Στον πάτο του Βενιζέλου έπρεπε αλλά τες πάντων...desperando έγραψε:σε λαθος τοπικ το εβαλες. ξερεις που επρεπε να το βαλειςteod1980 έγραψε:Επενδύσεις χωρίς σύνορα
Για αγορές ακινήτων σε περιοχές που µέχρι σήµερα χαρακτηρίζονταν παραµεθόριες
καθημερινη.γρ
Ζήσης Βρύζας
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εμένα η απορία μου είναι Νάβι αν θα του ταιριάζει του Ζήση μας η φανέλα με το τρίφυλλο στην μπλούζα ειδικά όταν θα τον δούμε στον πάγκο του ΠΑΟ στην Τούμπα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
nyxteridas έγραψε:Ως προς τι αντιδράσεις ρε παιδιά. Εδώ είχαμε Γκαγκάτση και δεν ακούστηκε τσιμουδιά...
Αφήστε που τώρα που θα χουμε τα κονέ, θα μπορέσουμε να πουλήσουμε και κανά παίκτη σε καλύτερη τιμή
εγω μαλλον σε αλλη πολη ειμαι..Δεν ακουστηκε τσιμουδια?????????????????????Πλακα κανεις..Κραξανε το 80% του κοσμου και απο οτι φανηκε και απο το αποτελεσμα και καλα εκανε..Απο τα φορουμ,μεχρι τα ραδιοφωνα,μεχρι και μεσα στο γηπεδο ολοι μιλουσαν για την τραγικη επιλογη γκαγκατση.
Λιγες οι εξαιρεσεις ,κυριως ΑΡΔ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Εμείς το μεγαλοποιούμε το πράγμα πάντως...
Εχουμε τριετές πλάνο μπροστά μας με άτομα να στηρίξουμε και τρωγόμαστε τι κάνουν οι άλλοι....
Εχουμε τριετές πλάνο μπροστά μας με άτομα να στηρίξουμε και τρωγόμαστε τι κάνουν οι άλλοι....
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
gash04 έγραψε:Εμένα η απορία μου είναι Νάβι αν θα του ταιριάζει του Ζήση μας η φανέλα με το τρίφυλλο στην μπλούζα ειδικά όταν θα τον δούμε στον πάγκο του ΠΑΟ στην Τούμπα.
αν κερδίσει ο ΠΑΟΚ,ούτε που θα το θυμάσαι κωστή μετά.σε καμιά στραβή πάλι,βλέπω να έχουμε κλασικό κυνήγι μαγισσών ...
υγ ελπίζω η "προδοσία" του ζήση να μην ασκήσει την παραμικρή επιρροή στον τρόπο αξιολόγησης του διοικητικού έργου τη νέα χρονιά από πλευράς μας.το εμπεδώσαμε πως μόνο ο πρόεδρος είναι αγνό παοκτσάκι και ενδιαφέρεται πραγματικά για το σύλλογο.δεν ξέρω αν πάντως θα αποδειχτούν αυτά αρκετά ...
Re: Ζήσης Βρύζας
Δεν θα επιστρέψει τελικά gash04.
Αντιθέτως βγήκανε τα φαντάσματα.
Ξεκλειδώνει για λίγες ημέρες αλλά και γιατί είναι υπερφορτωμένο το θέμα συζήτησης νέα για τις άλλες ομάδες.
υγ
Ακούστηκε ότι πριν λίγο έκλεισε...
Αντιθέτως βγήκανε τα φαντάσματα.
Ξεκλειδώνει για λίγες ημέρες αλλά και γιατί είναι υπερφορτωμένο το θέμα συζήτησης νέα για τις άλλες ομάδες.
υγ
Ακούστηκε ότι πριν λίγο έκλεισε...
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.darklord έγραψε:Οσο οι ΠΑΟΚτσηδες συνεχιζουν να δεχονται πισω στην ομαδα ατομα που την εχουν προδοσει με τον χειροτερο τροπο, αλλο τοσο θα δινουν το δικαιωμα και το αλλοθι και σε αλλους να το επαναλαβουν.
Ο Ζησης ηταν μερος του συστηματος για την επιστροφη του Σαλπιγγιδη, θα κολωσει να σκεφτει οτι ακομα και μετα το περασμα του απο τον βαζελο δεν εχει κλεισει η πορτα του ΠΑΟΚ για αυτον;
Ο Βιερινια και ο καθε Βιερινια θα κολωσει να παει στον γαυρο και τον βαζελο για να παιξει Τσαμπιονς Λιγκ, οταν ξερει οτι στα 30 του μπορει να γυρισει εδω και να λατρευτει;
Τα ματια μας τα βγαζουμε μονοι μας, και ολες οι αλλες αναλυσεις ειναι να΄χαμε να λεγαμε...
Ή ΤΑ ΑΝΕΧΕΣΑΙ Ή ΟΧΙ.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
- nick_shortjohn
- Δημοσιεύσεις: 343
- Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 02:59
- Τοποθεσία: Εις το επέκεινα...
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ο Ζαγοράκης μάλλον το έργο βρύζα-βάζελου το γνώριζε από καιρό.Και γι΄αυτό πήρε τα μέτρα του
με το πρωτοσέλλιδο των ΣΠΟΡ που μόνο τυχαίο και δημοσιογραφική γκάφα δεν ήταν.(το έκραξα χοντρά).
Τον πίεσε τον εκνεύρισε και τον έσπρωξε σε μία διάψευση που τα αποτελέσματά της αποτυπώνωνται σήμερα στην πλατιά μάζα του κόσμου του ΠΑΟΚ.
ΥΓ.Ζαγοράκη δεν περίμενα να έχεις τόσο "σατανικό" μυαλό
μπράβο σου....... έτσι να το πας το καράβι πλέων......το παλούκι με παλούκι βγαίνει
με το πρωτοσέλλιδο των ΣΠΟΡ που μόνο τυχαίο και δημοσιογραφική γκάφα δεν ήταν.(το έκραξα χοντρά).
Τον πίεσε τον εκνεύρισε και τον έσπρωξε σε μία διάψευση που τα αποτελέσματά της αποτυπώνωνται σήμερα στην πλατιά μάζα του κόσμου του ΠΑΟΚ.
ΥΓ.Ζαγοράκη δεν περίμενα να έχεις τόσο "σατανικό" μυαλό
μπράβο σου....... έτσι να το πας το καράβι πλέων......το παλούκι με παλούκι βγαίνει
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
ΟΕΟ-ΟΕΟ-ΟΕΟ,ΓΡΑΨ'ΤΟΝ ΣΤ'@@ ΣΟΥ ΤΟΝ ΒΡΥΖΑ ΡΕ ΣΥ ΤΕΟ
ΑΣ'ΤΟΝ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΘΑ
ΤΟ ΞΕΧΑΣΕ ΠΟΥ ΕΒΡΙΖΕ ΤΟΝ ΣΠΑΘΑ
ΜΑ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΕΙ
ΚΑΙ ΜΕΣ'ΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ..

ΑΣ'ΤΟΝ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΤΩ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΘΑ
ΤΟ ΞΕΧΑΣΕ ΠΟΥ ΕΒΡΙΖΕ ΤΟΝ ΣΠΑΘΑ
ΜΑ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΕΙ
ΚΑΙ ΜΕΣ'ΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΑΜΑΕΙ..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
κοιτα, εχεις δειξει οτι ξερεις να συζητας..γιατι παρεκτρεπεσαι;navigator11 έγραψε:εγώ φίλε μου είμαι παντελώς ανίκανος στο να διαβάζω πίσω από τις ... κουρτίνες.για να το υποστηρίζετε όμως με τέτοια θέρμη,έτσι θα έγιναν τα πράγματα.προσχεδιασμένα όλα λοιπόν.είχε ήδη συμφωνήσει από πέρυσι κιόλας με γόντικα,έστω κι αν δεν ήτο τότε στο βάζελο αυτός ο απίθανος.jibbie έγραψε:οχι..σηκωτο τον πηγαν..ελεος.navigator11 έγραψε:στο πιο πλήρες και δομημένο κείμενο που θα αποστείλεις και με σεβασμό θα διαβάσω παρακαλώ παράθεσε και ΧΕΙΡΟΠΙΑΣΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ότι ο βρύζας συναίνεσε στο εκ πιλάβιου ΤΡΥΠΗΜΑ.