Κοίταξε φίλε Bono, μπορείς να μιλάς για αφορμές και χίλια δυο αλλά αυτά που έχει κάνει ο ζαγοράκης δεν τα έχει κάνει ΚΑΝΕΝΑΣ στην σύγχρονη ιστορία του ΠΑΟΚ. Και πέρυσι έγραφα και τώρα δεν αλλάζω γνώμη είναι άκρως αχάριστο να βάζουμε στην ζυγαριά την θητεία Ζαγοράκη με την 3μηνη θητεία Βρύζα που ουσιαστικά δεν πήρα καμία απόφαση παρά μόνο αντικατέστησε έναν άνθρωπο που ήταν υπό πλήρη σύγχηση εκείνη την εποχή. Και ας είναι καλά το γκολ του Ιβιτς στο 90' με την γριά και την ακόλουθη πορεία του Σάντος που ισιώσανε τα πράγματα...Bono έγραψε:Ο κοντός είναι η αφορμή,όχι η αιτία.thief έγραψε: Αλλά εμένα άλλο με κανει εντύπωση... πως αυτοί (οι πολύ φανατικοί "εχθροί" του) του Σαλπιγγίδη ταυτόχρονα (μέρος αυτονών) είναι και όλο μέλι γάλα με τον Ζήση...;;;..δεν είναι αντιφατικό..;;...γιατί μην μου πεις ότι δεν το ξέρουνε..;;
Εμένα αυτό με δείχνει ή απόλυτη πλέον άρνηση σε ότι γίνεται εντός ΠΑΟΚ (η δικιά μου εκδοχή) ή σύγχυση ή κάτι άλλο που ίσως εσύ μπορείς να εξηγήσεις....
Θα το γράφω συνέχεια γιατί το πιστεύω απόλυτα. Αυτά που μας ενώνουν με την παρουσία Ζαγοράκη είανι 1,000,000 φορές από αυτά που μας χωρίζουν. Αν αυτά τα λίγα που μας χωρίζουν είναι ικανά να μας γαμήσουν οκ ας τα γαμήσουμε...
