Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Κατανοητό αδερφέ... Ουτε εμενα μου φανηκε ειρωνικό, μπορει πραγματικά να το πιστευει ο ανθρωπος. Και εγω ενιωσα λιγο περηφανος στην αρχη, οταν το διαβασα, αλλα μετα το ξανασκεφτηκα και άλλαξα ροτα...giapas έγραψε:Maximus..
Το ότι ο άλλος , ο Αθηναιος του ΠΟΚ δε σε θεωρεί ισάξιο δεν είναι κρυφό
Παντα έτσι ήταν και πάντα έτσι θα είναι. Και στο κάτω κατω δε μπορείς να αναγκάσεις κανέναν να πιστευει κάτι.
Και έναν ξένο αμα ρωτήσεις, ουτε αυτος θα σε θεωρήσει ισάξιο (τουλάχιστον) με τους 2 βρυκόλακες.
Εγώ διάβασα ένα άρθρο που εξυμνεί το ΠΑΟΚτσήδικο τρόπο... και δε μου φάνηκε ειρωνικό ή κατευθυνόμενο.
Τα υπόλοιπα ειναι στην υποκειμενική κρίση του καθενός.
Ομως ποιο ειναι το κινητρο απο πισω; Ή εστω αν δεν υπαρχει κινητρο, τι τον ώθησε να γραψει ενα τετοιο κείμενο;
Εγω ποτε δεν θα ελεγα καλα λόγια για ομαδα του ΠΟΚ (πχ για τον κοσμο του γαυρου), αυτοι γιατι λενε; Ειναι τοσο large;
Απλα αδερφε μου, δεν θελω να μας συμπαθουν, ουτε να μας πρηζουν καθε τοσο για τον υπεροχο λαό του ΠΑΟΚ... Το μονο που θέλω ειναι να παιχτει το παιχνιδι επι ισοις οροις. Διοτι και εμεις το ξερουμε, αλλα και αυτοι, οτι αν παιχτει το παιχνιδι επι ισοις οροις, το κεντρο βαρους θα αλλαξει επικινδυνα...
Σκεφτομαι μονο να ειχαμε τα περσινα επιπλεον 10 μυρια (ξερω γω ποσα ειναι) απο το Τσου Λου και μου σηκωνεται η τριχα! (καταραμενο πεναλτι και ο παλιοσπαναθας)
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
εν μερει ισως συμφωνησω και εγω, αλλα πρεπει να δουμε ολοκληρο το πλαισιο του θεματος.
κατ'αρχας πιστευω ο,τι ο ανθρωπος απλα ειπε αυτο που αισθανθηκε,ειναι προφανες ο,τι το κειμενο γραφτηκε με πολυ συναισθηματισμο για οσα εζησε. ισως οι ''πανω'' να το θεωρειτε δεδομενο,συν τοις αλλοις γινονται και κρισεις για την κερκιδα της Τουμπας κτλ, αλλα η Τουμπα εξακολουθει να ειναι ενας θρυλος, ενα καστρο και ενας μυθος για οποιονδηποτε ''αλλοθρησκο'' (εγω πιο σωστα νομιζω τους λεω απλα απιστους) στην υπολοιπη Ελλαδα.
με οποιον και να μιλησω, το πρωτο που μου λεει ειναι για την φοβερη ατμοσφαιρα που δημιουργειται στο γηπεδο μας.και δικαιως αλλωστε.
Αυτο λοιπον ωθει πολλους να θελουν να το ζησουν ολο αυτο, δημιουργει νεους ΠΑΟΚτσηδες (αλλωστε ηταν και το ισχυρο μας ''οπλο'' σε δυσκολα χρονια) και δημιουργει τρομο στους απιστους.δεν ειναι τυχαιο ο,τι σε οπαδικους κυκλους αντιπαλων ομαδων, το βαπτισμα του πυρος θεωρειται η Τουμπα,και αποτελει ''τιτλο τιμης'' γιαυτους το γεγονος ο,τι πηγαν και επιβιωσαν (καποιοι).
Επι του θεματος, δεν το βλεπω οτ,ι προκειται για κατι υποτιμητικο,απλα για πολυ καιρο η Τουμπα ηταν (και ειναι) το κυριο χαρακτηριστικο μας,ακομα και σε δυσκολους καιρους.Αν τυχον υποσεινηδειτα δινεται βαση απο ορισμενους στην ατμοσφαιρα,ή εχουμε εκδηλωσεις ''συμπαθειας'', αυτο ειτε γινεται απο πιο αντικειμενικους φιλαθλους, ειτε αν θελετε απο ατομα που μαλλον εχουν μεινει στην ''προ-Ζαγορακη'' εποχη οπου προφανως και η αποδοση της ομαδας δεν ηταν η πρεπουσα.
τετοιου ειδους εκδηλωσεις,απο τους μισους εστω φιλαθλους, σημαινει απλα ο,τι ειναι ενα σταδιο πριν γινουν ΠΑΟΚ. το μονο που μενει για να κανουν την ολικη στροφη,ειναι μια επισκεψη στην Τουμπα.Ετσι κερδιζεις (και κερδιζες) κοσμο.Μεσα απο τη μυσταγωγια της Τουμπας,και οχι απο τους τιτλους.(εχω ''βαφτισει'' προσωπικα 4 ατομα και ξερω καλα τι λεω).
Στην εποχη αυτη της αναγεννησης του ΠΑΟΚ, τουλαχιστον στους κυκλους μου εξακολουθει να υπαρχει η συμπαθεια,αλλα υπαρχει πλεον ξανα και ο τρομος.Πλεον κανενα παιχνιδι με το ποκ δεν θεωρειται δεδομενο,ειδικα στην Τουμπα οπου στα προεορτια του αγωνα πεφτει απλα ΣΙΓΗ απο αυτους.Ρωτηστε και κανενα γαυρο ειδικα για τα μεταξυ μας παιχνιδια τελευταια που τους εχουμε ταραξει στη φαπα...
Ετσι λοιπον φθανουμε σε ενα σημειο ανακαμψης που αναγκαζει καθε ''αντιπαλο'' να σε ξανασεβεται αγωνιστικα και να συμβιβαζεται με την ιδεα της ηττας ,να κερδιζεις ''ποντους'', και να κερδιζεις κοσμο με γρηγοροτερους ρυθμους.
Ολα τα παραπανω δεν αναιρουν ομως την πραγματικοτητα,δηλαδη τον θαυμασμο που προκαλει αυτη η ΕΔΡΑ εξακολουθωντας να ειναι ενας θρυλος.
η αληθεια να λεγεται...
κατ'αρχας πιστευω ο,τι ο ανθρωπος απλα ειπε αυτο που αισθανθηκε,ειναι προφανες ο,τι το κειμενο γραφτηκε με πολυ συναισθηματισμο για οσα εζησε. ισως οι ''πανω'' να το θεωρειτε δεδομενο,συν τοις αλλοις γινονται και κρισεις για την κερκιδα της Τουμπας κτλ, αλλα η Τουμπα εξακολουθει να ειναι ενας θρυλος, ενα καστρο και ενας μυθος για οποιονδηποτε ''αλλοθρησκο'' (εγω πιο σωστα νομιζω τους λεω απλα απιστους) στην υπολοιπη Ελλαδα.
με οποιον και να μιλησω, το πρωτο που μου λεει ειναι για την φοβερη ατμοσφαιρα που δημιουργειται στο γηπεδο μας.και δικαιως αλλωστε.
Αυτο λοιπον ωθει πολλους να θελουν να το ζησουν ολο αυτο, δημιουργει νεους ΠΑΟΚτσηδες (αλλωστε ηταν και το ισχυρο μας ''οπλο'' σε δυσκολα χρονια) και δημιουργει τρομο στους απιστους.δεν ειναι τυχαιο ο,τι σε οπαδικους κυκλους αντιπαλων ομαδων, το βαπτισμα του πυρος θεωρειται η Τουμπα,και αποτελει ''τιτλο τιμης'' γιαυτους το γεγονος ο,τι πηγαν και επιβιωσαν (καποιοι).
Επι του θεματος, δεν το βλεπω οτ,ι προκειται για κατι υποτιμητικο,απλα για πολυ καιρο η Τουμπα ηταν (και ειναι) το κυριο χαρακτηριστικο μας,ακομα και σε δυσκολους καιρους.Αν τυχον υποσεινηδειτα δινεται βαση απο ορισμενους στην ατμοσφαιρα,ή εχουμε εκδηλωσεις ''συμπαθειας'', αυτο ειτε γινεται απο πιο αντικειμενικους φιλαθλους, ειτε αν θελετε απο ατομα που μαλλον εχουν μεινει στην ''προ-Ζαγορακη'' εποχη οπου προφανως και η αποδοση της ομαδας δεν ηταν η πρεπουσα.
τετοιου ειδους εκδηλωσεις,απο τους μισους εστω φιλαθλους, σημαινει απλα ο,τι ειναι ενα σταδιο πριν γινουν ΠΑΟΚ. το μονο που μενει για να κανουν την ολικη στροφη,ειναι μια επισκεψη στην Τουμπα.Ετσι κερδιζεις (και κερδιζες) κοσμο.Μεσα απο τη μυσταγωγια της Τουμπας,και οχι απο τους τιτλους.(εχω ''βαφτισει'' προσωπικα 4 ατομα και ξερω καλα τι λεω).
Στην εποχη αυτη της αναγεννησης του ΠΑΟΚ, τουλαχιστον στους κυκλους μου εξακολουθει να υπαρχει η συμπαθεια,αλλα υπαρχει πλεον ξανα και ο τρομος.Πλεον κανενα παιχνιδι με το ποκ δεν θεωρειται δεδομενο,ειδικα στην Τουμπα οπου στα προεορτια του αγωνα πεφτει απλα ΣΙΓΗ απο αυτους.Ρωτηστε και κανενα γαυρο ειδικα για τα μεταξυ μας παιχνιδια τελευταια που τους εχουμε ταραξει στη φαπα...
Ετσι λοιπον φθανουμε σε ενα σημειο ανακαμψης που αναγκαζει καθε ''αντιπαλο'' να σε ξανασεβεται αγωνιστικα και να συμβιβαζεται με την ιδεα της ηττας ,να κερδιζεις ''ποντους'', και να κερδιζεις κοσμο με γρηγοροτερους ρυθμους.
Ολα τα παραπανω δεν αναιρουν ομως την πραγματικοτητα,δηλαδη τον θαυμασμο που προκαλει αυτη η ΕΔΡΑ εξακολουθωντας να ειναι ενας θρυλος.
η αληθεια να λεγεται...
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Μ. Αντώναρος:Περί Τούμπας Νο2
Λοιπόν είναι απίστευτο πώς σ’ αυτήν τη χώρα αποκλείεται να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Είναι απίστευτο πόση προσπάθεια πρέπει να καταβάλει κάποιος για να… αποδείξει την αλήθεια ΤΟΥ.
Ξεκίνησα να γράφω στο gazetta και οι πρώτες-πρώτες φράσεις που έγραψα ήταν: «Ναι, είμαι Παναθηναϊκός!
Θέλω να το ξέρετε όλοι/ες εσείς που (θα) με διαβάζετε εδώ.
Όχι, δεν είμαι περισσότερο Παναθηναϊκός από όσο είμαι δημοσιογράφος.
Θέλω επίσης να το ξέρετε όλοι/ες εσείς που (θα) με διαβάζετε εδώ».
Και τώρα που το ξαναδιαβάζω σκέφτομαι ότι δεν μπορούσα να το πω πιο σαφώς. Αυτό που δεν μπορούσα να φανταστώ ήταν ότι έπρεπε να το αποδεικνύω κάθε φορά που θα έγραφα.
Λες και η αγάπη για μια ομάδα είναι από τα πράγματα που κρύβονται. Όχι βέβαια, δεν κρύβεται… αλλά από την άλλη: Πώς αποδεικνύεται; Δίνεις ονόματα φίλων που πηγαίνετε μαζί στο γήπεδο; Δίνεις φωτοτυπία του διαρκείας που είχες κάποτε; Ή βιντεοσκοπείς τον εαυτό σου όταν παρακολουθείς με αγωνία έναν σημαντικό αγώνα της αγαπημένης σου ομάδας;
Λυπάμαι που σας το λέω, αλλά δεν είμαι ρεπόρτερ του Παναθηναϊκού. Ούτε ήρθα εδώ για να γράφω αποκλειστικά για το μεγαλείο του ΠΑΟ… Αν ήταν έτσι θα είχα φτιάξει έναν κωδικό και θα ’γραφα σαν αναγνώστης.
Στο προηγούμενο ποστ μου έγραψα για το πόσο εντυπωσιάστηκα (εντυπωσιάζομαι) από την έξεδρα της Τούμπας. Επισημαίνοντας (όχι μόνο μία φορά) ότι ΔΕΝ είμαι ΠΑΟΚτσής αλλά Παναθηναϊκός.
tubaaaaaaaaaaaaqq
Πώς να το πω διαφορετικά;
Όταν παίζει ο Παναθηναϊκός κόντρα στον ΠΑΟΚ θέλω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου να τους βάλουμε πέντε γκολ… Φυσικό είναι! Κάθε οπαδός το ίδιο θέλει… όμως ακόμα και τότε δεν παύει να με εντυπωσιάζει που είτε χιονίζει-βρέχει είτε έχει είκοσι υπό το μηδέν, υπάρχουν ΠΑΝΤΑ στην εξέδρα οποιουδήποτε γηπέδου κάμποσοι ΠΑΟΚτσήδες γυμνοί από τη μέση και πάνω να φωνάζουν (βάλτε ό,τι ρήμα θέλετε) υπέρ της ομάδας τους, όποιο και να ’ναι το αποτέλεσμα.
Respect… Πώς να το κάνουμε;
Όχι, δεν τους έχω δει ποτέ να φεύγουν πριν τελειώσει το ματς επειδή ο ΠΑΟΚ χάνει ή δεν παίζει καλά. Με άλλα λόγια, δεν εγκαταλείπουν την ομάδα, πράγμα που έχω δει (εσείς μήπως όχι;) να κάνουν οπαδοί (κι εγώ μερικές φορές) άλλων ομάδων.
Αμέσως πετάγονται μερικοί και γράφουν:
-Έχεις πάει ποτέ, ρε Αντώναρε, στη Λεωφόρο;
Εγω; Αν έχω πάει στη Λεωφόρο; Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
Μα ως Παναθηναϊκός όταν παίζει ο Ολυμπιακός με την… Εθνική Σελήνης, είμαι πάντα με την Εθνική Σελήνης… Όμως αυτό δεν μου απαγορεύει να λέω ότι ο Παναγιώτης Κελεσίδης είναι ο μεγαλύτερος Έλληνας γκολκίπερ που είδα ποτέ.
Τιιιιιιιιι;
tubaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaΟ Κελεσίδης; Αυτός που ξενύχταγε τα βράδια;
Συγγνώμη, τι με νοιάζει εμένα αν χόρευε καρσιλαμάδες και δεν πήγαινε στην προπόνηση; Ο μπαμπάς του είμαι; Εγώ λέω για τον κίπερ που του σουτάρανε από το σημείο του πέναλτι κεραυνούς στο «Γ» κι αυτός δεν την έδιωχνε απλώς την μπάλα, αλλά τη μάγκωνε σαν τανάλια, που έκανε εξόδους σαν τον Σμάιχελ είκοσι χρόνια πριν φορέσει γάντια ο μεγάλος Δανός και μοίραζε το παιγνίδι στη δεκαετία του ’80 σαν τον Νόιερ του 2011. Κακό του κεφαλιού του που δεν έκανε την καριέρα που του άρμοζε.
Οοοοοοοοοοοοοόχι φίλε… Δεν σου επιτρέπεται ως Παναθηναϊκός να λες τέτοια.
Οοοοοοοοοοοοοοοοόχι λέμε. Ο Κελεσίδης ήταν εχθρός.
ΟΚ! Εχθρός, αλλά μεγάλος εχθρός.
Άσε μας, ρε Αντώναρε… Πες μας καλύτερα ότι σ’τα χώνει ο Μαρινάκης, ώστε λάου-λάου να ξεκινήσεις από τον ΠΑΟΚ και τον κόσμο του για να μας πεις στο φινάλε υπέρ του γαύρου.
Στην Ελλάδα μάς έχουν μάθει (από τα σχολεία και από το σπίτι μας) να μην παραδεχόμαστε ποτέ τα λάθη μας. Το «έχω δίκιο και δεν θα παραδεχθώ ποτέ ότι δεν έχω» είναι καρφωμένο μέσα μας. Θα σας πω ένα παράδειγμα για να (αν) συνεννοηθούμε:
Έχω κάνει τηλεοπτικό ρεπορτάζ επί πολλά χρόνια. ΟΥΤΕ μία φορά δεν θυμάμαι κάποιον/α άνκορ (παρουσιαστή ειδήσεων) να είπε:
-Ουπς! Συγγνώμη! Λάθος! Δεν την είχα σκεφτεί αυτή την παράμετρο.
Για σκεφθείτε το! Η ιδιωτική τηλεόραση υπάρχει στην Ελλάδα από το 1989.
Είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια Χ 365 ημέρες= 8.030 (κεντρικά) δελτία.
8.030 ώρες στον αέρα live και ούτε μία φορά: Συγγνώμη λάθος!
Το βρίσκετε φυσικό;
Όχι βέβαια!
Δεν το βρίσκετε εσείς κι εγώ, αλλά για πάτε να ρωτήσετε αυτούς που παρουσιάζουν τα δελτία να σας πουν…
tubaaaaaaaaaaaa
ΥΓ1. Προφανώς και γούσταρα απίστευτα που το δύσκολο και καχύποπτο Παοκτσήδικο κοινό κατάλαβε το πνεύμα που έγραψα το προηγούμενο ποστ για την Τούμπα. Πρέπει επίσης να πω ότι γοητεύτηκα που μερικοί με κάλεσαν στην Τούμπα να δω έναν αγώνα μαζί τους. Ελπίζω να τα καταφέρω. Όχι στα επίσημα αλλά ανάμεσά τους. Θα πάω με μεγάλη χαρά. ΔΕΝ θα φοράω βέβαια μαυρόασπρο κασκόλ ούτε θα πανηγυρίσω στα γκολ. Ούτε θα βρίζω σε μια χαμένη κλασική ευκαιρία. Θέλω να σεβαστώ (απολαύσω) τη φιλοξενία τους, όχι να προσποιηθώ κάτι που ΔΕΝ είμαι.
ΥΓ2. Πήγα σε δύο σχολεία: Ένα γερμανικό και ένα ελληνικό: Στο πρώτο μάς μάθανε ότι «η αλήθεια απελευθερώνει!» (Wahrheit macht frei), στο ελληνικό μάς μάθανε «ότι καλό είναι να μη λέμε ψέματα». Μεγάλη διαφορά… Πιστέψτε με!
http://www.paokizein.gr/arthra/admin-te ... s-no2.html
Λοιπόν είναι απίστευτο πώς σ’ αυτήν τη χώρα αποκλείεται να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Είναι απίστευτο πόση προσπάθεια πρέπει να καταβάλει κάποιος για να… αποδείξει την αλήθεια ΤΟΥ.
Ξεκίνησα να γράφω στο gazetta και οι πρώτες-πρώτες φράσεις που έγραψα ήταν: «Ναι, είμαι Παναθηναϊκός!
Θέλω να το ξέρετε όλοι/ες εσείς που (θα) με διαβάζετε εδώ.
Όχι, δεν είμαι περισσότερο Παναθηναϊκός από όσο είμαι δημοσιογράφος.
Θέλω επίσης να το ξέρετε όλοι/ες εσείς που (θα) με διαβάζετε εδώ».
Και τώρα που το ξαναδιαβάζω σκέφτομαι ότι δεν μπορούσα να το πω πιο σαφώς. Αυτό που δεν μπορούσα να φανταστώ ήταν ότι έπρεπε να το αποδεικνύω κάθε φορά που θα έγραφα.
Λες και η αγάπη για μια ομάδα είναι από τα πράγματα που κρύβονται. Όχι βέβαια, δεν κρύβεται… αλλά από την άλλη: Πώς αποδεικνύεται; Δίνεις ονόματα φίλων που πηγαίνετε μαζί στο γήπεδο; Δίνεις φωτοτυπία του διαρκείας που είχες κάποτε; Ή βιντεοσκοπείς τον εαυτό σου όταν παρακολουθείς με αγωνία έναν σημαντικό αγώνα της αγαπημένης σου ομάδας;
Λυπάμαι που σας το λέω, αλλά δεν είμαι ρεπόρτερ του Παναθηναϊκού. Ούτε ήρθα εδώ για να γράφω αποκλειστικά για το μεγαλείο του ΠΑΟ… Αν ήταν έτσι θα είχα φτιάξει έναν κωδικό και θα ’γραφα σαν αναγνώστης.
Στο προηγούμενο ποστ μου έγραψα για το πόσο εντυπωσιάστηκα (εντυπωσιάζομαι) από την έξεδρα της Τούμπας. Επισημαίνοντας (όχι μόνο μία φορά) ότι ΔΕΝ είμαι ΠΑΟΚτσής αλλά Παναθηναϊκός.
tubaaaaaaaaaaaaqq
Πώς να το πω διαφορετικά;
Όταν παίζει ο Παναθηναϊκός κόντρα στον ΠΑΟΚ θέλω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου να τους βάλουμε πέντε γκολ… Φυσικό είναι! Κάθε οπαδός το ίδιο θέλει… όμως ακόμα και τότε δεν παύει να με εντυπωσιάζει που είτε χιονίζει-βρέχει είτε έχει είκοσι υπό το μηδέν, υπάρχουν ΠΑΝΤΑ στην εξέδρα οποιουδήποτε γηπέδου κάμποσοι ΠΑΟΚτσήδες γυμνοί από τη μέση και πάνω να φωνάζουν (βάλτε ό,τι ρήμα θέλετε) υπέρ της ομάδας τους, όποιο και να ’ναι το αποτέλεσμα.
Respect… Πώς να το κάνουμε;
Όχι, δεν τους έχω δει ποτέ να φεύγουν πριν τελειώσει το ματς επειδή ο ΠΑΟΚ χάνει ή δεν παίζει καλά. Με άλλα λόγια, δεν εγκαταλείπουν την ομάδα, πράγμα που έχω δει (εσείς μήπως όχι;) να κάνουν οπαδοί (κι εγώ μερικές φορές) άλλων ομάδων.
Αμέσως πετάγονται μερικοί και γράφουν:
-Έχεις πάει ποτέ, ρε Αντώναρε, στη Λεωφόρο;
Εγω; Αν έχω πάει στη Λεωφόρο; Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
Μα ως Παναθηναϊκός όταν παίζει ο Ολυμπιακός με την… Εθνική Σελήνης, είμαι πάντα με την Εθνική Σελήνης… Όμως αυτό δεν μου απαγορεύει να λέω ότι ο Παναγιώτης Κελεσίδης είναι ο μεγαλύτερος Έλληνας γκολκίπερ που είδα ποτέ.
Τιιιιιιιιι;
tubaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaΟ Κελεσίδης; Αυτός που ξενύχταγε τα βράδια;
Συγγνώμη, τι με νοιάζει εμένα αν χόρευε καρσιλαμάδες και δεν πήγαινε στην προπόνηση; Ο μπαμπάς του είμαι; Εγώ λέω για τον κίπερ που του σουτάρανε από το σημείο του πέναλτι κεραυνούς στο «Γ» κι αυτός δεν την έδιωχνε απλώς την μπάλα, αλλά τη μάγκωνε σαν τανάλια, που έκανε εξόδους σαν τον Σμάιχελ είκοσι χρόνια πριν φορέσει γάντια ο μεγάλος Δανός και μοίραζε το παιγνίδι στη δεκαετία του ’80 σαν τον Νόιερ του 2011. Κακό του κεφαλιού του που δεν έκανε την καριέρα που του άρμοζε.
Οοοοοοοοοοοοοόχι φίλε… Δεν σου επιτρέπεται ως Παναθηναϊκός να λες τέτοια.
Οοοοοοοοοοοοοοοοόχι λέμε. Ο Κελεσίδης ήταν εχθρός.
ΟΚ! Εχθρός, αλλά μεγάλος εχθρός.
Άσε μας, ρε Αντώναρε… Πες μας καλύτερα ότι σ’τα χώνει ο Μαρινάκης, ώστε λάου-λάου να ξεκινήσεις από τον ΠΑΟΚ και τον κόσμο του για να μας πεις στο φινάλε υπέρ του γαύρου.
Στην Ελλάδα μάς έχουν μάθει (από τα σχολεία και από το σπίτι μας) να μην παραδεχόμαστε ποτέ τα λάθη μας. Το «έχω δίκιο και δεν θα παραδεχθώ ποτέ ότι δεν έχω» είναι καρφωμένο μέσα μας. Θα σας πω ένα παράδειγμα για να (αν) συνεννοηθούμε:
Έχω κάνει τηλεοπτικό ρεπορτάζ επί πολλά χρόνια. ΟΥΤΕ μία φορά δεν θυμάμαι κάποιον/α άνκορ (παρουσιαστή ειδήσεων) να είπε:
-Ουπς! Συγγνώμη! Λάθος! Δεν την είχα σκεφτεί αυτή την παράμετρο.
Για σκεφθείτε το! Η ιδιωτική τηλεόραση υπάρχει στην Ελλάδα από το 1989.
Είκοσι δύο ολόκληρα χρόνια Χ 365 ημέρες= 8.030 (κεντρικά) δελτία.
8.030 ώρες στον αέρα live και ούτε μία φορά: Συγγνώμη λάθος!
Το βρίσκετε φυσικό;
Όχι βέβαια!
Δεν το βρίσκετε εσείς κι εγώ, αλλά για πάτε να ρωτήσετε αυτούς που παρουσιάζουν τα δελτία να σας πουν…
tubaaaaaaaaaaaa
ΥΓ1. Προφανώς και γούσταρα απίστευτα που το δύσκολο και καχύποπτο Παοκτσήδικο κοινό κατάλαβε το πνεύμα που έγραψα το προηγούμενο ποστ για την Τούμπα. Πρέπει επίσης να πω ότι γοητεύτηκα που μερικοί με κάλεσαν στην Τούμπα να δω έναν αγώνα μαζί τους. Ελπίζω να τα καταφέρω. Όχι στα επίσημα αλλά ανάμεσά τους. Θα πάω με μεγάλη χαρά. ΔΕΝ θα φοράω βέβαια μαυρόασπρο κασκόλ ούτε θα πανηγυρίσω στα γκολ. Ούτε θα βρίζω σε μια χαμένη κλασική ευκαιρία. Θέλω να σεβαστώ (απολαύσω) τη φιλοξενία τους, όχι να προσποιηθώ κάτι που ΔΕΝ είμαι.
ΥΓ2. Πήγα σε δύο σχολεία: Ένα γερμανικό και ένα ελληνικό: Στο πρώτο μάς μάθανε ότι «η αλήθεια απελευθερώνει!» (Wahrheit macht frei), στο ελληνικό μάς μάθανε «ότι καλό είναι να μη λέμε ψέματα». Μεγάλη διαφορά… Πιστέψτε με!
http://www.paokizein.gr/arthra/admin-te ... s-no2.html
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Αντε και εις ανωτερα!!
Στην Αθήνα αντιπροσωπεία της UEFA
Στην Αθήνα βρίσκεται τριμελής αντιπροσωπεία της UEFA η οποία θα αποφανθεί για τις περιπτώσεις των φακέλων του Ηρακλή, του ΟΦΗ και των Τρικάλων.
Οι εκπρόσωποι της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας έχουν εξειδίκευση στα θέματα αδειοδότησης και θα μελετήσουν τους φακέλους για το αν απορρίφθηκαν σωστά από την επιτροπή της ΕΠΟ ή όχι.
Αν τελικά αποφασίσουν ότι σωστά δεν δόθηκαν οι άδειες, τότε ο ΟΦΗ θα πρέπει να αποσύρει την προσφυγή του από τα πολιτικά δικαστήρια, διαφορετικά απειλείται με αποβολή από το πρωτάθλημα.
Από τη στιγμή που θα ξεκαθαρίσει το θέμα με τις αδειοδοτήσεις, τότε είναι πιθανό να συγκληθεί το διοικητικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας την Παρασκευή για να αποφασίσει την επαναλειτουργία της ΕΠΟ.
Τέλος ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Αναστάσιος Κανελλόπουλος, παρέδωσε στον πρόεδρο της ΕΠΟ, Σοφοκλή Πιλάβιο, όλους τους φακέλους με τις φορολογικές και ασφαλιστικές ενημερότητες, προκειμένου να διαβιβαστούν στην Επιτροπή Ιδιότητας Μεταγραφών και η οποία και θα αποφασίσει για όσες ομάδες επέδειξαν παραβατική συμπεριφορά .
'
Στην Αθήνα αντιπροσωπεία της UEFA
Στην Αθήνα βρίσκεται τριμελής αντιπροσωπεία της UEFA η οποία θα αποφανθεί για τις περιπτώσεις των φακέλων του Ηρακλή, του ΟΦΗ και των Τρικάλων.
Οι εκπρόσωποι της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας έχουν εξειδίκευση στα θέματα αδειοδότησης και θα μελετήσουν τους φακέλους για το αν απορρίφθηκαν σωστά από την επιτροπή της ΕΠΟ ή όχι.
Αν τελικά αποφασίσουν ότι σωστά δεν δόθηκαν οι άδειες, τότε ο ΟΦΗ θα πρέπει να αποσύρει την προσφυγή του από τα πολιτικά δικαστήρια, διαφορετικά απειλείται με αποβολή από το πρωτάθλημα.
Από τη στιγμή που θα ξεκαθαρίσει το θέμα με τις αδειοδοτήσεις, τότε είναι πιθανό να συγκληθεί το διοικητικό συμβούλιο της Ομοσπονδίας την Παρασκευή για να αποφασίσει την επαναλειτουργία της ΕΠΟ.
Τέλος ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Αναστάσιος Κανελλόπουλος, παρέδωσε στον πρόεδρο της ΕΠΟ, Σοφοκλή Πιλάβιο, όλους τους φακέλους με τις φορολογικές και ασφαλιστικές ενημερότητες, προκειμένου να διαβιβαστούν στην Επιτροπή Ιδιότητας Μεταγραφών και η οποία και θα αποφασίσει για όσες ομάδες επέδειξαν παραβατική συμπεριφορά .
'
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sport24.gr/football/ellada/sthn_athhna_antiproswpeia_ths_uefa.1105214.htmlRe: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Κωστάκη Ορφανέ, γιού χου που είσαι; Μην ξεχάσεις να πάρεις και αυτά μαζί σου....

Καρνάβαλε...δε πας να φας κάνα καναπεδάκι με τον πρώην νομάρχη παπαδόπουλο στην κούτρα;

Καρνάβαλε...δε πας να φας κάνα καναπεδάκι με τον πρώην νομάρχη παπαδόπουλο στην κούτρα;
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Dες τη συνεντευξη...την εχει και σε αρθρο στη κεντρικη..
Απορω με το μυαλό(?) ορισμένων.
Οσο μεγάλοι παίκτες ήταν , τόσο μικροί άνθρωποι φαινεται να ειναι
Ιδίως όταν αναλαμβάνουν να παίξουν το ρόλο του ουδέτερου παρατηρητή-σχολιαστή. Α ... και πάντα υποτίθεται για το καλό της ομάδας.
ΥΓ: Esυ Κωστάκη ποιον θα ηθελες προπονητη, για να πεις κιολας πως εχει καλές πιθανότητες επιτυχίας? Ή για ακαδημίες? Οι ακαδημίες της Μπάρτσα σου κάνουν? Αιντε ολοι οι καρκινοι ψαχνουν τα 10 λεπτα δημοσιοτητας στη πλάτη μας.
Απορω με το μυαλό(?) ορισμένων.
Οσο μεγάλοι παίκτες ήταν , τόσο μικροί άνθρωποι φαινεται να ειναι
Ιδίως όταν αναλαμβάνουν να παίξουν το ρόλο του ουδέτερου παρατηρητή-σχολιαστή. Α ... και πάντα υποτίθεται για το καλό της ομάδας.
ΥΓ: Esυ Κωστάκη ποιον θα ηθελες προπονητη, για να πεις κιολας πως εχει καλές πιθανότητες επιτυχίας? Ή για ακαδημίες? Οι ακαδημίες της Μπάρτσα σου κάνουν? Αιντε ολοι οι καρκινοι ψαχνουν τα 10 λεπτα δημοσιοτητας στη πλάτη μας.
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Θέλει τον προπονητή που θα πάρει τον γιο του μιας και σύμφωνα με αρδ ο μικρός ορφανός παρότι αμυντικό χαφ πατούσε περιοχή....
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Εγω παντως δεν ειδα τιποτα κακο στην συνεντευξη του την αποψη του λεει ο ανθρωπος και εχει και δικιο,δηλαδη αν ελεγε οτι παμε για πρωταθλημα και εχουμε την καλυτερη ομαδα θα ηταν σωστος?Σοβαρευτειτε λιγο ρε που βλπετε ολο φαντασματα
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Εγώ δε σοβαρεύομαι, γιατί τα έχουμε δει όσα έχουν κάνει αυτοί που τολμάνε και μιλάνε τώρα...
Κριτική να γίνει αλλά πάνω σε κάποια βάση. Ακόμα δεν ήρθε ο άνθρωπος και τον έβγαλε άχρηστο. όπως και τις ακαδημίες...δε μπορεί να κρίνει το βιογραφικό του δηλαδή και ότι έχει κάνει καλά πράγματα με νεαρους παίκτες; Συμβόλαιο με την επιτυχία δεν έχει κανείς αλλά όχι και να είιναι σκεπτικός ο κωστάκης ακόμας δεν τον είδαμε τον προπονητή.......εδώ μας λέει ότι οι άλλοι δε κατεβάζουν το μπάτζετ τους...αυτό σου φαίνεται για αλήθεια;
Δεν βλέπουμε φαντάσματα αλλά είμαστε καχύποπτοι απέναντι σε αυτούς που μας πήγανε εκεί κάτω...
Το ποίον του Ορφανού το ξέρουμε όσον αφορά τον ΠΑΟΚ...δε χρειάζεται να μας βάλεις στη θέση μας φίλε...
μα μιλάει για άστρα και για τύχη, πως να τον πάρεις στα σοβαρά, άνθρωπος του ποδοσφαίρου να πούμε και μιλάει για τύχη και όχι δουλειά...
Κριτική να γίνει αλλά πάνω σε κάποια βάση. Ακόμα δεν ήρθε ο άνθρωπος και τον έβγαλε άχρηστο. όπως και τις ακαδημίες...δε μπορεί να κρίνει το βιογραφικό του δηλαδή και ότι έχει κάνει καλά πράγματα με νεαρους παίκτες; Συμβόλαιο με την επιτυχία δεν έχει κανείς αλλά όχι και να είιναι σκεπτικός ο κωστάκης ακόμας δεν τον είδαμε τον προπονητή.......εδώ μας λέει ότι οι άλλοι δε κατεβάζουν το μπάτζετ τους...αυτό σου φαίνεται για αλήθεια;
Δεν βλέπουμε φαντάσματα αλλά είμαστε καχύποπτοι απέναντι σε αυτούς που μας πήγανε εκεί κάτω...
Το ποίον του Ορφανού το ξέρουμε όσον αφορά τον ΠΑΟΚ...δε χρειάζεται να μας βάλεις στη θέση μας φίλε...
μα μιλάει για άστρα και για τύχη, πως να τον πάρεις στα σοβαρά, άνθρωπος του ποδοσφαίρου να πούμε και μιλάει για τύχη και όχι δουλειά...
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Εγω παντως χαιρομαι να ακουω και τετοιες αποψεις ειδικα απο βετερανους ειναι η αποψη τους πως να το κανουμε?
Αν ειναι λαθος η αποψη του δεν θα τον σκοτωσουμε κιολας δεν εκανε κανενα εγκλημα ο ανθρωπος την αποψη του ειπε τωρα αν πιστευετε οτι πολεμαει τον ΠΑΟΚ και θελει να κανει κακο ο Δον Κιχοτης δεν ειναι τιποτα μπροστα σας
Αν ειναι λαθος η αποψη του δεν θα τον σκοτωσουμε κιολας δεν εκανε κανενα εγκλημα ο ανθρωπος την αποψη του ειπε τωρα αν πιστευετε οτι πολεμαει τον ΠΑΟΚ και θελει να κανει κακο ο Δον Κιχοτης δεν ειναι τιποτα μπροστα σας
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
Ρε Μπριστολ τι ανακατευεις Δον Κιχωτες και φαντασματα και αλλα χαριτωμενα?
Αμα εσένα σ'αρεσει , ακουγε το και πιστευε τον. Δικαιωμα σου
Εγω θεωρώ τη συνεντευξη του, λογια πικραμένου συζυγου που τον κεράτωσε η γυναίκα του και μετά τον παράτησε.
Ο Τεοντ σε ρώτησε κάτι συγκεκριμενο.
Απο που προκυπτει ρε Ορφανε οτι οι αλλοι δε ριχνουν το μπατζετ? Επομένως εμεις που το ριχνουμε θα πιασουμε πατο
Πολλά λαμογια ηταν βολεμένα απο τη κατάσταση του ΠΑΟΚ να χώνεται ολο και πιο βαθια στα χρεη. Πουλάς ευκολοτερα ελπιδα και ΠΑΟΚτσηδιλικι ετσι. Θυμηθηκε τωρα και ο Ορφανος το μπατζετ. Για τις ακαδημίες δε θα πω τιποτα. Θα δειξει ο χρονος
Αμα εσένα σ'αρεσει , ακουγε το και πιστευε τον. Δικαιωμα σου
Εγω θεωρώ τη συνεντευξη του, λογια πικραμένου συζυγου που τον κεράτωσε η γυναίκα του και μετά τον παράτησε.
Ο Τεοντ σε ρώτησε κάτι συγκεκριμενο.
Απο που προκυπτει ρε Ορφανε οτι οι αλλοι δε ριχνουν το μπατζετ? Επομένως εμεις που το ριχνουμε θα πιασουμε πατο
Πολλά λαμογια ηταν βολεμένα απο τη κατάσταση του ΠΑΟΚ να χώνεται ολο και πιο βαθια στα χρεη. Πουλάς ευκολοτερα ελπιδα και ΠΑΟΚτσηδιλικι ετσι. Θυμηθηκε τωρα και ο Ορφανος το μπατζετ. Για τις ακαδημίες δε θα πω τιποτα. Θα δειξει ο χρονος
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
«Δεν είμαι αισιόδοξος για τον Μπόλονι»
Αβέβαιος για το κατά πόσο θα μπορέσει να πετύχει στον ΠΑΟΚ ο Λάζλο Μπόλονι, χωρίς να έχει τη δυνατότητα δυνατών μεταγραφών, παρουσιάστηκε στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 ο Κώστας Ορφανός.
Ο πρώην παίκτης του «Δικεφάλου του Βορρά» αναφέρθηκε στην προσπάθεια ανανέωσης που κάνουν οι ελληνικές ομάδες, τα νέα παιδιά και το κατά πόσο έχουν τη δυνατότητα να «πιάσουν», αλλά και την Εθνική Ελλάδος.
Αναλυτικά όσα είπε στον Χρίστο Χαραλαμπόπουλο για:
Τον Μπόλονι:
«Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Δεν τον γνωρίζω ως προπονητή. Ήταν μεγάλο ποδοσφαιρικό όνομα, έχει δουλέψει σε ομάδες του εξωτερικού. Καλός προπονητής χωρίς υλικό μπορεί να επιτύχει; Εκεί έχω τους ενδοιασμούς μου. Αν χαμηλώσει το μπάτζετ του ο ΠΑΟΚ και ανεβάσει παιδιά από τις ακαδημίες, με κινήσεις που δεν θα είναι “μπαμ”, δεν ξέρω αν θα μπορέσει να πετύχει. Ομάδες του επιπέδου του ΠΑΟΚ πρέπει να έχουν επιτυχίες».
Τις άλλες ομάδες:
«Θα μεγαλώσει η διαφορά από ομάδες που δεν θα μειωθεί το μπάτζετ τους, όπως ο Ολυμπιακός, κάτι που δεν ακούγεται καλά στον κόσμο του ΠΑΟΚ, ο οποίος θέλει να πρωταγωνιστεί η ομάδα του. Το να διεκδικείς κάτι με τους Παναθηναϊκό και ΑΕΚ, που δεν θα μειώσουν το μπάτζετ τους είναι κάτι δεν ακούγεται καλά στα αυτιά των Παοκτσήδων.
Εμείς καλά τα λέμε και μιλάμε σαν σκεπτόμενοι άνθρωποι, ο φίλαθλος οπαδός στον ΠΑΟΚ, όμως, επειδή έχει εκπαιδευτεί έτσι, δεν μπορεί να συμβαδίζει με αυτή τη λογική. Θεωρούν ότι είναι ένα ανεξάρτητο κομμάτι η ομάδα που λειτουργεί με έναν άλλον τρόπο από την οικονομία της χώρας. Έχω τους φόβους μου ότι θα έχουμε προβλήματα και στο ελληνικό πρωτάθλημα. Ακόμα δεν έχουν γίνει μπαράζ, δεν ξέρουμε ποιοι θα παίζουν τους χρόνου στην πρώτη και τη δεύτερη Εθνική, δεν ξέρω αν θα διεξαχθεί ομαλά το πρωτάθλημα».
Τα νέα παιδιά που προωθούνται, αν θα… πιάσουν:
«Εξαρτάται. Αν ο κόσμος πιστεύει ότι μπορούν τα νέα παιδιά να φορέσουν τη φανέλα και να ανταποκριθούν. Δεν υπάρχουν τέτοια παιδιά. Αν το κλίμα είναι τέτοιο και υπάρχει κορμός που τα παιδιά μπορούν να πάρουν ευκαιρίες, τότε μπορεί να υπάρξει αποτέλεσμα. Διαφορετικά θα απογοητευθεί ο κόσμος, αν του πούμε ότι τα παιδιά θα επιφορτιστούν με αυτό το βάρος.
Η ΑΕΚ για παράδειγμα έχει πολλά νέα παιδιά που προσπαθεί να σπρώξει στην πρώτη ομάδα και δημιουργεί φιλοδοξίες. Από αυτούς μόνο ο Μανωλάς έχει κερδίσει το στοίχημα. Ο Γκέντσογλου και οι άλλοι βρίσκονται σε ένα στάδιο που ο φίλαθλος δεν ξέρει αν θα μπορέσουν να βοηθήσουν».
Την Εθνική Ελλάδας:
«Εκεί είναι διαφορετικά. Υπάρχει ένας προπονητής που έχει άστρο, ο Σάντος. Αναγκάστηκε στο παιχνίδι με τη Μάλτα να χρησιμοποιήσει πολλά νέα παιδιά, επειδή είχε πολλούς τραυματίες και ανέτοιμους και κατάφερε να κερδίσει ένα ματς που αν έμπαινε το δοκάρι, ίσως να μην το κέρδιζε τελικά. Να μην πω και για το εκτός έδρας με την ίδια ομάδα, που το πήρε με ένα γκολ στις καθυστερήσεις. Θέλω να πιστεύω ότι θα επιχειρηθεί μία ανανέωση και επειδή οι υποχρεώσεις της ομάδας, έχουν ακόμα απόσταση, οι νεαροί αυτοί παίκτες θα είναι πιο ώριμοι. Είναι η καλύτερη στιγμή αυτή για ανανέωση».
http://www.sport-fm.gr/article/482449
οριστε!δεν μπορουν οι βρυκολακες να δινουν πιο συχνα τετοιες συνεντευξεις να μην εκτονωνομαστε οπου ναναι?
μεσες ακρες λεει οτι οι σκεφτομενοι ανθρωποι μπορουν να κρινουν λογικα και δεν περιμενουν πολλα ενω οι ΠΑΟΚτσηδες οι στοκοι θελουν πρωταθλημα εδω και τωρα και γι αυτο θα αποτυχει ο ΠΑΟΚ.
Αβέβαιος για το κατά πόσο θα μπορέσει να πετύχει στον ΠΑΟΚ ο Λάζλο Μπόλονι, χωρίς να έχει τη δυνατότητα δυνατών μεταγραφών, παρουσιάστηκε στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6 ο Κώστας Ορφανός.
Ο πρώην παίκτης του «Δικεφάλου του Βορρά» αναφέρθηκε στην προσπάθεια ανανέωσης που κάνουν οι ελληνικές ομάδες, τα νέα παιδιά και το κατά πόσο έχουν τη δυνατότητα να «πιάσουν», αλλά και την Εθνική Ελλάδος.
Αναλυτικά όσα είπε στον Χρίστο Χαραλαμπόπουλο για:
Τον Μπόλονι:
«Δεν μπορώ να πω ότι είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Δεν τον γνωρίζω ως προπονητή. Ήταν μεγάλο ποδοσφαιρικό όνομα, έχει δουλέψει σε ομάδες του εξωτερικού. Καλός προπονητής χωρίς υλικό μπορεί να επιτύχει; Εκεί έχω τους ενδοιασμούς μου. Αν χαμηλώσει το μπάτζετ του ο ΠΑΟΚ και ανεβάσει παιδιά από τις ακαδημίες, με κινήσεις που δεν θα είναι “μπαμ”, δεν ξέρω αν θα μπορέσει να πετύχει. Ομάδες του επιπέδου του ΠΑΟΚ πρέπει να έχουν επιτυχίες».
Τις άλλες ομάδες:
«Θα μεγαλώσει η διαφορά από ομάδες που δεν θα μειωθεί το μπάτζετ τους, όπως ο Ολυμπιακός, κάτι που δεν ακούγεται καλά στον κόσμο του ΠΑΟΚ, ο οποίος θέλει να πρωταγωνιστεί η ομάδα του. Το να διεκδικείς κάτι με τους Παναθηναϊκό και ΑΕΚ, που δεν θα μειώσουν το μπάτζετ τους είναι κάτι δεν ακούγεται καλά στα αυτιά των Παοκτσήδων.
Εμείς καλά τα λέμε και μιλάμε σαν σκεπτόμενοι άνθρωποι, ο φίλαθλος οπαδός στον ΠΑΟΚ, όμως, επειδή έχει εκπαιδευτεί έτσι, δεν μπορεί να συμβαδίζει με αυτή τη λογική. Θεωρούν ότι είναι ένα ανεξάρτητο κομμάτι η ομάδα που λειτουργεί με έναν άλλον τρόπο από την οικονομία της χώρας. Έχω τους φόβους μου ότι θα έχουμε προβλήματα και στο ελληνικό πρωτάθλημα. Ακόμα δεν έχουν γίνει μπαράζ, δεν ξέρουμε ποιοι θα παίζουν τους χρόνου στην πρώτη και τη δεύτερη Εθνική, δεν ξέρω αν θα διεξαχθεί ομαλά το πρωτάθλημα».
Τα νέα παιδιά που προωθούνται, αν θα… πιάσουν:
«Εξαρτάται. Αν ο κόσμος πιστεύει ότι μπορούν τα νέα παιδιά να φορέσουν τη φανέλα και να ανταποκριθούν. Δεν υπάρχουν τέτοια παιδιά. Αν το κλίμα είναι τέτοιο και υπάρχει κορμός που τα παιδιά μπορούν να πάρουν ευκαιρίες, τότε μπορεί να υπάρξει αποτέλεσμα. Διαφορετικά θα απογοητευθεί ο κόσμος, αν του πούμε ότι τα παιδιά θα επιφορτιστούν με αυτό το βάρος.
Η ΑΕΚ για παράδειγμα έχει πολλά νέα παιδιά που προσπαθεί να σπρώξει στην πρώτη ομάδα και δημιουργεί φιλοδοξίες. Από αυτούς μόνο ο Μανωλάς έχει κερδίσει το στοίχημα. Ο Γκέντσογλου και οι άλλοι βρίσκονται σε ένα στάδιο που ο φίλαθλος δεν ξέρει αν θα μπορέσουν να βοηθήσουν».
Την Εθνική Ελλάδας:
«Εκεί είναι διαφορετικά. Υπάρχει ένας προπονητής που έχει άστρο, ο Σάντος. Αναγκάστηκε στο παιχνίδι με τη Μάλτα να χρησιμοποιήσει πολλά νέα παιδιά, επειδή είχε πολλούς τραυματίες και ανέτοιμους και κατάφερε να κερδίσει ένα ματς που αν έμπαινε το δοκάρι, ίσως να μην το κέρδιζε τελικά. Να μην πω και για το εκτός έδρας με την ίδια ομάδα, που το πήρε με ένα γκολ στις καθυστερήσεις. Θέλω να πιστεύω ότι θα επιχειρηθεί μία ανανέωση και επειδή οι υποχρεώσεις της ομάδας, έχουν ακόμα απόσταση, οι νεαροί αυτοί παίκτες θα είναι πιο ώριμοι. Είναι η καλύτερη στιγμή αυτή για ανανέωση».
http://www.sport-fm.gr/article/482449
οριστε!δεν μπορουν οι βρυκολακες να δινουν πιο συχνα τετοιες συνεντευξεις να μην εκτονωνομαστε οπου ναναι?
μεσες ακρες λεει οτι οι σκεφτομενοι ανθρωποι μπορουν να κρινουν λογικα και δεν περιμενουν πολλα ενω οι ΠΑΟΚτσηδες οι στοκοι θελουν πρωταθλημα εδω και τωρα και γι αυτο θα αποτυχει ο ΠΑΟΚ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Παρ 17 Ιουν 2011, 15:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Re: Διάφορα άρθρα για τον Π.Α.Ο.Κ.
bristol έγραψε:Εγω παντως χαιρομαι να ακουω και τετοιες αποψεις ειδικα απο βετερανους ειναι η αποψη τους πως να το κανουμε?
Αν ειναι λαθος η αποψη του δεν θα τον σκοτωσουμε κιολας δεν εκανε κανενα εγκλημα ο ανθρωπος την αποψη του ειπε τωρα αν πιστευετε οτι πολεμαει τον ΠΑΟΚ και θελει να κανει κακο ο Δον Κιχοτης δεν ειναι τιποτα μπροστα σας
Να τον ακούς και να τον χαίρεσαι....μη σκεπτόμενε οπαδέ όπως σε κατονομάζει...Κώστας Ορφανός έγραψε:Εμείς καλά τα λέμε και μιλάμε σαν σκεπτόμενοι άνθρωποι, ο φίλαθλος οπαδός στον ΠΑΟΚ, όμως, επειδή έχει εκπαιδευτεί έτσι, δεν μπορεί να συμβαδίζει με αυτή τη λογική.
1. Ο Ορφανός αποδεικνύει ότι δεν είναι φίλαθλος οπαδός του ΠΑΟΚ, το λέει ο ίδιος...
2. Ακυρώνει ότι προσπαθούμε να κάνουμε με τις ακαδημίες λέγοντας ότι θα αποτύχει...χτυπάει δηλαδή το εγχείρημα του ΠΑΟΚ χωρίς να δει καν την προσπάθεια...