Ζήσης Βρύζας
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Ζήσης Βρύζας
αχ ποσο θέλω να απαντήσει αρνητικά στον βάζελο,για να δω τι θα γραφουν μετά !
τόσο σίγουρη είναι βρε παιδί μου?
για μένα άρχισε να κουράζει το θέμα και ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνει.
αυτός πρέπει να ξέρει και να ζήσει με την απόφαση του!
τόσο σίγουρη είναι βρε παιδί μου?
για μένα άρχισε να κουράζει το θέμα και ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνει.
αυτός πρέπει να ξέρει και να ζήσει με την απόφαση του!
Re: Ζήσης Βρύζας
Τι θα αποφασίσει ο Ζήσης Βρύζας?
http://thessnea.blogspot.com/2011/06/blog-post_744.html
Για να ελαφρύνουμε λίγο το (σκατένιο) κλίμα

http://thessnea.blogspot.com/2011/06/blog-post_744.html
Για να ελαφρύνουμε λίγο το (σκατένιο) κλίμα
Re: Ζήσης Βρύζας
Προσωπικά δεν το στηρίζω (το γεγονός οτι ο Ζαγοράκης ειναι ήδη ενήμερος για την απόφαση Βρύζα) μόνο στην φιλία τους αλλά και στο χαρακτήρα - προσωπικότητα που δείχνει να έχει ο Ζαγοράκης, Αν ο Βρυζας του ζήτησε να μην πει τίποτα δεν υπάρχει περίπτωση να αρχίσει τις διαρροές ο Ζαγοράκης, δεν τον έχω για τέτοιο άνθρωπο, πιστεύω οτι είναι σφίγγα σ' αυτά. 'Οσο για το Βρύζα θεωρώ λογικό να θέλει να ανακοινωθεί τυχών αποχώρηση του απο την εθνική (για όπου και αν αποφασίσει να πάει) μετά τις υποχρεώσεις του εκεί.
Τώρα αν είχε ήδη συμφωνήσει να πάει στο βάζελο προφορικά θα είχε ζητήσει το ίδιο και απο εκεί. Οπότε ή ο γοντικας δεν ξέρει να κρατάει το στόμα του κλειστό (καθόλου απίθανο, αλλά κάτι τέτοιο θα χαλούσε την συμφωνία) ή δεν υπάρχει συμφωνία και είναι παπάς με πράσινα ράσα.
Πάντως αν ήμουν στη θέση του Βρύζα και είχα συμφωνήσει προφορικά με τον βάζελο και τα βγάζαν στη φόρα ενώ ακόμα δουλεύω αλλού για μένα θα ήταν σοβαρότατος λόγος να αλλάξω απόφαση.
Οσο για την δήλωση διάψευσης πριν λίγο καιρό καλά έκανε απο την στιγμή που δεν υπήρχε ενδεχόμενο επιστροφής του εκείνη την περίοδο και δεν άφησε να πλανάται η φήμη για μέρες και ξεκαθάρισε τη θέση του, δεν το βρίσκω κακό.
Γιατί δεν έκανε διάψευση τώρα??? λόγο του αγώνα??? δεν ήθελε να ασχοληθεί??? είναι αλήθεια??? δεν ξέρω , φαντάζομαι θα μάθουμε σε λίγες μέρες.
Τώρα αν είχε ήδη συμφωνήσει να πάει στο βάζελο προφορικά θα είχε ζητήσει το ίδιο και απο εκεί. Οπότε ή ο γοντικας δεν ξέρει να κρατάει το στόμα του κλειστό (καθόλου απίθανο, αλλά κάτι τέτοιο θα χαλούσε την συμφωνία) ή δεν υπάρχει συμφωνία και είναι παπάς με πράσινα ράσα.
Πάντως αν ήμουν στη θέση του Βρύζα και είχα συμφωνήσει προφορικά με τον βάζελο και τα βγάζαν στη φόρα ενώ ακόμα δουλεύω αλλού για μένα θα ήταν σοβαρότατος λόγος να αλλάξω απόφαση.
Οσο για την δήλωση διάψευσης πριν λίγο καιρό καλά έκανε απο την στιγμή που δεν υπήρχε ενδεχόμενο επιστροφής του εκείνη την περίοδο και δεν άφησε να πλανάται η φήμη για μέρες και ξεκαθάρισε τη θέση του, δεν το βρίσκω κακό.
Γιατί δεν έκανε διάψευση τώρα??? λόγο του αγώνα??? δεν ήθελε να ασχοληθεί??? είναι αλήθεια??? δεν ξέρω , φαντάζομαι θα μάθουμε σε λίγες μέρες.
Re: Ζήσης Βρύζας
Γραφω και το τελευταιο (φανταζομαι)...
Το οτι ο ΠΑΟΚ και ο Ζαγορ του εκανε προτασης επιστροφης και νεας συνεργασιας δεν εγινε ουτε επειδη ειναι ομορφος, ουτε επειδη ειναι ΦΙΛΟΣ..
Στο κατω κατω σαν φιλοι που ειναι θα μπορουσε ο Ζαγορ να το συζητησει μαζι του και να του πει την αποψη του για την προταση του λαγου κα ιτο ενδεχομενο να παει εκει..
Την προταση την καναμε γιατι πιστευουμε στις δυνατοτητες του, στις διασυνδεσεις του,στην εκτιμηση που τρεφουν οι παικτες γι αυτον (και αυτος ειναι πολυ σημαντικος λογος) και στην ισχυρη του προσωπικοτητα που οπως και να το κανουμε υπαρχει..
Δεν την καναμε ουτε για μην παει στον βαζελο ,ουτε τιποτα..
Στο κατω κατω ο ΠΑΟΚ πορευεται μεχρι στιγμης ως εχει χωρις να υπαρχει καποια αλλαγη..
Αυτο που θελουμε ειναι μια ποιοτικη προσθηκη στο διοικητικο κομματι, που θα δωσει ανασα στον Ζαγορ, που θα δωσει λυσεις και βοηθειες στην ομαδα...
Το οτι στο μυαλο του Ζαγορ υπαρχει το "στον ΠΑΟΚ δεν περισσευει κανεις" ειναι κατι παραπανω απο εμφανες..
Οι πραξεις του το εδειξαν..
Το οτι ο ΠΑΟΚ και ο Ζαγορ του εκανε προτασης επιστροφης και νεας συνεργασιας δεν εγινε ουτε επειδη ειναι ομορφος, ουτε επειδη ειναι ΦΙΛΟΣ..
Στο κατω κατω σαν φιλοι που ειναι θα μπορουσε ο Ζαγορ να το συζητησει μαζι του και να του πει την αποψη του για την προταση του λαγου κα ιτο ενδεχομενο να παει εκει..
Την προταση την καναμε γιατι πιστευουμε στις δυνατοτητες του, στις διασυνδεσεις του,στην εκτιμηση που τρεφουν οι παικτες γι αυτον (και αυτος ειναι πολυ σημαντικος λογος) και στην ισχυρη του προσωπικοτητα που οπως και να το κανουμε υπαρχει..
Δεν την καναμε ουτε για μην παει στον βαζελο ,ουτε τιποτα..
Στο κατω κατω ο ΠΑΟΚ πορευεται μεχρι στιγμης ως εχει χωρις να υπαρχει καποια αλλαγη..
Αυτο που θελουμε ειναι μια ποιοτικη προσθηκη στο διοικητικο κομματι, που θα δωσει ανασα στον Ζαγορ, που θα δωσει λυσεις και βοηθειες στην ομαδα...
Το οτι στο μυαλο του Ζαγορ υπαρχει το "στον ΠΑΟΚ δεν περισσευει κανεις" ειναι κατι παραπανω απο εμφανες..
Οι πραξεις του το εδειξαν..
Re: Ζήσης Βρύζας
Αυτο που λες ειναι πολυ σημαντικο και πρεπει να το καταλαβει ο κοσμος.Ακομα και ο Βρυζας να μην παει στον παναθηναικο και μεινει στην εθνικη ο ΠΑΟΚ συνεχιζει να εχει ενα κενο.Ο Παντελης κερδιζει ποντους αλλα και ο ιδιος λεει οτι ειναι πολλα τα θεματα και δεν γινεται να τα διαχειριστει μονος.moican4 έγραψε:Γραφω και το τελευταιο (φανταζομαι)...![]()
Το οτι ο ΠΑΟΚ και ο Ζαγορ του εκανε προτασης επιστροφης και νεας συνεργασιας δεν εγινε ουτε επειδη ειναι ομορφος, ουτε επειδη ειναι ΦΙΛΟΣ..
Στο κατω κατω σαν φιλοι που ειναι θα μπορουσε ο Ζαγορ να το συζητησει μαζι του και να του πει την αποψη του για την προταση του λαγου κα ιτο ενδεχομενο να παει εκει..
Την προταση την καναμε γιατι πιστευουμε στις δυνατοτητες του, στις διασυνδεσεις του,στην εκτιμηση που τρεφουν οι παικτες γι αυτον (και αυτος ειναι πολυ σημαντικος λογος) και στην ισχυρη του προσωπικοτητα που οπως και να το κανουμε υπαρχει..
Δεν την καναμε ουτε για μην παει στον βαζελο ,ουτε τιποτα..
Στο κατω κατω ο ΠΑΟΚ πορευεται μεχρι στιγμης ως εχει χωρις να υπαρχει καποια αλλαγη..
Αυτο που θελουμε ειναι μια ποιοτικη προσθηκη στο διοικητικο κομματι, που θα δωσει ανασα στον Ζαγορ, που θα δωσει λυσεις και βοηθειες στην ομαδα...
Το οτι στο μυαλο του Ζαγορ υπαρχει το "στον ΠΑΟΚ δεν περισσευει κανεις" ειναι κατι παραπανω απο εμφανες..
Οι πραξεις του το εδειξαν..
Re: Ζήσης Βρύζας
ε ναι γιατι μια δουλεια που ειναι να κανει ενα ολοκληρο τιμ την κανει μονος ο παντελος ή πιο παλια ο βρυζας...
Re: Ζήσης Βρύζας
και ειναι επισης γεγονος οτι δν γινεται μονο ο παντελης(η παλιοτερα ο βρυζας) να ειναι συνεχως διπλα στην ομαδα κ τοθς παικτες,τη μιση μερα δλδ,κ την υπολοιπη μιση να κανουν ερευνα για παικτες...μετα τη στελεχωση στο διοικητικο κομματι,καλο θα ηταν να κοιταξουμε κ τη στελεχωση του αγωνιστικου με ατομα με τεχνογνωσια....κ σιγουρα ο ζησης ειναι ενα απο αυτα...κ παλι δν φτανουν μονο δυο να ασχολουνται με το αγωνιστικο...κ με τη λεξη αγωνιστικο εννοω κ τη παρακολουθηση παικτων-υποψηφιων στοχων κ γενικα της αγορας....χρειαζομαστε 2 ατομα για αν κανουν αυτη τη δουλεια σε συνεργασια με τον τ.δ κ τον προπονητη....(λιγο οφ τοπικ)
τελος ειναι σημαντικο που αν επιστρεψει ο ζησης θα αναλαβει κ αντιπροεδρος κ ετσι θα επανδρωθει η διοικηση κ με ενα ακομα μελος,μετα τον ζαγορ,που ξερει τα του ποδοσφαιρου αριστα.......
Re: Ζήσης Βρύζας
Συμφωνω και με τους 3 σας..
Οπως παλια ο Ζησης ετρεχε και εκανε σχεδον τα παντα, τα ιδια γινονται και με τον Παντελη..
Δεν γινεται να εισαι στην Σουρωτη μιση μερα, μετα στα γραφεια, μετα στα τηλεφωνα, μετα στα ραντεβου και παει λεγοντας...
Αν θελουμε να οργανωθουμε πιο σωστα και πιο επαγγλεματικα πρεπει να βοηθησουν και οι 2 και να καταμεριστουν οι "ευθυνες"..
Οπως παλια ο Ζησης ετρεχε και εκανε σχεδον τα παντα, τα ιδια γινονται και με τον Παντελη..
Δεν γινεται να εισαι στην Σουρωτη μιση μερα, μετα στα γραφεια, μετα στα τηλεφωνα, μετα στα ραντεβου και παει λεγοντας...
Αν θελουμε να οργανωθουμε πιο σωστα και πιο επαγγλεματικα πρεπει να βοηθησουν και οι 2 και να καταμεριστουν οι "ευθυνες"..
Re: Ζήσης Βρύζας
σωστο....πρεπει να υπαρχει καταμερισμος ευθυνων κ να ειναι απολυτα διακριτοι οι ρολοι που θα εχουν....πχ ο βρυζας θα ασχολειται με τα της ομαδας γενικοτερα, κ ο παντελης θα κανει τις επαφες με μανατζερ κ θα τσεκαρει υποψηφιους στοχους κ θα κανει ερευνα της αγορας...η το αντιθετο......anyway,αυτο που εχει σημασια ειναι να επανδρωθει αυτο το κομματι με τουλαχιστον 1-2 ατομα ακομα.....
Re: Ζήσης Βρύζας
Rainmaker και rizla τα έχουν ήδη πει όλα. Από εκεί και πέρα κουβέντα να γίνεται και αναμονή των εξελίξεων και της κατάληξης του σίριαλ.
Re: Ζήσης Βρύζας
Ήμαστε όλοι σίγουροι ότι η πρόταση του Ζ στον Ζήση έγινε για την θέση του Τ.Δ. και όχι για κάποια άλλη;
Του προπονητή για παράδειγμα. (αλήθεια, έχει δίπλωμα ουέφα ο Ζήσης; )
:ugeek:
Του προπονητή για παράδειγμα. (αλήθεια, έχει δίπλωμα ουέφα ο Ζήσης; )
:ugeek:
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ζήσης Βρύζας
Στο τέλος θα αποδειχθεί ότι τζάμπα διαφήμιση του κάναμε του Βρύζα. Σε μας δε θα'ρθει, στο βάζελο δε θα πάει, θα μείνει στην κρατική αθηνών, και θα τους έχει όλους μερικώς ικανοποιημένους, και τις πόρτες ανοιχτές.
Εμάς επειδή δεν πήγε στο βάζελο, τους βάζελους επειδή δε γύρισε σε μας, τον κουρασμένο που θα τον έχει δίπλα του για τη συνέχεια, μέχρι την επόμενη πρόταση που θα του γίνει από τον βάζελο. Και τότε το σωσίβιο που λέγεται Ζαγοράκης δε θα υπάρχει. Γιατί περί σωσίβιου πρόκειται, αφού τον έσωσε από το άκυρο που θα έτρωγε αν πήγαινε στον βάζελο. Φυσικά, κι ο Ζαγορ έκανε το κομμάτι του, κλείνοντάς τον στη γωνία και δίνοντάς του 2 επιλογές:
Ή γυρνάς και όλα μέλι-γάλα, το καλύτερο για όλους,
ή πας στο βάζελο και από την Τούμπα ξεγράφεσαι μια για πάντα.
Έτσι το βλέπω εγώ, και εκτιμώ ότι ο Βρύζας κώλωσε και θα μείνει στο πλάι του κουρασμένου. Προσωπικά, με κούρασε. Στην αρχή το πήρα πολύ άσχημα και δεν το αποδέχτηκα. Πλέον... je m'en fous. Θέλει, καλώς. Δε θέλει, το μπούλο.
Μπορεί να μην έχω τα 750 που του έταξε ο βάζελος, αλλά έχω Ζαγοράκη και συνεχίζω δυνατά!
Εμάς επειδή δεν πήγε στο βάζελο, τους βάζελους επειδή δε γύρισε σε μας, τον κουρασμένο που θα τον έχει δίπλα του για τη συνέχεια, μέχρι την επόμενη πρόταση που θα του γίνει από τον βάζελο. Και τότε το σωσίβιο που λέγεται Ζαγοράκης δε θα υπάρχει. Γιατί περί σωσίβιου πρόκειται, αφού τον έσωσε από το άκυρο που θα έτρωγε αν πήγαινε στον βάζελο. Φυσικά, κι ο Ζαγορ έκανε το κομμάτι του, κλείνοντάς τον στη γωνία και δίνοντάς του 2 επιλογές:
Ή γυρνάς και όλα μέλι-γάλα, το καλύτερο για όλους,
ή πας στο βάζελο και από την Τούμπα ξεγράφεσαι μια για πάντα.
Έτσι το βλέπω εγώ, και εκτιμώ ότι ο Βρύζας κώλωσε και θα μείνει στο πλάι του κουρασμένου. Προσωπικά, με κούρασε. Στην αρχή το πήρα πολύ άσχημα και δεν το αποδέχτηκα. Πλέον... je m'en fous. Θέλει, καλώς. Δε θέλει, το μπούλο.
Μπορεί να μην έχω τα 750 που του έταξε ο βάζελος, αλλά έχω Ζαγοράκη και συνεχίζω δυνατά!
Re: Ζήσης Βρύζας
τελικα μαλλον ετσι θα γινει........κινηση ματ ομως απο τον ζαγορ....οτι κ αν γινει αυτος ειναι"κερδισμενος" δεχεται ο ζησης,τον πηρε μεσα απο τα χερια του βαζελου με ρελανς τις τελευταιες μερες...δν δεχεται και παει βαζελο εξυψωνεται στα ματια του κοσμου με τηην εννοια οτι"εγω του εκανα προταση να επιστρεψει κ να αναλαβει εν λευκω το αγωνιστικο,;αλλα προιμησε να παει στον βαζελο"