Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Οτιδήποτε έχει σχέση με το ένδοξο παρελθόν της ομάδας μας, σε όλα τα αθλήματα και όχι μόνο...
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από elpaoki »

το πρωτο μου ματς ηταν με την χερενφειν και στο μπασκετ νομιζω με το αιγαλεω εκτος εδρας(παλατακι δεν εχω παει ποτε δυστυχως)
Άβαταρ μέλους
don PAOK
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: Παρ 29 Μάιος 2009, 22:16

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από don PAOK »

Πρωτη φορα στην Τουμπα πρεπει να ηταν στο ευρωπαικο με την σλαβια πραγας (1-0) σε ηλικια 9 χρονων. στο μπασκετ δε θυμαμαι και γω απο ποτε πηγαινω.. ειχαμε διαρκειας επι 3-4 χρονια πριν ερθει ο ζαγορ στην παε. οποτε δε θυμαμαι καν. Ισως να ηταν με τον ηρακλη οταν επαιζε ο σχορτσανιτης εκει και πηγαμε να το δουμε γιατι τον γνωριζουμε προσωπικα..
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από niks »

το πρωτο της γυναικας μου ήταν με ΠΣΖ

εκτοτε δεν ξαναπατησε
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16685
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Equalizer »

Ωραίο τόπικ. Ξυπνά αναμνήσεις.

Μπάσκετ : ΠΑΟΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ περίοδος 92/93, με Κόρφα Μπάνε Λεβινγκστον Μπάρλοου Φασούλα πεντάδα. Στο ημίχρονο θα ορκιζόμουν οτι το σκορ ήταν περίπου 50-11. Ή κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον αυτό θυμάμαι.

Μπάλα : ΠΑΟΚ Λέστερ (Ή κάτι παρόμοιο απο Αγγλία) φιλικό το 96 μόλις είχαμε πάρει Λεσεκ Πις κ.α. Σκορ 3-0. Ελπίζω να μην κάνω λάθος και στα δύο δεν το κάνω για δημιουργία εντυπώσεων. Έτσι τα θυμάμαι.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Parolos »

ΠΑΟΚ-Πανιώνιος 3-1 εθνικό στάδιο Κοζάνης...
2002-2003.. ήμουν 16 χρονών.. έπειτα από μεταφορά σε "ουδέτερη" έδρα λογο τιμωρίας της Τούμπας.
7.000 τρελαμένα ΠΑΟΚΙΑ στην κερκίδα..!!
Δε μπορούσα να κοιμηθώ μια βδομάδα που θα ερχόταν ο ΠΑΟΚ να παίξει στην Κοζάνη, καθώς όταν ερχόμουν πιτσιρικάς Θεσνίκη με πήγαινε ο πατέρας μου να δω μόνο καμια προπόνηση του μπασκετικού ΠΑΟΚ ύστερα από πολύ πρήξιμο..!! :lol: :lol: (Ήθελα να δω Πέτζα πως να το κάνουμε..)

ΥΓ: Highlight του αγώνα που ο Μπέος καθόταν σ'ένα παγκάκι στην πλευρά του πετάλου και το γήπεδο φώναζε:
"Μπέο μ@υν@κι, θα σπάσει το παγκάκι!!"
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από free4 »

Aπό τότε κρατάει ο χαβάς με τον Μπέο?
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

Εγω πρωτη φορα πηγα τουμπα 6 ετων με τον πατερα μου. Ενα φιλικο με τον εθνικο αστερα. Νομιζω ηταν ακομα στην ομαδα ο γιασεμακης :?:
Άβαταρ μέλους
theodoros
Δημοσιεύσεις: 506
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από theodoros »

Πρώτο μου ματς στο ΝΑΟ είναι με τη γριά 2-0, το 97' (ήμουν 15' χρονών)

[youtube]5j-7m_uUMBg[/youtube]







Και δεύτερο την ίδια χρονιά με γαύρο 2-1

[youtube]e9bllddk-5s&feature=related[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theodoros την Δευ 19 Σεπ 2011, 19:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

rainmaker έγραψε:Μπάλα : ΠΑΟΚ Λέστερ (Ή κάτι παρόμοιο απο Αγγλία) φιλικό το 96 μόλις είχαμε πάρει Λεσεκ Πις κ.α. Σκορ 3-0. Ελπίζω να μην κάνω λάθος και στα δύο δεν το κάνω για δημιουργία εντυπώσεων. Έτσι τα θυμάμαι.
Καλοκαίρι του '96.
Είχαμε κερδίσει 3-0 τη Λέστερ και 2-0 την Σαουθάμπτον.
Στο 2-0 σκόρερς οι Πις και Καπετανόπουλος.
Στο 3-0 νομίζω, Ζουμπούλης (2) Βρύζας.
Ας επιβεβαιώσουν οι κινητές εγκυκλοπαίδειες του site, αν βρουν χρόνο.
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Zorro4 »

Πρωτο αγωνα που θυμαμαι και εγινα ΠΑΟΚ ... Ο τελικος του 1974 (6,5 ετων).
Πρώτο μου ματς στο γήπεδο 11 ετών στα γενεθλεια μου 7/1/1979... Ροδος-ΠΑΟΚ 1-0.
Είδα σφηνωμενος στα κάγκελα όλους τους παίκτες της τεράστιας εκεινης ομαδας, που μαζευα στα χαρτάκια.
Έφυγα κλαμμενος αλλα και εξστασιασμενος για το ΣΠΊΤΙ μου. Αναμνήσεις γλυκές που θα με συντροφεύουν μέχρι να πεθάνω.
Ποσο σε αγαπάω ΠΑΟΚαρα μου ... :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
geo_athens4
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 01:02
Τοποθεσία: η χειροτερη!!

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από geo_athens4 »

μπασκετ τελη της δεκαετιας του 90 στη λαρισα με γυμναστικο αλλα δε θυμαμαι ουτε καν αν νικησαμε.. επαιζε νομιζω ο πετζα τοτε..

μπαλα στα τρικαλα το 2000 τελευταια αγωνιστικη στο επικο 3-5 (0-3, 3-3 με κλασσικο γκολ που ο μιχοπουλος δεν πετυχαινει τη μπαλα σε γυρισμα του ουντεζε και 3-5 τελικο).. ωραια ομαδα τοτε με φρουσο ναλιτζη καφε με ραστα κ πολλους ακομα..

τουμπα πολυ προσφατα με θρασυβουλο 2-1 με ιβιτς και μπακαγιοκο στην εκπνοη.. παλατακι δεν εχω αξιωθει ακομα..
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Zorro4 έγραψε:Πρώτο μου ματς στο γήπεδο 11 ετών στα γενεθλεια μου 7/1/1979... Ροδος-ΠΑΟΚ 1-0.
Είδα (...) όλους τους παίκτες της τεράστιας εκεινης ομαδας, που μαζευα στα χαρτάκια.
Ροδίτη μασκοφόρε,
έχω μερικά... διπλά χαρτάκια,
εάν ψήνεσαι για να ανταλλάξουμε. :D

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ... :lol: :lol: :lol: :lol:
Αν και στην ομαδα του 1978-79 δεν έπαιζαν κάποια από τα χαρτάκια σου... (εκτός αν δε θυμάμαι καλά εγώ)
ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ.
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από slidar »

Πρωτο ματσακι 1991-92 ΠΑΟΚ μαλλιν 1-1.

:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: Το πρώτο σας ματς του Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

Που είσαι ρε tera(s)tie; Η αλήθεια είναι οτι μας έλειψες..άσε που στοιχημάτισα πάνω σου, οτι στον ανασχηματισμό του παοκμάνια-φόρουμ είχες σίγουρο ένα "χαρτοφυλάκιο"...

Εγώ θα σου πρότεινα να πας στην πιο κυριλέ θύρα του καθεδρικού Ναού της ΤΟΥΜΠΑΣ..ΘΥΡΑ 4 την λένε !

ΥΓ: αυτά τα σημάδια δίπλα στο όνομά σου πως φύτρωσαν; μήπως είναι παραφυάδες της πιπεριάς;

:opaokara:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Π.Α.Ο.Κ. - Ρετρό”