Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Fawkes »

Μάλλον θα πρέπει να ανοίξουμε ένα τόπικ περί δημοκρατίας , γιατί κάποιοι την μπερδεύουν με την αναρχία , την πλήρη έλλειψη κανόνων δηλαδή. Αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους η κάνναβη είναι είδος ναρκωτικού και το ότι υπάρχει σύνθημα που την αναφέρει δεν δικαιολογεί τέτοιες αντιδράσεις όταν διαβάζουν παιδιά.
Με την ίδια λογική και εφόσον υπάρχει ανάλογο σύνθημα να ανοίξουμε και τόπικ με θέμα "Να κάψουμε τον Πειραιά ή όχι;"
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Που να μιλούσαμε δηλαδή για το θέμα και χωρίς πολιτισμό...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Ζορρό για να στο πω πιο καθαρά δεν αναφερόμουν σε σένα. Εσύ απλά πάτησες μια μπανανόφλουδα.
εκτός αν νιώθεις φασίστας και υποκριτής, που δεν σε κόβω για τέτοιο.

1) ξαναρωτάω απειλήθηκε το PAOKmania από κανένα τραμπούκο?
2) ο κανόνας που παραθέτεις δεν λέει πουθενά για το εν λόγω τόπικ που κλειδώθηκε
3) επαναλαμβάνω ότι η συζήτηση γινόταν σε κόσμια επίπεδα, δεν γινόταν διαφήμιση του μπάφου.
4) σιχαίνομαι τα ναρκωτικά όσο τίποτα στο κόσμο. απλά και μόνο η αναφορά σε αυτά με τσιτώνει.
5) ψηφίζω υπέρ της αποποινικοποίησης της κάνναβης.
6) θεωρώ ότι ποιο πολύ ενόχλησε, το 66% υπέρ της αποποινικοποίησης
7) ΠΑΟΚ εκδρομές βεγγαλικά έτσι μάθαμε από παιδιά, θα ήταν το ηθίκαλλυ κορέκτ.

Τσίου :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

ΠΑΟΚ εκδρομές σιροπιαστά είναι ότι καλύτερο :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

και σταμάτα να γράφεις με κεφαλαία, μας βγήκαν τα μάτια!!

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

gash04 έγραψε:ΠΑΟΚ εκδρομές σιροπιαστά είναι ότι καλύτερο :opaokara:
δικης μου εμπνευσης το συγκεκριμενο... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Eσυ ξεκολλησες απο το 6666??
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Kolokotronis_4 έγραψε: δεν γινόταν διαφήμιση του μπάφου.
8-)
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Τι λες ρε ψεύτη Σέρα πάλε?

Τέσπα έχουμε ποιο σημαντικά θέματα να ασχοληθούμε για την ώρα.


ΒΑΛΤΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΨΤΕ ΚΑΛΑ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΗΝ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΥΠΟΛΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΣΑΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Δε φαινεται καθαρα!!

ΒΑΛΤΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΨΤΕ ΚΑΛΑ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΗΝ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΥΠΟΛΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΣΑΣ ΤΟ ΜΟΥΝΙ!


[youtube]54w_lcwjFTI[/youtube]
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από diniko80 »

παρακαλω αρθρα απο σαιτ οπως το ολαπαοκ συμφεροντων αρειανου, και onsports.gr συνμφεροντνω παραγοντα του ζελου να απαγορευτουν απο το σαιτ...
οπως επισης και το τοπικ του ολαπαοκ να καταργηθει αν δεν εχει ηδη γινει αυτο
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

εχετε ξεφυγει ολοι ε?
μην με τρελενετε και μπλεχτω στις διαμαχες σας και γινει της ταναςπου
ελα πειτε αληθεια ελειψα σε πολλους :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος emeissaspsirizoume4 την Τετ 15 Ιουν 2011, 17:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Εσύ μας έλειπες. :D
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Sera4 »

που σαι ρε ψειριστη?? :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Zorro4 »

Τέλος πάντων ... Το σταματαω εδω λέγοντας για τελευταία ΦΟΡΆ πως απο τη στιγμη που "θιχτηκαν άτομα" απο το συγκεκριμένο τοπικ και απο τη στιγμη που η κουβέντα της αποποινικοποιησης της καναβης "είχε ξεφύγει" μεταξύ σοβαρού και αστειου στο να πείσουν οι θέλοντες τους μη θέλοντες... (πράγμα επικυνδινο)... Το κλειδωσα χωρίς να διαγραψω κανένα σχόλιο και φυσικά ΟΎΤΕ να κατεβασω το poll και να εξαφανησω το αποτέλεσμα.
Όπως όλες οι απόψεις, έτσι και η δική μου, είναι καταγεγραμμένη εκει και μπορείτε να τις διαβάσετε οπότε θέλετε.

ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΤΟΠΙΚ ΉΤΑΝ ΤΟΠΙΚ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΆ ΜΥΑΛΆ... Και δεν είμαι σίγουρος αν τα έχουμε όλοι. ;)
Πολυ περισσότερο δε οι ΑΓΝΩΣΤΟΙ παρατηρητές του ΑΝΟΙΧΤΟΎ forum που θα μπορούσαν να κάνουν την τρίχα ΤΡΙΧΙΑ και να μας κολησουν καμία ρετσινιά, που φυσικά ΚΑΝΕΊΣ ΑΠΟ ΕΣΆΣ ... Ακομα και moderators ... Δεν θα λογοδοτουσε για αυτη.

Λόγω του ότι έχουμε χάσει πολλα αδελφάκια μας απο τη μάστιγα των ναρκωτικών και εφόσον η ΕΛΛΗΝΙΚΉ νομοθεσία (λάθος ή σωστή αυτη είναι και ο κάθε ένας κρίνει) θεωρεί την καναβη και τα παραγωγα της ναρκωτικο... Κάθε τοπικ που θα αφορά τα ναρκωτικά θα διαγραφετε ΜΑΖΊ με αυτούς που τα ανοίγουν.
Οι διατάξεις του κανονισμού είναι σαφέστατες και σας παρακαλώ να τις ερμηνευετε όπως πρέπει και όχι όπως ενδεχομένως σας βολεύει.

ΥΓ 1
Μην αρχισετε τα χαζα με τα συνθήματα ... :geek:

ΥΓ 2
Έχουμε παραβεί πολλές φορές κανόνες κάνοντας τα στραβά ματιά. ;)

ΥΓ 3
Έχουμε κληθεί 3 φορές απο όσες γνωρίζω εγω προσωπικά για συστάσεις απο εισαγγελία... Καταγγελιών μελών και παρατηρητών (και μάλιστα ΠΑΟΚτσηδων). :(

ΥΓ4
Το θέμα έκλεισε και καλοσοριζουμε στην παρέα μας τον ΨΕΙΡΙΣΤΗ :opaokara: που είσαι ΕΣΥ ρε λατρεία; Χαθηκες.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”