Εσύ κλίνεις; Εγώ έχω γείρει ολόκληρος.Zorro4 έγραψε:...αλλά να κλίνω και προς το ... να μη γυρίσει πίσω.
Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
-
zisis the end
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Re: Ζήσης Βρύζας
http://www.megapress.gr/imgConnector/ ο ζαγορ με το βρυζα αγγαλιασμενοι και φιλικοτατοι στο ΠΑΟΚ-βαζελος για τα πλευ ωχ....αποδειξη πως σιγουρα εχουν αποκατασταθει οι σχεσεις τους 
εδω με λιγο ψαξιμο στην αναζητηση στο ΠΑΟΚ παναθηναικος πλευ οφ... θα βρειτε τη φωτο σελ 13απο 29 δε μπορω να την ανεβασω συγγνωμη
εδω με λιγο ψαξιμο στην αναζητηση στο ΠΑΟΚ παναθηναικος πλευ οφ... θα βρειτε τη φωτο σελ 13απο 29 δε μπορω να την ανεβασω συγγνωμη
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Δευ 06 Ιουν 2011, 12:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ΠΑΟΚ οχι παοκ
Λόγος: ΠΑΟΚ οχι παοκ
Re: Ζήσης Βρύζας
Πάντως όποιος γέρνει απαραίτητα ...........δεν χρειάζετε να τον παίρνει!!!GI4NNEN4 έγραψε:Εσύ κλίνεις; Εγώ έχω γείρει ολόκληρος.Zorro4 έγραψε:...αλλά να κλίνω και προς το ... να μη γυρίσει πίσω.
Re: Ζήσης Βρύζας
μετα απο 5 μερες αποχης απο την ενημερωση μπηκα να δω τι κανει το πουλεν μου ο ζησης.
ακομη δεν εχει παρει την αποφαση........
δεν τον γνωριζω προσωπικα αλλα τον θεωρω "φιλο" μου. ετσι τον βλεπω και ετσι θα του γραψω. οπως θα μιλουσα σε εναν φιλο μου.
λοιπον φιλε ζηση.
εαν ησουν ενας απο εμας θα νοιαζοσουν για εμας. τι σημαινει αυτο? οτι με μοναδικο σκεπτικο να προστατεψεις τον Παοκτση θα ειχες ηδη διαψευσει τις φημες. δεν θα αφηνες εναν ολοκληρο κοσμο να παραμιλαει με αυτο που πας να κανεις. τιποτα δεν επρεπε να σταθει εμποδιο στην διαψευση. ποια εθνικη και ποια μαλτα. εαν ησουν ενας απο εμας.......
δεν αντεξα να διαβασω και τις 50 σελιδες. διαβασα αρκετα. διαβασα και την αποψη μιας γυναικας. ενος προεδρου.
μεσα. εστω οτι ειναι ετσι. εστω οτι δεν σε θελουν. τα παλικαρια φιλε ζηση πανε εξορια. τα παλικαρια φιλε ζηση αντεχουν την εξορια. πλακακια με τον εχθρο τα κανουν οι αδερφες.
και επειδη ελπιζω να εισαι αυτο που παντα πιστευα γραψτους στα @@ σου εκει στον βαζελο και κατσε κοντα στον δασκαλο. οσο καιρο χρειαστει. και να εισαι σιγουρος οτι θα ερθει ο χρονος και θα εισαι παλι διπλα μας.
διαφορετικα φιλε μου οπως λεει ο λαος θα κοιμηθεις οπως εστρωσες.
ακομη δεν εχει παρει την αποφαση........
δεν τον γνωριζω προσωπικα αλλα τον θεωρω "φιλο" μου. ετσι τον βλεπω και ετσι θα του γραψω. οπως θα μιλουσα σε εναν φιλο μου.
λοιπον φιλε ζηση.
εαν ησουν ενας απο εμας θα νοιαζοσουν για εμας. τι σημαινει αυτο? οτι με μοναδικο σκεπτικο να προστατεψεις τον Παοκτση θα ειχες ηδη διαψευσει τις φημες. δεν θα αφηνες εναν ολοκληρο κοσμο να παραμιλαει με αυτο που πας να κανεις. τιποτα δεν επρεπε να σταθει εμποδιο στην διαψευση. ποια εθνικη και ποια μαλτα. εαν ησουν ενας απο εμας.......
δεν αντεξα να διαβασω και τις 50 σελιδες. διαβασα αρκετα. διαβασα και την αποψη μιας γυναικας. ενος προεδρου.
μεσα. εστω οτι ειναι ετσι. εστω οτι δεν σε θελουν. τα παλικαρια φιλε ζηση πανε εξορια. τα παλικαρια φιλε ζηση αντεχουν την εξορια. πλακακια με τον εχθρο τα κανουν οι αδερφες.
και επειδη ελπιζω να εισαι αυτο που παντα πιστευα γραψτους στα @@ σου εκει στον βαζελο και κατσε κοντα στον δασκαλο. οσο καιρο χρειαστει. και να εισαι σιγουρος οτι θα ερθει ο χρονος και θα εισαι παλι διπλα μας.
διαφορετικα φιλε μου οπως λεει ο λαος θα κοιμηθεις οπως εστρωσες.
- kotsos
- Δημοσιεύσεις: 459
- Εγγραφή: Τρί 11 Νοέμ 2008, 21:18
- Τοποθεσία: Εκεί που για τέρας λένε, μα τέρας δε βλέπω
Re: Ζήσης Βρύζας
Το group-therapy που διεξάγεται σε αυτό το τόπικ δεν έχει προηγούμενο (προφανώς και δεν βγάζω την αρχοντιά μου απ'έξω)!
Προσωπικά θεωρώ δεδομένο πως θα πάει πλάι στο προπονητικό θηρίο που ονομάζεται Φερέιρα, στους μεγαλοπαράγοντες Γόντικα-Πολέμη και στο σύλλογο που πριν από ένα χρόνο του στέρησε το πρωτάθλημα. Κατά τ'άλλα ότι και να ήθελα να προσθέσω επιστρέφει στο δοκίμιο που συνέταξε ο τεράτιος.
Προσωπικά θεωρώ δεδομένο πως θα πάει πλάι στο προπονητικό θηρίο που ονομάζεται Φερέιρα, στους μεγαλοπαράγοντες Γόντικα-Πολέμη και στο σύλλογο που πριν από ένα χρόνο του στέρησε το πρωτάθλημα. Κατά τ'άλλα ότι και να ήθελα να προσθέσω επιστρέφει στο δοκίμιο που συνέταξε ο τεράτιος.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ζήσης Βρύζας
Και ο Ζήσης απο την εθνική θα πάει στον λαγό ,και δεν ξέρουμε αν έφυγε η τον φύγανε.barlow4 έγραψε:μπορεις αν θελεις να τα βαζεις ολα σσε ενα τσουβαλι.δικαιωμα σου.ο ζαγορακης απο την αγγλια πηγε στην αεκ και ο ΠΑΟΚ δεν εχει ενδιαφερθει οταν αυτος ηθελε να επιστρεψει.ο κωνσταντινιδης ποτε δεν ηταν κατι σημαντικο για τον ΠΑΟΚ ουτε και ο γεωργιαδης.αν ειχε φυγει ο τουρσουνιδης που ηταν εμβληματικη φυσιογνωμια θα μπορουσες να συγκρινεις.δεν ειναι ολοι το ιδιο σημαντικοι.
εσυ δηλαδη φοβασαι μην ξεμεινει ο ΠΑΟΚ απο φιλους και κανεις την καρδια σου πετρα?
Απο τη στιγμή που δε ξέρουμε ακριβώς τι παίχτηκε μεταξύ Ζαγόρ και Ζήση και έφυγε ο δεύτερος,
δε μπορώ να κατηγορήσω κανέναν απ τους δυό.Όσον αφορά εμένα στεναχωρήθηκα πολύ όταν
έφυγε ο Ζήσης απ τον ΠΑΟΚ.Απο τη στιγμή που τέθηκε εκτός συλλόγου ,δε μου καίγεται καρφί
για το που θα πάει.Μακάρι να πάει κάπου καλά ,να κονομήσει, να μάθει περισσότερα ,να αποκομίσει
εμπειρίες κ ίσως κάποτε αν ξανάρθει, να βοηθήσει περισσότερο απ το ίδιο η άλλο πόστο.
Re: Ζήσης Βρύζας
Είτε γερμένος είτε οχι, δεν τον παίρνω. Ούτε τον Ζήση ούτε κανέναν άλλο...Argonaut4 έγραψε:Πάντως όποιος γέρνει απαραίτητα ...........δεν χρειάζετε να τον παίρνει!!!GI4NNEN4 έγραψε:Εσύ κλίνεις; Εγώ έχω γείρει ολόκληρος.Zorro4 έγραψε:...αλλά να κλίνω και προς το ... να μη γυρίσει πίσω.![]()
![]()
![]()
Re: Ζήσης Βρύζας
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΜΟΝΟ ΜΗ ΜΑΣ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ...
ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΕΡΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ....

ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΕΡΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ....
Re: Ζήσης Βρύζας
Ρε τρελοκομεία είμαστε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε..........ΑΓΓΟΥΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΑΣΟΛΑΚΙΑ ΜΕ E-COLI .............να τα ισιώσουμε..

Re: Ζήσης Βρύζας
Αφήστε το E-COLI και πιάστε κανα ΞE-COLI! Όπως είχε πεί και ο Τζίμης Πανούσης, Τί Ζήσης Βρύζας και μ@λ@κιες... Σαν το μ**νί δεν είναι τίποτα. 
Re: Ζήσης Βρύζας
Έχω λιώσει στα γέλια με σας που έμπλεξα..............μέσα στη μιζέρια της καθημερινότητας να στε καλα αδέρφια.....ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!!!!!!!

- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ζήσης Βρύζας
++GI4NNEN4 έγραψε:Αφήστε το E-COLI και πιάστε κανα ΞE-COLI! Όπως είχε πεί και ο Τζίμης Πανούσης, Τί Ζήσης Βρύζας και μ@λ@κιες... Σαν το μ**νί δεν είναι τίποτα.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Ζήσης Βρύζας
[b]Το… «όχι» του Βρύζα[/b]
Η φημολογία που αναπτύχθηκε τις τελευταίες ώρες φαίνεται πως έχει μεγάλη βάση. Αφορά τον Ζήση Βρύζα και την αρνητική απάντηση που θα δώσει στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός…
Αυτή η πληροφορία υπάρχει και προκύπτει από ανθρώπους οι οποίοι έχουν άμεση επαφή και σχέση με τον πρώην πρόεδρο και τεχνικό διευθυντή του Δικεφάλου.
Οι συγκεκριμένοι άνθρωποι (και από την οικογένεια Σαχπατζίδη που είναι πολύ κοντά στον πρωταγωνιστή αυτής της υπόθεσης) αναφέρουν ότι ο Ζήσης Βρύζας θα απαντήσει αρνητικά στην μεγάλη πρόταση που του κατέθεσε την περασμένη εβδομάδα ο Δημήτρης Γόντικας και η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Οι ίδιες πληροφορίες και οι ίδιοι άνθρωποι δεν γνωρίζουν και δεν ξεκαθαρίζουν τι θα κάνει ο Ζήσης Βρύζας με τον ΠΑΟΚ και την πρόταση που του κατέθεσε ο Θόδωρος Ζαγοράκης.
Αυτό είναι το σενάριο που προκύπτει τις τελευταίες ώρες και θα φανεί σήμερα ή αύριο αν θα επιβεβαιωθεί πλήρως, την ώρα που στην Αθήνα όλοι στον Παναθηναϊκό είναι βέβαιοι ότι από Πέμπτη ο Βρύζας θα πιάσει δουλειά στην πράσινη ΠΑΕ….
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=8895
Η φημολογία που αναπτύχθηκε τις τελευταίες ώρες φαίνεται πως έχει μεγάλη βάση. Αφορά τον Ζήση Βρύζα και την αρνητική απάντηση που θα δώσει στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός…
Αυτή η πληροφορία υπάρχει και προκύπτει από ανθρώπους οι οποίοι έχουν άμεση επαφή και σχέση με τον πρώην πρόεδρο και τεχνικό διευθυντή του Δικεφάλου.
Οι συγκεκριμένοι άνθρωποι (και από την οικογένεια Σαχπατζίδη που είναι πολύ κοντά στον πρωταγωνιστή αυτής της υπόθεσης) αναφέρουν ότι ο Ζήσης Βρύζας θα απαντήσει αρνητικά στην μεγάλη πρόταση που του κατέθεσε την περασμένη εβδομάδα ο Δημήτρης Γόντικας και η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Οι ίδιες πληροφορίες και οι ίδιοι άνθρωποι δεν γνωρίζουν και δεν ξεκαθαρίζουν τι θα κάνει ο Ζήσης Βρύζας με τον ΠΑΟΚ και την πρόταση που του κατέθεσε ο Θόδωρος Ζαγοράκης.
Αυτό είναι το σενάριο που προκύπτει τις τελευταίες ώρες και θα φανεί σήμερα ή αύριο αν θα επιβεβαιωθεί πλήρως, την ώρα που στην Αθήνα όλοι στον Παναθηναϊκό είναι βέβαιοι ότι από Πέμπτη ο Βρύζας θα πιάσει δουλειά στην πράσινη ΠΑΕ….
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=8895
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Δευ 06 Ιουν 2011, 16:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
Λόγος: βαζουμε ολοκληρη τη δημοσιευση οχι μονο λινκ
