László Bölöni

Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

...άντε καλά θα κρατηθώ και δεν θα πω τίποτα, :evil:
μέρα που είναι :opaokara:
τρελαg4
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Σάβ 26 Φεβ 2011, 00:36

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από τρελαg4 »

Ένα δίκιο το έχεις Θόδωρε, αλλά ξέρεις πως είναι, όταν είσαι έναν ολόκληρο χρόνο, στερημένος από έναν κανονικό προπονητή. :shock: Οπότε, με το που έσκασε μύτη ένα τέτοιο δημοσίευμα, ήταν κάτι παραπάνω από φυσιολογικός ο πανηγυρισμός των αδελφών μας.Νομίζω ότι πρέπει να τους καταλάβεις. :roll:
Ελπίζω μόνο οι δάφνες με τις οποίες τον καλοδεχόμαστε, να μην μετατραπούν σε
"σταύρωσον, σταύρωσον αυτόν". :?
Και από μένα σιδεροκέφαλος ,καλή δύναμη - κουράγιο και καλή επιτυχία.
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Steenage »

επιτελους κανονικος προπονητης
καλως ηρθες μπολονι
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31592
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni.

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Pegasus έγραψε:.... και κουφός σού εύχομαι.
:lol:

Καλό κουράγιο LaBo .


Υγ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Αντε ρε Λαζλο ακομα δεν ξυπνησες;; Τρεχα να υπογραψεις τα συμβολαια, να σε παρουσιασει ο Τεο να μας φυγει και η αγωνια! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
freskos
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2011, 22:02

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από freskos »

nninik έγραψε:λαζο,καλως ηρθες κ σιδεροκεφαλος..συντομα θα καταλαβεις πως εμεις εδω οι
ΠΑΟΚτσηδες,ειμαστε ολιγαρκεις κ συμβιβαζομαστε ευκολα με λιγα..τα απολυτως
αναγκαια..δηλαδης:πρωταθλημα!λαζο,εχουμε 26 χρονια να σηκωσουμε
πρωταθλημα,η ομαδα κινειται προς αυτην την κατευθυνση,οποτε,χρεος
σου ειναι να το σηκωσεις..απο την πρωτη χρονια,αν γινεται..επειτα,κυπελλο!
θα σου το σφυριξε ο ζβουρας,πως φτασαμε στο παρα τσακ φετος,με προπονητη
το χαβο..τωρα τι να κλασει το γατακι ο χαβος μπροστα σου,ετσι;ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ!
επισης,θελουμε ευρωπαικη πορεια..παραλιγο να αποκλεισουμε την ΤΣΣΚΑ,με
προπονητη το χαβο..(στα ειπα,πιο πριν για αυτον τον κυριο)..ο οποιος χαβος
δηλωσε πως "αν περνουσαμε την ΤΣΣΚΑ θα πηγαιναμε τελικο"..ε,τωρα να πας τελικο
και να μην το παρεις,μαλακια δεν ειναι;α,μπραβο στα λογια μου ερχεσαι..
ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ!!(κι αυτο..)..τωρα,αφου τα κανεις ολα αυτα,ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΟΤΙ:
ο ΠΑΟΚτσης,θελει επιθετικο ποδοσφαιρο..γκολ,πολλα γκολ..το νου σου!
αλλα να μην τρωμε ευκολα γκολ,ετσι;αυτη η ομαδα που αναλαμβανεις
δεν δεχεται γκολ ουτε με αιτηση!να προωθησεις 11 πιτσιρικαδες που θα
βρισκονται με κλειστα ματια μεταξυ τους,κ θα κεντανε..οχι ομως σε βαρος των
παλιοσειρων,ενταξει;μη μας δειξεις οτι δεν τα πας καλα με τις φιρμες,γιατι
δεν σε βλεπω καλα..αντε μην αρχισουμε τα "αντε ρε ρουμανε,πορτοφολα..
στο χωριο σου ολη μερα ποδηλατα κλεβουν.."
απλα πραγματα ειναι λαζλο..αν δεν μπορεις,go village..
υγ οπως ειπε κι ο αδερφος πιο πανω,καλως ηρθες και ΚΟΥΦΟΣ..
πιστευω θα μας πας πολυ ψηλα..
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από adamroxas »

Να παρει και τσαμπιονς λιγκ ή να το αφησουμε σε ομαδουλες τυπου μπαρτσα? :Ρ


Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team

Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από GeorgT »

Ο λασλο λενε τώρα στα γραφεία αλλα ακόμα να δω μια φώτο του κατω απο τον ήλιο της Τούμπας??

Stealth ειναι ο πστης??? :lol:
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από cristiano4 »

εχει πεσει γραμμη σε όλους τους αρδ ειμαι σιγουρος....μολις πέσουν οι υπογραφες θα σκάσουν και οι φωτο του ταυτοχρονα απο τις συναντησεις που είχε πριν την παρουσιαση του :lol:
Άβαταρ μέλους
baneprelevic361
Δημοσιεύσεις: 1548
Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από baneprelevic361 »

Απίστευτα καλή επιλογή. Ένας προπονητής με νοοτροπία πρωταθλητή! Μόνο που θεωρούνταν απο τον γαύρο καλύτερος απο τον Βαλβέρβε και αποτελούσε την πρώτη επιλογή για το τεχνικό του τίμ το 2008 τα λέει όλα! Ενας πολύπειρος, πειθαρχημένος, έξυπνος και χαρισματικός άνθρωπος! Τα καλύτερα Λάζλο και μακάρι να μας φτάσεις σε πρωτάθλημα και τίτλους! Νομίζω πως επιτέλους ήθρε η ώρα μας! Όλοι διαρκείας σε Ποδόσφαιρο και Μπάκσετ!
Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από GeorgT »

Στα αποδυτήρια υπογράφουν??? Ανέβηκα ταράτσα για μπανιστήρι στις πάνω σουίτες με κιάλια αλλά δεν κινείτε φύλο!! :lol:

Μονο στη μια εχουν ανοιχτά παράθυρα οποτε κάπου εκει τριγύρω θα είναι???
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από cristiano4 »

ΥΠΕΓΡΑΨΕ :opaokara: :opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Πέμ 09 Ιουν 2011, 11:50, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από magiktigra »

Στις 14:30 παρουσιάζεται..
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από sporos123 »

Στις 2:30 μ.μ παρουσιάζεται ο Μπόλονι

Πριν από λίγα λεπτά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ενημέρωσε ότι ο Λάζλο Μπόλονι θα παρουσιαστεί στους εκπροσώπους του Τύπου στις 2:30μ.μ. Η συμφωνία του Ρουμάνου με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ ολοκληρώθηκε και πλέον απομένει η τυπική ανακοίνωση της επισημοποίησης της συμφωνίας για τα δύο επόμενα χρόνια.
olapaok.gr
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DigitalFan »

Άντε, με το καλό...!
Καλή δύναμη και καλή τύχη σου εύχομαι Λάζλο. ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ!
;) :D

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”