Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

desperando έγραψε:
teod1980 έγραψε:
Επενδύσεις χωρίς σύνορα

Για αγορές ακινήτων σε περιοχές που µέχρι σήµερα χαρακτηρίζονταν παραµεθόριες

καθημερινη.γρ
σε λαθος τοπικ το εβαλες. ξερεις που επρεπε να το βαλεις :opaokara:
Στον πάτο του Βενιζέλου έπρεπε αλλά τες πάντων... :twisted:
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gergeo4 »

πολυ καλο νεο..βλεπω να εχουμε πολυ θερμο καλοκαιρι..!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gash04 »

Εμένα η απορία μου είναι Νάβι αν θα του ταιριάζει του Ζήση μας η φανέλα με το τρίφυλλο στην μπλούζα ειδικά όταν θα τον δούμε στον πάγκο του ΠΑΟ στην Τούμπα.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

nyxteridas έγραψε:Ως προς τι αντιδράσεις ρε παιδιά. Εδώ είχαμε Γκαγκάτση και δεν ακούστηκε τσιμουδιά...

Αφήστε που τώρα που θα χουμε τα κονέ, θα μπορέσουμε να πουλήσουμε και κανά παίκτη σε καλύτερη τιμή

εγω μαλλον σε αλλη πολη ειμαι..Δεν ακουστηκε τσιμουδια?????????????????????Πλακα κανεις..Κραξανε το 80% του κοσμου και απο οτι φανηκε και απο το αποτελεσμα και καλα εκανε..Απο τα φορουμ,μεχρι τα ραδιοφωνα,μεχρι και μεσα στο γηπεδο ολοι μιλουσαν για την τραγικη επιλογη γκαγκατση.

Λιγες οι εξαιρεσεις ,κυριως ΑΡΔ.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

Εμείς το μεγαλοποιούμε το πράγμα πάντως...
Εχουμε τριετές πλάνο μπροστά μας με άτομα να στηρίξουμε και τρωγόμαστε τι κάνουν οι άλλοι....
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από navigator11 »

gash04 έγραψε:Εμένα η απορία μου είναι Νάβι αν θα του ταιριάζει του Ζήση μας η φανέλα με το τρίφυλλο στην μπλούζα ειδικά όταν θα τον δούμε στον πάγκο του ΠΑΟ στην Τούμπα.

αν κερδίσει ο ΠΑΟΚ,ούτε που θα το θυμάσαι κωστή μετά.σε καμιά στραβή πάλι,βλέπω να έχουμε κλασικό κυνήγι μαγισσών ...

υγ ελπίζω η "προδοσία" του ζήση να μην ασκήσει την παραμικρή επιρροή στον τρόπο αξιολόγησης του διοικητικού έργου τη νέα χρονιά από πλευράς μας.το εμπεδώσαμε πως μόνο ο πρόεδρος είναι αγνό παοκτσάκι και ενδιαφέρεται πραγματικά για το σύλλογο.δεν ξέρω αν πάντως θα αποδειχτούν αυτά αρκετά ...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από gash04 »

Δεν θα επιστρέψει τελικά gash04.
Αντιθέτως βγήκανε τα φαντάσματα.


Ξεκλειδώνει για λίγες ημέρες αλλά και γιατί είναι υπερφορτωμένο το θέμα συζήτησης νέα για τις άλλες ομάδες.


υγ

Ακούστηκε ότι πριν λίγο έκλεισε...
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Federacion »

darklord έγραψε:Οσο οι ΠΑΟΚτσηδες συνεχιζουν να δεχονται πισω στην ομαδα ατομα που την εχουν προδοσει με τον χειροτερο τροπο, αλλο τοσο θα δινουν το δικαιωμα και το αλλοθι και σε αλλους να το επαναλαβουν.
Ο Ζησης ηταν μερος του συστηματος για την επιστροφη του Σαλπιγγιδη, θα κολωσει να σκεφτει οτι ακομα και μετα το περασμα του απο τον βαζελο δεν εχει κλεισει η πορτα του ΠΑΟΚ για αυτον;
Ο Βιερινια και ο καθε Βιερινια θα κολωσει να παει στον γαυρο και τον βαζελο για να παιξει Τσαμπιονς Λιγκ, οταν ξερει οτι στα 30 του μπορει να γυρισει εδω και να λατρευτει;

Τα ματια μας τα βγαζουμε μονοι μας, και ολες οι αλλες αναλυσεις ειναι να΄χαμε να λεγαμε...
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.
Ή ΤΑ ΑΝΕΧΕΣΑΙ Ή ΟΧΙ.
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Federacion »

Σκατα.........
Άβαταρ μέλους
nick_shortjohn
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από nick_shortjohn »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

[youtube]RgdyKNqf4mg[/youtube]

[youtube]PsPI43fbNNE[/youtube]
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Ο Ζαγοράκης μάλλον το έργο βρύζα-βάζελου το γνώριζε από καιρό.Και γι΄αυτό πήρε τα μέτρα του
με το πρωτοσέλλιδο των ΣΠΟΡ που μόνο τυχαίο και δημοσιογραφική γκάφα δεν ήταν.(το έκραξα χοντρά).

Τον πίεσε τον εκνεύρισε και τον έσπρωξε σε μία διάψευση που τα αποτελέσματά της αποτυπώνωνται σήμερα στην πλατιά μάζα του κόσμου του ΠΑΟΚ.

ΥΓ.Ζαγοράκη δεν περίμενα να έχεις τόσο "σατανικό" μυαλό ;)
μπράβο σου....... έτσι να το πας το καράβι πλέων......το παλούκι με παλούκι βγαίνει :opaokara:
Άβαταρ μέλους
don pablo
Δημοσιεύσεις: 620
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 15:53

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από don pablo »

αν δεν παει στον βαζελο εχει να πεσει η κωλοτουμπα συννεφο
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από slidar »

ΟΕΟ-ΟΕΟ-ΟΕΟ,ΓΡΑΨ'ΤΟΝ ΣΤ'@@ ΣΟΥ ΤΟΝ ΒΡΥΖΑ ΡΕ ΣΥ ΤΕΟ
ΑΣ'ΤΟΝ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΘΑ
ΤΟ ΞΕΧΑΣΕ ΠΟΥ ΕΒΡΙΖΕ ΤΟΝ ΣΠΑΘΑ
ΜΑ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΕΙ
ΚΑΙ ΜΕΣ'ΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ..
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jibbie »

navigator11 έγραψε:
jibbie έγραψε:
navigator11 έγραψε:στο πιο πλήρες και δομημένο κείμενο που θα αποστείλεις και με σεβασμό θα διαβάσω παρακαλώ παράθεσε και ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι ο βρύζας συναίνεσε στο εκ πιλάβιου ΤΡΥΠΗΜΑ.
οχι..σηκωτο τον πηγαν..ελεος.
εγώ φίλε μου είμαι παντελώς ανίκανος στο να διαβάζω πίσω από τις ... κουρτίνες.για να το υποστηρίζετε όμως με τέτοια θέρμη,έτσι θα έγιναν τα πράγματα.προσχεδιασμένα όλα λοιπόν.είχε ήδη συμφωνήσει από πέρυσι κιόλας με γόντικα,έστω κι αν δεν ήτο τότε στο βάζελο αυτός ο απίθανος.
κοιτα, εχεις δειξει οτι ξερεις να συζητας..γιατι παρεκτρεπεσαι; :lol: δεν πηρα ποτε μερος σε θεωριες συνομωσιας, οποτε μη μου καταλογιζεις πραγματα που δεν ειπα. προσωπικα απλα δε μπορω να δεχτω οτι ο κυριος βρυζας πηγε στην εθνικη με το ζορι..κι αυτο ισοδυναμει με συναινεση. plain greek ;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”