László Bölöni
Re: László Bölöni
δεν θελω να ειμαι κακοπροεραιτος αλλα αυτα τα επικοινωνιακα με τα ελληνικα τα εκανε και ο μπερετα
ας τα τα ελληνικα Λαζλο δεν μας πανε
ας τα τα ελληνικα Λαζλο δεν μας πανε
Re: László Bölöni
ενα 15ρτο με 4 εντυπωσιακες επικοινωνιακες τριπλες..ελπιζω να ειναι τοσο καλος προπονητης οσο καλος ειναι και στα επικοινωνιακα..
Re: László Bölöni
Ολα τα λεφτα η ερωτηση για το 5-1 με τη ρεν, η μαλακια δεν εχει ορια πλακωσε τους στα μπινελικια ρε 
Re: László Bölöni
ελπίζω να τα πειράματα του στον ΠΑΟΚ να γίνουν με φειδώ και να μην τρώμε 5άρες σε Ευρωπαικά ματς.
επίσης πρέπει να υπάρξει υλικό απο μικρούς παίχτες που σημαίνει ανάλογες μεταγραφές
φαίνεται σοβαρός πάντως..
επίσης πρέπει να υπάρξει υλικό απο μικρούς παίχτες που σημαίνει ανάλογες μεταγραφές
φαίνεται σοβαρός πάντως..
Re: László Bölöni
καλως τον. καλη τυχη! τα υπολοιπα του χρονου τετοιο καιρο (ελπιζω να προλαβεις να βγαλεις τη χρονια).
- nick_shortjohn
- Δημοσιεύσεις: 343
- Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
- Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...
Re: László Bölöni
Please μην αρχίσουμε όλοι τα "μα τι υπέροχα που τα λέει" ότιδήποτε και να πει μόνο και μόνο για να τον βγάλουμε προπονητάρα (ειδικά σε πράματα που σε άλλες περιπτώσεις θα μας φαίθνονταν γελοία)... Θα αποδειχτεί στην πορεία αυτό αν ισχύει...
Re: László Bölöni
Εγώ θέλω να είναι κεκές και να αργεί κανά λεπτό να απαντήσει γιατί δεν ξέρει συντακτικό αλλά να μας φέρει ΤσουΛου. Ελπίζω τουλάχιστον να παίρνει μαθήματα τώρα: κράτους τους φίλους κοντά, τους εχθρούς κοντύτερα και τους ΑΡΔ σε χιλιόμετρα.
Re: László Bölöni
να ευχηθω να σαι γερος, φιλοσοφημενος ποδοσφαιρικα και οχι μονο και να εισαι δουλευταρας και τυχερος
να θυμασαι οτι οι ελληνες ειναι οσο μαλακες ειναι και οι ρουμανοι
και οτι ο ΠΑΟΚ ειναι το μεγαλυτερο κλαμπ στο ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ
μονο ΠΑΟΚ Λαζλο
να θυμασαι οτι οι ελληνες ειναι οσο μαλακες ειναι και οι ρουμανοι
και οτι ο ΠΑΟΚ ειναι το μεγαλυτερο κλαμπ στο ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΗ
μονο ΠΑΟΚ Λαζλο