Federacion έγραψε:δεν ξέρω τί είναι χειρότερο:
να είναι ψέμα ή που εύχομαι να είναι;
κι εχω κι άλλη απορία:
ριχνουν 6 μυρια κ παιρνουν το 51%.
απο που θα τα βγάλουν κ μέχρι πότε θα περιμένουν να ευδοκιμήσει η επένδυση;
εγω ειμαι 100% πεπεισμένος οτι δε θέλω μεγαλοεπενδυτή.
κανεναν.
δε νομίζω οτι μεγαλοεπενδυτής σημαίνει αμπράμοβιτς
στα ελληνικα δεδομένα σημαινει μπατμαν-τζονγου-μπεος-μαρινάκης κτλ κτλ
τετοια @ρχίδι@ δλδ.
προτιμώ έτσι πως είμαστε.
Δεν μιλαμε για τον Αμπραμοβιτς.Επειδη και εγω συμφωνω οτι δεν μου αρεσει το θεμα μεγαλοεπενδυτη και καταβαινω τι φοβασαι,θεωρω ως εγγυητες της υποθεση τους Βρυζα,Ζαγορακη.