Και ναι, οι βάζελοι με το Μόρις έχουν αφρίσει (ειδικά όσοι έβλεπαν το ματς τότε).
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8235
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Στον άσσο τα έριξε Aureliano.
Και ναι, οι βάζελοι με το Μόρις έχουν αφρίσει (ειδικά όσοι έβλεπαν το ματς τότε).
Και ναι, οι βάζελοι με το Μόρις έχουν αφρίσει (ειδικά όσοι έβλεπαν το ματς τότε).
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8235
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ναι, λογικό ακούγεται, ειδικά για εκείνη την εποχή. Άμα είχε ο βάζελος 1,30 ας πούμε...
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Αν είναι έτσι, το ματς είναι οφθαλμοφανώς στημένο.
Θα ξαναδιαβάσω το ρεπορτάζ
Θα ξαναδιαβάσω το ρεπορτάζ
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8235
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Στο κείμενο από το gazzetta λέει ο Βοργιάς: " Ένας γιος παράγοντα είχε παίξει να χάσει η ομάδα του με 3-2 και το πέτυχε. Δεν θέλω να πω ποιος ήταν ο γιος παράγοντα και ποιο το ματς. "
Μάλλον είπε σκορ για να "φωτογραφήσει" τον αγώνα...
Λογικά σκορ 3-2 θα έδινε αρκετά πάνω από 8,5.
Μάλλον είπε σκορ για να "φωτογραφήσει" τον αγώνα...
Λογικά σκορ 3-2 θα έδινε αρκετά πάνω από 8,5.
-
breakdown88
- Δημοσιεύσεις: 234
- Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ο Super 3... υιοθέτησε παιδάκι στο Αφγανιστάν!
Ποιος είπε ότι οι οργανωμένοι οπαδοί είναι μόνο για την κερκίδα και δεν έχουν... κοινωνικό πρόσωπο; Πόσοι γνωρίζουν ότι ο θuper 3 έχει... υιοθετήσει ένα παιδάκι από το Αφγανιστάν; Την υπεύθυνη επικοινωνίας του ελληνικού γραφείου της ActionAid φιλοξένησε ο θuper 3 στη ραδιοφωνική του εκπομπή στο επίσημο ραδιόφωνο του Άρη με αφορμή το γεγονός ότι, εδώ και δύο χρόνια, ο σύνδεσμος συμμετέχει στο πρόγραμμα Αναδοχής, έχοντας "υιοθετήσει" ένα παιδάκι από το Αφγανιστάν, καθώς και στο πρόγραμμα Πολίτης του Κόσμου.
Η Βίκυ Μαρκολέφα μίλησε για τις δράσεις της οργάνωσης, τονίζοντας αναλυτικά: «Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να υποστηρίξει κανείς την ActionAid. Ο πιο συνήθης είναι το Πρόγραμμα Αναδοχής Παιδιού.
Με λιγότερο από 1 ευρώ την ημέρα, για την ακρίβεια με 22 ευρώ τον μήνα, μπορεί οποιοσδήποτε να συμμετάσχει στη συγκεκριμένη δράση, προσφέροντας χρήματα για τις κοινότητες που φιλοξενούν τα παιδιά, σε όλα τα μέρη στα οποία υπάρχει η Οργάνωση.
Από εκεί και πέρα, έχουμε τον Πολίτη του Κόσμου, όπου με οποιοδήποτε ποσό θελήσει ο καθένας, μπορεί να συμμετάσχει σε δράσεις της ActionAid που έχουν να κάνουν με την εκπαίδευση, καθώς και με έκτακτες καταστάσεις μεγάλης σοβαρότητας, όπως ο καταστροφικός σεισμός στην Αϊτή, στο Πακιστάν κλπ.
Επίσης, υπάρχει η εθελοντική ομάδα των ActiVista, αποτελούμενη από νέους έως 30 ετών, ιδιαίτερα δυναμικούς σε διάφορους σημαντικούς τομείς.
Στον τομέα της εκπαίδευσης δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα, με το εκπαιδευτικό κέντρο Ένας Κόσμος Άνω-Κάτω, καθώς, βέβαια και με την εκστρατεία 1GOAL, η οποία ξεκίνησε στο περσινό Μουντιάλ», για να συνεχίσει:
«Αυτό που εντέλει μετράει, είναι η διάθεση του καθενός για βοήθεια, συμμετοχή, δράση. Το ελληνικό γραφείο της ActionAid έχει 43.000 υποστηρικτές, ενώ οι πόροι μας προέρχονται σε ποσοστό 92% από τους απλούς πολίτες.
Προσπαθούμε να συνεργαστούμε με την ελληνική Πολιτεία, είναι χαρακτηριστικό ότι η κυβέρνηση αναπροσάρμοσε τα πλάνα της όσον αφορά την εκπαίδευση, καθώς 88.500 κόσμος στην Ελλάδα υπέγραψε υπέρ της εκστρατείας 1GOAL.
Οποιαδήποτε πληροφορία για την ActionAid Hellas και τη δράση της, υπάρχει στην επίσημη ιστοσελίδα της Οργάνωσης και στο τηλ. 801 11-900-800.
Ευχαριστούμε θερμά τον θουπερ 3 για τη συμπαράστασή του, ελπίζουμε να βρεθούν μιμητές σε αυτήν την προσπάθεια".http://www.theplayer.gr/index.php?ID=FCyfeYRuO2b5c1Uc&Rec_ID=62268
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Η ομαδα μας δεν τους ειχε αυτους στη φανελα μες στη χρονια; Το ξερουν αυτο στο σουπερκοντη, οτι κανουν δουλειες με τουρκοφιλους; εσχως. Να το κανει πρωτοσελιδο ο σκορδας.
Μη μου πειτε για το συμβολικο της κινησης κτλ, υπαρχει ηδη γραμμη της Γιουνισεφ που γινεσαι αναδοχος ενος παιδιου δινοντας 0,67 τη μερα...
Μη μου πειτε για το συμβολικο της κινησης κτλ, υπαρχει ηδη γραμμη της Γιουνισεφ που γινεσαι αναδοχος ενος παιδιου δινοντας 0,67 τη μερα...
-
Asimos
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Κατι πηρε το αυτι μου πως ο Ζ τα βρηκε με λαγο...Δεν ηξερα που να το γραψω και το ριχνω εδω. Οπως ολα ετσι κι αυτο ειναι φημη (ακομη) αλλα με στενοχωρησε οταν το εμαθα. Εστω και η φημη.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Μόλις το ανέφερα κι εγώ σε άλλο τόπικ.Είναι κρίμα δυστυχώς αν γίνει.Θα είναι μεγάλη σφαλιάρα για εμάς...και θα απομυθοποιηθεί ο Ζήσης..

- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Με τον Ζεσουάλδο Φερέιρα στην τεχνική του ηγεσία θα πορευτεί ο Παναθηναϊκός και τη νέα σεζόν. Διαβάστε ό,τι ειπώθηκε στη σύσκεψη της διοικούσας επιτροπής. Φαλκς, Νάνι, Ζάετς και Βρύζας οι υποψήφιοι για τη θέση του τεχνικού διευθυντή.
από το σπορτ.γρ
******************
Αν δεν βγάλει ανακοίνωση που να διαψεύδει την εν λόγω είδηση, θα πέσει πολύ χαμηλά στα μάτια του ΠΑΟΚτσή
από το σπορτ.γρ
******************
Αν δεν βγάλει ανακοίνωση που να διαψεύδει την εν λόγω είδηση, θα πέσει πολύ χαμηλά στα μάτια του ΠΑΟΚτσή
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Βασικά θα αποδείξει πως ΔΕΝ είναι ΠΑΟΚτσής αλλά επαγγελματίας!!!

-
Asimos
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Σφαλιαρα δεν θα ειναι ρε φιλε. Απλα περιπλεκονται τα πραγματα πολυ μεσα στο μυαλο μου.
1. Ο Ζ την εκανε για συγκεκριμενους (μη ανακοινωσιμους λογους) και πηγε Εθνικη υπο τον Δον Φερναντο. Ο Ζ αφηνει την Εθνικη και παει στον Παναθηναϊκο (ο οποιος θα τρεξει την επομενη χρονια παρομοιο πλανο με το δικο μας).
2. Ο Ζ εχει την ταση να αλλαζει σπιτια συμφωνα με τι; Για ποιο λογο; Για την καριερα; Το χρημα; Τη δοξα; Επαγγελματικη διαστροφη;
3. Μετα το απειρο κραξιμο που εφαγε ο Θ (με τη φυγη του Ζ) απορω τι σκατα καθεται ο μ@λακας και δεν μιλαει.
4. Ενταξει εγω ειμαι ΠΑΟΚ, ζω για τον ΠΑΟΚ αλλα ΔΕΝ ζω απο τον ΠΑΟΚ. Μαλλον αν ζουσα απο τον ΠΑΟΚ δεν θα ειχα προβλημα (παρα τα ασπρομαυρα φρονηματα) να καθομαι στον παγκο του λαγου για τους λογους της παραγραφου 2.
5. Τελικα αδελφια, ο Θ μου φαινεται πως υπεγραψε αιωνιο συμβολαιο μαζι μας. Μετα τον ΠΑΟΚ δημοτικος συμβουλος στη Λυδια θα γινει...
Φιλικα και Αδελφικα
ΥΓ. Ζηση τραβα, δεν πειραζει, ουτε ο πρωτος εισαι αλλα σιγουρα οχι και ο τελευταιος.
1. Ο Ζ την εκανε για συγκεκριμενους (μη ανακοινωσιμους λογους) και πηγε Εθνικη υπο τον Δον Φερναντο. Ο Ζ αφηνει την Εθνικη και παει στον Παναθηναϊκο (ο οποιος θα τρεξει την επομενη χρονια παρομοιο πλανο με το δικο μας).
2. Ο Ζ εχει την ταση να αλλαζει σπιτια συμφωνα με τι; Για ποιο λογο; Για την καριερα; Το χρημα; Τη δοξα; Επαγγελματικη διαστροφη;
3. Μετα το απειρο κραξιμο που εφαγε ο Θ (με τη φυγη του Ζ) απορω τι σκατα καθεται ο μ@λακας και δεν μιλαει.
4. Ενταξει εγω ειμαι ΠΑΟΚ, ζω για τον ΠΑΟΚ αλλα ΔΕΝ ζω απο τον ΠΑΟΚ. Μαλλον αν ζουσα απο τον ΠΑΟΚ δεν θα ειχα προβλημα (παρα τα ασπρομαυρα φρονηματα) να καθομαι στον παγκο του λαγου για τους λογους της παραγραφου 2.
5. Τελικα αδελφια, ο Θ μου φαινεται πως υπεγραψε αιωνιο συμβολαιο μαζι μας. Μετα τον ΠΑΟΚ δημοτικος συμβουλος στη Λυδια θα γινει...
Φιλικα και Αδελφικα
ΥΓ. Ζηση τραβα, δεν πειραζει, ουτε ο πρωτος εισαι αλλα σιγουρα οχι και ο τελευταιος.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
-
breakdown88
- Δημοσιεύσεις: 234
- Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες
Ρε παιδιά αυτό με το Ζήση στο βάζελο έχει ξανακουστεί τουλάχιστον 3 φορές τον τελευταίο ενάμιση χρόνο (ακόμα και όταν ήταν στα τελειώματα του με μας). Δε βλέπω λόγο να είναι πιο βάσιμη η φήμη τώρα από ότι τότε.
Δηλαδή όταν φύγει από την εθνική είτε θα μείνει στην ανεργία είτε θα μπει στη μαύρη λίστα μας;
Federacion έγραψε:αν παέι μπλακ λιστ κ τέλος.
Δηλαδή όταν φύγει από την εθνική είτε θα μείνει στην ανεργία είτε θα μπει στη μαύρη λίστα μας;