Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
......
Απο πού ν αρχίσει και πού να τελειώσει κανείς με αυτά που βλέπουμε..
Παίδες τα πράματα είναι απλά. Απλούστατα..
Εμφανίστηκε ένα ενδιαφέρον, το οποίο για μένα είναι εμφανές οτι δρομολογήθηκε απο την πλευρά Σαχπατζίδη μέσω του Βρύζα. Πιθανώς να μην είναι κι ετσι. Δεν με απασχολεί.
Είναι γελοίο και δείγμα κομπλεξισμού του χειρίστου είδους, να βγαίνουμε σαν τις κατίνες και να τσιρίζουμε, ΔΕΙΞΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑΑΑ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΙΛΑΜΜΕΕΕΕ!!
Ρε πάτε καλά; Εδώ έχει συλληφθεί κόσμος και δεν τον κατονομάζουν, γιατί υφίσταται τεκμήριο αθωότητας, κι εσείς εδώ καταδικάζετε κάποιον σε λιθοβολισμό, ΟΧΙ επειδή συνελήφθη, ΟΧΙ επειδή έκανε κάτι κακό, ΑΛΛΑ επειδή είπε οτι ενδιαφέρεται να βοηθήσει σε εναν τομέα που ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ εδώ και τόσα χρόνια να βρίσκαμε ένα συνεργάτη!
Κι όταν λέω παρακαλάμε, εννοώ οτι μέσω των ΕΠΙΣΗΜΩΝ οργάνων του συλλόγου,τόσα χρόνια λέμε οτι περιμένουμε και ψάχνουμε εναγωνίως να βρούμε έναν επενδυτή ή χρηματοδότη. Δεν άκουσα κανένα επίσημο όργανο - θεματοφύλακα, να λέει "έλα μωρε αδερφέ, νταξ είμαστε την παλεύουμε μόνοι μας αμπαλαεα σε λέω.."
Δεν επικροτώ πριν τον δώ, αλλά ούτε τον καταδικάζω πριν τον δώ. Στην τελική πάρτε χαμπάρι επιτέλους οτι πρόκειται για μια εταιρία ανώνυμη, έχει διαδικασία αύξησης μετοχικού κεφαλαίου εν εξελίξει αυτή τη στιγμή που μιλάμε, κι αν κάποιος γούσταρε να μας γαμήσει τόσο άγρια πια, θα έβαζε τα φράγκα χωρίς να ρωτήσει κανέναν και θα μας έδιωχνε και όλους. Και να σας δώ μετά.
Αναγκαστικό είναι αν ενδιαφέρεται κανείς, να κάνει κινήσεις προεργασίας. Θα φανεί μέχρι αύριο πιστεύω αν αυτές ολοκληρωθούν θετικά.
Τελικό συμπέρασμα : ΚΟΨΤΕ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ.
υ.γ. ΔΕΝ μπορώ καν να εκφράσω πόσο μα ΠΟΣΟ γελοίο είναι αυτό το σενάριο καταστροφής που βγήκε πάλι, οτι είναι μπλεγμένος ο τύπος με το πατριαρχείο. ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΠΛΕ. Ακόμα και να χάσει τη δίκη και να θεωρηθεί ένοχος (αν και δεν αντιλαμβάνομαι πως μπορεί κανείς να κλέψει το πατριαρχείο πέρα απο το να ανοίξει τα παγκάρια..), ΤΙ σημαίνει; Οτι είναι γενικά απατεώνας; Οτι έρχεται για να κλέψει; Βεβαίως και θα μειώνει την υπόληψη του, στα μάτια μας, βεβαίως και θα χαλάσει το κλίμα. Που κολάει με τον ΠΑΟΚ θα μου πεί κανείς;;
Απο πού ν αρχίσει και πού να τελειώσει κανείς με αυτά που βλέπουμε..
Παίδες τα πράματα είναι απλά. Απλούστατα..
Εμφανίστηκε ένα ενδιαφέρον, το οποίο για μένα είναι εμφανές οτι δρομολογήθηκε απο την πλευρά Σαχπατζίδη μέσω του Βρύζα. Πιθανώς να μην είναι κι ετσι. Δεν με απασχολεί.
Είναι γελοίο και δείγμα κομπλεξισμού του χειρίστου είδους, να βγαίνουμε σαν τις κατίνες και να τσιρίζουμε, ΔΕΙΞΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑΑΑ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΙΛΑΜΜΕΕΕΕ!!
Ρε πάτε καλά; Εδώ έχει συλληφθεί κόσμος και δεν τον κατονομάζουν, γιατί υφίσταται τεκμήριο αθωότητας, κι εσείς εδώ καταδικάζετε κάποιον σε λιθοβολισμό, ΟΧΙ επειδή συνελήφθη, ΟΧΙ επειδή έκανε κάτι κακό, ΑΛΛΑ επειδή είπε οτι ενδιαφέρεται να βοηθήσει σε εναν τομέα που ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ εδώ και τόσα χρόνια να βρίσκαμε ένα συνεργάτη!
Κι όταν λέω παρακαλάμε, εννοώ οτι μέσω των ΕΠΙΣΗΜΩΝ οργάνων του συλλόγου,τόσα χρόνια λέμε οτι περιμένουμε και ψάχνουμε εναγωνίως να βρούμε έναν επενδυτή ή χρηματοδότη. Δεν άκουσα κανένα επίσημο όργανο - θεματοφύλακα, να λέει "έλα μωρε αδερφέ, νταξ είμαστε την παλεύουμε μόνοι μας αμπαλαεα σε λέω.."
Δεν επικροτώ πριν τον δώ, αλλά ούτε τον καταδικάζω πριν τον δώ. Στην τελική πάρτε χαμπάρι επιτέλους οτι πρόκειται για μια εταιρία ανώνυμη, έχει διαδικασία αύξησης μετοχικού κεφαλαίου εν εξελίξει αυτή τη στιγμή που μιλάμε, κι αν κάποιος γούσταρε να μας γαμήσει τόσο άγρια πια, θα έβαζε τα φράγκα χωρίς να ρωτήσει κανέναν και θα μας έδιωχνε και όλους. Και να σας δώ μετά.
Αναγκαστικό είναι αν ενδιαφέρεται κανείς, να κάνει κινήσεις προεργασίας. Θα φανεί μέχρι αύριο πιστεύω αν αυτές ολοκληρωθούν θετικά.
Τελικό συμπέρασμα : ΚΟΨΤΕ ΤΗΝ ΠΡΩΙΝΗ.
υ.γ. ΔΕΝ μπορώ καν να εκφράσω πόσο μα ΠΟΣΟ γελοίο είναι αυτό το σενάριο καταστροφής που βγήκε πάλι, οτι είναι μπλεγμένος ο τύπος με το πατριαρχείο. ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΠΛΕ. Ακόμα και να χάσει τη δίκη και να θεωρηθεί ένοχος (αν και δεν αντιλαμβάνομαι πως μπορεί κανείς να κλέψει το πατριαρχείο πέρα απο το να ανοίξει τα παγκάρια..), ΤΙ σημαίνει; Οτι είναι γενικά απατεώνας; Οτι έρχεται για να κλέψει; Βεβαίως και θα μειώνει την υπόληψη του, στα μάτια μας, βεβαίως και θα χαλάσει το κλίμα. Που κολάει με τον ΠΑΟΚ θα μου πεί κανείς;;
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Και οι δύο αναφέρονται στους φερόμενους υποψήφιους επενδυτές;D.A.A.T. έγραψε:το ποστ το πρωτο μου ειχε 2 παραγραφους.
Η 1 ηταν αυτο που ηθελα να γραψω και η δευτερη απαντηση σε εναν φιλο.
Με την πρωτη δεν ασχοληθηκε κανενας.
ή η δεύτερη παράγραφος έχει να κάνει με τη χθεσινή "σκούπα";
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
and now for something completely different (που ελεγανε κι οι μεγαλοι monty python..)
βγαινει στημενο,το αεκ-παναθηναϊκος,τιμωρουνται κι οι δυο,τη θεση του champions league
παιρνει ο ΠΑΟΚ,ερχεται κι ο επενδυτης,βαζει τα λεφτακια του,παιρνουμε 3 παικταραδες,
δεν φευγει ο μικρος μαγος,25.000 λαου στην πρωτη,κληρωνομαστε με μια ολλανδικη
(quelle surprise?),τους αποκλειουμε (
),αποκλειουμε,φυσικα,κ τα γατακια που
θα βρουμε μετα,παμε ομιλους,παιρνουμε το χοντρο πακετο και...να-να-να νανά..
(που λεει κ ο συριγος..)
ξεκινα ευχαριστα τη μερα σου!
ΠΑΟΚ εισαι γ@μω την τρελλα μου..
βγαινει στημενο,το αεκ-παναθηναϊκος,τιμωρουνται κι οι δυο,τη θεση του champions league
παιρνει ο ΠΑΟΚ,ερχεται κι ο επενδυτης,βαζει τα λεφτακια του,παιρνουμε 3 παικταραδες,
δεν φευγει ο μικρος μαγος,25.000 λαου στην πρωτη,κληρωνομαστε με μια ολλανδικη
(quelle surprise?),τους αποκλειουμε (
θα βρουμε μετα,παμε ομιλους,παιρνουμε το χοντρο πακετο και...να-να-να νανά..
(που λεει κ ο συριγος..)
ξεκινα ευχαριστα τη μερα σου!
ΠΑΟΚ εισαι γ@μω την τρελλα μου..
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Μα η αεκ Αθηνών είναι κατα του κατεστημενου μόνη εναντίων ΌΛΩΝ ο Αδαμίδης χθες έδωσε συγχαρητήρια στην ελληνική αστυνομία .....

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
αδερφε με,προσωπικα,κουραστηκα να ακουω,διαβαζω,γραφω,για μιζερες καταστασεις,στημενα,
προσαγωγες,πωλησεις πρωτοκλασσατων παικτων μας,εμπλοκη της ομαδας μου,κτλ,κτλ..
ειμαι εκτος πραγματικοτητας,το ξερω,αλλα ειπα να ξεκινησω ευχαριστα τη μερα μου..
φτανει τοσος ρεαλισμος..εχουμε ακομα καιρο για κλαψα..
προσαγωγες,πωλησεις πρωτοκλασσατων παικτων μας,εμπλοκη της ομαδας μου,κτλ,κτλ..
ειμαι εκτος πραγματικοτητας,το ξερω,αλλα ειπα να ξεκινησω ευχαριστα τη μερα μου..
φτανει τοσος ρεαλισμος..εχουμε ακομα καιρο για κλαψα..
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
1επενδυτεςbane1980 έγραψε:Και οι δύο αναφέρονται στους φερόμενους υποψήφιους επενδυτές;D.A.A.T. έγραψε:το ποστ το πρωτο μου ειχε 2 παραγραφους.
Η 1 ηταν αυτο που ηθελα να γραψω και η δευτερη απαντηση σε εναν φιλο.
Με την πρωτη δεν ασχοληθηκε κανενας.
ή η δεύτερη παράγραφος έχει να κάνει με τη χθεσινή "σκούπα";
2 σκουπα
Ον τοπικ.Ξαναλεω.Εγω δεν εχω ξαναμιλησει ετσι.Εκτιμω πως ο Φλωριδης θα μπει.Οτι γινει θα γινει ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Με αρέσεις...χρειάζεται και λίγος χαβαλές πρωί πρωί.nninik έγραψε:αδερφε με
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Αισιόδοξες ανατροπές και λεπτές ισορροπίες Εκτύπωση E-mail
Συντάχθηκε απο τον/την sentragoal.gr
Πέμπτη, 23 Ιούνιος 2011 14:01
ImageΤα μέχρι χθες δεδομένα που υπήρχαν στη φημολογούμενη αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανατράπηκαν έπειτα από δυο συνομιλίες.
Οι όποιες αντιρρήσεις υπήρχαν ξεπεράστηκαν και αυτή τη στιγμή που διαβάζετε αυτές τις γραμμές φαίνεται και πάλι πιθανόν να συνυπάρξουν ξανά στον ΠΑΟΚ ο Ζήσης Βρύζας και ο Θοδωρής Ζαγοράκης (προσωπικά εξακολουθώ να επιμένω για το αντίθετο) ύστερα από καιρό.
Τα δεδομένα που ανατράπηκαν ανοίγουν το δρόμο στον επιχειρηματία Βασιλάκη Φλωρίδη να υλοποιήσει το σχέδιό του και να αγοράσει το 51% του πακέτου των μετοχών του ΠΑΟΚ έχοντας συμπαραστάτη πιθανόν τον μικρό γιο του Κατερινιώτη επιχειρηματία, Γιώργο Σαχπατζίδη, και όχι τον μεγαλύτερο γιο Δημήτρη, όπως σημείωνα χθες.
Οι αντιρρήσεις ήταν πολλές και ο Βασιλάκης Φλωρίδης διέκρινε πως πολύ δύσκολα θα καμφθούν οι διαφορές και οι αντίθετες απόψεις Ζαγοράκη και Βρύζα. Ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας έχει θέσει στον εαυτό του ως όρο για να πάρει τον ΠΑΟΚ να είναι στη διοίκηση και ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας. Στην τελική πρόταση που τους έκανε λοιπόν πριν από λίγες ώρες πήρε θετική απάντηση.
Ποια ήταν η πρότασή του; Οτι ο ίδιος θα είναι και ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ και ο Βρύζας με τον Ζαγοράκη (έστω και σε διακοσμητικό χαρακτήρα;) θα καταλάβουν τη θέση του πρώτου και του δεύτερου αντιπροέδρου στη νέα διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Οι πληροφορίες της στήλης αναφέρουν λοιπόν πως και ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας αποδέχθηκαν την πρόταση χωρίς να υπάρχει όμως απευθείας συνομιλία για το θέμα αυτό και την πρόταση αυτή ανάμεσα σε Ζαγοράκη και Βρύζα(!).
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο πατέρας Γιώργος Σαχπατζίδης (όπως σας αποκάλυψε και χθες η στήλη) δεν πρόκειται να αναμιχθεί στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ εμμένοντας στην τελευταία ανακοίνωση αποχώρησής του στο τέλος Μαρτίου, ενώ η ανάμιξη του μικρού του γιου θα εξαρτηθεί από τις συνθήκες που θα δημιουργηθούν και τις αρμοδιότητες που θα έχει.
Οσο για το καταρχήν ΝΑΙ του Ζήση Βρύζα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πήρε διαβεβαιώσεις από όλες τις πλευρές ότι οι λόγοι που τον οδήγησαν στην αποχώρηση και δεν έχουν εκλείψει μέχρι σήμερα θα εκλείψουν. Και μάλιστα του έδωσαν... και τα πρώτα δείγματα. Το ερώτημα είναι εάν στο ενδεχόμενο να εκλείψουν οι λόγοι αυτοί συμφωνεί ή θα συμφωνήσει οριστικά και ο Θοδωρής Ζαγοράκης. Διότι πέρα από την απώλεια της προεδρίας που θα έχει, του ζητούν να κόψει τον... ομφάλιο λώρο με συγκεκριμένους ανθρώπους τους οποίους δεν θέλει επ' ουδενί ο Βρύζας, αλλά και ο Βασιλάκης Φλωρίδης και είναι εκείνοι (οι λόγοι, για να είμαστε ακριβείς) που οδήγησαν τον Βρύζα στην αποχώρηση.
Εάν θέλετε την εκτίμησή μου, θεωρώ ότι δεν πρόκειται να έχει αποτέλεσμα αυτό το διαφαινόμενο ΠΑΟΚτσήδικο deal, έστω κι αν τις τελευταίες ώρες ξεπεράστηκαν τα πιο σοβαρά εμπόδια και σημειώθηκαν απίστευτες ανατροπές. Διαβάστε και δίπλα...
Του ΠΕΡΙΚΛΗ ΣΤΕΛΛΑ
..... Το καλο του ΠΑΟΚ θελουν.....Ξερω ξερω...απο ενδιαφερων,ναμην κακοπεσει ο συλλογος,να μας προστατεψουν ντε...ο κοσμος ειναι κακος...αδικει κοινωνια,ψευτρα ζωη...
Τοσο πολυ φοβουνται, που στη σκεψη και μονο οτι μπορει να μεγαλωσει η ομαδα μας..προσπαθουν με καθε τροπο να χαλασουν το καλο κλιμα που υπαρχει γραφωντας οτι ΜΑΛΑΚΙΑ εχουν μες το αρρωστο μυαλο τους..,τρεμουν τα σκυλια.....λυσσαξαν απ'το κακο τους.....
Συντάχθηκε απο τον/την sentragoal.gr
Πέμπτη, 23 Ιούνιος 2011 14:01
ImageΤα μέχρι χθες δεδομένα που υπήρχαν στη φημολογούμενη αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανατράπηκαν έπειτα από δυο συνομιλίες.
Οι όποιες αντιρρήσεις υπήρχαν ξεπεράστηκαν και αυτή τη στιγμή που διαβάζετε αυτές τις γραμμές φαίνεται και πάλι πιθανόν να συνυπάρξουν ξανά στον ΠΑΟΚ ο Ζήσης Βρύζας και ο Θοδωρής Ζαγοράκης (προσωπικά εξακολουθώ να επιμένω για το αντίθετο) ύστερα από καιρό.
Τα δεδομένα που ανατράπηκαν ανοίγουν το δρόμο στον επιχειρηματία Βασιλάκη Φλωρίδη να υλοποιήσει το σχέδιό του και να αγοράσει το 51% του πακέτου των μετοχών του ΠΑΟΚ έχοντας συμπαραστάτη πιθανόν τον μικρό γιο του Κατερινιώτη επιχειρηματία, Γιώργο Σαχπατζίδη, και όχι τον μεγαλύτερο γιο Δημήτρη, όπως σημείωνα χθες.
Οι αντιρρήσεις ήταν πολλές και ο Βασιλάκης Φλωρίδης διέκρινε πως πολύ δύσκολα θα καμφθούν οι διαφορές και οι αντίθετες απόψεις Ζαγοράκη και Βρύζα. Ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας έχει θέσει στον εαυτό του ως όρο για να πάρει τον ΠΑΟΚ να είναι στη διοίκηση και ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας. Στην τελική πρόταση που τους έκανε λοιπόν πριν από λίγες ώρες πήρε θετική απάντηση.
Ποια ήταν η πρότασή του; Οτι ο ίδιος θα είναι και ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ και ο Βρύζας με τον Ζαγοράκη (έστω και σε διακοσμητικό χαρακτήρα;) θα καταλάβουν τη θέση του πρώτου και του δεύτερου αντιπροέδρου στη νέα διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Οι πληροφορίες της στήλης αναφέρουν λοιπόν πως και ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας αποδέχθηκαν την πρόταση χωρίς να υπάρχει όμως απευθείας συνομιλία για το θέμα αυτό και την πρόταση αυτή ανάμεσα σε Ζαγοράκη και Βρύζα(!).
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο πατέρας Γιώργος Σαχπατζίδης (όπως σας αποκάλυψε και χθες η στήλη) δεν πρόκειται να αναμιχθεί στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ εμμένοντας στην τελευταία ανακοίνωση αποχώρησής του στο τέλος Μαρτίου, ενώ η ανάμιξη του μικρού του γιου θα εξαρτηθεί από τις συνθήκες που θα δημιουργηθούν και τις αρμοδιότητες που θα έχει.
Οσο για το καταρχήν ΝΑΙ του Ζήση Βρύζα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι πήρε διαβεβαιώσεις από όλες τις πλευρές ότι οι λόγοι που τον οδήγησαν στην αποχώρηση και δεν έχουν εκλείψει μέχρι σήμερα θα εκλείψουν. Και μάλιστα του έδωσαν... και τα πρώτα δείγματα. Το ερώτημα είναι εάν στο ενδεχόμενο να εκλείψουν οι λόγοι αυτοί συμφωνεί ή θα συμφωνήσει οριστικά και ο Θοδωρής Ζαγοράκης. Διότι πέρα από την απώλεια της προεδρίας που θα έχει, του ζητούν να κόψει τον... ομφάλιο λώρο με συγκεκριμένους ανθρώπους τους οποίους δεν θέλει επ' ουδενί ο Βρύζας, αλλά και ο Βασιλάκης Φλωρίδης και είναι εκείνοι (οι λόγοι, για να είμαστε ακριβείς) που οδήγησαν τον Βρύζα στην αποχώρηση.
Εάν θέλετε την εκτίμησή μου, θεωρώ ότι δεν πρόκειται να έχει αποτέλεσμα αυτό το διαφαινόμενο ΠΑΟΚτσήδικο deal, έστω κι αν τις τελευταίες ώρες ξεπεράστηκαν τα πιο σοβαρά εμπόδια και σημειώθηκαν απίστευτες ανατροπές. Διαβάστε και δίπλα...
Του ΠΕΡΙΚΛΗ ΣΤΕΛΛΑ
..... Το καλο του ΠΑΟΚ θελουν.....Ξερω ξερω...απο ενδιαφερων,ναμην κακοπεσει ο συλλογος,να μας προστατεψουν ντε...ο κοσμος ειναι κακος...αδικει κοινωνια,ψευτρα ζωη...
Τοσο πολυ φοβουνται, που στη σκεψη και μονο οτι μπορει να μεγαλωσει η ομαδα μας..προσπαθουν με καθε τροπο να χαλασουν το καλο κλιμα που υπαρχει γραφωντας οτι ΜΑΛΑΚΙΑ εχουν μες το αρρωστο μυαλο τους..,τρεμουν τα σκυλια.....λυσσαξαν απ'το κακο τους.....
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
ποιον δεν θελουν ρε Στελλα ο Ζησης, τον Πουρλιοτοπουλο, το Γκαγκατση, το Βιολιδη που εφυγε? ποιον?
κραταω το οτι δεν θα προσωρησει το ντιλ, αλλα εγιναν πολλες ανατροπες και λογικα αν γινουν και αλλες θα υπαρχει αποτελεσμα...
οποτε μονα ζυγα για το περικλακο δικα του....τα λεγε αυτος...
και στη μεση ο ΠΑΟΚτσης να ψαχνεται...περιμενω το Ζαγορ απο βδομαδα να δωσει καποια θεση-στιγμα με ανακοινωση...
τα μεταγραφικα αργουν βλεπω αν και δευτερα ξεκινα η ομαδα...τα 2,3εκ ευρω του χρεους κλεινει λογικα με τα διαρκειας
κραταω το οτι δεν θα προσωρησει το ντιλ, αλλα εγιναν πολλες ανατροπες και λογικα αν γινουν και αλλες θα υπαρχει αποτελεσμα...
οποτε μονα ζυγα για το περικλακο δικα του....τα λεγε αυτος...
και στη μεση ο ΠΑΟΚτσης να ψαχνεται...περιμενω το Ζαγορ απο βδομαδα να δωσει καποια θεση-στιγμα με ανακοινωση...
τα μεταγραφικα αργουν βλεπω αν και δευτερα ξεκινα η ομαδα...τα 2,3εκ ευρω του χρεους κλεινει λογικα με τα διαρκειας
-
Armagedonas
- Δημοσιεύσεις: 885
- Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 20:04
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Ένα είναι σίγουρο
ΣΟΒΑΡΟΣ-ΝΟΡΜΑΛ επιχειρηματίας με χρήμα ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ποτέ τα τελευταία χρόνια(μυτιληναίος,κοπελούζος,μαρινάκης,γιαννακόπουλος κλπ)
μαγιό,τσόντες,ορυχεία,καράβια,πετρέλαια,ρωσοπόντιοι βουλευτές(?)με ταξί αγοραίο κλπ ΟΛΟΙ ήταν από ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ έως ΥΠΟΠΤΟΙ
ΟΛΟΙ διαφημίστηκαν τζάμπα και την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια,99% ΕΤΣΙ θα φύγει και ο Φλωρίδης
ΣΟΒΑΡΟΣ-ΝΟΡΜΑΛ επιχειρηματίας με χρήμα ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ποτέ τα τελευταία χρόνια(μυτιληναίος,κοπελούζος,μαρινάκης,γιαννακόπουλος κλπ)
μαγιό,τσόντες,ορυχεία,καράβια,πετρέλαια,ρωσοπόντιοι βουλευτές(?)με ταξί αγοραίο κλπ ΟΛΟΙ ήταν από ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ έως ΥΠΟΠΤΟΙ
ΟΛΟΙ διαφημίστηκαν τζάμπα και την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια,99% ΕΤΣΙ θα φύγει και ο Φλωρίδης
-
ΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗΣ-4-
- Δημοσιεύσεις: 1834
- Εγγραφή: Παρ 29 Απρ 2011, 01:09
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Armagedonas έγραψε:Ένα είναι σίγουρο
ΣΟΒΑΡΟΣ-ΝΟΡΜΑΛ επιχειρηματίας με χρήμα ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ποτέ τα τελευταία χρόνια(μυτιληναίος,κοπελούζος,μαρινάκης,γιαννακόπουλος κλπ)
μαγιό,τσόντες,ορυχεία,καράβια,πετρέλαια,ρωσοπόντιοι βουλευτές(?)με ταξί αγοραίο κλπ ΟΛΟΙ ήταν από ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ έως ΥΠΟΠΤΟΙ
ΟΛΟΙ διαφημίστηκαν τζάμπα και την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια,99% ΕΤΣΙ θα φύγει και ο Φλωρίδης
Kαι εσυ που το ξερεις;
Τι μιζερια ειναι αυτη ρε γαμωτο;
Απο τη μια οι ΑΡΔ απο την αλλη εμεις με τις θεωρειες συνομοσειας......
ΕΛΕΟΣΣΣΣΣ........
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
εμαθα το ονομα του αλλου επιχιριματια μεσα απο την παε μονο με πμ συγνωμη κιολασ αλλα καταλαβενετε 
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Αστο φίλος,δεν παίζει αυτό το όνομα που έμαθες.
Μάλλον παπά σε τάισαν.
Μάλλον παπά σε τάισαν.