Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Zorro4 »

Dr.Koul ΜΙΛΗΣΕΣ ΓΙΑ 15χρονους...
Τις ίδιες ερωτήσεις θα έκανες και σε 12χρονους? ... Ή ΜΉΠΩς ΣΕ 10χρονους???

ΓΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΜΑΛΑΚΙΕΣ...
Και σε μένα δε θα ΠΟΥΛΆΤΕ ΤΡΕΛΑ λέγοντας τέτοια.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ PAOKMANIA...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΕΤΑΤΕ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ

http://www.paokmania.gr/index.php/terms-of-use.html

Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ.
ΕΔΩ ΜΕΣΑ... ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ...ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ... ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ...
ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ... ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΦΑΡΜΟΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ... ;)


ΥΓ
Επειδή κάποιοι μπορεί να γράψετε καμιά ακόμη μαλακία για μενα σαν απάντηση στο θεμα της καναβης ...
ΣΑΣ ΔΙΝΩ 2 LINK... ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.
http://www.zorro4.com/The_Return_Total_Archives/
Εικόνα Listen to Artist: Zorro4 Song Title: PAOK ARMY (Xiliometra Kaname Pali) Original 2010
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DimisK »

Maximus έγραψε:
Kolokotronis_4 έγραψε:
εδώ σύνθημα ολόκληρο ακούγεται, σε όλη τη Τούμπα και γράφεται στα fora, σχετικό, γιατί έτσι μάθαμε από παιδιά και δεν είδα ανάλογη ευαισθησία. Είμαστε σοβαροί?
Το κλασικό επιχειρημα : "Γινεται συνεχως κατι χειροτερο, εμεις αυτο δεν θα κανουμε;"

πχ. "Οι αλλοι σφαζουν παιδια, εμεις εναν 30αρη δεν θα σφαξουμε;"
'Οι αλλοι απατανε την γυναικα τους με 3-4 γκομενες, εμεις στην 1 γκομενα θα κολλησουμε;"

Και ετσι δικαιολογεις τον εαυτο σου, οτι αυτο που κανεις ειναι ηπιοτερο απο του άλλου, δηλαδή "ολιγον εγκυος"... Παραμενεις ομως εγκυος...

Anyway, δεν ειμαστε πουριτανοι ή οτιδηποτε, αλλα προσωπικά έχω διαφωνησει και με το συγκεκριμενο συνθημα που αναφέρεις...

Οκ, δεν παιρνω θεση υπερ ή κατα του κλεισιματος του τοπικ (αλλωστε αυτο ειναι θεμα των μοντ-αντμιν), ουτε ολη η κοινωνια ειναι "αγνη" και εμεις την χαλαμε (ΜΜΕ, ταινιες, σχολείο, χαλαροι οικογενειακοι δεσμοι) .

Καλό είναι όμως ,οσο περναει απο το χέρι μας, να μην δινουμε αφορμές για οτιδηποτε... Ουτε συνθηματα για ναρκωτικα, ουτε τιποτα...

Πολύ σωστά...

Δεν ξέρω αν κάποιοι θεωρούν μαγκιά και προοδευτισμό το να συζητάμε τέτοια θέματα, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν προσφέρει κάτι...Κατανοώ την άλλη άποψη, αλλά ρε παιδιά, μην ισοπεδώνουμε τα πάντα. Τούτη η κοινωνία είναι διαλυμένη, αλλά ας μην βάλουμε άλλο ένα καρφί στο φέρετρό της...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DimisK »

moican4 έγραψε:Επειδη η κοινωνια μας ειναι ενα μπουρδελο, δεν σημαινει οτι πρεπει να το αποδεικνυουμε συνεχως και εμεις ισοπεδωνοντας τα παντα ...
Ειδαμε δηλ κανενα τοπικ που να αναφερεται στον θανατο των παιδων απο τα ναρκωτικα ολα αυτα τα χρονια ?
Να πω οκ, σε αυτην την περιπτωση υπαρχει και ενα κοινωνικο μυνημα που περναει προς τα εξω..
Τωρα για το αν πρεπει να νομιμοποιηθει η οχι η καναβη, σορρυ αυτα ειναι για τα καφενειο...

Και οι πουτανες ειναι ελευθερες και οποιος θελει μπορει να συνερευθει μαζι τους αλλα δεν θα ανοιξουμε και τοπικ για τα "πρεπει" και τα "¨μη"..
Το "Κοινωνια Ωρα μηδεν " ειναι ενα αξιολογο τοπικ αλλα μερικοι ξεχνουν πως το PAOKMANIA ειναι οπαδικο site..
Στο κατω κατω της γραφης επειδη ολα "απλοχερα" δινονται σημερα στα νεα παιδια, ε ας κανουμε και εμεις μια φορα κατι διαφορετικο...
Πρεπει σε ολα να μοιασουμε σε αυτην την κωλοκοινωνια που ζουμε?

Τα είπες όλα....
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ως διαχειριστής του forum, λέω ότι πολύ κακό για το τίποτα.

Ως μέλος, Εικόνα
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Εγω πως το εχασα ολο αυτο το σκηνικο?.......Που ημουν?........

Τι ειναι η κανναβη? :shock:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από obanebane »

Ροφημα που αδυνατιζει :o :D
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Karelias »

Ανοίχτε το μισό λεπτό να ψηφίσω ΥΠΕΡ και το ξανακλειδώνετε. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

obanebane έγραψε:Ροφημα που αδυνατιζει :o :D
Ελεος ρε μεσημεριατικα..
Χτυπιέμαι 5 λεπτά!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Διανέμεται με μπισκοτάκι?
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

1) επιμένω ότι ο τρόπος με τον οποίο μπήκε λουκέτο στο thread είναι άκρα φασιστικός, αλλά και υποκριτικός.
Η συζήτηση ήταν μέσα σε κόσμια πλαίσια και κανείς δεν είχε παρεκτραπεί.

2) ο πουριτανισμός, η ψευτοηθικολογία και τα ταμπού είναι από τις γάγγραινες της σύγχρονης εποχής. Η σύγχρονη συντήρηση έχει κάνει ένα ιδιόρυθμο κράμα με τον μεσαιωνισμό. Μου θυμίζει τον καντιώτη της φλώρινας. Τα έβαζε με τα καρναβάλια, αλλά δεν έκανε τίποτα για τα τσοντάδικα του ν. Φλωρίνης που πουλούσαν εικονικό αγοραίο σεξ στους νεολαίους και γέμιζαν τις τσέπες κάποιων "επώνυμων" τους νομού.

3) τι σχέση έχει το thread "κοινωνία ώρα μηδεν" με την παρούσα συζήτηση, ένας "δεν ξέρωγω τι" ξέρει.

4) Για μένα ο πατέρας που πάει με τον 10 χρονο γιο του στη Τούμπα και σαν χάνος τραγουδάει μαζί με τον πιτσιρικά το "ΠΑΟΚ - εκδρομές - ναρκωτικά, έτσι μάθαμε από παιδιά!!!!!", ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ χωρίς ίχνος υπευθυνότητας,
ενώ
αντίθετα αντιδρά στην "κολασμένη" και "όξω από εδώ" συζήτηση για το αν πρέπει να αποποινικοποιηθεί η κανναβη ή όχι, και συγχρόνως ΠΙΝΕΙ σαν κροκόδειλος και ΚΑΠΝΙΖΕΙ σαν φουγάρο μπροστά στον ΜΕΓΑ ΠΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΠΝΙΣΤΗ γιο του,
είναι ΚΡΕΤΙΝΟΣ, και σαν κρετίνος πρέπει να αντιμετωπίζεται από τους υπόλοιπους.



5) Συνεχίζω να αιτούμαι το ξεκλείδωμα το επίμαχου thread.
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Zorro4 »

Διάβασε τους όρους χρήσης του paokmania που έβαλα link και κοψε τις ΜΑΛΑΚΙΕΣ και τις εντυπωσιακές ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ... Για να μη σε πω τι με θυμιζεις εμένα ... Εντάξει Φιλαρακι; ... Άντε ΓΙΑΤΊ μερικοί την έχετε δει κάπως εδω μέσα... Και δεν έχω ασχοληθει ακόμη... ;)

ΌΡΟΙ ΧΡΉΣΗΣ PAOKMANIA
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Ρε φίλε γιατί το πας στο προσωπικό? Στα @@ μου να γίνουμε μύλος. στα @@ μου όλα.
Αλλά με τη πάρτη σου δεν έχω τίποτα. Απλά σιχαίνομαι αυτές τις τακτικές φίμωσης. Στο λέω καθαρά.
Εψαξα τους κανόνες του φόρουμ και δεν βρήκα πουθενά την αιτία κλειδώματος.
Δείξε μου να τη βρω.

Πες μου τώρα και εσύ καθαρά και ντόμπρα,
έφαγε τραμπούκο το paokmania από κάποιο μέλος ή μέλη?
απειλήθηκε κανείς από τίποτα φασιστόμουτρα?
θέλω να το μάθω.
Γιατί το επόμενο thread που στοχοποιείται και πάει για κλείδωμα, έχω την αίσθηση ότι είναι το κοινωνία ώρα μηδέν.
κάποιοι φασίστες βγάζουν σπυριά φουλ :lol:

Για χαλάρωσε και άσε τις απειλές καταμέρους, μη γίνουμε λωκός..... :pano:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ, ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΟΣΟ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΔΩ.

Δεν κατάλαβα... με λες φασίστα και υποκριτή και μετά πουλάς τρέλα ότι δεν μίλησες επί προσωπικού?
Αν δεν μπορείς να διαβάσεις στους όρους χρήσης γιατί κλείδωσε (ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΙΜΩΘΗΚΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΨΗ) το τόπικ δεν μπορώ να σε βοηθήσω παραπάνω...
ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙΣ.

ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ... ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ, ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ... ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΕΙΛΗ ... ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΗΤΑΝ :pano:

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ
http://www.paokmania.gr/terms-of-use.html
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ... ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ...
ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΣΠΥΡΙΑ... ΚΑΙ ΛΕΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ. ;)

8.8 Απαγορεύονται τα ρατσιστικά, φασιστικά, ξενοφοβικά, εθνικιστικά, αλλά και αντεθνικά σχόλια. Μισαλλόδοξες τοποθετήσεις περί φυλετικής υπεροχής, σεξιστικές αναφορές χωρίς την προηγούμενη αποδοχή των εμπλεκομένων, δογματισμός, καθώς και πολιτική προπαγάνδα που επιδιώκει την επιβολή και τον προσηλυτισμό, δε θα γίνονται ανεκτά.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Ρε ειστε με τα καλα σας μεσημεριατικα?....................Εμεις τι φταιμε να τσιτωνομαστε?.....Αντε,χαλαρωστε λιγο....Ειναι δυνατον,ανθρωποι σαν και σας να μιλατε ετσι?.......
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gika »

Σορρυ Ζορό που επεμβαίνω αλλά ο κανόνας που παραθέτεις δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ και από κανέναν συντονστή ή διαχειριστή... Πάντα κάποιοι τον παρέβαιναν και ποτέ δεν υπήρξαν συνέπειες..

Τεσπα, συνεχίστε ελεύθερα.. :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”