Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
nninik
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 19:03
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από nninik »

ακη,χαβα κανω..τους σεβομαι ολους εδω μεσα κ δεν ειρωνευομαι κανεναν..
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από navigator11 »

θα σταθώ στο τελευταίο-τελευταίο.φτωχός πλήν τίμιος=;
αν γνωρίζει τη ΔΙΑΦΟΡΑ,να κοπιάσει παραπροχθές στην ομάδα.ο παντέλος αποκλείεται να βρεί το αποτέλεσμα ούτε με λυσάρι ... :mrgreen:

συμφωνώ με το βροχοποιό κατά τα λοιπά ως προς τ'ότι ο ζήσης είναι εξαιρετικά χρήσιμος καθώς κείται :
" Έξω απο τη νοοτροπία του ΠΑΟΚ ως άνθρωπος, ως ιδιοσυγκρασία, γι αυτό και δεν τον έχω κόψει να κόβει φλέβες για τον ΠΑΟΚ παρότι δεν αμφισβητώ οτι είναι παοκτσάκι πλέον..
Ίσως αυτό το δυτικοευρωπαικό στυλ που έχει να τον καθιστά κι απαραίτητο για την ομάδα, γιατί κρυώνει λίγο το σκαλωμένο πάθος μας.
Πάνω απ όλα τον θέλω στην ομάδα γιατί ήρθαν ετσι τα πράγματα που το να μην είναι "ενα" με τον Τέο, ουσιαστικά κάνει μεγαλύτερο κακό στην ομάδα απ οτι η πιθανή απώλεια και του πιο μεγάλου τ.δ. του πλανήτη."

το τεράστιό του ΧΑΡΙΣΜΑ είναι πως μάλλον έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ από τον πρόεδρο.στην ομάδα φέτος το στοιχείο τούτο εξέλειψε παντελώς.για μένα ο ζήσης μπορεί να αποτέλεσει ένα ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ "ΑΓΚΑΘΙ" για το ζαγόρ,που μπορεί να του δώσει διαφορετικές,λιγότερο συναισθηματικά φορτισμένες,οπτικές επί θεμάτων,που άπτονται της γενικότερης λειτουργίας της ομάδας.αρκεί φυσικά να μην προσπαθούν οι δυό τους κάθε φορά να αλληλοεπιβάλλονται για το παραμικρό αλλά να σέβονται τη διαφορετικότητα της φιλοσοφίας ο ένας του άλλου και να τη λαμβάνουν υπόψιν πρίν τη λήψη κομβικών αποφάσεων.προσωπικά μου λείπει αυτή η ΨΥΧΡΗ ΛΟΓΙΚΗ του ζήση.που αν ήταν φέτος στην ομάδα πιστεύω θα απέτρεπε το ζαγόρ λχ να δηλώσει πως πάμε για πρωτάθλημα ή λίγο αργότερα ότι εξαπατήθηκε από τους παίχτες.ένα παράδειγμα ...
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από cristiano4 »

άντε να δουμε θα ξέρουμε σημερα η πάει για αυριο....
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Zorro4 »

Απόψε θα ξέρουμε; ... Απόψε θα απαντήσει ο Ζήσης;
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από cristiano4 »

http://olapaok.gr/podosfairo/Dioikitika ... 96486.html

αυριο λέει θα τα ξαναπουνε......
Άβαταρ μέλους
DaFFy_NaSH
Δημοσιεύσεις: 656
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
Τοποθεσία: N. Σερρών

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DaFFy_NaSH »

Τι να ξαναπούνε μωρέ... Πάρε ρε ζήση ένα τηλέφωνο και πες ΕΡΧΟΜΑΙ... αντε να κοιμηθούμε και ένα βράδυ ήσυχοι...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από moican4 »

Ε, βεβαια αυριο,

γιατι ο Ζησης θα παει για πατσα μετα, και ο Ζαγορ εχει να κοιμησει τα μωρα ...!!
Που να βρεθει ωρα να μιλησουν..?
Μετα τις 12 το βραδυ τα κατεβαζουν τα τηλεφωνα....!!!
Ειναι ωρα κοινης ησυχιας..

Τι μαλκιες θα διαβασουμε ακομα ρε Θεε μου...?
john71
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 22:27

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από john71 »

Ο ΠΑΟΚ από τη Δευτέρα θα πορεύεται με Ζήση Βρύζα και Λάζλο Μπόλονι. Αυτές είναι οι πληροφορίες μας, κόντρα στα δημοσιεύματα των Ρουμάνων που θέλουν τον συμπατριώτη τους τεχνικό να προτιμά να δουλέψει στην εθνική τους ομάδα. Όσο για τον βοηθό του Σάντος στην Εθνική, παρότι έχει έρθει σε προφορική συμφωνία με τον Παναθηναϊκό, αμέσως μετά το παιχνίδι με τη Μάλτα θα γνωστοποιήσει την απόφαση του να επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη.

http://www.sportnet.gr/report.php?id=265335
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Zorro4 »

Εγώ όσο αργεί να απαντήσει τρελαινομαι πάντως... Τον θέλω ΠΊΣΩ πολυ. Όπως όλοι... Αν όμως κάνει καμία μαλακία ... Θα το πω ροδίτικα ... Μάνα μάνα τι σε περιμένει... :evil:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8102
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από teod1980 »

Mήπως το κλείσαμε το μαγαζί και αγχωνόμαστε τόσο πολύ;
Χαλαρά ρε μάγκες...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Sera4 »

[youtube]rgOvGGOyQU4[/youtube]

:twisted: :twisted: :twisted:
soilap
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:55

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από soilap »

http://news247.gr/newspapers/Sport/exed ... 0/0045.jpg

Εγω βλεπω οτι πανε να το σωσουν με δημοσιευμα της τελευταιας στιγμης οπως φαινεται απο το αυριανο πρωτοσελιδο..

Το Come Back ειναι κοντα!! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από moican4 »

Λοιπον βαζω και το υπολοιπο κειμενο που λεει πολλα και νομιζω ΑΛΗΘΙΝΑ..
Ο Ζήσης Βρύζας δεν έχει κρύψει ποτέ την αγάπη του προς τον κόσμο του ΠΑΟΚ. Έχει συζητήσει επανειλημμένα με τους δικούς του ανθρώπους και δείχνει ενοχλημένος από τον τρόπο με τον οποίο ο κόσμος έχει αντιδράσει με τις φήμες που τον θέλουν να έχει συμφωνήσει με τον Παναθηναϊκό.

Φέτος δεν έχει χάσει ούτε ένα παιχνίδι του ΠΑΟΚ και παρακολουθεί από απόσταση τα όσα συμβαίνουν στον δικέφαλο του βορρά. Και το όραμα που υπάρχει στον ΠΑΟΚ ρέει στις φλέβες του, αποτελεί και δικό του όνειρο. Όλα δείχνουν πως από τη Δευτέρα θα βρίσκεται κι αυτός στην Τούμπα κι αυτό γιατί η απόφαση του βοηθού του Σάντος είναι μία απόφαση σταθμός για τη ζωή του. Το μόνο που δεν θέλει, φυσικά, είναι να βρεθεί στο ίδιο έργο θεατής...

Έτοιμος ο Μπόλονι

Όσο για τον Μπόλονι, μπορεί ναι μεν να υπάρχει μία οικονομική διαφορά ανάμεσα στις δύο πλευρές αλλά το χάσμα όχι μόνο δεν είναι αγεφύρωτο, αλλά στον ΠΑΟΚ κάνουν λόγο για τελειωμένη υπόθεση. Ή όπως ειπώθηκε καλύτερα: “Σαν θέλει η νύφη κι ο γαμπρός...”. Το μόνο που ισχύει σε αυτή την περίπτωση είναι κατά πόσο η καρδιά του Ρουμάνου τον σπρώχνει προς τον πάγκο της εθνικής ομάδας της πατρίδας του.

Το εντυπωσιακό, πάντως, στην υπόθεση Μπόλονι είναι πως ο Ρουμάνος έδειξε απόλυτα διαβασμένος για το ελληνικό πρωτάθλημα αλλά και για την κατάσταση του ΠΑΟΚ και μόλις ενημερώθηκε, έδειξε ενθουσιασμένος, αφού τόνισε πως νιώθει έτοιμος να ηγηθεί ενός πλάνου, το οποίο θέλει τον ΠΑΟΚ να ανανεώνεται αγωνιστικά και να επανέρχεται πιο δυνατός!

Ο Σάντος και οι συνδεσμίτες

Ας επιστρέψουμε, όμως, στο θέμα του Βρύζα. Στον ΠΑΟΚ έχουν ήδη προετοιμάσει το έδαφος για την επιστροφή του. Ο Κωνσταντινίδης θα αναλάβει άλλο πόστο μέσα στο ποδοσφαιρικό τμήμα, ενώ ο Βρύζας θα είναι ο “μετα-Ζαγοράκης”.

Για να φτάσει σε αυτή την απόφαση ο Βρύζας έχει κάνει συζητήσεις επί συζητήσεων. Τόσο οι φίλοι του, όσο και τα πεθερικά του στην Ξάνθη, οι γνωστοί του στην Καβάλα που είναι η καταγωγή του, οι φίλοι του στην Κατερίνη και στη Θεσσαλονίκη όπου διαμένει και ο υπόλοιπος κόσμος που τον γνωρίζει του έχει δείξει τη συμπαράσταση του για να παραμείνει στον ΠΑΟΚ.

Γνωρίζει και ο ίδιος πως αν η τελική του απόφαση θα ήταν να πάει στον Παναθηναϊκό αυτομάτως θα ήταν ανεπιθύμητος σε όλες αυτές τις περιοχής και δη στη Θεσσαλονίκη. Είναι πολλά τα παραδείγματα στο παρελθόν, ποδοσφαιριστών και μη που έκαναν αυτό το “άλμα” και... ο νοών, νοείτο... Όλα συγχωρούνται, στον ΠΑΟΚ, όμως, δύσκολα συγχωρούν.

Όπως και να ΄χει, όμως, η απόφαση του Βρύζα θα γίνει γνωστή το βράδυ του Σαββάτου μετά το παιχνίδι με τη Μάλτα. Και θα είναι με τις “ευλογίες” του Σάντος που εκτιμά τον Ζαγοράκη. Διότι η απόφαση του θα είναι να επιστρέψει στον ΠΑΟΚ, παρότι όπως έγινε γνωστό, έχει έρθει σε προφορική συμφωνία με τον Παναθηναϊκό. Στους “πράσινους”, όμως, άφησε ένα ανοικτό παράθυρο, υπογραμμίζοντας πως θα συνέχιζε εκεί την καριέρα του εάν δεν έκανε κίνηση ο ΠΑΟΚ. Αλλά ο ΠΑΟΚ κινητοποιήθηκε.

Από το περιβάλλον του, λέγεται, πως ειπώθηκε το εξής: “Μα, τώρα τον θυμήθηκαν;”. Αυτό, ωστόσο, δεν είναι αληθές, αφού την προηγούμενη εβδομάδα -και όχι μόνο- ο Βρύζας και ο Ζαγοράκης είχαν κατ΄ ιδίαν συνομιλία για αυτό το θέμα. Δεν ήταν, άλλωστε, η πρώτη φορά που τα είπανε, αφού στα περισσότερα παιχνίδια στην Τούμπα, φέτος, οι δύο άνδρες βρέθηκαν μαζί στη σουίτα του γηπέδου.

Καθοριστικό ρόλο για την απόφαση του Βρύζα έπαιξε ο Φερνάντο Σάντος αλλά και οι συνδεσμίτες από τις Δυτικές Συνοικίες...

*Ο Ζαγοράκης βαφτίζει το γιο του στις 18 Ιουνίου στο κτήμα Δέδα στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης και όχι στη Λυδία όπου κατάγεται και είχε τελέσει το ίδιο μυστήριο για την κόρη του. Το όνομα αυτού, όπως είχαμε ξαναγράψει, Ιωάννης, το όνομα δηλαδή του πατέρα του.

* Στα 726 έχουν φτάσει τα εισιτήρια διαρκείας.

Κώδικας: Επιλογή όλων

ard.gr
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Σάβ 04 Ιουν 2011, 23:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από obanebane »

ποιο ειναι το αυριανο πρωτοσελιδο?
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

soilap έγραψε:http://news247.gr/newspapers/Sport/exed ... 0/0045.jpg

Εγω βλεπω οτι πανε να το σωσουν με δημοσιευμα της τελευταιας στιγμης οπως φαινεται απο το αυριανο πρωτοσελιδο..

Το Come Back ειναι κοντα!! :nairepaok:
Aυτο ειναι το σημερινο της 4ης Ιουνιου... ;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”