Παράπονα για το φόρουμ
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Δεν με βγαζει μυνημα,απλα δεν στελνει...
Η εικονα μενει ιδια σαν να μην παταω αποστολη ενα πραγμα.
Εχω δοκιμασει να στειλω σε πολλα ατομα,σε ολους το ιδιο...
Εστειλα χθες το τελευταιο και μετα που εγινε ο χαμος με τον Μητσο δεν μπορουσα να στειλω.
Ρε μηπως να τον παρουμε? Βουντου μου εκανε που δεν τον θελω?
Η εικονα μενει ιδια σαν να μην παταω αποστολη ενα πραγμα.
Εχω δοκιμασει να στειλω σε πολλα ατομα,σε ολους το ιδιο...
Εστειλα χθες το τελευταιο και μετα που εγινε ο χαμος με τον Μητσο δεν μπορουσα να στειλω.
Ρε μηπως να τον παρουμε? Βουντου μου εκανε που δεν τον θελω?
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Λες καποιος υποχθονιος να σου απενεργοποισηε τα πμ;
Για ψαξου λιγο...
Ειχες καμια κοντρα με κανενα μπλε ανθρωπακι προσφατα;
Εκλεψες κανενα κιλο απο το γκας;
Προσβαλες τον νικο70 για την ηλικια του;
Υποννοησες τιποτα για την νοημοσυνη του σερα;
ή μηπως κατι χειροτερο; Νευριασες κανενα κοκκινο ανθρωπακι;!;
Για ψαξου λιγο...
Ειχες καμια κοντρα με κανενα μπλε ανθρωπακι προσφατα;
Εκλεψες κανενα κιλο απο το γκας;
Προσβαλες τον νικο70 για την ηλικια του;
Υποννοησες τιποτα για την νοημοσυνη του σερα;
ή μηπως κατι χειροτερο; Νευριασες κανενα κοκκινο ανθρωπακι;!;
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Και σου εχω πει φερε τιποτα κατα δω εσυ τα πινεις με τους παπουδες οι συνομιλικοι σου σε χαλανε
Οποιος δεν καταλαβε μολις ελαβα μυνημα απο τον χαρτακια.
Οποιος δεν καταλαβε μολις ελαβα μυνημα απο τον χαρτακια.
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Τιγρη μολις κερδισες 5 κιλα Α' ποιοτητας Τζαμαικανη Ganja...

Σου εβαλα λιγο παραπανω,να δωσεις και στον Μαξιμο...


Σου εβαλα λιγο παραπανω,να δωσεις και στον Μαξιμο...
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Καλα αφου δεν θελεις την γερικη παρεα μου,obanebane έγραψε:Δε πινω με γερους παρεα, αμα μου μεινει τι θα κανω?
δωσε το μεριδιο μου σιγα σιγα να παω ,
στην ησυχη γωνιτσα του σπιτιου μου,
τον γέροντα Χάρο να κερνάω!
Re: Παράπονα για το φόρουμ
4 σελίδες έγινε θέμα που ο χαρτάκιας μας δεν έβαζε θέμα να στείλει PM?
Την επόμενη φορά θα παιχτεί μπαν
υγ

Την επόμενη φορά θα παιχτεί μπαν
υγ
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Και είπεν ο teod1980. Άς γεννήσει το forum νέα "Σεζόν 2011/2012" ποδοσφαίρου κατά το είδος αυτών και topic για "Φιλικά & φιλικά προετοιμασίας" και νέα "Σεζόν 2011/2012" basket με Euroleague κατά το είδος αυτών και έγινεν ούτω. Και έκαμεν ο mod τη δημόσια συζήτηση κατά το είδος αυτών, και τα topics κατά το είδος αυτών και τη νέα Σεζόν 2011/2012 κατά το είδος αυτής και είδεν ο teod1980 ότι ήτο καλόν.teod1980 έγραψε:Ρε τσακαλάκια δεν ανοίγετε κάνα τόπικ για τα φιλικά μπας και ασχοληθούμε με τίποτα ενδιαφέρον;
Και μη μου πετάξετε καμια τουρκική δήθεν πρόσκληση...Λέω για σοβαρά ενδεχόμενα φιλικά...
Βλάσφημε!
Re: Παράπονα για το φόρουμ
Το προτείνω να κλείσει μέχρι να κλειδώσει είναι αρκετά διαφορετικό Ζορρό.
Και μιλάω για το επίμαχο θέμα που κλειδώθηκε.
Είναι μέγιστη ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να χρησιμοποιεί κανείς ως άλλοθι το μας βλέπουν μικρά παιδιά.
Να φωνάξουμε το ΕΣΡ τότε.
Αντίστοιχα τα σκουπίδια της τηλεόρασης προκαλούν μεγαλύτερο κακό στα παιδιά των ευαίσθητων γονέων αλλά δεν βλέπω τον αντίστοιχο ζήλο στην μάχη τους για το πως θα τα μεγαλώσουν.
Ούτε επίσης τα παιδιά είναι ανενημέρωτα απο αυτά τα θέματα καθώς και η τηλεόραση προβάλει εκατομμύρια εικόνες κάθε μέρα μέσα απο την τηλεόραση και ειδικά για τα σκληρά ναρκωτικά.
Δεν πιστεύω ότι κάποιος απο εσάς που είναι πατεράδες πάτε και τους κλείνετε τα μάτια με τα χέρια σας για να μην δουν πως ρουφάει την σκόνη ο ηθοποιός ή πως τρυπάει το χέρι του η κάνει το ντιλ κάποιος άλλος.
Έχετε υπ όψη σας ότι τα μικρά παιδιά γνωρίζουν πολύ περισσότερα πράγματα για την φούντα απο όσα γνωρίζετε εσείς!
Έχετε υπ όψη ότι τα μικρά παιδιά τα γνωρίζουν απο το σχολείο μάλιστα το δημοτικό τα τραγουδάνε ακόμα και στο γήπεδο του ΠΑΟΚ που εκεί είμαι σίγουρος ότι δεν σας ενοχλεί ενώ αργότερα στον Ελληνικό Στρατό θα έχει ολοκληρωθεί και η άποψη τους για το χασίς.
Επίσης είναι ακόμα ποιο εύκολο για τα μικρά παιδιά να ψάξουν σε άλλες σελίδες μέχρι και να παραγγείλουν απο το ίντερνετ, το θέμα είναι άλλο και εσείς μιλάτε ότι κάνουμε και διαφήμιση για τα ναρκωτικά οι θιγμένοι με πρόσχημα το μας βλέπουν μικρά παιδιά.
Θα έπρεπε περισσότερο να απασχολεί τους γονείς το θέμα και να κάνετε συζήτηση για αυτό.
Αλήθεια αν το παιδί σας δοκιμάσει φούντα και σας το πει πως θα πράξετε?
Θα του πείτε δεν συζητώ κουβέντα μαζί σου και θα το χτυπήσετε για τον απαγορευμένο καρπό που δοκίμασε?
Δεν νομίζω.
Σίγουρα όμως θα του μιλήσετε.
Καλό λοιπόν θα ήταν να μάθετε και κάτι πέρα απο αυτά που γνωρίζετε ότι ισχύουν.
Ειδικά οι γονείς και όσοι δεν το έχουν δοκιμάσει.
Και μιλάω για το επίμαχο θέμα που κλειδώθηκε.
Είναι μέγιστη ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ να χρησιμοποιεί κανείς ως άλλοθι το μας βλέπουν μικρά παιδιά.
Να φωνάξουμε το ΕΣΡ τότε.
Αντίστοιχα τα σκουπίδια της τηλεόρασης προκαλούν μεγαλύτερο κακό στα παιδιά των ευαίσθητων γονέων αλλά δεν βλέπω τον αντίστοιχο ζήλο στην μάχη τους για το πως θα τα μεγαλώσουν.
Ούτε επίσης τα παιδιά είναι ανενημέρωτα απο αυτά τα θέματα καθώς και η τηλεόραση προβάλει εκατομμύρια εικόνες κάθε μέρα μέσα απο την τηλεόραση και ειδικά για τα σκληρά ναρκωτικά.
Δεν πιστεύω ότι κάποιος απο εσάς που είναι πατεράδες πάτε και τους κλείνετε τα μάτια με τα χέρια σας για να μην δουν πως ρουφάει την σκόνη ο ηθοποιός ή πως τρυπάει το χέρι του η κάνει το ντιλ κάποιος άλλος.
Έχετε υπ όψη σας ότι τα μικρά παιδιά γνωρίζουν πολύ περισσότερα πράγματα για την φούντα απο όσα γνωρίζετε εσείς!
Έχετε υπ όψη ότι τα μικρά παιδιά τα γνωρίζουν απο το σχολείο μάλιστα το δημοτικό τα τραγουδάνε ακόμα και στο γήπεδο του ΠΑΟΚ που εκεί είμαι σίγουρος ότι δεν σας ενοχλεί ενώ αργότερα στον Ελληνικό Στρατό θα έχει ολοκληρωθεί και η άποψη τους για το χασίς.
Επίσης είναι ακόμα ποιο εύκολο για τα μικρά παιδιά να ψάξουν σε άλλες σελίδες μέχρι και να παραγγείλουν απο το ίντερνετ, το θέμα είναι άλλο και εσείς μιλάτε ότι κάνουμε και διαφήμιση για τα ναρκωτικά οι θιγμένοι με πρόσχημα το μας βλέπουν μικρά παιδιά.
Θα έπρεπε περισσότερο να απασχολεί τους γονείς το θέμα και να κάνετε συζήτηση για αυτό.
Αλήθεια αν το παιδί σας δοκιμάσει φούντα και σας το πει πως θα πράξετε?
Θα του πείτε δεν συζητώ κουβέντα μαζί σου και θα το χτυπήσετε για τον απαγορευμένο καρπό που δοκίμασε?
Δεν νομίζω.
Σίγουρα όμως θα του μιλήσετε.
Καλό λοιπόν θα ήταν να μάθετε και κάτι πέρα απο αυτά που γνωρίζετε ότι ισχύουν.
Ειδικά οι γονείς και όσοι δεν το έχουν δοκιμάσει.
