Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από geoavr »

Εγώ αν δεν το δω δεν το πιστεύω.Δεν είναι άνεργος,στο βάζελο ΑΝ παίρνει τα λεφτά του Αντωνίου(120χιλ) που το βλέπω χλωμό θα σημαίνει ότι απλώς θα πάρει τα διπλάσια από ότι παίρνει τώρα.Γιατί να το κάνει ?
Είναι απορίας άξιο.Δεν νομίζω ότι θα πέσει τόσο χαμηλά και θα γίνει υπάλληλος του Γόντικα σ'αυτόν τον συγκεκριμένο βάζελο που δεν έχουν μαντήλι να κλάψουν.
Αν γίνει πάντως θα φάει πολύ κράξιμο...
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από niko70 »

Το θέμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου του ΠΑΟΚ, τον θεωρούσε εφεδρία για την ομάδα...Και αυτό το γνώριζε ο Ζήσης πολύ καλά...Για να κλείνει μόνος του αυτή την πόρτα (γιατί την κλείνει και μάλιστα οριστικά) με βάζει σε σκέψεις, γιατί χαζό δεν τον θεωρώ....Κάτι γνωρίζει για το μέλλον (και αυτός και ο Σαχπα...?)
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10273
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από barlow4 »

σε καθε περιπτωση εμενα καλη εξελιξη μου φαινεται.να παψουμε να ζουμε και με φαντασματα.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από bane1980 »

barlow4 έγραψε:
bane1980 έγραψε:Για μένα - και όπως βλέπω ΤΩΡΑ τα πράγματα - εάν πάει, λογικά ξεγράφει το ενδεχόμενο να επιστρέψει μια μέρα ή τουλάχιστον δεν του δίνει προτεραιότητα.

ε καλα μην τρελαινεσαι.κανενα ενδεχομενο δεν ξεγραφει.εδω φεραμε γκαγκατση για να μην αναφερω αλλες ιστοριες.
Δεν εννοώ από την πλευρά μας εάν θα τον δεχτούμε πίσω κλπ κλπ, αλλά από τη δική του πλευρά το εάν έχει βλέψεις, ενδιαφέρον, πλάνο, κλπ κλπ για μελλοντική επιστροφή έστω και ως κορυφή της πυραμίδας, κάτι που αμφιβάλλω πια.

Στο δεύτερο σχόλιο είμαι πιο κοντά. Καλύτερα όποιος δεν είναι μαζί μας, να ξέρουμε οτι είναι απέναντι και να μην βαυκαλιζόμαστε ούτε να κάνουμε σαν παρατημένες γκόμενες.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10273
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από barlow4 »

ποιος σαχπα ρε φιλε?δεν υπηρξε ποτε αυτος.πιο φτηνη διαφημιση και απο τον καμπανη εκανε.τουλαχιστον ο καμπανης μας προσεφερε γελιο.αυτος μεχρι και στη βουλη μπιλιαρδο στις πλατες του ΠΑΟΚ επαιξε.
γηπεδο στο βατοπεδι!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

teod1980 έγραψε:Μικραίνουμε μόνοι μας τον ΠΑΟΚ...
Πρέπει ο ίδιος ο κόσμος να έχει αυτοπεποίθηση ότι δε βασιζόμαστε σε ένα δύο πρόσωπα αλλά ότι μπορούμε ως ΠΑΟΚ πολλά περισσότερα....Αυτό δε σημαίνει να απαξιώνουμε ό,τι καλύτερο έχουμε αλλά να πιστεύουμε στις δυνατότητές μας...
Όσον αφορά το Ζήση, επάγγελμα προτίμησε να κάνει παρά να είναι ''αιώνιος'' παράγοντας του ΠΑΟΚ...οπότε όπου κι αν πάει δε με νοιάζει...
ετσι
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από bane1980 »

niko70 έγραψε:Το θέμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου του ΠΑΟΚ, τον θεωρούσε εφεδρία για την ομάδα...Και αυτό το γνώριζε ο Ζήσης πολύ καλά...Για να κλείνει μόνος του αυτή την πόρτα (γιατί την κλείνει και μάλιστα οριστικά) με βάζει σε σκέψεις, γιατί χαζό δεν τον θεωρώ....Κάτι γνωρίζει για το μέλλον (και αυτός και ο Σαχπα...?)
ΝΑ γνωρίζει κάτι που τον κάνει να σκέφτεται "μακριά από εδώ" ή κάτι που να τον κάνει να σκέφτεται "οκ, κλείσαν οι θέσεις εκεί οριστικά" ;

γιατί, για να μιλήσουμε ανοιχτά, το δικό μου μυαλό στα δύο αυτά σενάρια πάει στη θετική περίπτωση σε επενδυτή και στην αρνητική στα χρέη...
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από niko70 »

barlow4 έγραψε:
bane1980 έγραψε:Για μένα - και όπως βλέπω ΤΩΡΑ τα πράγματα - εάν πάει, λογικά ξεγράφει το ενδεχόμενο να επιστρέψει μια μέρα ή τουλάχιστον δεν του δίνει προτεραιότητα.

ε καλα μην τρελαινεσαι.κανενα ενδεχομενο δεν ξεγραφει.εδω φεραμε γκαγκατση για να μην αναφερω αλλες ιστοριες.
Κεν, ο κουμπάρος ήρθε, κανένας δεν τον ήθελε και απλά κάναμε μούγκα (λόγω της ημέρας....)
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Sera4 »

niko70 έγραψε:Κεν, ο κουμπάρος ήρθε, κανένας δεν τον ήθελε και απλά κάναμε μούγκα (λόγω της ημέρας....)
αντωνακη εσυ εισαι??? :twisted: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από niko70 »

bane1980 έγραψε:
niko70 έγραψε:Το θέμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου του ΠΑΟΚ, τον θεωρούσε εφεδρία για την ομάδα...Και αυτό το γνώριζε ο Ζήσης πολύ καλά...Για να κλείνει μόνος του αυτή την πόρτα (γιατί την κλείνει και μάλιστα οριστικά) με βάζει σε σκέψεις, γιατί χαζό δεν τον θεωρώ....Κάτι γνωρίζει για το μέλλον (και αυτός και ο Σαχπα...?)
ΝΑ γνωρίζει κάτι που τον κάνει να σκέφτεται "μακριά από εδώ" ή κάτι που να τον κάνει να σκέφτεται "οκ, κλείσαν οι θέσεις εκεί οριστικά" ;

γιατί, για να μιλήσουμε ανοιχτά, το δικό μου μυαλό στα δύο αυτά σενάρια πάει στη θετική περίπτωση σε επενδυτή και στην αρνητική στα χρέη...
Στη θετική εμένα πάει το μυαλό μου...
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10273
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από barlow4 »

μουγκα καναμε γιατι οσο σιχαμα και να ηταν ο γκαγκατσης πιστευουμε στην τιμιοτητα του ζαγορακη.σε αντιθεση με τα αρπακτικα του παρελθοντος που ηταν στη διοικηση.οσο για το οτι δεν τον ηθελε κανεις επισης μην τρελαινεσαι.δεν ηταν και λιγοι οι κωλοτουμπες που μιλουσαν για μεγαλη μεταγραφη(μη χεσω).
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από teod1980 »

Μεταγραφή βόμβα με Κέζμαν

Δημοσιεύματα από τη Σερβία αλλά και πληροφορίες από την Ελλάδα θέλουν τον Ματέγια Κέζμαν να έχει προταθεί στην Καβάλα, με τον Σταύρο Ψωμιάδη να βλέπει πολύ ζεστά την περίπτωση του

Ξεκινώντας να πούμε πως η είδηση δεν είναι... ράδιο αρβύλα αλλά όντως, όσο περίεργο και αν ακούγεται, είναι πραγματική και ο 32χρονος άσος προτάθηκε στην Καβάλα.

Μιλάμε φυσικά για τον γνωστό πρώην ποδοσφαιριστή της Τσέλσι Ματέγια Κέζμαν, ο οποίος είναι ελεύθερος εδώ και λίγε ημέρες και αναζητεί τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.

Σύμφωνα με σερβικά δημοσιεύματα αλλά και δικές μας πληροφορίες, στα γραφεία του προέδρου της Καβάλας, Σταύρου Ψωμιάδη, έφτασε φαξ που προτείνει τον 32χρονο φορ.

Μπορεί η καριέρα του να είναι σε πτωτική πορεία τα τελευταία χρόνια, όμως η ποιότητα του είναι αδιαμφισβήτητη και αν δεν έχει "τρελές" οικονομικές απαιτήσεις τότε θα είναι το πρώτο "μπαμ" του καλοκαιριού.

Το τελευταίο διάστημα ο Κέζμαν αγωνιζόταν στην Κίνα και βοήθησε μία ομάδα να πάρει το Κύπελλο με δικό του γκολ, οπότε έχει παιχνίδια στα πόδια του. Μέσα στις επόμενες μέρες θα μάθουμε πως πάνε οι διαπραγματεύσεις και όλοι ευχόμαστε να τον δούμε στην Ελλάδα.

Κλείνοντας να πούμε πως ο Σέρβος άσος (ή αλλιώς Μπάτμαν όπως τον λένε στην Γαλλία) έχει δηλώσει στο παρελθόν πως όνειρο του είναι να βρεθεί στο Άγιον όρος μία ημέρα, οπότε ίσως αυτή η μέρα να ήρθε!
σπορτ24
:lol: :lol: :lol: :lol:


Μπάτμαν, Άγιο Όρος,μπαμ, Κίνα...πολύ μπατατούδη θυμίζει ο τύπος
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Σήμερα διαπίστωσα
την αναγκαιότητα της μεταβατικής περιόδου Βρύζα στην εθνική,
το προσωρινό ταμπούρωμα
ως απαραίτητο κρυφτούλι
πριν το τελικό "ΦΤΟΥ! και βγαίνω".
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από geoavr »

Υπονοείς Πρακτορίνε ότι πήγε στην Εθνική για προπέτασμα καπνού γιά 7-8 μηνάκια και καπάκι στον Βάζελο γιατί αν πήγαινε αμέσως όπως έλεγαν πέρσι το καλοκαίρι θα έτρωγε χοντρό φτύσιμο?
Και η επο του βάζελου πιλάβιου έπαιξε τον διαμεσολαβητικό ρόλο?
Καλά αν έγινε και αυτό τι να πω?
Έλεος ρε επαγγελματίες. Έλεος...
:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Karelias »

Να πούμε εδώ βέβαια, ότι ο Βρύζας αποκλείεται να προέβλεψε το διοικητικό αλαλούμ του βάζελου και να πόνταρε ότι θα χάσει το πρωτάθλημα και τον τότε τεχνικό δ/ντη που είχε.

Αλλά είναι ωραία αυτή η ιστορία, ''πάω πρώτα Εθνική για το ξεκάρφωμα και μετά βάζελο''.
Τόσο ωραία, που είναι κρίμα να αφήσουμε την αλήθεια να την καταστρέψει.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”