Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
-
staurostoumpa
- Δημοσιεύσεις: 285
- Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 16:29
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
xxxxxx
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος staurostoumpa την Πέμ 18 Αύγ 2011, 19:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
staurostoumpa
- Δημοσιεύσεις: 285
- Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 16:29
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
xxx
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος staurostoumpa την Πέμ 18 Αύγ 2011, 19:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Οι Deep Purple ήρθαν πριν από λίγες μέρες στη Θεσσαλονίκη.
Deep Purple - Smoke On The Water
[youtube]9f7LwuVF8Oo[/youtube]
Deep Purple - Smoke On The Water
[youtube]9f7LwuVF8Oo[/youtube]
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]MObIXYYYq24&feature=related[/youtube]
[youtube]muGHUMtynkk&feature=related[/youtube]
[youtube]muGHUMtynkk&feature=related[/youtube]
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]xbDs3lpyvS0[/youtube]
Σωτήρης Καραούλιας στο μπάσο
Σωτήρης Καραούλιας στο μπάσο
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Παιδιά κάνω μουσική Ροκ/Μέταλ εκπομπή σε κάποιο τοπικό σταθμό της Κύπρου.Η εκπομπή ονομάζεται "Στα Άδυτα της Ροκ".Όσα αδέλφια μπορείτε και θέλετε μπορείτε να με ψηφίσετε σε αυτό το λινκ που θα δώσω για την καλύτερη εκπομπή του σταθμού.http://webapps.leventis.ucy.ac.cy:7786/poll/example.php

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Να'σαι καλά αδελφέ.Αν με ακούσεις και με live-streaming να μου στείλεις και msg να σου βάλω κανά κομμάτι που γουστάρεις!!!Κάθε Πέμπτη 1030-... είναι η εκπομπή.Με μπύρα,ουϊσκι και ότι λάχει...Κάποτε έχουμε και κανά ακουστικό λάιβ με ελληνικά έντεχνα αλλά σπάνια.Για τους πιο ήπιους!!:)
