μέρα που είναι
László Bölöni
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
Ένα δίκιο το έχεις Θόδωρε, αλλά ξέρεις πως είναι, όταν είσαι έναν ολόκληρο χρόνο, στερημένος από έναν κανονικό προπονητή.
Οπότε, με το που έσκασε μύτη ένα τέτοιο δημοσίευμα, ήταν κάτι παραπάνω από φυσιολογικός ο πανηγυρισμός των αδελφών μας.Νομίζω ότι πρέπει να τους καταλάβεις.
Ελπίζω μόνο οι δάφνες με τις οποίες τον καλοδεχόμαστε, να μην μετατραπούν σε
"σταύρωσον, σταύρωσον αυτόν".
Και από μένα σιδεροκέφαλος ,καλή δύναμη - κουράγιο και καλή επιτυχία.

Ελπίζω μόνο οι δάφνες με τις οποίες τον καλοδεχόμαστε, να μην μετατραπούν σε
"σταύρωσον, σταύρωσον αυτόν".
Και από μένα σιδεροκέφαλος ,καλή δύναμη - κουράγιο και καλή επιτυχία.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31592
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: László Bölöni.
Pegasus έγραψε:.... και κουφός σού εύχομαι.
Καλό κουράγιο LaBo .
Υγ ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: László Bölöni
Αντε ρε Λαζλο ακομα δεν ξυπνησες;; Τρεχα να υπογραψεις τα συμβολαια, να σε παρουσιασει ο Τεο να μας φυγει και η αγωνια! 
Re: László Bölöni
nninik έγραψε:λαζο,καλως ηρθες κ σιδεροκεφαλος..συντομα θα καταλαβεις πως εμεις εδω οι
ΠΑΟΚτσηδες,ειμαστε ολιγαρκεις κ συμβιβαζομαστε ευκολα με λιγα..τα απολυτως
αναγκαια..δηλαδης:πρωταθλημα!λαζο,εχουμε 26 χρονια να σηκωσουμε
πρωταθλημα,η ομαδα κινειται προς αυτην την κατευθυνση,οποτε,χρεος
σου ειναι να το σηκωσεις..απο την πρωτη χρονια,αν γινεται..επειτα,κυπελλο!
θα σου το σφυριξε ο ζβουρας,πως φτασαμε στο παρα τσακ φετος,με προπονητη
το χαβο..τωρα τι να κλασει το γατακι ο χαβος μπροστα σου,ετσι;ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ!
επισης,θελουμε ευρωπαικη πορεια..παραλιγο να αποκλεισουμε την ΤΣΣΚΑ,με
προπονητη το χαβο..(στα ειπα,πιο πριν για αυτον τον κυριο)..ο οποιος χαβος
δηλωσε πως "αν περνουσαμε την ΤΣΣΚΑ θα πηγαιναμε τελικο"..ε,τωρα να πας τελικο
και να μην το παρεις,μαλακια δεν ειναι;α,μπραβο στα λογια μου ερχεσαι..
ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ!!(κι αυτο..)..τωρα,αφου τα κανεις ολα αυτα,ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΟΤΙ:
ο ΠΑΟΚτσης,θελει επιθετικο ποδοσφαιρο..γκολ,πολλα γκολ..το νου σου!
αλλα να μην τρωμε ευκολα γκολ,ετσι;αυτη η ομαδα που αναλαμβανεις
δεν δεχεται γκολ ουτε με αιτηση!να προωθησεις 11 πιτσιρικαδες που θα
βρισκονται με κλειστα ματια μεταξυ τους,κ θα κεντανε..οχι ομως σε βαρος των
παλιοσειρων,ενταξει;μη μας δειξεις οτι δεν τα πας καλα με τις φιρμες,γιατι
δεν σε βλεπω καλα..αντε μην αρχισουμε τα "αντε ρε ρουμανε,πορτοφολα..
στο χωριο σου ολη μερα ποδηλατα κλεβουν.."
απλα πραγματα ειναι λαζλο..αν δεν μπορεις,go village..
υγ οπως ειπε κι ο αδερφος πιο πανω,καλως ηρθες και ΚΟΥΦΟΣ..
πιστευω θα μας πας πολυ ψηλα..
Re: László Bölöni
Να παρει και τσαμπιονς λιγκ ή να το αφησουμε σε ομαδουλες τυπου μπαρτσα? :Ρ
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Re: László Bölöni
Ο λασλο λενε τώρα στα γραφεία αλλα ακόμα να δω μια φώτο του κατω απο τον ήλιο της Τούμπας??
Stealth ειναι ο πστης???
Stealth ειναι ο πστης???
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: László Bölöni
εχει πεσει γραμμη σε όλους τους αρδ ειμαι σιγουρος....μολις πέσουν οι υπογραφες θα σκάσουν και οι φωτο του ταυτοχρονα απο τις συναντησεις που είχε πριν την παρουσιαση του 
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
Απίστευτα καλή επιλογή. Ένας προπονητής με νοοτροπία πρωταθλητή! Μόνο που θεωρούνταν απο τον γαύρο καλύτερος απο τον Βαλβέρβε και αποτελούσε την πρώτη επιλογή για το τεχνικό του τίμ το 2008 τα λέει όλα! Ενας πολύπειρος, πειθαρχημένος, έξυπνος και χαρισματικός άνθρωπος! Τα καλύτερα Λάζλο και μακάρι να μας φτάσεις σε πρωτάθλημα και τίτλους! Νομίζω πως επιτέλους ήθρε η ώρα μας! Όλοι διαρκείας σε Ποδόσφαιρο και Μπάκσετ!
Re: László Bölöni
Στα αποδυτήρια υπογράφουν??? Ανέβηκα ταράτσα για μπανιστήρι στις πάνω σουίτες με κιάλια αλλά δεν κινείτε φύλο!!
Μονο στη μια εχουν ανοιχτά παράθυρα οποτε κάπου εκει τριγύρω θα είναι???
Μονο στη μια εχουν ανοιχτά παράθυρα οποτε κάπου εκει τριγύρω θα είναι???
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: László Bölöni
ΥΠΕΓΡΑΨΕ

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cristiano4 την Πέμ 09 Ιουν 2011, 11:50, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- magiktigra
- Δημοσιεύσεις: 319
- Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
- Τοποθεσία: Καβάλα
Re: László Bölöni
Στις 2:30 μ.μ παρουσιάζεται ο Μπόλονι
Πριν από λίγα λεπτά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ενημέρωσε ότι ο Λάζλο Μπόλονι θα παρουσιαστεί στους εκπροσώπους του Τύπου στις 2:30μ.μ. Η συμφωνία του Ρουμάνου με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ ολοκληρώθηκε και πλέον απομένει η τυπική ανακοίνωση της επισημοποίησης της συμφωνίας για τα δύο επόμενα χρόνια.
olapaok.gr
Πριν από λίγα λεπτά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ενημέρωσε ότι ο Λάζλο Μπόλονι θα παρουσιαστεί στους εκπροσώπους του Τύπου στις 2:30μ.μ. Η συμφωνία του Ρουμάνου με τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ ολοκληρώθηκε και πλέον απομένει η τυπική ανακοίνωση της επισημοποίησης της συμφωνίας για τα δύο επόμενα χρόνια.
olapaok.gr
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος