19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Απλα ξεκαθαρισε λιγο ακομψα η αληθεια ειναι οτι δεν θελει να παει δανεικος.
Κρινετε ομως απο αυτα που λεει και ξερει πολυ καλα οτι αν δεν εκμεταλευτει και αυτη την ευκαιρια που ζητησε (θα την παρει νομιζω) θα εχει τελειωσει απο τον ΠΑΟΚ και απο τους φιλαθλους.
Μπορει και να μην του καιγεται καρφι για ολα αυτα,αν ειναι ετσι τοτε ναι θα φταιει το κεφαλι του και δεν προκειτε να παιξει μπαλα ουτε σε μικρομεσαιες ομαδες.
Κρινετε ομως απο αυτα που λεει και ξερει πολυ καλα οτι αν δεν εκμεταλευτει και αυτη την ευκαιρια που ζητησε (θα την παρει νομιζω) θα εχει τελειωσει απο τον ΠΑΟΚ και απο τους φιλαθλους.
Μπορει και να μην του καιγεται καρφι για ολα αυτα,αν ειναι ετσι τοτε ναι θα φταιει το κεφαλι του και δεν προκειτε να παιξει μπαλα ουτε σε μικρομεσαιες ομαδες.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Αυτο που γραφουν οι υπολοιποι ειναι οτι επρεπε να εκφρασει το παραπονο του και τις αντιρησεις του ιδιαιτερως και οχι δημοσια και θα συμφωνησω και εγω σε αυτο.joshua έγραψε:Δεν εχει καμια σχεση το ποσο μιας μεταγραφης με την αμοιβη ενος παικτη.Να ηταν το συμβολαιο του 2 να πω ναι.Κατα τα αλλα εχει απολυτο δικιο οταν λεει οτι δεν θα του προσφερει τιποτα να παει σε μια ομαδα με εντελως διαφορετικους στοχους και εντελως διαφορετικο στυλ ποδοσφαιρου.Οι αδυναμιες του τις οποιες προφανως με βαση τα λεγομενα του γνωριζει (αντιπαλες κλειστες αμηνες) δεν προκειται να δουλευτουν σε ομαδες επιπεδου κερκηρας.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Το καταλαβαινω αλλα δεν νομιζω οτι ειπε κατι που δημιουργει προβλημα στην ομαδα,ισα ισα την επιθυμια του να μεινει εξεφρασε και να παλεψει για μια θεση και η αληθεια ειναι οτι συμπεριλαμβανομενου εμου του εχει ασκηθει πολυ σκληρη κριτικη και ουτε ποτε του δοθηκαν ευκαιριες αναλογες με αλλους παικτες.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
νομιζω σωστες δηλωσεις δειχνουν αυτογνωσια το θεμα ειναι να δουλεψει ομως
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
γνωριζω οτι εχει απογοητευσει αλλα την τελευταια ευκαιρια ΠΡΕΠΕΙ να τη παρει..
Ας τον δει ο μπολονι.Ας αποφασισει που μπορει να τον βαλει.Ισως και δευτερο επιθετικο?Οτι και να ναι ειναι μια επενδυση που αλλη μια ευκαιρια ακομα και να δεν την αξιζει θα πρεπει να την παρει..
Γιατι αν του βγει ολοι κερδισμενοι θα ειμαστε
Ας τον δει ο μπολονι.Ας αποφασισει που μπορει να τον βαλει.Ισως και δευτερο επιθετικο?Οτι και να ναι ειναι μια επενδυση που αλλη μια ευκαιρια ακομα και να δεν την αξιζει θα πρεπει να την παρει..
Γιατι αν του βγει ολοι κερδισμενοι θα ειμαστε
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Kαθαρα προσωπικη γνώμη ο κουτσια..πρεπει να παιξει τουλαχιστον ενα ολοκληρο γυρο βασικος και μετα να αποφασισει ο κουτς εαν κανει ή οχι για την ομαδα.
Άλλωστε εγώ πέρσι με τον θρήνο άλλα και σε άλλα παιχνίδια που έπαιξε αριστερά μου άρεσε γιατί είχαμε κατοχή μπάλας χαμηλά και οχι γιομες απο την άμυνα στην επίθεση και ορμάτε μακεδονομάχοι( ετσι πέρσι ο μούσλι σχεδόν τον αχρηστέψαμε στο να μάχεται στον αέρα για να κατεβάσει μια μπαλιά κάτω αφού από τα μπακ πήγαινε μπροστά, τον Ιβιτς έψαχνα να τον βρω παίζει δεν παίζει αναρωτιόμουν... ) και οχι μόνο αυτό ο μικρός κάνει ρήγματα και είναι ένας συνεχείς κίνδυνος για την αντίπαλη ομάδα, είναι ενας παίχτης που για μένα πρέπει να του δοθούν οχι μόνο μια ευκαιρία αλλά πολλές στην χρονιά που μας έρχεται και μετά να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας.
Άλλωστε εγώ πέρσι με τον θρήνο άλλα και σε άλλα παιχνίδια που έπαιξε αριστερά μου άρεσε γιατί είχαμε κατοχή μπάλας χαμηλά και οχι γιομες απο την άμυνα στην επίθεση και ορμάτε μακεδονομάχοι( ετσι πέρσι ο μούσλι σχεδόν τον αχρηστέψαμε στο να μάχεται στον αέρα για να κατεβάσει μια μπαλιά κάτω αφού από τα μπακ πήγαινε μπροστά, τον Ιβιτς έψαχνα να τον βρω παίζει δεν παίζει αναρωτιόμουν... ) και οχι μόνο αυτό ο μικρός κάνει ρήγματα και είναι ένας συνεχείς κίνδυνος για την αντίπαλη ομάδα, είναι ενας παίχτης που για μένα πρέπει να του δοθούν οχι μόνο μια ευκαιρία αλλά πολλές στην χρονιά που μας έρχεται και μετά να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας.
-
vlachodeutsch
- Δημοσιεύσεις: 178
- Εγγραφή: Παρ 10 Ιουν 2011, 19:29
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
υπαρχει παιχτης που να προτιμαει τον Παναιτωλικο απο τον ΠΑΟΚ?
και αν παει δανεικος σε μικρη ομαδα και πατωσει εχει τελιωσει ποδοσφαιρικα
καποιοι εδω μεσα ουτε μανατζερ του να ηταν.Ελεος ρε παιδια
και αν παει δανεικος σε μικρη ομαδα και πατωσει εχει τελιωσει ποδοσφαιρικα
καποιοι εδω μεσα ουτε μανατζερ του να ηταν.Ελεος ρε παιδια
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
βρισκω σωστες τις δηλωσεις του
αλλα για να πιασει τοπο η βοηθεια του κοουτς
πρεπει πρωτα ο ιδιος να βοηθησει τον εαυτό του
(κατι που σημαινει και πολλες ή περισσοτερες υπερωριες στο γηπεδο μετα την προπονηση της ομαδας)
αντε να δουμε
αλλα για να πιασει τοπο η βοηθεια του κοουτς
πρεπει πρωτα ο ιδιος να βοηθησει τον εαυτό του
(κατι που σημαινει και πολλες ή περισσοτερες υπερωριες στο γηπεδο μετα την προπονηση της ομαδας)
αντε να δουμε
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Και στην κατάσταση που είναι μπορεί να βοηθήσει.Π.χ,αφού παίζει και με ανάποδο πόδι να γίνει << καθρέφτης>>του βιερίνια δηλαδή να παίζει ο Κούτσια από τη μεριά του πιο καλού μπακ και ο Βιέρι να τσακίζει τον πιο άμπαλο.Έτσι έπαιζε η κούλα το 08- 09 με το Μαντούκα <<καθρέφτη>> του Σκόκο.Πραγματικά πιστεύω ότι ένας παίχτης που ξέρει μπάλα έστω και αλάνας εαν δουλευτεί τακτικά άπο τον Μπολόνι μπορεί να μας δώσει τουλάχιστον ένα χρήσιμο ρολίστα.Εάν δε είμαστε και τυχεροί μπορεί δούμε ονειρικές καταστάσεις.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Προετοιμασία=τελευταίο καμπανάκι για σένα.
Το ακούς σωστά και γίνεσαι ποδοσφιαριστής του ΠΑΟΚ.
Το ακούς λάθος και παίζεις στα Σεκλανα.
Τόσο απλά κι όμορφα.
Το ακούς σωστά και γίνεσαι ποδοσφιαριστής του ΠΑΟΚ.
Το ακούς λάθος και παίζεις στα Σεκλανα.
Τόσο απλά κι όμορφα.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Αν έχει μια ελπίδα να κάνει ότι πραγματικά μπορεί αυτή θα'ναι επί Μπόλονι.Μετά τέλος οι ευκαιρίες.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
τι τελος οι ευκαιριες?αφου με αυτα και με κεινα σε λιγο θα ληξει και το συμβολαιοxristos14 έγραψε:Αν έχει μια ελπίδα να κάνει ότι πραγματικά μπορεί αυτή θα'ναι επί Μπόλονι.Μετά τέλος οι ευκαιρίες.
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Εννοώ ότι έχεις έναν απ'τους καλύτερους προπονητές στην Ευρώπη όσον αφορά την ανάδειξη και την τρομακτική βελτίωση ταλέντων..αν το Νοέβρη δεις έναν Βασιλάκη να πετάει μην εκπλαγείς..αν πάλι στις ευκαιρίες που θα πάρει δούμε μια από τα ίδια το Γενάρη έχει φύγει δανεικός μπας και ανέβει λίγο η τιμή του και τέλος.
Το σίγουρο είναι ότι αν δεν το'χει ο Βασιλάκης ο Μπόλονι δε θα ασχολείται μαζί του για πολύ.
Το σίγουρο είναι ότι αν δεν το'χει ο Βασιλάκης ο Μπόλονι δε θα ασχολείται μαζί του για πολύ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Παρ' όλο που μ' έχει απογοητεύσει μέχρι τώρα, θεωρώ ότι πρέπει να πάρει ευκαιρίες από έναν σωστό προπονητή. Κανέναν νέο ποδοσφαιστή δεν πρέπει να διώξουμε πριν αποφασίσει γι' αυτό ο Λάζλο...
-
vlachodeutsch
- Δημοσιεύσεις: 178
- Εγγραφή: Παρ 10 Ιουν 2011, 19:29
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
τυχερος ο μικρος
δεν θα γινουν μεταγραφες και θα του δωθουν και παλι ευκαιριες μηπως και βγαλει τα λεφτα του
ρε πως βγαινει το μεροκαμματο των 1000 ευρω αν εισαι λιγο τυχερος
δεν θα γινουν μεταγραφες και θα του δωθουν και παλι ευκαιριες μηπως και βγαλει τα λεφτα του
ρε πως βγαινει το μεροκαμματο των 1000 ευρω αν εισαι λιγο τυχερος