Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
E δε το λες απ'την αρχή για. Τώρα εξηγούνται όλα!
Μήπως περίμενε καμιά πρόταση με το νου του?
Μήπως περίμενε καμιά πρόταση με το νου του?
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Aδερφε οτι και να περιμενε , θα συνεχίσει να περιμένει.
Αυτοι που σε άλλες εποχες τα εβλεπαν ολα ροδινα, πλέον τους χαλάει το χαμηλο μπατζετ, οι ακαδημίες και ο Μπολόνι.
ΥΓ : To μονο άρθρο που σχολιάζει θετικά τα λεγόμενα-πεπραγμένα Ζαγοράκη απο έναν δηλωμένο ΑΕΚτση ...
Το οικονομικό «μοντέλο ΠΑΟΚ»
Παρακολουθώντας κάποιος τα οικονομικά δούναι και λαβείν του ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια με τον Θοδωρή Ζαγοράκη στο τιμόνι -και ειδικότερα αυτά που παρουσιάστηκαν αναλυτικά χθες για τη σεζόν που τελείωσε- δεν μπορεί παρά να εντυπωσιαστεί.
Ομάδα χωρίς... μεγαλομετόχους (ενεργούς ή αμέτοχους), με μοναδικό στήριγμα τις δεκάδες χιλιάδες των οπαδών της που συνεισφέρουν σχεδόν κάθε εβδομάδα, κατόρθωσε, διότι περί κατορθώματος πρόκειται, να υποστεί ζημιά μόλις 2 εκατ. διατηρώντας το σύνολο του μπάτζετ της στο διόλου ευκαταφρόνητο ύψος των 28,5 εκατ...
Χωρίς πολλά λόγια, ο κόσμος της τη χρηματοδότησε με 10 εκατ. και της επέτρεψε έτσι να έχει ένα ποδοσφαιρικό τμήμα που κόστισε 17,3 εκατ. Κι αυτό το ποδοσφαιρικό τμήμα έπαιζε στην Ευρώπη μέχρι τον Φεβρουάριο, έφτασε στα ημιτελικά του Κυπέλλου και κόντεψε να ξαναπάρει το εισιτήριο για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ! Κι όλ' αυτά (διότι εδώ παίρνει μεγάλες διαστάσεις το όλο θέμα) χωρίς μεγαλομετόχους από τους οποίους να απαιτείται να καλύψουν ανοίγματα 8-10 εκατ. (σαν την ΑΕΚ ένα πράγμα)...
Το ακόμα πιο εντυπωσιακό στην «άσκηση ΠΑΟΚ» είναι ότι αυτή λύνεται με μόλις 2 εκατ. «τρύπα» απλώς επειδή ακολουθεί τις ποσοστιαίες νόρμες που θα αναγκαστούν οσονούπω να ακολουθήσουν κι όλες οι άλλες ομάδες λόγω του οικονομικού «μνημονίου» της UEFA, του Financial Fair Play. Λύνεται διότι το κόστος του ποδοσφαιρικού τμήματος βρίσκεται στο 65% των συνολικών εσόδων. Κι αν ήταν λίγο πιο κάτω, στο «μαγικό» 60% -όπως συστήνει η ποδοσφαιρική ομοσπονδία- δεν θα υπήρχε καν ζημιά...
Βέβαια, το συγκεκριμένο «μοντέλο ΠΑΟΚ» αποδεικνύει και το ταβάνι, την οροφή που μπορούν να έχουν ομάδες τέτοιας δυναμικής στη χώρα μας όταν δεν βρίσκεται ο «πορτοφολάς πατερούλης». Κι επειδή δεν θα βρίσκεται πια, καλό είναι οι αναλυτικές καταστάσεις εσόδων - εξόδων που παρουσιάστηκαν από τον «δικέφαλο του Βορρά» να γίνουν αντικείμενο μελέτης από τους ομοίους του, αλλά και από όποιους φιλάθλους εξακολουθούν να ονειρεύονται λαγούς με πετραχήλια...
Πώς πείθεις τον κόσμο σου να δώσει 10 εκατ. προκειμένου να βλέπει μια αξιοπρεπή ομάδα των 25 εκατ.; Οταν έχεις συνέπεια λόγων και έργων, όταν τα λάθη που κάνεις δεν τα θεωρεί κανείς σκόπιμα, όταν η (σκληρή) αλήθεια δίνει προοπτική και ελπίδα στον «πελάτη» επειδή αντιλαμβάνεται ότι εκείνοι που διοικούν νιώθουν σαν κι αυτόν. Δεν κάνουν το κομμάτι τους, αλλά είναι εκεί διότι κάποιοι πρέπει να τρέξουν και το διοικητικό κομμάτι. Για το καλό όλων τους, όμως, όχι της πάρτης τους...
Πηγή: Goal
http://www.sportdog.gr/article/37280/oi ... odelo-paok
Αυτοι που σε άλλες εποχες τα εβλεπαν ολα ροδινα, πλέον τους χαλάει το χαμηλο μπατζετ, οι ακαδημίες και ο Μπολόνι.
ΥΓ : To μονο άρθρο που σχολιάζει θετικά τα λεγόμενα-πεπραγμένα Ζαγοράκη απο έναν δηλωμένο ΑΕΚτση ...
Το οικονομικό «μοντέλο ΠΑΟΚ»
Παρακολουθώντας κάποιος τα οικονομικά δούναι και λαβείν του ΠΑΟΚ τα τελευταία χρόνια με τον Θοδωρή Ζαγοράκη στο τιμόνι -και ειδικότερα αυτά που παρουσιάστηκαν αναλυτικά χθες για τη σεζόν που τελείωσε- δεν μπορεί παρά να εντυπωσιαστεί.
Ομάδα χωρίς... μεγαλομετόχους (ενεργούς ή αμέτοχους), με μοναδικό στήριγμα τις δεκάδες χιλιάδες των οπαδών της που συνεισφέρουν σχεδόν κάθε εβδομάδα, κατόρθωσε, διότι περί κατορθώματος πρόκειται, να υποστεί ζημιά μόλις 2 εκατ. διατηρώντας το σύνολο του μπάτζετ της στο διόλου ευκαταφρόνητο ύψος των 28,5 εκατ...
Χωρίς πολλά λόγια, ο κόσμος της τη χρηματοδότησε με 10 εκατ. και της επέτρεψε έτσι να έχει ένα ποδοσφαιρικό τμήμα που κόστισε 17,3 εκατ. Κι αυτό το ποδοσφαιρικό τμήμα έπαιζε στην Ευρώπη μέχρι τον Φεβρουάριο, έφτασε στα ημιτελικά του Κυπέλλου και κόντεψε να ξαναπάρει το εισιτήριο για τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ! Κι όλ' αυτά (διότι εδώ παίρνει μεγάλες διαστάσεις το όλο θέμα) χωρίς μεγαλομετόχους από τους οποίους να απαιτείται να καλύψουν ανοίγματα 8-10 εκατ. (σαν την ΑΕΚ ένα πράγμα)...
Το ακόμα πιο εντυπωσιακό στην «άσκηση ΠΑΟΚ» είναι ότι αυτή λύνεται με μόλις 2 εκατ. «τρύπα» απλώς επειδή ακολουθεί τις ποσοστιαίες νόρμες που θα αναγκαστούν οσονούπω να ακολουθήσουν κι όλες οι άλλες ομάδες λόγω του οικονομικού «μνημονίου» της UEFA, του Financial Fair Play. Λύνεται διότι το κόστος του ποδοσφαιρικού τμήματος βρίσκεται στο 65% των συνολικών εσόδων. Κι αν ήταν λίγο πιο κάτω, στο «μαγικό» 60% -όπως συστήνει η ποδοσφαιρική ομοσπονδία- δεν θα υπήρχε καν ζημιά...
Βέβαια, το συγκεκριμένο «μοντέλο ΠΑΟΚ» αποδεικνύει και το ταβάνι, την οροφή που μπορούν να έχουν ομάδες τέτοιας δυναμικής στη χώρα μας όταν δεν βρίσκεται ο «πορτοφολάς πατερούλης». Κι επειδή δεν θα βρίσκεται πια, καλό είναι οι αναλυτικές καταστάσεις εσόδων - εξόδων που παρουσιάστηκαν από τον «δικέφαλο του Βορρά» να γίνουν αντικείμενο μελέτης από τους ομοίους του, αλλά και από όποιους φιλάθλους εξακολουθούν να ονειρεύονται λαγούς με πετραχήλια...
Πώς πείθεις τον κόσμο σου να δώσει 10 εκατ. προκειμένου να βλέπει μια αξιοπρεπή ομάδα των 25 εκατ.; Οταν έχεις συνέπεια λόγων και έργων, όταν τα λάθη που κάνεις δεν τα θεωρεί κανείς σκόπιμα, όταν η (σκληρή) αλήθεια δίνει προοπτική και ελπίδα στον «πελάτη» επειδή αντιλαμβάνεται ότι εκείνοι που διοικούν νιώθουν σαν κι αυτόν. Δεν κάνουν το κομμάτι τους, αλλά είναι εκεί διότι κάποιοι πρέπει να τρέξουν και το διοικητικό κομμάτι. Για το καλό όλων τους, όμως, όχι της πάρτης τους...
Πηγή: Goal
http://www.sportdog.gr/article/37280/oi ... odelo-paok
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Παρ 17 Ιουν 2011, 15:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Σχόλιο κάτω από το παραπάνω κείμενο:
''Μπράβο. Τίποτα άλλο. Παρόλο που είσαι αγχώνευτος Μπραουδάκη μπράβο...''

''Μπράβο. Τίποτα άλλο. Παρόλο που είσαι αγχώνευτος Μπραουδάκη μπράβο...''
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Παρ 17 Ιουν 2011, 19:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Αντικειμενικοτατο σχόλιο .....δεν σε γουστάρω αλλα μπράβο για αυτα που λες .....ο μπραουδακης πρέπει να έπεσε απο την καρέκλα του απο τα γέλια.....

-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8219
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Ο Μπραουδάκης γενικά δεν μου δίνει την εντύπωση του γλείφτη, γι' αυτό το συγκεκριμένο άρθρο έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία.
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
ενα απο τα κερδη της εποχης ζαγορ ειναι οτι κτ τραγικοι παλαιμαχοι εχουν χαθει απο τη ζωη μας...εμφανιζονται σαν μ,χ προφητες σε κακες εποχες παντα....κυριε ορφανε στο φως και στον πρωταθλητη να δινεις συνεντευξεις
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Βασίλης Παπανικολάου
Ο λόγος που δεν υπάρχουν αντι-ΠΑΟΚτσήδες
Αρκετοί αναλυτές πιστεύουν ότι το απόλυτο βαρόμετρο της κατάστασης στην οποία βρίσκεται το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι ο ΠΑΟΚ. Δεν διαφωνώ, με τη διαφορά ότι θα αφαιρούσα τη λέξη «απόλυτο» και θα τοποθετούσα τον χαρακτηρισμό «καλύτερο».
Θα προσπαθήσω να εξηγήσω γιατί έχει βάση αυτή η υπόθεση. Κατ' αρχάς, ο Δικέφαλος του Βορρά δεν είναι ούτε η μεγαλύτερη ελληνική ομάδα, αλλά ούτε φυσικά μια οποιαδήποτε τυχαία ομάδα. Για τους οπαδούς του, βεβαίως, είναι η μεγαλύτερη ελληνική ομάδα και ίσως ένα μόνο σκαλοπατάκι χαμηλότερα απ' τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Το θέμα δεν είναι τι λένε οι οπαδοί και ούτε αφορά στο ποιος σύλλογος είναι μεγαλύτερος και ποιος μικρότερος. Αλλο είναι το ενδιαφέρον του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ και γι' αυτόν τον λόγο προσωπικά προσπαθώ να μη χάνω ούτε επεισόδιο απ' το σίριαλ που αφορά στην εξέλιξή του. Νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλος σύλλογος που να αποτυπώνει με καλύτερο τρόπο σχεδόν το σύνολο των χαρακτηριστικών της νεοελληνικής κουλτούρας και του τρόπου με τον οποίον αντιμετωπίζουν τη ζωή οι περισσότεροι Ελληνες.
Οι περισσότεροι από μας ζουν την καθημερινότητά τους σαν πραγματικοί ΠΑΟΚτσήδες. Πορεύονται με ένα αόρατο ασπρόμαυρο κασκόλ και ίσως αυτός να είναι ο λόγος που στην πραγματικότητα ο Δικέφαλος δεν έχει μεγάλους εχθρούς, πέρα απ' τους Αρειανούς και τους κατά συνθήκην εχθρούς, δηλαδή τους οργανωμένους και φανατικούς οπαδούς των ομάδων του τέως ΠΟΚ. Προσωπικά, πάντως, άνθρωπο που να δηλώνει «αντι-ΠΑΟΚτσής» δεν έχω πετύχει μέχρι τώρα σε όσα γήπεδα έχω πάει – και αμφιβάλλω αν θα συναντήσω ποτέ.
Αυτό δεν είναι τυχαίο. Και δεν είναι τυχαίο επειδή οι περισσότεροι νιώθουν όπως ακριβώς γουστάρει να νιώθει και η συγκεκεριμένη ομάδα. Πρώτον, αδικημένος και ριγμένος απ' το «σύστημα της Αθήνας». Οπως οι ΠΑΟΚτσήδες πιστεύουν ότι το παιχνίδι είναι στημένο, το ίδιο πράγμα πιστεύουν και οι 9 στους 10 Ελληνες. Δεύτερη ομοιότητα, η παγιωμένη άποψη πως «κορόιδα με λεφτά, πάντα υπάρχουν».
Οι Ελληνες για να κονομάνε το... εξτραδάκι πέρα από τον μισθό και ο ΠΑΟΚ για να πουλάει... κανέναν Μελίσση σε τεχνικούς διευθυντές σαν τον Αντωνίου. Τρίτον, η προσκόλληση και η ελεγχόμενη πίεση στους ντόπιους πολιτικούς για καμμιά «διευκολυνσούλα». Οχι ότι οι άλλοι μεγάλοι διαφέρουν, απλώς ο ΠΑΟΚ συνηθίζει να το κάνει στο παρακαλετό και όχι στο στιλ «εγώ σε έβγαλα, ρε, εγώ θα σε ξηλώσω», όπως το κάνουν οι υπόλοιποι. Και, τέταρτον, στην απίστευτη ταύτιση του τρόπου αντιμετώπισης παραβατικών συμπεριφορών που συνοψίζεται στο παλιό κλισέ «έλα, μωρέ, παιδιά είναι...» Διότι έτσι «μαλώνει» ο Ζαγοράκης τους οπαδούς. Ακριβώς όπως κι ένας πατέρας τον κανακάρη του.
Χθες, ο «Ζαγόρ» πρόσθεσε ακόμη ένα ελληνικό (και λαζοπουλικό) στοιχείο. Ερωτηθείς για τους παίκτες που ενδεχομένως πουλήσει, είπε: «Πέρυσι, μας ήρθαν προτάσεις για κάποιους παίκτες. Για ελάτε εσείς να πάρετε τέτοιες αποφάσεις». Μαγικό! Σαν να λέει κάποιος στην παρέα του καφενείου «θέλω να έρθω, ρε παιδιά, αλλά αφού ξέρετε τι τραβάω με αυτήν την παλαβή τη γυναίκα μου». Για μένα, το ίδιο πράγμα είπε και ο Ζαγοράκης: «Θέλω να τον πουλήσω τον Βιεϊρίνια, ρε παιδιά, αλλά μετά πού να πάω να κρυφτώ;».
Ομως, δεν είναι μόνο γι' αυτά που μου αρέσει να ακούω τον Θοδωρή Ζαγοράκη. Τον ακούω με πραγματική ευχαρίστηση επειδή πραγματικά φαίνεται να έχει όραμα, αν και δεν είναι ο ορισμός του χαρισματικού ηγέτη. Συμπερασματικά: παλεύω, αλλά δεν μπορώ να ξεκολλήσω από μια έμμονη ιδέα. Αν άφηναν τον Ζαγοράκη ελεύθερο να κάνει ό,τι πιστεύει, ένα πρωταθληματάκι την τελευταία πενταετία θα το είχε πάρει...
Ο λόγος που δεν υπάρχουν αντι-ΠΑΟΚτσήδες
Αρκετοί αναλυτές πιστεύουν ότι το απόλυτο βαρόμετρο της κατάστασης στην οποία βρίσκεται το ελληνικό ποδόσφαιρο είναι ο ΠΑΟΚ. Δεν διαφωνώ, με τη διαφορά ότι θα αφαιρούσα τη λέξη «απόλυτο» και θα τοποθετούσα τον χαρακτηρισμό «καλύτερο».
Θα προσπαθήσω να εξηγήσω γιατί έχει βάση αυτή η υπόθεση. Κατ' αρχάς, ο Δικέφαλος του Βορρά δεν είναι ούτε η μεγαλύτερη ελληνική ομάδα, αλλά ούτε φυσικά μια οποιαδήποτε τυχαία ομάδα. Για τους οπαδούς του, βεβαίως, είναι η μεγαλύτερη ελληνική ομάδα και ίσως ένα μόνο σκαλοπατάκι χαμηλότερα απ' τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Το θέμα δεν είναι τι λένε οι οπαδοί και ούτε αφορά στο ποιος σύλλογος είναι μεγαλύτερος και ποιος μικρότερος. Αλλο είναι το ενδιαφέρον του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ και γι' αυτόν τον λόγο προσωπικά προσπαθώ να μη χάνω ούτε επεισόδιο απ' το σίριαλ που αφορά στην εξέλιξή του. Νομίζω ότι δεν υπάρχει άλλος σύλλογος που να αποτυπώνει με καλύτερο τρόπο σχεδόν το σύνολο των χαρακτηριστικών της νεοελληνικής κουλτούρας και του τρόπου με τον οποίον αντιμετωπίζουν τη ζωή οι περισσότεροι Ελληνες.
Οι περισσότεροι από μας ζουν την καθημερινότητά τους σαν πραγματικοί ΠΑΟΚτσήδες. Πορεύονται με ένα αόρατο ασπρόμαυρο κασκόλ και ίσως αυτός να είναι ο λόγος που στην πραγματικότητα ο Δικέφαλος δεν έχει μεγάλους εχθρούς, πέρα απ' τους Αρειανούς και τους κατά συνθήκην εχθρούς, δηλαδή τους οργανωμένους και φανατικούς οπαδούς των ομάδων του τέως ΠΟΚ. Προσωπικά, πάντως, άνθρωπο που να δηλώνει «αντι-ΠΑΟΚτσής» δεν έχω πετύχει μέχρι τώρα σε όσα γήπεδα έχω πάει – και αμφιβάλλω αν θα συναντήσω ποτέ.
Αυτό δεν είναι τυχαίο. Και δεν είναι τυχαίο επειδή οι περισσότεροι νιώθουν όπως ακριβώς γουστάρει να νιώθει και η συγκεκεριμένη ομάδα. Πρώτον, αδικημένος και ριγμένος απ' το «σύστημα της Αθήνας». Οπως οι ΠΑΟΚτσήδες πιστεύουν ότι το παιχνίδι είναι στημένο, το ίδιο πράγμα πιστεύουν και οι 9 στους 10 Ελληνες. Δεύτερη ομοιότητα, η παγιωμένη άποψη πως «κορόιδα με λεφτά, πάντα υπάρχουν».
Οι Ελληνες για να κονομάνε το... εξτραδάκι πέρα από τον μισθό και ο ΠΑΟΚ για να πουλάει... κανέναν Μελίσση σε τεχνικούς διευθυντές σαν τον Αντωνίου. Τρίτον, η προσκόλληση και η ελεγχόμενη πίεση στους ντόπιους πολιτικούς για καμμιά «διευκολυνσούλα». Οχι ότι οι άλλοι μεγάλοι διαφέρουν, απλώς ο ΠΑΟΚ συνηθίζει να το κάνει στο παρακαλετό και όχι στο στιλ «εγώ σε έβγαλα, ρε, εγώ θα σε ξηλώσω», όπως το κάνουν οι υπόλοιποι. Και, τέταρτον, στην απίστευτη ταύτιση του τρόπου αντιμετώπισης παραβατικών συμπεριφορών που συνοψίζεται στο παλιό κλισέ «έλα, μωρέ, παιδιά είναι...» Διότι έτσι «μαλώνει» ο Ζαγοράκης τους οπαδούς. Ακριβώς όπως κι ένας πατέρας τον κανακάρη του.
Χθες, ο «Ζαγόρ» πρόσθεσε ακόμη ένα ελληνικό (και λαζοπουλικό) στοιχείο. Ερωτηθείς για τους παίκτες που ενδεχομένως πουλήσει, είπε: «Πέρυσι, μας ήρθαν προτάσεις για κάποιους παίκτες. Για ελάτε εσείς να πάρετε τέτοιες αποφάσεις». Μαγικό! Σαν να λέει κάποιος στην παρέα του καφενείου «θέλω να έρθω, ρε παιδιά, αλλά αφού ξέρετε τι τραβάω με αυτήν την παλαβή τη γυναίκα μου». Για μένα, το ίδιο πράγμα είπε και ο Ζαγοράκης: «Θέλω να τον πουλήσω τον Βιεϊρίνια, ρε παιδιά, αλλά μετά πού να πάω να κρυφτώ;».
Ομως, δεν είναι μόνο γι' αυτά που μου αρέσει να ακούω τον Θοδωρή Ζαγοράκη. Τον ακούω με πραγματική ευχαρίστηση επειδή πραγματικά φαίνεται να έχει όραμα, αν και δεν είναι ο ορισμός του χαρισματικού ηγέτη. Συμπερασματικά: παλεύω, αλλά δεν μπορώ να ξεκολλήσω από μια έμμονη ιδέα. Αν άφηναν τον Ζαγοράκη ελεύθερο να κάνει ό,τι πιστεύει, ένα πρωταθληματάκι την τελευταία πενταετία θα το είχε πάρει...
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.exedrasports.gr/blogs/articleblog/?cid=98&aid=115900&scid=874&team=paokRe: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Xάθηκε το μέτρο
Kωστής Μπότσαρης
Ισως και να είναι σημείο των καιρών. Ισως πάλι να έχει να κάνει περισσότερο με τις «κλειστές» κοινωνίες. Σαφώς και το μεγάλο ενδιαφέρον των φίλων του ΠΑΟΚ για την αγαπημένη τους ομάδα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο, περισσότερο από άλλες ομάδες λόγω της έμπρακτης εμπλοκής τους στις εξελίξεις της είτε με την αγορά μετοχών είτε με την αγορά εισιτηρίων διαρκείας. Οποια κι αν είναι η απάντηση στο συγκεκριμένο γεγονός η ουσία δεν αλλάζει: Το μέτρο έχει χαθεί.
Για πρώτη φορά έπειτα από εννιά μήνες ο Θεόδωρος Ζαγοράκης μίλησε δημόσια στους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, έχοντας στο πλευρό του το μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ και οικονομικό διευθυντή για ένα χρονικό διάστημα της σεζόν που ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες, Γιώργο Φαρλαλή. Οπως ήταν φυσιολογικό τα ερωτήματα που είχαν συσσωρευτεί ήταν πολλά. Επί δυο ώρες δεχόταν και τοποθετούνταν πάνω στην ποικιλία αποριών που κατατέθηκαν, ελλιπής ή μη.
Η κύρια αίσθηση που αφουγκράζεται ο καθείς μια μέρα μετά είναι τουλάχιστον διχασμένη. Από τη μια πλευρά οι συνήθεις ύποπτοι των άκρων κι από την άλλη η σιωπηλή πλειοψηφία. Στην πρώτη κατηγορία εντάσσονται όλοι όσοι υπέρμετρα υπερασπίζονται τα πεπραγμένα του ισχυρού ανδρός της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και των συνεργατών του δίχως ν ασκούν εποικοδομητική κριτική πράγμα που απεχθάνεται κι ο ίδιος ο πρόεδρος - ενώ στη δεύτερη τοποθετούνται οι απόλυτοι κριτές των πάντων. Αυτοί που και στην καλύτερη στιγμή του «Δικεφάλου», όπως σε περίπτωση κατάκτησης ενός τίτλου θα λυσσάξουν και θα βρουν αντικείμενο γρίνιας μείζονος σημασίας του τύπου «γιατί σήμερα φόρεσαν τις μαύρες κι όχι τις ασπρόμαυρες εμφανίσεις».
Η αναγνώριση κι ο σεβασμός στο πρόσωπο του κ. Ζαγοράκη και σε όλα όσα από κοινού μαζί με τους συνεργάτες του έπραξαν για τον ΠΑΟΚ κατά τη διάρκεια της τετραετούς παρουσίας τους είναι δεδομένα αδιαπραγμάτευτα. Ταυτόχρονα δεν μπορούν να σταθούν ως απαγορευτικά εμπόδια για όποιον θέλει να εστιάσει σε θέματα που απασχολούν. Κι όταν προκύπτουν σοβαρές αφορμές όπως τέτοια είναι το οικονομικό έλλειμμα τότε η βαρύτητα του θέματος είναι ακόμη μεγαλύτερη.
Στη χρονιά με τα μεγαλύτερα έσοδα όλων των εποχών ο ισολογισμός είναι αρνητικός, με ελάχιστα περιθώρια απόκλισης αφού το ετήσιο χρονικό διάστημα ολοκληρώνεται και τυπικά σε κάτι λιγότερο από δυο εβδομάδες. Αν έχουν γίνει προσπάθειες εκμετάλλευσης όλων των πιθανών δράσεων που θα ενίσχυαν την ομάδα στον οικονομικό τομέα, αν έγινε σωστή διαχείριση των οικονομικών δεδομένων τότε πιθανόν κανείς να μην είχε λόγο διαφωνίας. Ωστόσο, ένας πολυσύνθετος οργανισμός όπως είναι μια ποδοσφαιρική ανώνυμη εταιρία δύσκολα γίνεται κατανοητός ως προς τη λειτουργία του και τις αποφάσεις που λαμβάνονται στις πλέον κρίσιμες στιγμές από τον καθέναν.
Η συνέντευξη Τύπου δίνει αυτήν ακριβώς την ευκαιρία στους διοικούντες. Να εξηγήσουν με απλά λόγια τι συνέβη το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε. Εγχείρημα δύσκολο μεν αλλά αναγκαίο δε. Πρέπει μέσα σε αναλογικά σύντομο χρονικό διάστημα να συνοψίσουν μια ολόκληρη ποδοσφαιρική χρονιά, εξ ου κι η αναγκαιότητα συχνότερης αμφίδρομης, δημόσιας επικοινωνίας. Και πολλές φορές θα πρέπει να βρουν τρόπο να εξηγήσουν καταστάσεις κι εξελίξεις σε πράγματα τα οποία δύσκολα αναφέρονται δημόσια καθώς οι ανταγωνιστικοί «καλοθελητές» καραδοκούν.
Η ανάγκη του φίλαθλου κόσμου της ομάδας για ενημέρωση κι επεξήγηση είναι αγνή και γνήσια. Μόνο που δεν ακούν και δεν πληροφορούνται μόνον αυτοί. Καλώς ή κακώς αυτή είναι η αλήθεια κι επ ουδενί δε συνιστά δικαιολογία. Δεν είναι αμελητέος παράγοντας. Και μην προτρέξει κανείς επιδιδόμενος σε παράνομες σκέψεις. Απλά κάποια πράγματα δε λέγονται, ας κρίνει ο καθένας από τον εαυτό του. Ο ΠΑΟΚ και κατ επέκταση οι άνθρωποί του, βρέθηκαν σε μειονεκτική θέση λόγω κακής διαχείρισης σε συγκεκριμένα ζητήματα.
Θεμιτό κι απόλυτα φυσιολογικό εφόσον πρώτον τα αναγνωρίζεις και δεύτερον διδάσκεσαι από αυτά. Η παραδοχή ενός λάθους δεν απομυθοποιεί, δεν προσβάλει, δε μειώνει σε τίποτα μια μεγάλη προσπάθεια. Αντιθέτως πιστοποιεί πως αντιμετωπίζεις με σεβασμό και ειλικρίνεια αυτόν στον οποίον απευθύνεσαι. Και πολύς κόσμος τη σήμερον ημέρα το έχει αυτό ανάγκη εντός αλλά κι εκτός ΠΑΟΚ. Δίδεται η ευκαιρία ν αποσαφηνίσεις, να διορθώσεις, να παραδεχτείς, να διαψεύσεις, ν αποστομώσεις.
Πριν από την έναρξη της συνέντευξης Τύπου μοιράστηκε πολυσέλιδο έντυπο από την ΠΑΕ με αναλυτικούς αριθμούς με απεικονίσεις σε αντίστοιχα γραφήματα. Την εγγύτητα των στοιχείων φέρει απόλυτα ο Θεόδωρος Ζαγοράκης ως επικεφαλής. Κάποια έξοδα προκάλεσαν απορίες και συζητήσεις επί συζητήσεων. Αναμενόμενο και καλοδεχούμενο εφόσον δεν εμπεριέχει στοιχεία υπερβολής. Ο κόσμος του ΠΑΟΚ έχει βιώσει πολλά τα τελευταία χρόνια κι έχει κάθε δικαίωμα να εμφανίζεται καχύποπτος.
Εντούτοις δε θα πρέπει να λησμονεί ποιος βρίσκεται απέναντί του, ποια είναι η ιστορία του κι ότι υποβαθμίζοντάς τον προσβάλει ουσιαστικά την ομάδα του αλλά και τον ίδιο του τον εαυτό, αφού αυτός τον τοποθέτησε εκεί που είναι. Για να νιώθει ακόμη πιο ήσυχος δημιουργήθηκε η επιτροπή διαφάνειας του Ερασιτέχνη, η οποία ήδη διενεργεί έλεγχο με τη συνδρομή ορκωτού λογιστή. Επιπλέον πλεονέκτημα αποτελεί πως το ένα μέλος της επιτροπής είναι ο Γιάννης Παπαδόπουλος, αυτός που δόμησε το οικονομικό σύστημα της ΠΑΕ κι όπως ήταν ευρύτερα γνωστό δε διατηρούσε και τις καλύτερες των σχέσεων με τα περισσότερα μέλη της διοίκησης από την ημέρα που αποχώρησε.
Γίνομαι λεπτομερής προκειμένου να συνδράμω στην εξάλειψη δυσπιστίας ως προς την ακεραιότητα του συγκεκριμένου θεσμικού οργάνου. Συνεπώς τίποτα δε θα μείνει κρυφό. Το μόνο εύκολο για τον καθέναν είναι να ενισχύσει επιχειρηματικά υπέρ της μιας ή της άλλης ακραίας άποψης, η ουσία ποια είναι; Ποιος κερδίζει; Ποιος επωφελείται; Ποιος ζημιώνεται; Η αλήθεια πάντα έρχεται στην επιφάνεια, αργά ή γρήγορα. Ας πάψουν, λοιπόν, οι άναρθρες κραυγές κι οι άνευ τεκμηρίων διαπιστώσεις για το «τί ακριβώς συμβαίνει» κι ας στηρίξουν την προσπάθεια ενίσχυσης της ομάδας που είναι πάνω από όλους κι από όλα. Ας δοθεί ένα τέλος στη δεκαετία της «ταμπέλας» του ΠΑΟΚ, σύμφωνα με την οποία κάποιος πρέπει να είναι φιλό- ή αντί- ενός προσώπου ή μιας κατάστασης. Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι και το μέτρο είναι απαραίτητο για να διατηρούμε την ψυχραιμία μας και να λαμβάνουμε σωστές αποφάσεις με «καθαρό» μυαλό.
Kωστής Μπότσαρης
Ισως και να είναι σημείο των καιρών. Ισως πάλι να έχει να κάνει περισσότερο με τις «κλειστές» κοινωνίες. Σαφώς και το μεγάλο ενδιαφέρον των φίλων του ΠΑΟΚ για την αγαπημένη τους ομάδα διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο, περισσότερο από άλλες ομάδες λόγω της έμπρακτης εμπλοκής τους στις εξελίξεις της είτε με την αγορά μετοχών είτε με την αγορά εισιτηρίων διαρκείας. Οποια κι αν είναι η απάντηση στο συγκεκριμένο γεγονός η ουσία δεν αλλάζει: Το μέτρο έχει χαθεί.
Για πρώτη φορά έπειτα από εννιά μήνες ο Θεόδωρος Ζαγοράκης μίλησε δημόσια στους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, έχοντας στο πλευρό του το μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ και οικονομικό διευθυντή για ένα χρονικό διάστημα της σεζόν που ολοκληρώθηκε πριν από λίγες ημέρες, Γιώργο Φαρλαλή. Οπως ήταν φυσιολογικό τα ερωτήματα που είχαν συσσωρευτεί ήταν πολλά. Επί δυο ώρες δεχόταν και τοποθετούνταν πάνω στην ποικιλία αποριών που κατατέθηκαν, ελλιπής ή μη.
Η κύρια αίσθηση που αφουγκράζεται ο καθείς μια μέρα μετά είναι τουλάχιστον διχασμένη. Από τη μια πλευρά οι συνήθεις ύποπτοι των άκρων κι από την άλλη η σιωπηλή πλειοψηφία. Στην πρώτη κατηγορία εντάσσονται όλοι όσοι υπέρμετρα υπερασπίζονται τα πεπραγμένα του ισχυρού ανδρός της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και των συνεργατών του δίχως ν ασκούν εποικοδομητική κριτική πράγμα που απεχθάνεται κι ο ίδιος ο πρόεδρος - ενώ στη δεύτερη τοποθετούνται οι απόλυτοι κριτές των πάντων. Αυτοί που και στην καλύτερη στιγμή του «Δικεφάλου», όπως σε περίπτωση κατάκτησης ενός τίτλου θα λυσσάξουν και θα βρουν αντικείμενο γρίνιας μείζονος σημασίας του τύπου «γιατί σήμερα φόρεσαν τις μαύρες κι όχι τις ασπρόμαυρες εμφανίσεις».
Η αναγνώριση κι ο σεβασμός στο πρόσωπο του κ. Ζαγοράκη και σε όλα όσα από κοινού μαζί με τους συνεργάτες του έπραξαν για τον ΠΑΟΚ κατά τη διάρκεια της τετραετούς παρουσίας τους είναι δεδομένα αδιαπραγμάτευτα. Ταυτόχρονα δεν μπορούν να σταθούν ως απαγορευτικά εμπόδια για όποιον θέλει να εστιάσει σε θέματα που απασχολούν. Κι όταν προκύπτουν σοβαρές αφορμές όπως τέτοια είναι το οικονομικό έλλειμμα τότε η βαρύτητα του θέματος είναι ακόμη μεγαλύτερη.
Στη χρονιά με τα μεγαλύτερα έσοδα όλων των εποχών ο ισολογισμός είναι αρνητικός, με ελάχιστα περιθώρια απόκλισης αφού το ετήσιο χρονικό διάστημα ολοκληρώνεται και τυπικά σε κάτι λιγότερο από δυο εβδομάδες. Αν έχουν γίνει προσπάθειες εκμετάλλευσης όλων των πιθανών δράσεων που θα ενίσχυαν την ομάδα στον οικονομικό τομέα, αν έγινε σωστή διαχείριση των οικονομικών δεδομένων τότε πιθανόν κανείς να μην είχε λόγο διαφωνίας. Ωστόσο, ένας πολυσύνθετος οργανισμός όπως είναι μια ποδοσφαιρική ανώνυμη εταιρία δύσκολα γίνεται κατανοητός ως προς τη λειτουργία του και τις αποφάσεις που λαμβάνονται στις πλέον κρίσιμες στιγμές από τον καθέναν.
Η συνέντευξη Τύπου δίνει αυτήν ακριβώς την ευκαιρία στους διοικούντες. Να εξηγήσουν με απλά λόγια τι συνέβη το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε. Εγχείρημα δύσκολο μεν αλλά αναγκαίο δε. Πρέπει μέσα σε αναλογικά σύντομο χρονικό διάστημα να συνοψίσουν μια ολόκληρη ποδοσφαιρική χρονιά, εξ ου κι η αναγκαιότητα συχνότερης αμφίδρομης, δημόσιας επικοινωνίας. Και πολλές φορές θα πρέπει να βρουν τρόπο να εξηγήσουν καταστάσεις κι εξελίξεις σε πράγματα τα οποία δύσκολα αναφέρονται δημόσια καθώς οι ανταγωνιστικοί «καλοθελητές» καραδοκούν.
Η ανάγκη του φίλαθλου κόσμου της ομάδας για ενημέρωση κι επεξήγηση είναι αγνή και γνήσια. Μόνο που δεν ακούν και δεν πληροφορούνται μόνον αυτοί. Καλώς ή κακώς αυτή είναι η αλήθεια κι επ ουδενί δε συνιστά δικαιολογία. Δεν είναι αμελητέος παράγοντας. Και μην προτρέξει κανείς επιδιδόμενος σε παράνομες σκέψεις. Απλά κάποια πράγματα δε λέγονται, ας κρίνει ο καθένας από τον εαυτό του. Ο ΠΑΟΚ και κατ επέκταση οι άνθρωποί του, βρέθηκαν σε μειονεκτική θέση λόγω κακής διαχείρισης σε συγκεκριμένα ζητήματα.
Θεμιτό κι απόλυτα φυσιολογικό εφόσον πρώτον τα αναγνωρίζεις και δεύτερον διδάσκεσαι από αυτά. Η παραδοχή ενός λάθους δεν απομυθοποιεί, δεν προσβάλει, δε μειώνει σε τίποτα μια μεγάλη προσπάθεια. Αντιθέτως πιστοποιεί πως αντιμετωπίζεις με σεβασμό και ειλικρίνεια αυτόν στον οποίον απευθύνεσαι. Και πολύς κόσμος τη σήμερον ημέρα το έχει αυτό ανάγκη εντός αλλά κι εκτός ΠΑΟΚ. Δίδεται η ευκαιρία ν αποσαφηνίσεις, να διορθώσεις, να παραδεχτείς, να διαψεύσεις, ν αποστομώσεις.
Πριν από την έναρξη της συνέντευξης Τύπου μοιράστηκε πολυσέλιδο έντυπο από την ΠΑΕ με αναλυτικούς αριθμούς με απεικονίσεις σε αντίστοιχα γραφήματα. Την εγγύτητα των στοιχείων φέρει απόλυτα ο Θεόδωρος Ζαγοράκης ως επικεφαλής. Κάποια έξοδα προκάλεσαν απορίες και συζητήσεις επί συζητήσεων. Αναμενόμενο και καλοδεχούμενο εφόσον δεν εμπεριέχει στοιχεία υπερβολής. Ο κόσμος του ΠΑΟΚ έχει βιώσει πολλά τα τελευταία χρόνια κι έχει κάθε δικαίωμα να εμφανίζεται καχύποπτος.
Εντούτοις δε θα πρέπει να λησμονεί ποιος βρίσκεται απέναντί του, ποια είναι η ιστορία του κι ότι υποβαθμίζοντάς τον προσβάλει ουσιαστικά την ομάδα του αλλά και τον ίδιο του τον εαυτό, αφού αυτός τον τοποθέτησε εκεί που είναι. Για να νιώθει ακόμη πιο ήσυχος δημιουργήθηκε η επιτροπή διαφάνειας του Ερασιτέχνη, η οποία ήδη διενεργεί έλεγχο με τη συνδρομή ορκωτού λογιστή. Επιπλέον πλεονέκτημα αποτελεί πως το ένα μέλος της επιτροπής είναι ο Γιάννης Παπαδόπουλος, αυτός που δόμησε το οικονομικό σύστημα της ΠΑΕ κι όπως ήταν ευρύτερα γνωστό δε διατηρούσε και τις καλύτερες των σχέσεων με τα περισσότερα μέλη της διοίκησης από την ημέρα που αποχώρησε.
Γίνομαι λεπτομερής προκειμένου να συνδράμω στην εξάλειψη δυσπιστίας ως προς την ακεραιότητα του συγκεκριμένου θεσμικού οργάνου. Συνεπώς τίποτα δε θα μείνει κρυφό. Το μόνο εύκολο για τον καθέναν είναι να ενισχύσει επιχειρηματικά υπέρ της μιας ή της άλλης ακραίας άποψης, η ουσία ποια είναι; Ποιος κερδίζει; Ποιος επωφελείται; Ποιος ζημιώνεται; Η αλήθεια πάντα έρχεται στην επιφάνεια, αργά ή γρήγορα. Ας πάψουν, λοιπόν, οι άναρθρες κραυγές κι οι άνευ τεκμηρίων διαπιστώσεις για το «τί ακριβώς συμβαίνει» κι ας στηρίξουν την προσπάθεια ενίσχυσης της ομάδας που είναι πάνω από όλους κι από όλα. Ας δοθεί ένα τέλος στη δεκαετία της «ταμπέλας» του ΠΑΟΚ, σύμφωνα με την οποία κάποιος πρέπει να είναι φιλό- ή αντί- ενός προσώπου ή μιας κατάστασης. Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι και το μέτρο είναι απαραίτητο για να διατηρούμε την ψυχραιμία μας και να λαμβάνουμε σωστές αποφάσεις με «καθαρό» μυαλό.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.novasports.gr/BlogPost.aspx?a_id=87830- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
την ποιά;;;;;;;;;;;;;;;;free4 έγραψε: Για τους οπαδούς του, βεβαίως, είναι η μεγαλύτερη ελληνική ομάδα και ίσως ένα μόνο σκαλοπατάκι χαμηλότερα απ' τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.exedrasports.gr/blogs/articleblog/?cid=98&aid=115900&scid=874&team=paok
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
+++++1985 σωστός ο Feder...Federacion έγραψε:την ποιά;;;;;;;;;;;;;;;;free4 έγραψε: Για τους οπαδούς του, βεβαίως, είναι η μεγαλύτερη ελληνική ομάδα και ίσως ένα μόνο σκαλοπατάκι χαμηλότερα απ' τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.exedrasports.gr/blogs/articleblog/?cid=98&aid=115900&scid=874&team=paok
τις κοκκινοσκουφίτσες με τις κόκκινες φουστίτσες της Γιουνάιτεντ;
δεν θα τις βρω μπροστά μου σε καμιά ευρωπαϊκή κλήρωση; σε παρακαλώ Θεέ μου ΠΑΟΚ..!
Α! ρε ΠΑΟΚΑΡΑ !...θα τις χωρίς σάλιο σε λέω...! χωρίς σάλιο...!
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
http://www.paokcity.com/newspost.php?id=315&cat=13
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΙ ΟΜΩΣ ΠΑΟΚΤΣΗΔΙΚΟ!!!
Η Αγγελική, που μας έστειλε την παρακάτω έκθεση, είναι μία φιλόλογος από τη Θεσσαλονίκη που το τελευταίο διάστημα διδάσκει σε γυμνάσιο της Λάρισας. Όπως καταλαβαίνετε είναι και συνοπαδός μας!Κάπου λοιπόν μέσα στο Μάιο έβαλε στα παιδιά ενός από τα τμήματα που διδάσκει μία έκθεση.Το θέμα απλό και συνηθισμένο…
«Κοινωνία: Ένα πρόσωπο ή μία κοινωνική ομάδα που θαυμάζω».
Ποιος δεν έγραψε μία τέτοια έκθεση στα μαθητικά του χρόνια…Το παράξενο όμως άρχισε όταν η Αγγελική πήρε στα χέρια της τις εκθέσεις των μαθητών της…Ορισμένα παιδιά γράψανε για τους γονείς τους, για συγγενείς τους, κάποια για καλλιτέχνες και κάποια άλλα για επαναστάτες του παρελθόντος!Ο Βαγγέλης όμως τι έγραψε;;;
«Μέσα στην καθημερινότητά μου θαυμάζω αρκετούς ανθρώπους, όπως καταρχήν τους γονείς μου, που με μεγαλώνουν εμένα και την αδερφή μου με μεγάλες θυσίες και κόπους.Θαυμάζω ανθρώπους με ειδικές ανάγκες που δεν το βάζουν κάτω, θαυμάζω παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς γονείς, αλλά και αθλητές, ηθοποιούς, τραγουδιστές που κατακτούν τεράστια επιτυχία.
Θα ήταν άδικο όμως να ξεχωρίσω κάποιον, γι αυτό θα γράψω για μια κοινωνική ομάδα που θαυμάζω.Καλύτερα όμως όχι κοινωνική ομάδα, αλλά κοινωνικό φαινόμενο!!!Αυτό είναι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ Θες/νίκης.Λέω ότι τους θαυμάζω, γιατί καταρχήν δεν έιμαι ΠΑΟΚ, είμαι Ολυμπιακός και φυσικά με την ΑΕΛ μας!Δεν μπορώ να καταλάβω πως συνεχίζουν να υποστηρίζουν την ομάδα τους με τόσο πάθος, όταν έχουν να πάρουν πρωτάθλημα τόσα χρόνια!(από το 1984 αν δεν κάνω λάθος)Παίρνουνε τα ίδια διαρκείας με εμάς τους Ολυμπιακούς, αλλά εμείς έχουμε πάρει όλους τους τίτλους.΄Εχω έναν ξάδερφο που πέρασε γυμναστική ακαδημία στη Θεσ/νίκη και από τότε υποστηρίζει και τον ΠΑΟΚ και ας ήταν Παναθηναϊκλός.Μου είπε ότι τον πήγανε κάποιοι φίλοι του Παοκτσήδες σε έναν αγώνα στην Τούμπα και ότι τρελάθηκε.Όταν παίζει ο ΠΑΟΚ λέει, όλοι οι δρόμοι γεμίζουν κόσμο και αυτοκίνητα.Όλοι τρώνε και πίνουνε σαν να είναι γιορτή η κάθε Κυριακή στο γήπεδό τους.Ένας φίλος του μάλιστα πήγε σε ευρωπαϊκοί παιχνίδι στη Μόσχα με λεωφορίο!Από τη Θεσσαλονίκη δηλαδή μέχρι τη Μόσχα με λεωφορείο!!!Αυτά δεν γίνονται!Δηλαδή αν παίρνανε και το πρωτάθλημα θα φτάνανε στην Κίνα;Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι τόσο φανατικοί!Μάλλον είναι «τρελοί» εκεί πάνω!
Μία μέρα έχω πει στον ξάδερφό μου να με πάρει και μένα στη Θεσσαλονίκη και να πάμε στο γήπεδο.Να δω επιτέλους αυτό που λένε οι Παοκτσήδες ναό!"
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΙ ΟΜΩΣ ΠΑΟΚΤΣΗΔΙΚΟ!!!
Η Αγγελική, που μας έστειλε την παρακάτω έκθεση, είναι μία φιλόλογος από τη Θεσσαλονίκη που το τελευταίο διάστημα διδάσκει σε γυμνάσιο της Λάρισας. Όπως καταλαβαίνετε είναι και συνοπαδός μας!Κάπου λοιπόν μέσα στο Μάιο έβαλε στα παιδιά ενός από τα τμήματα που διδάσκει μία έκθεση.Το θέμα απλό και συνηθισμένο…
«Κοινωνία: Ένα πρόσωπο ή μία κοινωνική ομάδα που θαυμάζω».
Ποιος δεν έγραψε μία τέτοια έκθεση στα μαθητικά του χρόνια…Το παράξενο όμως άρχισε όταν η Αγγελική πήρε στα χέρια της τις εκθέσεις των μαθητών της…Ορισμένα παιδιά γράψανε για τους γονείς τους, για συγγενείς τους, κάποια για καλλιτέχνες και κάποια άλλα για επαναστάτες του παρελθόντος!Ο Βαγγέλης όμως τι έγραψε;;;
«Μέσα στην καθημερινότητά μου θαυμάζω αρκετούς ανθρώπους, όπως καταρχήν τους γονείς μου, που με μεγαλώνουν εμένα και την αδερφή μου με μεγάλες θυσίες και κόπους.Θαυμάζω ανθρώπους με ειδικές ανάγκες που δεν το βάζουν κάτω, θαυμάζω παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς γονείς, αλλά και αθλητές, ηθοποιούς, τραγουδιστές που κατακτούν τεράστια επιτυχία.
Θα ήταν άδικο όμως να ξεχωρίσω κάποιον, γι αυτό θα γράψω για μια κοινωνική ομάδα που θαυμάζω.Καλύτερα όμως όχι κοινωνική ομάδα, αλλά κοινωνικό φαινόμενο!!!Αυτό είναι οι οπαδοί του ΠΑΟΚ Θες/νίκης.Λέω ότι τους θαυμάζω, γιατί καταρχήν δεν έιμαι ΠΑΟΚ, είμαι Ολυμπιακός και φυσικά με την ΑΕΛ μας!Δεν μπορώ να καταλάβω πως συνεχίζουν να υποστηρίζουν την ομάδα τους με τόσο πάθος, όταν έχουν να πάρουν πρωτάθλημα τόσα χρόνια!(από το 1984 αν δεν κάνω λάθος)Παίρνουνε τα ίδια διαρκείας με εμάς τους Ολυμπιακούς, αλλά εμείς έχουμε πάρει όλους τους τίτλους.΄Εχω έναν ξάδερφο που πέρασε γυμναστική ακαδημία στη Θεσ/νίκη και από τότε υποστηρίζει και τον ΠΑΟΚ και ας ήταν Παναθηναϊκλός.Μου είπε ότι τον πήγανε κάποιοι φίλοι του Παοκτσήδες σε έναν αγώνα στην Τούμπα και ότι τρελάθηκε.Όταν παίζει ο ΠΑΟΚ λέει, όλοι οι δρόμοι γεμίζουν κόσμο και αυτοκίνητα.Όλοι τρώνε και πίνουνε σαν να είναι γιορτή η κάθε Κυριακή στο γήπεδό τους.Ένας φίλος του μάλιστα πήγε σε ευρωπαϊκοί παιχνίδι στη Μόσχα με λεωφορίο!Από τη Θεσσαλονίκη δηλαδή μέχρι τη Μόσχα με λεωφορείο!!!Αυτά δεν γίνονται!Δηλαδή αν παίρνανε και το πρωτάθλημα θα φτάνανε στην Κίνα;Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι τόσο φανατικοί!Μάλλον είναι «τρελοί» εκεί πάνω!
Μία μέρα έχω πει στον ξάδερφό μου να με πάρει και μένα στη Θεσσαλονίκη και να πάμε στο γήπεδο.Να δω επιτέλους αυτό που λένε οι Παοκτσήδες ναό!"
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
και που'σαι ακόμα πιτσιρίκο.αλήθεια,οι χορτάτοι συνοπαδοί σου στο πειραιϊστάν και σε όλη την επικράτεια έχουν ήδη αγοράσει και ΠΛΕΡΩΣΕΙ 5000 διαρκείας;;με μόνη ως τώρα προσθήκη παίχτη από τον ... πανθρακικό;;;

Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
''Τόσο πουλάει! Αγοράζεις;
Από Κώστας Βασιλόπουλος | Δευτέρα, 20 Ιούν 2011 23:07
Πόσες φορές και σε πόσους ανθρώπους πρέπει να επαναλάβει άραγε ο Θόδωρος Ζαγοράκης την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τον Βιεϊρίνια;
Ο πρόεδρος του Δικεφάλου ξεκαθάρισε (στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου και όχι μόνο) ότι ο διεθνής Πορτογάλος παραχωρείται σε ελληνική ομάδα μόνο εάν κι εφόσον μπορεί να πληρώσει το ποσό των 12 ή 13 εκατ. ευρώ.
Για την ιστορία, να θυμίσω σε όλους ότι το ποσό της ρήτρας στο συμβόλαιο του Αντελίνο Βιεϊρίνια ανέρχεται στα 15 εκατ. ευρώ. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οποιαδήποτε ομάδα μπορεί να καταθέσει στον τραπεζικό λογαριασμό της ΠΑΕ ΠΑΟΚ το ποσό που προαναφέρουμε και αυτόματα να αποκτήσει τα δικαιώματα του Πορτογάλου.
Ποσό υπερβολικό θα μου πείτε, για τα δεδομένα όχι μόνο της ελληνικής αλλά και της ευρωπαϊκής αγοράς. Υπερβολικό θα πείτε εσείς, εξωπραγματικό θα υπερθεματίσω εγώ. Αυτά όμως είναι τα δεδομένα για τον Βιεϊρίνια και σε όποιον αρέσουν.
Στο κάτω κάτω της γραφής, γούστο του και καπέλο του Ζαγοράκη να ορίζει το ποσό για την παραχώρηση ενός ποδοσφαιριστή που ανήκει στην ομάδα που διοικεί. Σε κάθε περίπτωση άλλωστε, την τιμή πώλησης την ορίζει αυτός που πουλάει και όχι αυτός που αγοράζει.
Ο αγοραστής μπορεί να κάνει μια προσφορά. Η προσφορά γίνεται ή δεν γίνεται αποδεκτή και η ζωή συνεχίζεται.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ απέρριψε την πρόταση της ΠΑΕ Ολυμπιακός όπως πρώτο αποκάλυψε το απόγευμα της προηγούμενης Παρασκευής το gazzetta.gr. Δεν έχει σημασία αν οι «ερυθρόλευκοι» προσέφεραν 2,5 ή 3 εκατ. ευρώ και τα δικαιώματα του Μήτρογλου.
Αυτό που έχει σημασία είναι η απόφαση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, η οποία με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο έστειλε σε όλους τους υποψήφιους –εγχώριους– μνηστήρες το μήνυμα «ο παίκτης στην Ελλάδα δεν πωλείται», γιατί πολύ απλά καμία ομάδα δεν έχει τη δυνατότητα να προσφέρει τα χρήματα που ζητά ο Δικέφαλος.
Θεωρώ απόλυτα φυσιολογική την επιθυμία του Ολυμπιακού να αποκτήσει τον Βιεϊρίνια. Είναι θεμιτό μια ομάδα που πρωταγωνιστεί να επιλέγει τους κατά τεκμήριο καλύτερους παίκτες για να ενισχυθεί.
Μέχρι εκεί όμως. Όλα τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση. Αν δεν θέλω να πουλήσω, δεν μπορείς να με αναγκάσεις να το κάνω με το ζόρι. Θέλεις, κύριε, να αγοράσεις; Θα πληρώσεις!
Για να ολοκληρώσουμε το θέμα, η τιμή πώλησης του παίκτη στο εξωτερικό είναι εντελώς διαφορετική. Και είναι απόλυτα λογικό. Είναι εντελώς διαφορετικό να πουλάς έναν παίκτη σε μια ομάδα που την ανταγωνίζεσαι κάθε χρόνο και τελείως διαφορετικό να παραχωρείς ποδοσφαιριστή σου σε μια ομάδα που συμμετέχει σε οποιαδήποτε άλλο πρωτάθλημα.
Πιστεύω ότι αν η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξασφαλίσει ένα ποσό γύρα στα 6 εκατ. ευρώ (από ευρωπαϊκή ομάδα) θα τον παραχωρήσει τον Βιεϊρίνια. Σε διαφορετική περίπτωση ο Αντελίνο θα παραμείνει στην Τούμπα και σύντομα θα κληθεί να υπογράψει νέο συμβόλαιο.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Κλείνοντας θα σας πω ότι ο νεαρός δεν «καίγεται» να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Αντίθετα μάλιστα, προτιμά να μείνει τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα στη Θεσσαλονίκη.
ΥΓ1. Μετά τον Γάλλο Ρομπέρ ο ΠΑΟΚ φαίνεται ότι θα ολοκληρώσει τη δεύτερη κίνηση ενίσχυσης. Ο Ζοέλ Σαμί είναι ο παίκτης που επέλεξαν ο Μπόλονι και ο Κωνσταντινίδης, για να αντικαταστήσουν τον Μπρούνο Τσιρίλο. Ο παίκτης από το Κονγκό (διαθέτει γαλλικό διαβατήριο) έχει μεγάλη εμπειρία στο γαλλικό πρωτάθλημα και σίγουρα θα προσφέρει λύσεις στο μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπισε τα δύο τελευταία χρόνια ο Δικέφαλος. Θα πάψουν να κάνουν πάρτι ο Ντιοπ και πολλοί άλλοι αντίπαλοι.
ΥΓ2. Στον Τσιρίλο που προφανώς και δεν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Τούμπα αξίζει –κατά την ταπεινή μου άποψη– ένα μεγάλω «ευχαριστώ» από τους φιλάθλους του Δικεφάλου για όσα προσέφερε στα δύο χρόνια που φόρεσε τη φανέλα.
ΥΓ3. Οι φήμες περί επενδυτή προκάλεσαν αναστάτωση στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ τις τελευταίες ημέρες. Χαίρομαι για όσους κρατούν μικρό καλάθι και δεν ασχολούνται καθόλου. Αποφεύγουν με τον τρόπο αυτό κάθε είδους… εκνευρισμούς.''
http://www.gazzetta.gr/article/item/203 ... -agorazeis
Από Κώστας Βασιλόπουλος | Δευτέρα, 20 Ιούν 2011 23:07
Πόσες φορές και σε πόσους ανθρώπους πρέπει να επαναλάβει άραγε ο Θόδωρος Ζαγοράκης την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τον Βιεϊρίνια;
Ο πρόεδρος του Δικεφάλου ξεκαθάρισε (στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου και όχι μόνο) ότι ο διεθνής Πορτογάλος παραχωρείται σε ελληνική ομάδα μόνο εάν κι εφόσον μπορεί να πληρώσει το ποσό των 12 ή 13 εκατ. ευρώ.
Για την ιστορία, να θυμίσω σε όλους ότι το ποσό της ρήτρας στο συμβόλαιο του Αντελίνο Βιεϊρίνια ανέρχεται στα 15 εκατ. ευρώ. Τι σημαίνει αυτό; Ότι οποιαδήποτε ομάδα μπορεί να καταθέσει στον τραπεζικό λογαριασμό της ΠΑΕ ΠΑΟΚ το ποσό που προαναφέρουμε και αυτόματα να αποκτήσει τα δικαιώματα του Πορτογάλου.
Ποσό υπερβολικό θα μου πείτε, για τα δεδομένα όχι μόνο της ελληνικής αλλά και της ευρωπαϊκής αγοράς. Υπερβολικό θα πείτε εσείς, εξωπραγματικό θα υπερθεματίσω εγώ. Αυτά όμως είναι τα δεδομένα για τον Βιεϊρίνια και σε όποιον αρέσουν.
Στο κάτω κάτω της γραφής, γούστο του και καπέλο του Ζαγοράκη να ορίζει το ποσό για την παραχώρηση ενός ποδοσφαιριστή που ανήκει στην ομάδα που διοικεί. Σε κάθε περίπτωση άλλωστε, την τιμή πώλησης την ορίζει αυτός που πουλάει και όχι αυτός που αγοράζει.
Ο αγοραστής μπορεί να κάνει μια προσφορά. Η προσφορά γίνεται ή δεν γίνεται αποδεκτή και η ζωή συνεχίζεται.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ απέρριψε την πρόταση της ΠΑΕ Ολυμπιακός όπως πρώτο αποκάλυψε το απόγευμα της προηγούμενης Παρασκευής το gazzetta.gr. Δεν έχει σημασία αν οι «ερυθρόλευκοι» προσέφεραν 2,5 ή 3 εκατ. ευρώ και τα δικαιώματα του Μήτρογλου.
Αυτό που έχει σημασία είναι η απόφαση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, η οποία με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο έστειλε σε όλους τους υποψήφιους –εγχώριους– μνηστήρες το μήνυμα «ο παίκτης στην Ελλάδα δεν πωλείται», γιατί πολύ απλά καμία ομάδα δεν έχει τη δυνατότητα να προσφέρει τα χρήματα που ζητά ο Δικέφαλος.
Θεωρώ απόλυτα φυσιολογική την επιθυμία του Ολυμπιακού να αποκτήσει τον Βιεϊρίνια. Είναι θεμιτό μια ομάδα που πρωταγωνιστεί να επιλέγει τους κατά τεκμήριο καλύτερους παίκτες για να ενισχυθεί.
Μέχρι εκεί όμως. Όλα τα υπόλοιπα είναι για λαϊκή κατανάλωση. Αν δεν θέλω να πουλήσω, δεν μπορείς να με αναγκάσεις να το κάνω με το ζόρι. Θέλεις, κύριε, να αγοράσεις; Θα πληρώσεις!
Για να ολοκληρώσουμε το θέμα, η τιμή πώλησης του παίκτη στο εξωτερικό είναι εντελώς διαφορετική. Και είναι απόλυτα λογικό. Είναι εντελώς διαφορετικό να πουλάς έναν παίκτη σε μια ομάδα που την ανταγωνίζεσαι κάθε χρόνο και τελείως διαφορετικό να παραχωρείς ποδοσφαιριστή σου σε μια ομάδα που συμμετέχει σε οποιαδήποτε άλλο πρωτάθλημα.
Πιστεύω ότι αν η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξασφαλίσει ένα ποσό γύρα στα 6 εκατ. ευρώ (από ευρωπαϊκή ομάδα) θα τον παραχωρήσει τον Βιεϊρίνια. Σε διαφορετική περίπτωση ο Αντελίνο θα παραμείνει στην Τούμπα και σύντομα θα κληθεί να υπογράψει νέο συμβόλαιο.
Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Κλείνοντας θα σας πω ότι ο νεαρός δεν «καίγεται» να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Αντίθετα μάλιστα, προτιμά να μείνει τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα στη Θεσσαλονίκη.
ΥΓ1. Μετά τον Γάλλο Ρομπέρ ο ΠΑΟΚ φαίνεται ότι θα ολοκληρώσει τη δεύτερη κίνηση ενίσχυσης. Ο Ζοέλ Σαμί είναι ο παίκτης που επέλεξαν ο Μπόλονι και ο Κωνσταντινίδης, για να αντικαταστήσουν τον Μπρούνο Τσιρίλο. Ο παίκτης από το Κονγκό (διαθέτει γαλλικό διαβατήριο) έχει μεγάλη εμπειρία στο γαλλικό πρωτάθλημα και σίγουρα θα προσφέρει λύσεις στο μεγάλο πρόβλημα που αντιμετώπισε τα δύο τελευταία χρόνια ο Δικέφαλος. Θα πάψουν να κάνουν πάρτι ο Ντιοπ και πολλοί άλλοι αντίπαλοι.
ΥΓ2. Στον Τσιρίλο που προφανώς και δεν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Τούμπα αξίζει –κατά την ταπεινή μου άποψη– ένα μεγάλω «ευχαριστώ» από τους φιλάθλους του Δικεφάλου για όσα προσέφερε στα δύο χρόνια που φόρεσε τη φανέλα.
ΥΓ3. Οι φήμες περί επενδυτή προκάλεσαν αναστάτωση στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ τις τελευταίες ημέρες. Χαίρομαι για όσους κρατούν μικρό καλάθι και δεν ασχολούνται καθόλου. Αποφεύγουν με τον τρόπο αυτό κάθε είδους… εκνευρισμούς.''
http://www.gazzetta.gr/article/item/203 ... -agorazeis