές και τους Ασκούμενους Ορκωτούς Ελεγκτές.

Οι Ορκωτοί Ελεγκτές έχουν πλήρη τα δικαιώματα και τις αντίστοιχες υποχρεώσεις του μέλους του Σώματος Ορκωτών Ελεγκτών και ασκούν ελευθέρως και υπό ιδία ευθύνη τις ελεγκτικές εργασίες.

Οι Επίκουροι, Δόκιμοι και Ασκούμενοι Ορκωτοί Ελεγκτές βοηθούν τους Ορκωτούς Ελεγκτές στην εκτέλεση του έργου τους, ενεργούντες πάντοτε επ'ονόματι, για λογαριασμό και υπ'ευθύνη του Ορκωτού Ελεγκτή.

Τα μέλη του Σ.Ο.Ε.Λ είναι εγγεγραμμένα σε μητρώα που τηρούνται από αυτό. Επίσης σε ειδική μερίδα του μητρώου είναι εγγεγραμμένες και οι εταιρείες ή κοινοπραξίες δύο τουλάχιστον Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών.

Πριν από την ανάληψη των καθηκόντων τους τα μέλη του Σ.Ο.Ε.Λ δίδουν όρκο που ορίζεται στο Π.Δ 226/92.

******************

και όποιος θέλει να μάθει περαιτέρω..

dspace.lib.uom.gr/bitstream/2159/13337/2/MichailidouMsc2008.pdf

καλή μελέτη! 8-)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”