Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

εγώ θάλεγα ότι δεν τρέχουν καθόλου, μαρκάρουν με τηλεματική τους αντιπάλους αναπτύσοντας ισχυρά απωστικά ηλεκτρομαγνητικά πεδία εντός του αγωνιστικού χώρου.

- η fcb σήμερα πρέπει να υποψίασε και τους πιο ανυποψίαστους θεατές ότι κάτι συμβαίνει εκεί βαθειά στα αποδυτήρια των ψευτοεπαναστατών.
90 λεπτά ασφυκτικό πρέσινγκ στα 3/4 του γηπέδου και μου λέτε οτι αυτό βγαίνει από την προπόνηση????
στο τέλος της σεζόν μετά από κοντά 100 παιχνίδια σύνολο???
θα ξεχάσουμε και το ποδόσφαιρο που ξέρουμε!

ο πολύς ο κοσμάκης, τρώει το σανό που του πασάρουν, το σανό του πρωταθλητή, του καλύτερου, του πρώτου, του ακαταμάχητου, του αήττητου.....
γιατί ο απλός ο φίλαθλος ξέρει ότι επί προσωπικού, δεν είναι πρωταθλητής, δεν είναι ο καλύτερος, δεν είναι ο πρώτος, δεν είναι ακαταμάχητος, δεν είναι αήττητος.
πούλα ταύτιση με το άριστα και άστους να κοιμούνται!
πάρε λοιπόν ένα "ουρανοκατέβατο" εξωπραγματικό (???) σύνολο αδρά αμοιβομένων πειραματόζωων, πούλα λίγο ψευτοεπαναστατικότητα και ψευτοφιλανθρωπία και είσαι τέλειος.
Η παραβιομηχανία της ουέφα και της φίφα είναι αυτή τη στιγμή (μέσα στην κρίση) από της πιο κερδοφόρες του κόσμου. δεν ξέρει τι θα πει κρίση γιατί θύματα υπάρχουν δισεκατομμύρια, σώβρακα και φανέλες να φαν και οι κότες.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

παιδιά κάνουν αυτοί? ή τώρα διανύουν περίοδο ατεκνίας....
να περάσει κανά χρόνος, να καθαρίσουν οι όρχεις και μετά βουρ για τους απογόνους.
παλιά καλή συνταγή 8-)
black death
Δημοσιεύσεις: 8219
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από black death »

Προφανώς βλέπαμε διαφορετικό ματς. Στο ξεκίνημα η Γιουνάιτεντ ήταν αυτή που έπαιζε ψηλά και σε διαστήματα είδα τη Barca να περιμένει ακόμα και πίσω απ' το κέντρο (γι' αυτό και δεν ξέμεινε από δυνάμεις στο 70', όπως πχ. στα ματς με την Άρσεναλ εκτός).

Αλλά εντάξει δεν πρόκειται να σου αλλάξω άποψη. Συνέχισε με τα βγαλμένα απ' τη σφαίρα της φαντασίας επιχειρήματα σου. :twisted:

Αλλά ετοιμάσου να δεις όλες τις ομάδες να προσπαθούν να πρεσάρουν έτσι. Πολλοί το δουλεύουν ήδη (πχ. ο μεγάλος Καπέλο στην εθνική Αγγλίας).
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

καλά μην κάνεις έτσι, λες και σου θίξαμε την γκόμενα!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
μία ισπανίδα σπυριάρα π@@@τανίτσα είναι με καλά κουνήματα, μην τρελλαίνεσαι
ααα παίρνει και ντεπόν για τον πονοκέφαλο

εσύ για αυτούς ξέρεις πολλά και αφιερώνεις χρόνο,
αυτοί για τον ΠΑΟΚ πόσα θέλησαν ή θέλουν να μάθουν??

ΠΑΟΚ γ@μα τα σκουλήκια
black death
Δημοσιεύσεις: 8219
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από black death »

Θα σε χάλαγε να θέλουνε να μάθουν; :mrgreen:

Ο ΠΑΟΚ είναι πάντα ΠΑΟΚ Κολοκοτρώνη, αλλά αν περιμένουμε να δούμε μπαλίτσα μόνο απ' τη σούπερ λιγκ, ζήτω που καήκαμε! :lol:

Αν δεν υπήρχε ο ΠΑΟΚ θα ασχολιόσουν εσύ με το πρωτάθλημα της φόυτσας; (ρητορική ερώτηση)
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

- μα απαξιούν να ασχοληθούν με σένα οι πάντα υπερόπτες ισπανοί, αυτό σου λέω....

- αν είναι να περιμένω, 450 παιχνίδια για να δω έναν τελικό τσουλου κατοχής μπάλας 70-30, προτιμώ να βλέπω κάθε βδομάδα ΠΑΟΚ και σούπερ κλίκα
black death
Δημοσιεύσεις: 8219
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από black death »

Υπερόπτες μπορεί να είναι αλλά και οι πιο ταπεινοί άνθρωποι στον κόσμο να ήταν δεν θα είχαν λόγο να ασχοληθούν με τις ομάδες μας αυτή τη στιγμή.

Μόνο όταν τον άρπαξαν το 2004 θα ασχολήθηκαν, θέλοντας και μη.
milanezos
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:10

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από milanezos »

Re paidia min trelainestai..oti kai na leme emeis gia dopes, oi arithmoi den lene pote psemata..kai idou ta episima agonistika statistika apo ton simerino teliko..divaste ta kai meta apofasizete..
katoxi mpallas: BARCA 67% - MAN U 33%
telikes prospatheies: BARCA 19 - MAN U 1
corners: BARCA 5- MAN U 0
passes: BARCA 662/772 - MAN U 301/419
perissoteres epitiximenes passes apo paikti: Xavi (124) - Ferdinand (40)
to kentriko didimo Xavi-Busuqets eixane ton megalytero arithmo passon metaksy tous (45). Ston antipoda, oi dyo paiktes tis MAN U me tis perissoteres passes metaksy tous itan o Ferdinand me ton Van der Sar (17)
xiliometra: sinolika oi paiktes tis Barca treksane 108 xiliometra, eno aftoi tis MANU 104 xiliometra..diladi pano kato, kathe paiktis tis BARCA etrekse peripou 400 metra parapano apo ton kathe paikti tis MAN U se olokliro to paixnidi.
Osoi loipon isxirizestai oti i Barca einai mes tin dopa, kanete megalo lathos..kai an einai, allo toso einai kai aftoi tis MAN U.
Apla i Barca paizei podosfairo me apisteftes alilokalipseis, trelli metafora tis mpallas kai eksopragmatikes kiniseis paikton stous kenous xorous...Pragma pou i MAN U (alla kai kammia alli omada ston kosmo) den mporei na petyxei se tetoio vathmo.
Afta gia tin ora..

Κώδικας: Επιλογή όλων

[url]http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2011/05/28/2507888/the-10-stats-with-which-barcelona-battered-manchester-united?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter[/url]
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε greeklish!
Thx, AdminTeam
Άβαταρ μέλους
jpower73
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 16:59

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από jpower73 »

Kolokotronis_4 έγραψε:εγώ θάλεγα ότι δεν τρέχουν καθόλου, μαρκάρουν με τηλεματική τους αντιπάλους αναπτύσοντας ισχυρά απωστικά ηλεκτρομαγνητικά πεδία εντός του αγωνιστικού χώρου.

- η fcb σήμερα πρέπει να υποψίασε και τους πιο ανυποψίαστους θεατές ότι κάτι συμβαίνει εκεί βαθειά στα αποδυτήρια των ψευτοεπαναστατών.
90 λεπτά ασφυκτικό πρέσινγκ στα 3/4 του γηπέδου και μου λέτε οτι αυτό βγαίνει από την προπόνηση????
στο τέλος της σεζόν μετά από κοντά 100 παιχνίδια σύνολο???
θα ξεχάσουμε και το ποδόσφαιρο που ξέρουμε!

ο πολύς ο κοσμάκης, τρώει το σανό που του πασάρουν, το σανό του πρωταθλητή, του καλύτερου, του πρώτου, του ακαταμάχητου, του αήττητου.....
γιατί ο απλός ο φίλαθλος ξέρει ότι επί προσωπικού, δεν είναι πρωταθλητής, δεν είναι ο καλύτερος, δεν είναι ο πρώτος, δεν είναι ακαταμάχητος, δεν είναι αήττητος.
πούλα ταύτιση με το άριστα και άστους να κοιμούνται!
πάρε λοιπόν ένα "ουρανοκατέβατο" εξωπραγματικό (???) σύνολο αδρά αμοιβομένων πειραματόζωων, πούλα λίγο ψευτοεπαναστατικότητα και ψευτοφιλανθρωπία και είσαι τέλειος.
Η παραβιομηχανία της ουέφα και της φίφα είναι αυτή τη στιγμή (μέσα στην κρίση) από της πιο κερδοφόρες του κόσμου. δεν ξέρει τι θα πει κρίση γιατί θύματα υπάρχουν δισεκατομμύρια, σώβρακα και φανέλες να φαν και οι κότες.

filaraki, tha sumfwnisw mazi sou...

kati den mou aresei stin oli fasi, poso perissotero gumnasmenoi einai dunaton na einai oi paiktes tis fcb apo tin mu??
dld, xaivania einai oi aggloi???

eidika stin fasi pou oi aggloi, exasan dunameis, oi alloi oute pou idrwsan.......
den einai normal pragmata auta......

opou ki an koitouses evlepes paiktes tis fcb, les kai epeize me 20 paixtes...!!!!!!!!!!!!!!

ti sk@t@ gumnastes exoun???????????????????????

ti antoxi kanoun pou den mporei na kanei kaneis allos?????????????

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε greeklish!
Thx, AdminTeam
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Σε κάποια φάση, στο 31', η Manchester έχει κερδίσει φάουλ από τα αριστερά. Δε θυμάμαι ποιος, ετοιμάζεται να το εκτελέσει, και η εικόνα που δείχνει η τηλεόραση είναι από τα πλάγια, με φόντο την εστία της Barcelona, και από πίσω οι "οπαδοί" της.

Παίρνουν χαμπάρι από τον πίνακα του σταδίου ότι τους δείχνει η τηλεόραση, και από καθισμένοι με σποράκι, ξαφνικά σηκώνονται όλοι και φωνάζουν και τραγουδάνε..

Καλά λέει ο γέρος, ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ ΡΕ!
Άβαταρ μέλους
Moko
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 01:57

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Moko »

Βασικά η Μπαρτσελόνα παίζει σύστημα με πολύ κοντά άμυνα και κέντρο ανεβασμένα στο μισό γήπεδο γεμίζοντας έτσι με πολλά άτομα τον χώρο του αντιπάλου.
Τα πλάγια μπακ τις απ' ότι έχω δει είναι αυτοί που προωθούν το παιχνίδι (όταν κολλάει κάπως το κέντρο) και έχουν συμμετοχή σχεδόν σε κάθε επίθεσή της ανεβαίνοντας πάρα πολύ μπροστά.
Στην ουσία όλη σχεδόν η ομάδα συμμετέχει στις αναπτύξεις επιθέσεων και όχι 2-4 άτομα όπως γίνεται συνήθως σε μια επίθεση.
Γνώμη μου πάντα, αλλά το σύστημα που παίζει αν συνδυαστεί με καλούς χειριστές της μπάλας σε κάθε θέση (βασικά να μην κάνουν λάθη στις πάσες απλώς) τους δίνει τεράστιο πλεονέκτημα και άνετη ανταλλαγή μπάλας μεταξύ τις ομάδας καθώς υπάρχουν πολλές επιλογές για πάσα.

Βέβαια αυτό δεν αναιρεί τα ντοπέ σενάρια γιατί άκουσα ότι ο Αμπιντάλ που είχε μπει χειρουργείο, είχε καρκίνο στο στομάχι που προκλήθηκε από ισχυρές ντόπες.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από giapas »

Ρε Κολοκοτρώνη .... ελπίζω να μη παρεις στα σοβαρά αυτά που γράφω.

Αλλά ρε φίλε (σήμερα) έχει βαλθει να εκπροσωπήσεις το παπάρα , μίζερο, "ψαγμένο", ψευτο-αντιδραστρικό Έλληνα που όποτε συναντήσει στη ζωή του κάτι μεγαλύτερο από αυτόν προσπαθεί να το χλευάσει και να το μειώσει με χιλιους 2 τρόπους.

Μιλας ποδοσφαιρικά? Δε σου άρεσε το ποδόσφαιρο που παίχτηκε? Η τεχνική? Η τακτική?
Μιλας πολιτικά? Σε χαλάνε αυτά που (δεν) πρεσβεύουν οι ομάδες?
Μιλας ανθρωπιστικά? Σε πειραξε το ντοπινγκ? Δηλαδή όλος ο κόσμος ειναι μ@λ@κες και η Μπαρτσελόνα ειναι πονηροί? Και κάθονται και βλέπουν ? Θα ήθελα να μου δείξεις μια ομάδα που δε παιρνει ντοπες σε αυτό το επίπεδο.

Σε χάλασε η κατοχή που είχε η Μπαρτσελόνα?
Σε χάλασε ο Μουρινιο?
Σε χάλασε το Γουεμπλει?
Σε χάλασε ο τσίχλας? Οτι αυτοί φοράνε κόκκινα?
Σε χαλάει ο Γκιγκς στα 37 του που οργώνει το γήπεδο και οι δικοι σου 34αρηδες θέλουν μάσκα οξυγόνου μετά το 60?
Σε χάλασε ο Μέσι που παίρνει κρεατινες? Οι μισοί που βγαινουν απο τα γυμναστήρια κρεατίνη παίρνουνε. Αμα τον είχες το Μεσι στο ΠΑΟΚ , θα σε χάλαγε δηλαδή να εκσπερματώνει στη μαπα των γαυροβάζελων?

Τι σε χάλασε τελικα? Πες μου μπας και βγάλουμε άκρη..

Α , και πες μου....

ΠΟΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΡΕ ΠΑΟΚΙ?? :o :o :o
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από eorptol »

Μόνο ΠΑΟΚ πολύ κρυοκολοι οι οπαδοί και των δυο ομάδων ....φαντασου να είμασταν τελικό λέμε τώρα εμείς η η παρτιζαν η ακόμα και η μπεσικτας που κάνουν και αυτοί φοβερή κερκίδα ;
κάποτε ο σερ Άλεξ τα είχε βάλει με τον κόσμο και είπε " αντί να στηρίζει την ομάδα με φωνές ακούμε τον ήχο από τα πατατάκια που τρώνε " ..... :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Τι περίμενε δηλαδή ο σερ Άλεξ, τόσο που έχουν τα εισιτήρια στο Ολντ Τράφορντ;

Πάλι καλά που δεν άκουγε και να λιμάρουν και τα νυχάκια τους... Αν και από τα εγγλεζάκια όλα να τα περιμένει!
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Karelias »

Caballo Viejo έγραψε:Πολλές είναι οι φορές που έχω συμφωνήσει μαζί σου οπλάρχηγέ μου.


Εντάξει είναι παιχταράδες, όπως όμως κι εκείνος ο ταλαίπωρος ο συμπαίκτης τους που μπήκε το χειμώνα στο νοσοκομείο κι από το τότε δεν τον ξανακούσαμε...
Απλά σήκωσε το τρόπαιο ως αρχηγός κι έπαιξε 90 λεπτά... :roll:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”