ποιοις το ειπε,το λαγωνικο ης δημοσιογραφιας ο φιλιππουσης?????barlow4 έγραψε:ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!
το μεσημερι στον αντ1 ειπαν οτι επιστρεφει και αναλαμβανει τη ζελα.
Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
Και η gazzetta για απειλές λέει:
...Ο βοηθός του Σάντος στην Εθνική επικοινώνησε με τον Δημήτρη Γόντικα και επικαλέστηκε προσωπικούς λόγους και απειλές από οπαδούς του ΠΑΟΚ που δεν θέλουν να αναλάβει πόστο ο Βρύζας στους «πράσινους»
Re: Ζήσης Βρύζας
ο αλλος στην "εξεδρα" προχθες εγραψε για τη..."χουντα του ζαγορακη"..
σημερα γραφουν για τις..."απειλες για τη ζωη του"..
ΠΑΟΚ ρε φλωροι!!!και οτι δεν μπορειτε να εξηγησετε (γιατι δεν εξηγειται)..
ΠΑΟΚ ΞΕΡΩ'ΓΩ,ΞΕΡΩ'ΓΩ ΕΝΤΑΞΕΙ,ΠΑΟΚ,ΠΑΟΚ ΞΕΡΩ'ΓΩ ΚΑΙ ΞΕΡΩ'ΓΩ ΕΝΤΑΞΕΙ..
σημερα γραφουν για τις..."απειλες για τη ζωη του"..
ΠΑΟΚ ρε φλωροι!!!και οτι δεν μπορειτε να εξηγησετε (γιατι δεν εξηγειται)..
ΠΑΟΚ ΞΕΡΩ'ΓΩ,ΞΕΡΩ'ΓΩ ΕΝΤΑΞΕΙ,ΠΑΟΚ,ΠΑΟΚ ΞΕΡΩ'ΓΩ ΚΑΙ ΞΕΡΩ'ΓΩ ΕΝΤΑΞΕΙ..
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Ζήσης Βρύζας
GI4NNEN4 έγραψε:Και η gazzetta για απειλές λέει:
...Ο βοηθός του Σάντος στην Εθνική επικοινώνησε με τον Δημήτρη Γόντικα και επικαλέστηκε προσωπικούς λόγους και απειλές από οπαδούς του ΠΑΟΚ που δεν θέλουν να αναλάβει πόστο ο Βρύζας στους «πράσινους»
ε ενταξει,η βαζελογκαζετα τι θα ελεγε....εκαναν το λαθος να διαδιουν οτι εχουν συμγωνησει κ τωρα που αποδειχτηκε οτι δν ηταν κλεισμενος κοιτανε πως θα τα μπαλωσουν κ μιλανε μαλιστα κ για απειλες φιλαθλων του ΠΑΟΚ ωστε να αποποιηθουν των ευθυνων τους.....α ρε τσατσακια κωλορουφιανοι δημοσιογραφοι του ποκ,οσφυοκαμπτες κ γιεςμεν των αφεντικων σας.......
Re: Ζήσης Βρύζας
για να δικαιολογησουν τα (γι'αυτους) αδικαιολογητα,μεχρι και
οτι ειχαμε πιασει αιχμαλωτη τη γυναικα του και του ζητουσαμε
λυτρα θα γραψουν..τι να γραψουν,οι κακομαθημενοι;
αφου δεν εχουν μαθει να τρωνε χυλοπιτες..
οτι ειχαμε πιασει αιχμαλωτη τη γυναικα του και του ζητουσαμε
λυτρα θα γραψουν..τι να γραψουν,οι κακομαθημενοι;
αφου δεν εχουν μαθει να τρωνε χυλοπιτες..
Re: Ζήσης Βρύζας
Είπε το ΟΧΙ ο Βρύζας…
Ο Ζήσης Βρύζας απάντησε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός… Όπως από χθες προανήγγειλε το PAOK24 η απάντηση του Βρύζα είναι ΑΡΝΗΤΙΚΗ για τους πράσινους…
Η επικοινωνιακή και ουσιαστική ήττα που υπέστη η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι άνευ προηγουμένου. Η διοίκηση των πρασίνων που με πολύ μεγάλη ευκολία έβγαζε προς τα έξω μία ανύπαρκτη συμφωνία με τον Ζήση Βρύζα, πραγματοποίησε σήμερα διοικητικό συμβούλιο για να... επιβεβαιώσει και να ανακοινώσει αυτή την πρόσληψη.
Ο Βρύζας όμως που έλεγε την αλήθεια ότι δεν είχε απαντήσει και δεν είχε συμφωνήσει, τους έδωσε σήμερα την τελική απάντηση...
Το ΟΧΙ που ακούστηκε από τις ΗΠΑ ήταν πραγματικά σοκαριστικό για τον Γόντικα και τους συνεργάτες του. Οι οποίοι όπως μαθαίνουμε διαδίδουν τώρα στους ρεπόρτερ του Παναθηναϊκού, ότι ο Βρύζας απάντησε αρνητικά στην δική τους πρόταση, γιατί... απειλείται η ζωή του από τους ΠΑΟΚτσήδες.
Αυτό θέλουν να αναφέρουν ως δικαιολογία με στόχο να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις που προκάλεσε η σιγουριά των περασμένων ημερών, όπως άλλωστε φανέρωναν και τα αφιερώματα επί αφιερωμάτων στο νέο πλάνο του Παναθηναϊκού, τα οποία διαβάζαμε στις εφημερίδες....
Αυτό βέβαια δεν μπορεί να μείνει ασχολίαστο και από τον ίδιο τον Βρύζα ο οποίος προς το παρόν συνεχίζει τις υποχρεώσεις του με την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου...
Ο Ζήσης Βρύζας απάντησε στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός… Όπως από χθες προανήγγειλε το PAOK24 η απάντηση του Βρύζα είναι ΑΡΝΗΤΙΚΗ για τους πράσινους…
Η επικοινωνιακή και ουσιαστική ήττα που υπέστη η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είναι άνευ προηγουμένου. Η διοίκηση των πρασίνων που με πολύ μεγάλη ευκολία έβγαζε προς τα έξω μία ανύπαρκτη συμφωνία με τον Ζήση Βρύζα, πραγματοποίησε σήμερα διοικητικό συμβούλιο για να... επιβεβαιώσει και να ανακοινώσει αυτή την πρόσληψη.
Ο Βρύζας όμως που έλεγε την αλήθεια ότι δεν είχε απαντήσει και δεν είχε συμφωνήσει, τους έδωσε σήμερα την τελική απάντηση...
Το ΟΧΙ που ακούστηκε από τις ΗΠΑ ήταν πραγματικά σοκαριστικό για τον Γόντικα και τους συνεργάτες του. Οι οποίοι όπως μαθαίνουμε διαδίδουν τώρα στους ρεπόρτερ του Παναθηναϊκού, ότι ο Βρύζας απάντησε αρνητικά στην δική τους πρόταση, γιατί... απειλείται η ζωή του από τους ΠΑΟΚτσήδες.
Αυτό θέλουν να αναφέρουν ως δικαιολογία με στόχο να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις που προκάλεσε η σιγουριά των περασμένων ημερών, όπως άλλωστε φανέρωναν και τα αφιερώματα επί αφιερωμάτων στο νέο πλάνο του Παναθηναϊκού, τα οποία διαβάζαμε στις εφημερίδες....
Αυτό βέβαια δεν μπορεί να μείνει ασχολίαστο και από τον ίδιο τον Βρύζα ο οποίος προς το παρόν συνεχίζει τις υποχρεώσεις του με την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου...
Re: Ζήσης Βρύζας
Τι λέει ρε Ζήση όλα καλά μέχρι εδώ αν είναι έτσι όπως τα γράφουν οι παπάρες των Αθηνών.
Εθνική ή ΠΑΟΚ ?
Και πρόσεχε την επιλογή σου.
η απάντηση είναι στα κεφαλαία...
Εθνική ή ΠΑΟΚ ?
Και πρόσεχε την επιλογή σου.
η απάντηση είναι στα κεφαλαία...
Re: Ζήσης Βρύζας
αυτο που πρεπει να καρατησουμε ειναι η σφαλιαρα και η ηττα που τρωει ο βαζελος πιστευω θα του στοιχισει πολυ...απο εκει και περα περιμενω τον βρυζα να βγει και να μιλησει να ξεκαθαρισει τα πραγματα και για τις 2 μεριες...
Re: Ζήσης Βρύζας
ναι απειλες για τη ζωη του..
ειδε που επεστρεψε και ο σαλπιγγιδης ανασκελα και φοβηθηκε.
ειδε που επεστρεψε και ο σαλπιγγιδης ανασκελα και φοβηθηκε.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ζήσης Βρύζας
Γιατί ρε μάγκες λέτε τί απειλές?
Απειλές από τους φανατικούς οπαδούς την κρατικής αθηνών να μην τους πουλήσει και πάει στον βάζελο.
Τρελίτσα? Τρελίτσα!
Απειλές από τους φανατικούς οπαδούς την κρατικής αθηνών να μην τους πουλήσει και πάει στον βάζελο.
Τρελίτσα? Τρελίτσα!
Re: Ζήσης Βρύζας
το μονο αρνητικο της υποθεσης,ειναι οτι το κειμενο (ΜΝΗΜΕΙΟ),του
τερατιου,τελικα ΔΕΝ θα μεινει στην ιστορια..κριμα για τον τερατιο..
αδερφε,ειχες ραντεβου με την ιστορια,αλλα η π@@τανα την
κοπανησε..
υγ:και απο τα κειμενα που θα στεκονταν διπλα,ηταν πολυ,ΜΑ ΠΟΛΥ
καλυτερο..ενδεικτικα θυμαμαι τιτλους (μεγαλυτεροι,ανατριχιαστε):
ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΩΜΑΤΑ,ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ
ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛ.ΔΙΚΑΣΤΗ-ΚΑΜΙΚΑΖΙ (μιμης μπουζας)
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ (μιμης reloaded)
ΔΗΛΩΣΗ-ΣΟΚ ΤΟΥ ΜΑΓΚΝΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕΙ ΤΟ
ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ:ΔΕΝ ΑΓΓΙΞΑ ΟΥΤΕ ΤΡΙΧΑ ΤΟΥ
ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΗΣ..(ναι,μιμης again..)
τερατιου,τελικα ΔΕΝ θα μεινει στην ιστορια..κριμα για τον τερατιο..
αδερφε,ειχες ραντεβου με την ιστορια,αλλα η π@@τανα την
κοπανησε..
υγ:και απο τα κειμενα που θα στεκονταν διπλα,ηταν πολυ,ΜΑ ΠΟΛΥ
καλυτερο..ενδεικτικα θυμαμαι τιτλους (μεγαλυτεροι,ανατριχιαστε):
ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΩΜΑΤΑ,ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ
ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛ.ΔΙΚΑΣΤΗ-ΚΑΜΙΚΑΖΙ (μιμης μπουζας)
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΗΤΕΙΑΣ (μιμης reloaded)
ΔΗΛΩΣΗ-ΣΟΚ ΤΟΥ ΜΑΓΚΝΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΕΙ ΤΟ
ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΣΤΕΡΕΩΜΑ:ΔΕΝ ΑΓΓΙΞΑ ΟΥΤΕ ΤΡΙΧΑ ΤΟΥ
ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΤΗΣ ΣΕΒΙΛΛΗΣ..(ναι,μιμης again..)
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Ζήσης Βρύζας
Αυτό με τις "απειλές" δεν μπορεί και δεν πρέπει να μείνει αναπάντητο από την μεριά του Βρύζα για πολλούς λόγους.
ΥΓ.Δεύτερη σφαλιάρα στον βζλ μετά τον κοντό.
ΥΓ.Δεύτερη σφαλιάρα στον βζλ μετά τον κοντό.
Re: Ζήσης Βρύζας
εικαζω παντως οτι θα παραμεινει στην εθνικη.
και αυτο θα δημιουργησει μεγαλο προβλημα στη συσπειρωση μας.οι φωνες που λενε οτι ο βρυζας εφυγε εξ αιτιας λαδιας του ζαγορακη θα γινουν πιο εντονες και θα εχουν και το επιχειρημα του ποσο ΠΑΟΚ ειναι ο βρυζας με την κινηση που εκανε.
ευχομαι να διαψευστω και να δω μεθαυριο παρουσιαση μπολονι βρυζα να γουσταρουμε.αλλιως παλι γκρινιες θα εχουμε.
και αυτο θα δημιουργησει μεγαλο προβλημα στη συσπειρωση μας.οι φωνες που λενε οτι ο βρυζας εφυγε εξ αιτιας λαδιας του ζαγορακη θα γινουν πιο εντονες και θα εχουν και το επιχειρημα του ποσο ΠΑΟΚ ειναι ο βρυζας με την κινηση που εκανε.
ευχομαι να διαψευστω και να δω μεθαυριο παρουσιαση μπολονι βρυζα να γουσταρουμε.αλλιως παλι γκρινιες θα εχουμε.