Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
Με βάση τα μέχρι στιγμής δημοσιεύματα μάλλον διακρίνω σίγουρη τη δουλειά για το βάζελο και για εμάς μια "απέλπιδα" προσπάθεια να τον επαναπατρίσουμε.Μακάρι να κάνω λάθος..

-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3847
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Ζήσης Βρύζας
http://www.exedrasports.gr/blogs/articl ... aid=114099
Autoi pou sunergastikan oso kaneis allos me ti xounta tha mas poun kai xountikous.
Tous ponese katw stin Athina pantws....ara uparxei periptwsh na arnithei....
http://www.exedrasports.gr/blogs/articl ... aid=114096
Ki esi vre Kolka to paratravas.....
Autoi pou sunergastikan oso kaneis allos me ti xounta tha mas poun kai xountikous.
Tous ponese katw stin Athina pantws....ara uparxei periptwsh na arnithei....
http://www.exedrasports.gr/blogs/articl ... aid=114096
Ki esi vre Kolka to paratravas.....
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Ζήσης Βρύζας
Photis έγραψε:Με βάση τα μέχρι στιγμής δημοσιεύματα μάλλον διακρίνω σίγουρη τη δουλειά για το βάζελο και για εμάς μια "απέλπιδα" προσπάθεια να τον επαναπατρίσουμε.Μακάρι να κάνω λάθος..
Καλά ρε Photis η πρώτη φορά θα είναι που γράφονται και στήνονται από τους ΑΡΔ της Αθήνας ανυπόστατα δημοσιεύματα από πράσινους, κόκκινους ή κίτρινους κονδιλοφόρους για επικοινωνιακούς λόγους και με συγκεκριμένους σκοπούς. Πρέπει να το κάνω νιανιά για να το καταλάβεις;Σταύρος Κόλκας έγραψε:Εδώ και περίπου ένα μήνα, ο Παναθηναϊκός πιέζει τον Βρύζα για ένα ραντεβού. Αρχικά, ούτε που δεχόταν να γίνει. Πίεση, κόντρα πίεση, ο Βρύζας λέει πως το μόνο που τους είπε ήταν πως θα γίνει το ραντεβού.Κώδικας: Επιλογή όλων
http://blog.paok24.com/?p=1267
Μετά, άρχισαν να πέφτουν τα νούμερα. Η πρόταση που έγινε στο μιλητό, ήταν 1,5 εκατ. ευρώ συν μπόνους πωλήσεων παικτών για τρία χρόνια. Τα λεφτά πολλά και στον Παναθηναϊκό σίγουροι πως δεν μπορεί να αρνηθεί.
Αμέσως μετά, οι παράγοντες του Παναθηναϊκού, άρχισαν να μοιράζουν στους ρεπόρτερ της ομάδας τους πως ο Βρύζας έκλεισε. Προφανώς για να μετρήσουν αντιδράσεις, εκτός κι αν τους είπε ναι και δεν το γνωρίζω εγώ.
Αυτό που σίγουρα γνωρίζω, είναι αυτό που λέει στους δικούς μας. Πως δεν έχει συμφωνήσει, πως δεν έχει καν δεσμευτεί. Πως το μόνο που θα κάνει είναι ένα ραντεβού και τίποτα παραπάνω.
Μάλιστα, στον Παναθηναϊκό, έπεσαν πολλά … δάχτυλα όταν ακούστηκε το ποσό και την επόμενη μέρα στα ρεπορτάζ της ομάδας του τριφυλλιού γινόταν κουβέντα για 200 χιλιάρικα το χρόνο, 600 την τριετία. Με λίγα λόγια και η δική τους επικοινωνιακή πολιτική έμπαζε κάπως, παρά τη σιγουριά που έβγαζαν στα κείμενά τους.
Εμένα, η σιγουριά τους πως έκλεισαν τον Βρύζα, όλες αυτές τις ημέρες δεν μου προέκυπτε από πουθενά ρεπορταζιακά, εκτός Παναθηναϊκού.
Δεν λειτούργησε όμως έτσι. Πήγε στην Αθήνα, τον βρήκε, του έκανε πρόταση και του ζήτησε να γυρίσει. Λειτούργησε προς όφελος της ομάδας, προς την αρσενική πλευρά του ποδοσφαίρου και της παραγοντικής. Κάτι που δεν παίζει συχνά.
Δεν ξέρω τι θα αποφασίσει το βράδυ του Σαββάτου. Ο ΠΑΟΚ του υπενθύμισε πως είναι η οικογένειά του, του άνοιξε την πόρτα, ο πρόεδρος παραμέρισε ότι υπήρχε σε εγωισμό, φέρθηκε ταπεινά απέναντί του.
Εμείς τον αγαπάμε, εγώ προσωπικά σίγουρα, αλλά αν πάει στον Παναθηναϊκό και επιβεβαιώσει τα όσα δε θέλαμε να πιστέψουμε, τότε έχει σβήσει από τον χάρτη.
Θέλω να πιστεύω πως η εκτίμηση που κάνω σε όλο το παραπάνω κείμενο δεν είναι λανθασμένη. Να γνωρίζετε πάντως, πως είναι όντως προϊόν ρεπορτάζ και πολλών ωρών στα τηλέφωνα.
Γιατί επιμένεις και βασίζεσαι σε δημοσιεύματα χαλκευμένων χαβουζοκονδυλοφόρων;
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ !
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Ζήσης Βρύζας
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.exedrasports.gr/blogs/articleblog/?cid=96&aid=114099Αϊντε από δώ ΓΥΔΙ, που θα μιλήσεις εσύ για την ΠΑΟΚΑΡΑ και την δημοκρατία της, εκπρόσωπε της ομάδας με την πιο φασιστική νοοτροπία, διαχρονικά. Βρε ΟΥΣΤ λέμε...!
-
zisis the end
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Re: Ζήσης Βρύζας
καλα ετσι δεν υπαρχουνε αυτοι οι επορτερς-ο θεος νατοθς κανει-του παναθηναικου αλλα κια η ιδια η ομαδα....ρε σεισ αυτη η υποθεση απο καπου βρωμαει..να χει δωσει τα χερια με τον παναθηναικο και νατουσ κανει τετοια νερα και αυτοι να καθονται να τον περιμενουν???????εμας ειναι δικο μας παιδι εχουμε και μια αβαντα να τον περιμενουμε.επισης ςχω παρατηρησει πως εκει που ηταν ολοι σιγουροι για την υπογραφη με τον παναθηναικο τωρα το μαζευουνε μιλανε για προφορικη συμφωνια και δεν εχουν κανενα αγχος-μια κατασταση που σαφως τους βολευει σε περιπτωσει που δεν παει τελικα και επιλεξει εμας η τν εθνικη...του τυπυ δε φταιμε εμεις γταιει αυτος που μας κρεμασε εμεις τον ειχαμε σιγουρο-επισης πως τοοοοοσο καιρο ανακοινωναν οτι θαπιασει δουλεια τη δευτερα γνωριζοντας οτι εχει υποχρεωσεις με την εθνικη οι οποιες αν δεν τελειωναν επισημα για φετος δε θα μπορουσε να φυγει....μιας και ως επαγγελματιας οφειλει να κρατισει στοιχιωδως τα προσχηματα.......εγω παλι αν ημουν γοντικας θε χε παρει φωτια ο απ αυτοσ μου.....εκτοσ και αν εχει βρει τ.δ κατωτερο των προσδοκιων του βρυζα και ολο αυτο γινεται για να παρουσιαστει σα λυση τησ τελευταιας στιγμης
τωρα αυτες τις ιστοριες για αγριους οτι ο ζαγορακης το εκανε για να τον εκθεσει και οτι ηξερε εξ αρχης οτι εχει κλεισει στον παναθηναικο ειναι σαπουνοπερες κακιστης ποιοτητας.....καλα για τοσο κοροιδο τον εχετε τον ζαγορακη να ερθει να παρακαλεσει εναν τυπο που ανηκει σε αλλη ομαδα μονο κια μονο για να πουνε οτι προσπαθησε???εγω που δεν του εχω και μεγαλη συμπαθεια χωρισ φυσικα να αναιρω οσα εχει κανι δεν το πιστευω...ειχε λογο να ερθει και ο ζησης ειχε λογο να τον ακουσει
τωρα μπορει στον ΠΑΟΚ οντως να ξερουν την απαντηση του απλωσ να μην την εχουν ανακοινωσει ακομα....
αλλα για να πουμε και του στραβου το δικιο μας εσκασε πια ας παρει μια αποφαση και αυτος....σιγα τη δυσκολια
η επαγγελματιας,η καψουρης εργαζομενος,η ηρεμος υπαλληλος......
τωρα αυτες τις ιστοριες για αγριους οτι ο ζαγορακης το εκανε για να τον εκθεσει και οτι ηξερε εξ αρχης οτι εχει κλεισει στον παναθηναικο ειναι σαπουνοπερες κακιστης ποιοτητας.....καλα για τοσο κοροιδο τον εχετε τον ζαγορακη να ερθει να παρακαλεσει εναν τυπο που ανηκει σε αλλη ομαδα μονο κια μονο για να πουνε οτι προσπαθησε???εγω που δεν του εχω και μεγαλη συμπαθεια χωρισ φυσικα να αναιρω οσα εχει κανι δεν το πιστευω...ειχε λογο να ερθει και ο ζησης ειχε λογο να τον ακουσει
τωρα μπορει στον ΠΑΟΚ οντως να ξερουν την απαντηση του απλωσ να μην την εχουν ανακοινωσει ακομα....
αλλα για να πουμε και του στραβου το δικιο μας εσκασε πια ας παρει μια αποφαση και αυτος....σιγα τη δυσκολια
η επαγγελματιας,η καψουρης εργαζομενος,η ηρεμος υπαλληλος......
Re: Ζήσης Βρύζας
Δε ξέρω αδελφέ μου,τετοιο παλμό λαμβάνω.δέ ξέρω..περιμένω..Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. έγραψε:Photis έγραψε:Με βάση τα μέχρι στιγμής δημοσιεύματα μάλλον διακρίνω σίγουρη τη δουλειά για το βάζελο και για εμάς μια "απέλπιδα" προσπάθεια να τον επαναπατρίσουμε.Μακάρι να κάνω λάθος..
Καλά ρε Photis η πρώτη φορά θα είναι που γράφονται και στήνονται από τους ΑΡΔ της Αθήνας ανυπόστατα δημοσιεύματα από πράσινους, κόκκινους ή κίτρινους κονδιλοφόρους για επικοινωνιακούς λόγους και με συγκεκριμένους σκοπούς. Πρέπει να το κάνω νιανιά για να το καταλάβεις;Σταύρος Κόλκας έγραψε:Εδώ και περίπου ένα μήνα, ο Παναθηναϊκός πιέζει τον Βρύζα για ένα ραντεβού. Αρχικά, ούτε που δεχόταν να γίνει. Πίεση, κόντρα πίεση, ο Βρύζας λέει πως το μόνο που τους είπε ήταν πως θα γίνει το ραντεβού.Κώδικας: Επιλογή όλων
http://blog.paok24.com/?p=1267
Μετά, άρχισαν να πέφτουν τα νούμερα. Η πρόταση που έγινε στο μιλητό, ήταν 1,5 εκατ. ευρώ συν μπόνους πωλήσεων παικτών για τρία χρόνια. Τα λεφτά πολλά και στον Παναθηναϊκό σίγουροι πως δεν μπορεί να αρνηθεί.
Αμέσως μετά, οι παράγοντες του Παναθηναϊκού, άρχισαν να μοιράζουν στους ρεπόρτερ της ομάδας τους πως ο Βρύζας έκλεισε. Προφανώς για να μετρήσουν αντιδράσεις, εκτός κι αν τους είπε ναι και δεν το γνωρίζω εγώ.
Αυτό που σίγουρα γνωρίζω, είναι αυτό που λέει στους δικούς μας. Πως δεν έχει συμφωνήσει, πως δεν έχει καν δεσμευτεί. Πως το μόνο που θα κάνει είναι ένα ραντεβού και τίποτα παραπάνω.
Μάλιστα, στον Παναθηναϊκό, έπεσαν πολλά … δάχτυλα όταν ακούστηκε το ποσό και την επόμενη μέρα στα ρεπορτάζ της ομάδας του τριφυλλιού γινόταν κουβέντα για 200 χιλιάρικα το χρόνο, 600 την τριετία. Με λίγα λόγια και η δική τους επικοινωνιακή πολιτική έμπαζε κάπως, παρά τη σιγουριά που έβγαζαν στα κείμενά τους.
Εμένα, η σιγουριά τους πως έκλεισαν τον Βρύζα, όλες αυτές τις ημέρες δεν μου προέκυπτε από πουθενά ρεπορταζιακά, εκτός Παναθηναϊκού.
Δεν λειτούργησε όμως έτσι. Πήγε στην Αθήνα, τον βρήκε, του έκανε πρόταση και του ζήτησε να γυρίσει. Λειτούργησε προς όφελος της ομάδας, προς την αρσενική πλευρά του ποδοσφαίρου και της παραγοντικής. Κάτι που δεν παίζει συχνά.
Δεν ξέρω τι θα αποφασίσει το βράδυ του Σαββάτου. Ο ΠΑΟΚ του υπενθύμισε πως είναι η οικογένειά του, του άνοιξε την πόρτα, ο πρόεδρος παραμέρισε ότι υπήρχε σε εγωισμό, φέρθηκε ταπεινά απέναντί του.
Εμείς τον αγαπάμε, εγώ προσωπικά σίγουρα, αλλά αν πάει στον Παναθηναϊκό και επιβεβαιώσει τα όσα δε θέλαμε να πιστέψουμε, τότε έχει σβήσει από τον χάρτη.
Θέλω να πιστεύω πως η εκτίμηση που κάνω σε όλο το παραπάνω κείμενο δεν είναι λανθασμένη. Να γνωρίζετε πάντως, πως είναι όντως προϊόν ρεπορτάζ και πολλών ωρών στα τηλέφωνα.
Γιατί επιμένεις και βασίζεσαι σε δημοσιεύματα χαλκευμένων χαβουζοκονδυλοφόρων;
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ !
Re: Ζήσης Βρύζας
να σας πω εγώ τί νομίζω; Κατ'αρχήν ο Ζαγόρ και ο Βρύζας δεν είναι τίποτα τυχαίοι πρωην συνεργάτες. Έχουν φάει ψωμί και αλάτι μαζί. Σίγουρα ξέρει ο Ζαγόρ τί προτείθεται να κάνει ο Βρύζας. νομίζω πως το κρατάν για τη συνέντευξη τύπου , και θα σκάσουν μύτη μαζί στο πάνελ και θα γίνει χαμός. οι βάζελοι θα το φυσάν και δε θα κρυώνει. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχει τοποθετηθεί δημόσια ο Ζήσης... όταν συμβεί θέλω βραβείο σαςταλεγα!
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Ζήσης Βρύζας
3 μερες περασαν και δεν ειπα τιποτα για την παρτη σου και επειδη δε θελω να το πιστεψω και επειδη δε γουσταρω τις κωλοτουμπες σε περιπτωση που τους φτυσεις. Αλλα μη το σκεφτεσαι αλλο ρε Ζηση. Ενας απο εμας εισαι γαμω την πουτ@να μου γαμω. ΕΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.
Re: Ζήσης Βρύζας
Δεν το κόβουμε αυτό το παραμύθι με τις κωλοτούμπες;
Δεν βγήκε μια ομάδα ατόμων στα καλά του καθουμένου να τον βρίζει!! Βγήκαμε όλοι και άλλος με ήπιο τρόπο άλλος με μπινελίκια, τον κράξαμε σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν όλα αυτά που γράφονται και λέγονται για τη μετακίνηση του στο βάζελο υπό το πρίσμα της πορείας του στον ΠΑΟΚ. Αμα πήγαινε ο Γιασέρ στο βάζελο κανείς δε θα έκραζε. Αμα καθόταν στην Εθνίκη ένα μεγάλο ποσοστό δε θα ασχολούνταν μαζί του και ένα ίσως μεγαλύτερο θα τον ήθελε πίσω ακόμα και αντί του Τέο.
Επομένως δεν υπάρχει καμία απολύτως κωλοτούμπα αμα επιτέλους ξυπνήσει και δεί πόσο παπαριά είναι η κίνηση που ετοιμάζεται να κάνει. Ντάξει; Σταματήστε να παρασύσρεστε απο μοδάτες λέξεις που δεν σημαίνουν τίποτα και είναι και άσχετες.
Δεν βγήκε μια ομάδα ατόμων στα καλά του καθουμένου να τον βρίζει!! Βγήκαμε όλοι και άλλος με ήπιο τρόπο άλλος με μπινελίκια, τον κράξαμε σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν όλα αυτά που γράφονται και λέγονται για τη μετακίνηση του στο βάζελο υπό το πρίσμα της πορείας του στον ΠΑΟΚ. Αμα πήγαινε ο Γιασέρ στο βάζελο κανείς δε θα έκραζε. Αμα καθόταν στην Εθνίκη ένα μεγάλο ποσοστό δε θα ασχολούνταν μαζί του και ένα ίσως μεγαλύτερο θα τον ήθελε πίσω ακόμα και αντί του Τέο.
Επομένως δεν υπάρχει καμία απολύτως κωλοτούμπα αμα επιτέλους ξυπνήσει και δεί πόσο παπαριά είναι η κίνηση που ετοιμάζεται να κάνει. Ντάξει; Σταματήστε να παρασύσρεστε απο μοδάτες λέξεις που δεν σημαίνουν τίποτα και είναι και άσχετες.
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Ζήσης Βρύζας
Κρίμα ρε Ζήση...Κρίμα...Με απογοήτευσες...Πίστευα ότι δεν ήσουν ίδιος με τους άλλους. Αλλά δυστυχώς το @αμημένο το χρήμα είναι σαν το άλλο, αυτό που σέρνει καράβι...Είναι γλυκό πανάθεμά το.
Και το χειρότερο είναι πως ότι κάνεις το κάνεις για να την πεις στον Τεό. Δεύτερη μαλακία σου.
Και ξέρεις, όταν γίνει η αρχή, η μια μαλακία θα φέρνει την άλλη. Και τότε έσβησες για μας...
Κρίμα ρε συ Ζήση...
Αντε, και στο γαύρο τώρα...

Και το χειρότερο είναι πως ότι κάνεις το κάνεις για να την πεις στον Τεό. Δεύτερη μαλακία σου.
Και ξέρεις, όταν γίνει η αρχή, η μια μαλακία θα φέρνει την άλλη. Και τότε έσβησες για μας...
Κρίμα ρε συ Ζήση...
Αντε, και στο γαύρο τώρα...
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Ζήσης Βρύζας
PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:3 μερες περασαν και δεν ειπα τιποτα για την παρτη σου και επειδη δε θελω να το πιστεψω και επειδη δε γουσταρω τις κωλοτουμπες σε περιπτωση που τους φτυσεις. Αλλα μη το σκεφτεσαι αλλο ρε Ζηση. Ενας απο εμας εισαι γαμω την πουτ@να μου γαμω. ΕΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.
.................
Re: Ζήσης Βρύζας
Συμφωνώ.rainmaker έγραψε:Δεν το κόβουμε αυτό το παραμύθι με τις κωλοτούμπες;
Δεν βγήκε μια ομάδα ατόμων στα καλά του καθουμένου να τον βρίζει!! Βγήκαμε όλοι και άλλος με ήπιο τρόπο άλλος με μπινελίκια, τον κράξαμε σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν όλα αυτά που γράφονται και λέγονται για τη μετακίνηση του στο βάζελο υπό το πρίσμα της πορείας του στον ΠΑΟΚ. Αμα πήγαινε ο Γιασέρ στο βάζελο κανείς δε θα έκραζε. Αμα καθόταν στην Εθνίκη ένα μεγάλο ποσοστό δε θα ασχολούνταν μαζί του και ένα ίσως μεγαλύτερο θα τον ήθελε πίσω ακόμα και αντί του Τέο.
Επομένως δεν υπάρχει καμία απολύτως κωλοτούμπα αμα επιτέλους ξυπνήσει και δεί πόσο παπαριά είναι η κίνηση που ετοιμάζεται να κάνει. Ντάξει; Σταματήστε να παρασύσρεστε απο μοδάτες λέξεις που δεν σημαίνουν τίποτα και είναι και άσχετες.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η δική μου άποψη πάνω στο θέμα "επιστροφή Ζήση στον ΠΑΟΚ" είναι η εξής:
Και μόνο το ότι έχει βάλει στη ζυγαριά απο μια τον βάζελο κι απο την άλλη εμάς, και κάθεται εδω και 2-3 μέρες και ζυγίζει, μου αρκεί για να μην θέλω να επιστρέψει. Εαν θέλουμε επαγγελματία τεχ. δ/ντή μπορούμε να βρούμε καλύτερο. Ή μήπως ο Ζήσης ηταν απο παλιά τεχ. δ/ντής; Εμείς τον βαφτίσαμε τεχ. δ/ντή, ακριβώς όπως βαφτίσαμε και τον σβούρα.
Re: Ζήσης Βρύζας
Παρ όλο που πλέον με έχει χαλάσει, τον θέλω σ'εμάς μονο και μόνο για να μη πάει στο λαγό.
Αλλά όπως είπα και προχθές 99% έχει ήδη αρχίσει να τρωει καρότα και να αγκαλιάζεται με τον καραβούτα τηλεφωνικά..
Αλλά όπως είπα και προχθές 99% έχει ήδη αρχίσει να τρωει καρότα και να αγκαλιάζεται με τον καραβούτα τηλεφωνικά..
- alex ntepo
- Δημοσιεύσεις: 796
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:13
- Τοποθεσία: Λήμνος
Re: Ζήσης Βρύζας
Το ζήτημα δεν είναι αν θέλουμε εμείς ή η ΠΑΕ ΠΑΟΚ να γυρίσει ο Βρύζας. Το ζήτημα είναι να θέλει ο ΒΡΥΖΑΣ να γυρίσει στη μεγάλη, στην ΤΕΡΑΣΤΙΑ οικογένεια του ΠΑΟΚ, το ζήτημα είναι αν αισθάνεται μέλος αυτής της οικογένειας. Κι αυτά τα πράγματα, τα αισθάνεσαι, τα ξέρεις μέσα σου από πάντα, δε τα μελετάς, ούτε τα ζυγίζεις, κι αν σε ρωτήσει κανείς, απαντάς πριν προλάβει να ολοκληρωθεί η ερώτηση, κι όχι "δεν ξέρω, να δούμε, θα το σκεφτώ, δε μπορώ να σας απαντήσω". Αλλά μέχρι τώρα, αυθόρμητη και άμεση ανταπόκριση ο Βρύζας είχε μόνο για να διαψεύσει τότε ότι θα επέστρεφε στον ΠΑΟΚ.
Re: Ζήσης Βρύζας
+1926rainmaker έγραψε:Δεν το κόβουμε αυτό το παραμύθι με τις κωλοτούμπες;
Δεν βγήκε μια ομάδα ατόμων στα καλά του καθουμένου να τον βρίζει!! Βγήκαμε όλοι και άλλος με ήπιο τρόπο άλλος με μπινελίκια, τον κράξαμε σε περίπτωση που επιβεβαιωθούν όλα αυτά που γράφονται και λέγονται για τη μετακίνηση του στο βάζελο υπό το πρίσμα της πορείας του στον ΠΑΟΚ. Αμα πήγαινε ο Γιασέρ στο βάζελο κανείς δε θα έκραζε. Αμα καθόταν στην Εθνίκη ένα μεγάλο ποσοστό δε θα ασχολούνταν μαζί του και ένα ίσως μεγαλύτερο θα τον ήθελε πίσω ακόμα και αντί του Τέο.
Επομένως δεν υπάρχει καμία απολύτως κωλοτούμπα αμα επιτέλους ξυπνήσει και δεί πόσο παπαριά είναι η κίνηση που ετοιμάζεται να κάνει. Ντάξει; Σταματήστε να παρασύσρεστε απο μοδάτες λέξεις που δεν σημαίνουν τίποτα και είναι και άσχετες.
Με γλύτωσες από συγγραφή παρόμοιου κειμένου. Το "κράξιμο" είναι εφόσον κάνει την κίνηση, εάν δεν την κάνει όλα καλά. Δεν υπάρχει καμμία κυβίσθηση.